Въпрос за вентилирани дискове

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 18.03.2009

Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от fancy_girl2904 » 01 Апр 2010, 21:56

Здравейте, колеги! Вчера си купих вентилирани дискове и се оказа, че не мога да си ги сложа, защото са прекалено широки. Частта, която ми трябва е номер 3 (break carrier, според каталога, трябва ми по-широк) на прикачената схема, но навсякъде ми казват, че я има само оригинална, а в Дару Кар струва 400лв! Моля, кажете къде мога да я намеря според вас.
73.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от \MITETO\ DSB » 01 Апр 2010, 22:24

Според мен ще ти трябват други апарати с по голям ход.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от Zubcho » 01 Апр 2010, 22:27

От 525 бензин или 525 дизел вземаш апарати или 520 комби също ще станат. 520 седан е с плътни дискове, а не с вентилирани. Следващия вариант е да смениш дисковете с не вентилирани в магазина където си ги купил/а.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от Peter Angelov » 01 Апр 2010, 22:35

Зъбе така ли трябва да бъде :dunno:

Изображение

:D
Последна промяна Peter Angelov на 01 Апр 2010, 23:25, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Нови хан София
Пол: Мъж
Кара: Е34 525ТДС
Мечтае да кара: Е 38 Дизел
Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee

Re: Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от \MITETO\ DSB » 01 Апр 2010, 22:39

Zubcho написа:От 525 бензин или 525 дизел вземаш апарати или 520 комби също ще станат. 520 седан е с плътни дискове, а не с вентилирани. Следващия вариант е да смениш дисковете с не вентилирани в магазина където си ги купил/а.

Иво няма да станат апаратите на старата петица когато слагах винтилирани дискове сменях и апаратите. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от Ненко Вранков » 01 Апр 2010, 22:50

Да де... нали и той същото казва :) За да преминеш от плътни към вентилирани дискове, трябва да смениш и апаратите.

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от LiTtLeRoCk » 01 Апр 2010, 22:54

Колега днес слагах вентилирани дискове на компакта,за да сложиш вентилирани дискове на кола която не е била с такива,трябва задължително да смениш спирачните апарати целите не само частта която си показал.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от BULL3T » 01 Апр 2010, 23:53

За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...

п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от Peter Angelov » 02 Апр 2010, 0:29

BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...

п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...



Здрасти и кое му е тарикатското на спирачки от Е32 740 - предни са 302х28 :dunno: Ако искаш нещо да правиш
вземи си от Е34 М5, но за 3.6 версията или пък 3.8 си приготви доста парички :D Също така за първата версия
едни 17-ки а за втората едни 18 - ки джанти :D и гуми разбирасе :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от BULL3T » 02 Апр 2010, 0:35

Peter Angelov написа:
BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...

п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...



Здрасти и кое му е тарикатското на спирачки от Е32 740 - предни са 302х28 :dunno: Ако искаш нещо да правиш
вземи си от Е34 М5, но за 3.6 версията или пък 3.8 си приготви доста парички :D Също така за първата версия
едни 17-ки а за втората едни 18 - ки джанти :D и гуми разбирасе :ok:


Ами колега,от 740 задните дискове са вентилирани,мен това ме интересува, а какво искаш да кажеш с това 302х28,искаш да кажеш че са същите като на 525и ли?

п.п. от м5 много кинти излизат иначе това го предпочитам. А 18ките ги имам след няколко седмици ги слагам 8)
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от Peter Angelov » 02 Апр 2010, 9:45

BULL3T написа:
Peter Angelov написа:
BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...

п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...



Здрасти и кое му е тарикатското на спирачки от Е32 740 - предни са 302х28 :dunno: Ако искаш нещо да правиш
вземи си от Е34 М5, но за 3.6 версията или пък 3.8 си приготви доста парички :D Също така за първата версия
едни 17-ки а за втората едни 18 - ки джанти :D и гуми разбирасе :ok:


Ами колега,от 740 задните дискове са вентилирани,мен това ме интересува, а какво искаш да кажеш с това 302х28,искаш да кажеш че са същите като на 525и ли?

п.п. от м5 много кинти излизат иначе това го предпочитам. А 18ките ги имам след няколко седмици ги слагам 8)


Здрасти, ами да това искам да кажа само на седмицана са малко по дебели. На 525 са 302х22 на 740 - 302х28
само дето няма да има никва разлика. м5 3.6 до средата на 91 г. са със спирачни дискове задни като при TDS, а след
това слагат 300х20. Вече на м5 - 3.8 са още по големи - предни - 345х32 и задни - 328х20 затова и влизат в мин. 18 ки
Според мен това е глупаво за задните при теб слагаш едни надупчени и всичко спи :D
Аз съм с предни 315х28, надупчени и вентилирани а задни само надупчени :smoke: наистина си приготви доста пари за подобно нещо :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 29.08.2009
Пол: Мъж

Re: Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от godziliaz » 02 Апр 2010, 15:03

Колега имам апарати и вентилирани дискове от 525i .Дисковете са почти нови нямат никакъв ръб!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от kirililiev » 02 Апр 2010, 16:10

Peter Angelov написа:
BULL3T написа:
Peter Angelov написа:
BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...

п.п. Ако си с не-вентилирани дискове,а искаш да сложиш вентилирани,трябва целия апарат да смениш,не може само с това което го показваш...



Здрасти и кое му е тарикатското на спирачки от Е32 740 - предни са 302х28 :dunno: Ако искаш нещо да правиш
вземи си от Е34 М5, но за 3.6 версията или пък 3.8 си приготви доста парички :D Също така за първата версия
едни 17-ки а за втората едни 18 - ки джанти :D и гуми разбирасе :ok:


Ами колега,от 740 задните дискове са вентилирани,мен това ме интересува, а какво искаш да кажеш с това 302х28,искаш да кажеш че са същите като на 525и ли?

п.п. от м5 много кинти излизат иначе това го предпочитам. А 18ките ги имам след няколко седмици ги слагам 8)


Здрасти, ами да това искам да кажа само на седмицана са малко по дебели. На 525 са 302х22 на 740 - 302х28
само дето няма да има никва разлика.

от 740 се охлаждат по добре,по бавно прегряват.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 18.03.2009

Re: Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от fancy_girl2904 » 02 Апр 2010, 18:48

Колеги, мерси много за бързите и изчерпателни отговори! Май нещата вървят на там да върна вентилираните дискове и да взема обикновени...

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Въпрос за вентилирани дискове

Мнение от Митко Стоянов » 02 Апр 2010, 19:34

fancy_girl2904 написа:Колеги, мерси много за бързите и изчерпателни отговори! Май нещата вървят на там да върна вентилираните дискове и да взема обикновени...

Така и така си ги купил, вземи си намери и апарати за тия дискове, гаранция ще струват жълти стотинки, а резултата ще си заслужава. Тия плътните са бошлаф работа - при едно инцидентно спиране от по-голяма скорост прегряването е гарантирано.

BULL3T написа:За тва аз ще слагам апарати и отпред и отзад от е32 740 и забравям за проблеми със спирачките...


За да забравиш за спирачките, имаш ли представа какво трябва да направиш и колко пари ще трябва да си приготвиш?

Ревизия на апаратите (всичко що е гумено по тях се подменя)
Нови накладки
Нови дискове

И всичко това трябва да е качествено, за да е надеждно.

Иначе аз карам с 302/28мм , който се е возил може да сподели впечатления, за мен спира доста добре
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook