ТДС загрява нагоре

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

ТДС загрява нагоре

Мнение от Metallium » 03 Май 2005, 21:37

Здравейте - последната седмица имах работа до София и ходих 3дни поред по магистралата...и 3 пъти се получи едно съшо - в посока София знаете за нанагорнището преди тунела колата ми загря почти до червено...спря се стрелката на водата на 1мм преди червеното

3дни карах съответно нагоре с 100/130 и 170 и пак същото...и катоп загрее все едно спада с 100 коня и едвам едвам катери с 80...като я пусна по инерция за 10секунди се нормализира всичко и си тръгва нормално...

от какво може да е този шит?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 04 Май 2005, 7:50

Много лошо когато едно БМВ неиска повече от 80км/ч! :(
Това в рамките на шегата, сега за възможните причини, които ми идват наум, толкова рано сутрин!
1 Перка-малко вероятно, трябва да загрява и в града!
2Запушени радиатори ! Правил ли си им профилактика(говоря за външно почистване-свалят се малко чаркалъци,радиатори и се отстраняват, насекоми,пепелл, кал от зимния сезон насабрана по питите на радиаторите(моята като я водя на баня, винаги ги карам да ми изпръскат масления радиатор)!
3Погледни маркучлето от дясно на капачката за охлаждаща течност, не това за преливника, а точно срещуположното! Сваляш капачката и палиш колата, трябва от там да тече лека струика, ако ли не,може да имаш боклуци в антифриза, някакво запушване или проблем с попата!
Дано да не е голяма бадата!
ПС Преди кафето това ми идва на ум!
Успех! :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1355
Регистриран на: 19.08.2003
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж

Мнение от grnka » 04 Май 2005, 9:02

оооохххх :shock: :(

и 3 дни поред нали...аз когато радиатора ми беше шит (веднъж карах с 2 литра вода :shock: ) от Пловдив до Стара Загора температурата стоеше до средата...спирах ли някъде качваше...значи единствено водна помпа термостат и т.н. дано не си му :censored: още...една оригинална помпа е 212 лв главата е.... :uups: 1500 лв струва за М50 за М51 няма ли да е 2000 ??? А ре Жоре какви глупости правиш бе човек води го на сервиз :censored: и БМВ-то как го караш тъй?!? И не само това ама колата е чисто нова само на 140.000 км и нещо,първи собственик е баща ти какво я мъчиш :censored: :help:

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 04 Май 2005, 12:17

grnka предупреждавам те че думите които използваш не са подходящи за форума и нарушават правилата.
Сега ги цензурирам, но те моля за бъдеще да се въздържаш!
May the BMW force be with you!

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 04 Май 2005, 21:29

Vasilen написа:grnka предупреждавам те че думите които използваш не са подходящи за форума и нарушават правилата.
Сега ги цензурирам, но те моля за бъдеще да се въздържаш!

Е , ако не друго тебе поне аватара ти налага стриктен викториански морал :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Metallium » 04 Май 2005, 22:25

може ли да е от виско съединител :?:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 04 Май 2005, 23:48

bawareca написа:
Vasilen написа:grnka предупреждавам те че думите които използваш не са подходящи за форума и нарушават правилата.
Сега ги цензурирам, но те моля за бъдеще да се въздържаш!

Е , ако не друго тебе поне аватара ти налага стриктен викториански морал :mhihi:


:mhihi: :mhihi: :mhihi:

Георги Пенчев
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 20.06.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Madmax » 05 Май 2005, 2:08

Значи проблемът възниква само при нанагорнище, т.е. когато двигателят е под по-голям товар и съответно отделената енергия във вид на топлина е повече. Тази топлина обаче не е евакуирана навреме и моторът прегрява. Ако допуснеме, че радиаторът е в ред, от останалите три основни елемента на охладителната система - вискосъединител, термостат и помпа, изключвам като възможна повреда да е помпата, защото иначе щеше да загрява и при други режими. Според мен и вискосъединителят не е причина, защото все пак ти караш с 170 км/ч и притокът на въздух към радиатора е значителен. Остава да се провери термостатът, може да не отваря достатъчно. Другото, което е важно е самата течност, ако не си знае годините, не е лошо да се смени. И поседното е вече повреда в самия мотор като спукване на глава или изпускаща гарнитура на главата, което се появява при този режим на работа и прегрява от това. А падането на мощността е нормално за прегрят двигател, особено дизел.

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 05 Май 2005, 3:06

Madmax написа:....

Написано като по книга :yes: За съжаление аз бих наблегнал на последната вероятност , просто опит и интуиция 8)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Metallium » 05 Май 2005, 9:20

Мерси много - утре сутрин отивам в сервиза вземайки предвид казаното от всички - пожелайте ми успех да не олекна с 1000лв :lol: :lol: :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 05 Май 2005, 13:52

Виж ми темата побурка се влезе два пути в червеното но се отурвах.
Оказа се виското кум 100 лв. е
ТДС - Турбо Див Селянин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от Metallium » 05 Май 2005, 22:58

Сега преди малк осе връщам от Найс Кар...беше Виското заминало...110лв с монтажа

дали е скъпо или не не знам ама...важното е че всичко е ОК сега

Мерси на всички които ми дадоха идеи...


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 06 Май 2005, 13:57

Извинявайте че питам, но може ли да проверя сам дали виско съединителя ми е здрав защото не разбирам много много

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 09 Май 2005, 13:58

Палиш, чакаш стрелката да отиде на 12, вдигаш капака, хващаш перката с пръсти. Ако спре да се върти значи виското е заминало. Ако пръстите ти се търкалят по земята и из коша, поздравления - имаш перфектно работещо виско. Майтапа си е майтап, но това е основен способ за проверка. Просто пробвай да спреш перката с навит на роло вестник. Ако го направи на конфети значи всичко е ОК.
Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 09 Май 2005, 15:37

Благодаря ти много за отделеното внимание ама да изчакам ли да да се отворят хрилете на радиатора

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook