Загряване... или не? М50Б20
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Загряване... или не? М50Б20
Работата е следната.
Карам си колата навън температурата е 6 градуса по целзий. Никакви предпоставки стрелката на уреда за охлаждащата да минава средата.
Но въпреки това го прави, беше ми се случвало и лятото, но само веднъж.
Мина средата (и тогава, и сега) като застана между средата и следващото деление.
Сега, както и тогава изгасих колата в движение, давам на контакт, температурата си заковава на средата, паля мотора, стрелката продължава да е на средата, без проблеми. Карам си карам пак без видима причина леко се мъчи да прескочи средата.
Това извънграда...
Днес си карам из града, колата току що стигнала средата, пак без да я тормозя тръгна да минава средата и пак застана на същото място (между средната и следващата чертичка), спрях изгасих, давам контакт, стрелката пак посредата.
Слязох, отворих капака, горния маркуч беше мек и леко топъл, долния от страната на пасажерското място не беше и топъл.
Помислих за издухана гарнитура... не ми губи течност от радиатора. Но не е от тях.
Мислих и за термостат, защото доло маркуча ми беше студен, но за да не ми отваря големия кръг и от това да загрява, то би трябвало горният изобщо да не мога да го пипам, трябва да е много горещ и да грее много като отворя капака, а то нищо... Знам как ми беше като ми бе задържал термостата.
Смених го малко преди лятото, тогава смених и виското, само водната помпа не съм пипал. Но при обезвъздушаването се вижда да хвърля стабилна струйка вода през онази малка дупчица при радиатора.
А и на всичкото отгоре предвид студът навън си бях пуснал парното, което си грее топло както винаги.
Аз лично нямам идея от какво може тая стрелка така да ми лази по нервите?
М50Б20 без ванос с ГИ фобос. Има и климатик ако е от значение, но не включва перката на климатика. Даже виското не се завърта по-силно, то просто не е горещо под капака.
Датчик да е? Нямам представа...
Затова моля и за помощ.
Благодаря предварително
Карам си колата навън температурата е 6 градуса по целзий. Никакви предпоставки стрелката на уреда за охлаждащата да минава средата.
Но въпреки това го прави, беше ми се случвало и лятото, но само веднъж.
Мина средата (и тогава, и сега) като застана между средата и следващото деление.
Сега, както и тогава изгасих колата в движение, давам на контакт, температурата си заковава на средата, паля мотора, стрелката продължава да е на средата, без проблеми. Карам си карам пак без видима причина леко се мъчи да прескочи средата.
Това извънграда...
Днес си карам из града, колата току що стигнала средата, пак без да я тормозя тръгна да минава средата и пак застана на същото място (между средната и следващата чертичка), спрях изгасих, давам контакт, стрелката пак посредата.
Слязох, отворих капака, горния маркуч беше мек и леко топъл, долния от страната на пасажерското място не беше и топъл.
Помислих за издухана гарнитура... не ми губи течност от радиатора. Но не е от тях.
Мислих и за термостат, защото доло маркуча ми беше студен, но за да не ми отваря големия кръг и от това да загрява, то би трябвало горният изобщо да не мога да го пипам, трябва да е много горещ и да грее много като отворя капака, а то нищо... Знам как ми беше като ми бе задържал термостата.
Смених го малко преди лятото, тогава смених и виското, само водната помпа не съм пипал. Но при обезвъздушаването се вижда да хвърля стабилна струйка вода през онази малка дупчица при радиатора.
А и на всичкото отгоре предвид студът навън си бях пуснал парното, което си грее топло както винаги.
Аз лично нямам идея от какво може тая стрелка така да ми лази по нервите?
М50Б20 без ванос с ГИ фобос. Има и климатик ако е от значение, но не включва перката на климатика. Даже виското не се завърта по-силно, то просто не е горещо под капака.
Датчик да е? Нямам представа...
Затова моля и за помощ.
Благодаря предварително

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Загряване... или не? М50Б20
Пробвай с друго табло. Мисля, че там е проблема. Ако продължи да го прави с друго табло, започвай да търсиш проблема по охладителната система. Същия проблем го имаше др. колега и след като смени таблото всичко беше наред. Само дето той подмени преди това всичко по охладителната система.
Поздрави
И.А.
Поздрави
И.А.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Загряване... или не? М50Б20
Преди да сменяш каквото и да било отиди в някой читав сервиз.. вече разполагат с лазерни термометри-проверяваш в даден момент колко е темепературата на отделни места и сверяваш спрямо уреда на таблото. Веднага разбираш къде е проблема-всичко се хваща така-дефектирал термостат, запушване по радиатора, неизправен уред на таблото...
Re: Загряване... или не? М50Б20
Аз мога да се снабдя с такъв лазерен термометър, един жокер ако може, накъде трябва да го насоча?
Re: Загряване... или не? М50Б20
колега може да е и от воднат помпа таи като мисля че има два вида водни помпи едни с метални лопатки едни с пласмасови .просто смени водната помпа така и така не си я сменял просто виж да не е това.
DDT
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Загряване... или не? М50Б20
Zubcho написа:Пробвай с друго табло. Мисля, че там е проблема. Ако продължи да го прави с друго табло, започвай да търсиш проблема по охладителната система. Същия проблем го имаше др. колега и след като смени таблото всичко беше наред. Само дето той подмени преди това всичко по охладителната система.
Поздрави
И.А.

аз съм тоз калпак

и таблото още е старото... не намирам ново

... докато начукам буквите по квавиатурата, той колегата dj_ennsy_1 написал в кратък текс това, което щях да напиша...
По темата:
... мен лично ме притеснява, това, че под капака не е горещо, както си написал ти.
Това може да е запушен радиатор. Сега е студено и дори с половин пита ще успява да охлади, но лятото...
Едно измиване не е трудно, макар ефекта според някои да е съмнителен.
Има колеги са го правили сами и може да напишат как става. Аз лично го измих моя в сервиз. Не беше скъпа процедурата.
Поздрави,
Д

Re: Загряване... или не? М50Б20
И аз помислих за радиатора.
Лятото го мих с водоструйка без да го свалям, просто го минах така профилактично, нямам претенции да е било качествено.
Откачих го от щипките но без да свалям маркучите за да измия и мръсотията между водния и климатичния радиатор.
Реално найстина в момента, в който отворих капака стрелката тъкмо беше стигнала средата и започна да я минава.
Тоест колата е току що загряла (според датчика) и започна да минава средата.
Изгасих слязох и дори горния маркуч не беше горещ, беше топъл. А ако се криеше проблема в радиатора не би ли трябвало водата, която той неможе да охлади да е гореща ииии следователно горния маркуч също да е горещ? А и ако неможеше да охлади заради радиатора, то трябваше да е отворен големия кръг и долния маркуч също да е горещ. А то ...
Днеска цял ден си карах, давах газ, не мръдна температурата, стои си, където си стои винаги на 11:5999 на много малко косъмче преди средата и тая стрелка стои така независимо колко тормозя колата и извънграда пак си стои така.
Просто от време на време са тези аномалии.
НЕзнам и аз вече...
Нека някой да каже, ако се сдобия с тоя лазерен термометър(пистолет) къде да го насоча и да сверявам с уреда на таблото. Предполагам също ще стане и с диагностика? В движение...?
Навежда ме на мисълта за водна помпа, но първо да се уверя, че уредът показа коректно.
Лятото го мих с водоструйка без да го свалям, просто го минах така профилактично, нямам претенции да е било качествено.
Откачих го от щипките но без да свалям маркучите за да измия и мръсотията между водния и климатичния радиатор.
Реално найстина в момента, в който отворих капака стрелката тъкмо беше стигнала средата и започна да я минава.
Тоест колата е току що загряла (според датчика) и започна да минава средата.
Изгасих слязох и дори горния маркуч не беше горещ, беше топъл. А ако се криеше проблема в радиатора не би ли трябвало водата, която той неможе да охлади да е гореща ииии следователно горния маркуч също да е горещ? А и ако неможеше да охлади заради радиатора, то трябваше да е отворен големия кръг и долния маркуч също да е горещ. А то ...
Днеска цял ден си карах, давах газ, не мръдна температурата, стои си, където си стои винаги на 11:5999 на много малко косъмче преди средата и тая стрелка стои така независимо колко тормозя колата и извънграда пак си стои така.
Просто от време на време са тези аномалии.
НЕзнам и аз вече...
Нека някой да каже, ако се сдобия с тоя лазерен термометър(пистолет) къде да го насоча и да сверявам с уреда на таблото. Предполагам също ще стане и с диагностика? В движение...?
Навежда ме на мисълта за водна помпа, но първо да се уверя, че уредът показа коректно.
- VINCHUN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е34
Re: Загряване... или не? М50Б20
Предлагам да започнеш с температурен датчик и ако и тогава няма промяна отиваш към табло 

Re: Загряване... или не? М50Б20
VINCHUN написа:Предлагам да започнеш с температурен датчик и ако и тогава няма промяна отиваш към табло

- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Загряване... или не? М50Б20
пробвай като го направи следващия път, да набиеш един тупаник
на таблото ... и ако се оправи карай смело
на таблото ... и ако се оправи карай смело

Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Загряване... или не? М50Б20
Направи каквото ти казах.
Не разбирам с какъв акъл ще тръгнете да сменяте нещата едно по едно без да сте сигурни, че са дефектирали...
Не разбирам с какъв акъл ще тръгнете да сменяте нещата едно по едно без да сте сигурни, че са дефектирали...
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Загряване... или не? М50Б20
щом се връща на място след изключване и включване на контакт значи проблема е електрически.ако си сигурен че перката на климата работи и не си я чувал значи колата не е минавала 105 градуса а те са някаде малко преди чертата след средата.щом маркучите са меки значи температурата е задължително под 100 грдуса.
Re: Загряване... или не? М50Б20
ZLATEN написа:пробвай като го направи следващия път, да набиеш един тупаник
на таблото ... и ако се оправи карай смело





Преди няколко седмици гледам t стрелката малко след средата викам си как така с нов термостат, нов радиатор ? И забих един тупаник и стрелката се заби точно на 12


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Загряване... или не? М50Б20
Датчика който е климатика е "двоен" 91*/99* - втория включва 2-ра степен на перката на климатика.
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Загряване... или не? М50Б20
Pei4 написа:ZLATEN написа:пробвай като го направи следващия път, да набиеш един тупаник
на таблото ... и ако се оправи карай смело
Преди няколко седмици гледам t стрелката малко след средата викам си как така с нов термостат, нов радиатор ? И забих един тупаник и стрелката се заби точно на 12![]()

Според мен са или студени спойки в таблото или самия уред за температурата
се базика нещо
Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани