за триене!!
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: ПОМОЩ проблем с автоматик?
виж си акумулатора, и евентуално пробвай с друг напълно зареден (зареди твоя).
виж си клемите на акумулатора и ги почисти при нужда
Иди в сервиз да ти проверят нивото на маслото в скоростите.
Ако не става така значи лошо.
виж си клемите на акумулатора и ги почисти при нужда
Иди в сервиз да ти проверят нивото на маслото в скоростите.
Ако не става така значи лошо.

- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Re: ПОМОЩ проблем с автоматик?
jekuu написа:Колеги видях че тук има доста изписано за автоматични кутий 5hp 18, и реших да ви попитам някои дали е имал като моя проблем? вече един месец съм във страхотен филм с моята кутия! Постоянно влиза в авариен режим, след като смених умна дюза и дебитомер за да не дава никакви грешки мотора, на диагностика ми излезе и датчик на оборотите в ск. кутия! смених ги и двата но няма разлика пак това изписва и пак е в авариен режим! по-някога влиза в авариен режим веднага след диагностика а друг път след седмица или две! от какво може да е? Колата е Е38 725 ТДС
По какво съдиш, че е в 'авариен' режим? И какви са симптомите в този 'авариен' режим?
'...engage your brain before difflocks...'
Re: ПОМОЩ проблем с автоматик?
Маслото е ново и филтъра също! Акумолатора сащо го зареждах и почиствах клемите! Изписва ми на бордкомпютъра -transelfprogram (или нещо подобно) започва да блъска силно при превключване на лоста от P към R или към D и остава само на 4 скорост потегля много трудно като на полусъединител! 

- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: ПОМОЩ проблем с автоматик?
jekuu написа:Маслото е ново и филтъра също! Акумолатора сащо го зареждах и почиствах клемите! Изписва ми на бордкомпютъра -transelfprogram (или нещо подобно) започва да блъска силно при превключване на лоста от P към R или към D и остава само на 4 скорост потегля много трудно като на полусъединител!
да са ти слагали аларма скоро ?
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
Re: ПОМОЩ проблем с автоматик?
ZLATEN написа:jekuu написа:Маслото е ново и филтъра също! Акумолатора сащо го зареждах и почиствах клемите! Изписва ми на бордкомпютъра -transelfprogram (или нещо подобно) започва да блъска силно при превключване на лоста от P към R или към D и остава само на 4 скорост потегля много трудно като на полусъединител!
да са ти слагали аларма скоро ?[/qu
Не колега.Нямам аларма!
- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Re: ПОМОЩ проблем с автоматик?
jekuu написа:Маслото е ново и филтъра също! Акумолатора сащо го зареждах и почиствах клемите! Изписва ми на бордкомпютъра -transelfprogram (или нещо подобно) започва да блъска силно при превключване на лоста от P към R или към D и остава само на 4 скорост потегля много трудно като на полусъединител!
Според описаното проблемът е 'хардуерен' и сериозен, щом потегля трудно като на полусъединител....ще иска сваляне и ремонт.
'...engage your brain before difflocks...'
Re: ПОМОЩ проблем с автоматик?
След като отида на диагностика ми показва една и съща грешка-speed sensor след изтриването й колата е перфектна всички скорости включват перфектно, но след ден два или седмица отново влиза в авариен режим 

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: ПОМОЩ проблем с автоматик?
Значи трябва да се смени въпросния сензор не мислиш ли??
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: ПОМОЩ проблем с автоматик?
Zubcho написа:Значи трябва да се смени въпросния сензор не мислиш ли??
Да мисля! По нагоре съм писал че ги смених и двата сензора за оборотите! Но пак това изписва

- Super_Lubo
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 18.05.2009
- Местоположение: Sofia , Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525tdsA
- Детайли за колата: Много палава ;)
Re: ПОМОЩ проблем с автоматик?
Колега и аз имам същия проблем с моята кола (525тдс) , и аз смених датчика за оборотите и ефекта беше 2 дни нормална работа и пак почна да влиза в авариен режим . За сега я мамя по следния начин , като влезе в авариен я гася и я паля пак , оправя се обикновенно след второто спиране да я загася и запаля след като пак е влезнала в авариен . Аз реших че ще е по добре да се заема със задачата да си сложа ръчни скорости , защото парите които ще дам за трансформацията ще са по малко от колкото за ремонта на автоматика (отваряне и смяна на абсолютно всичко което може да даде проблем) или ще излезе като пари същото но поне после знам че няма да имам ядове . Ще следя темата че ми е интересно какво ще се окаже при теб .
Поздрави , Любо
Поздрави , Любо
E34 525ix ---> R.I.P
E34 525tdsA
E34 525tdsA
- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Re: ПОМОЩ проблем с автоматик?
jekuu написа:След като отида на диагностика ми показва една и съща грешка-speed sensor след изтриването й колата е перфектна всички скорости включват перфектно, но след ден два или седмица отново влиза в авариен режим
Тук малко хора могат да ти помогнат, освен изписаното по-горе. В София има няколко сервиза, във всички съм ходил и нито един не мога да препоръчам:!: Щом кутията работи както трябва след изчистване не грешката - това е по-скоро добра новина. Сега остава с търпение (и кинти) да откриеш причината за грешките. Такива причини обикновено са (алтернатор, акумулатор...), смучене на въздух или по-общо неравномерна работа на двигателя и други такива нередности по работата на двигателя - на накоя по-подробна диагностика като ГТ1 може да се види евентуално(не знам на каква си ходил, но да не е като карсофт), но има и датчици, който не излизат.
Има нещо, което научих правейки поредната кутия: ако не си правил АСК, то значи предстои, въпросът е не дали, а кога, стига да не се отървеш от цялата кола преди това. На тези години и пробег няма как...
'...engage your brain before difflocks...'
Re: ПОМОЩ проблем с автоматик?
Super_Lubo написа:Колега и аз имам същия проблем с моята кола (525тдс) , и аз смених датчика за оборотите и ефекта беше 2 дни нормална работа и пак почна да влиза в авариен режим . За сега я мамя по следния начин , като влезе в авариен я гася и я паля пак , оправя се обикновенно след второто спиране да я загася и запаля след като пак е влезнала в авариен . Аз реших че ще е по добре да се заема със задачата да си сложа ръчни скорости , защото парите които ще дам за трансформацията ще са по малко от колкото за ремонта на автоматика (отваряне и смяна на абсолютно всичко което може да даде проблем) или ще излезе като пари същото но поне после знам че няма да имам ядове . Ще следя темата че ми е интересно какво ще се окаже при теб .
Поздрави , Любо
При теб Колега хубавото е че забравя грешката, докато при мен без диагностика няма триене на запаметената грешка (пробвал съм всичко! Изключване на акумулатора за ден, изключване на всички компютри но без резултат) А за ръчни скорости и аз се замислям, но не искам да се лишавам от това удобство(макар и по някога доста скъпо)
Ще продължавам да се мъча за сега! Ако открия решение ще споделя!

Re: ПОМОЩ проблем с автоматик?
6inline написа:jekuu написа:След като отида на диагностика ми показва една и съща грешка-speed sensor след изтриването й колата е перфектна всички скорости включват перфектно, но след ден два или седмица отново влиза в авариен режим
Тук малко хора могат да ти помогнат, освен изписаното по-горе. В София има няколко сервиза, във всички съм ходил и нито един не мога да препоръчам:!: Щом кутията работи както трябва след изчистване не грешката - това е по-скоро добра новина. Сега остава с търпение (и кинти) да откриеш причината за грешките. Такива причини обикновено са (алтернатор, акумулатор...), смучене на въздух или по-общо неравномерна работа на двигателя и други такива нередности по работата на двигателя - на накоя по-подробна диагностика като ГТ1 може да се види евентуално(не знам на каква си ходил, но да не е като карсофт), но има и датчици, който не излизат.
Има нещо, което научих правейки поредната кутия: ако не си правил АСК, то значи предстои, въпросът е не дали, а кога, стига да не се отървеш от цялата кола преди това. На тези години и пробег няма как...
И аз с това се успокоявам, че след диагностика кутията се държи много добре(макар и за малко)! Мисля че точно на такава диагностика ходя ГТ1! Качвам две снимки от последната диагностика, ако ти говорят нещо ще съм ти благодарен! Вече отворих и затворих няколко пъти моята АСК, и пак бих го направил само да знам какво трябва да сменя! Благодаря ти колега за отделеното време!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: ПОМОЩ проблем с автоматик?
Колега не ти е проблемен датчика който си го сменил.Имаш преплъзване в кутията и затова излиза в авариен режим
.Двата датчика следят оборотите единия на входа другия на изхода образно казано на кутията и когато има пракалено голама разлика в оборотите ей тая грешка излиза 


31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани