ТДС загрява нагоре
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ТДС загрява нагоре
Здравейте - последната седмица имах работа до София и ходих 3дни поред по магистралата...и 3 пъти се получи едно съшо - в посока София знаете за нанагорнището преди тунела колата ми загря почти до червено...спря се стрелката на водата на 1мм преди червеното
3дни карах съответно нагоре с 100/130 и 170 и пак същото...и катоп загрее все едно спада с 100 коня и едвам едвам катери с 80...като я пусна по инерция за 10секунди се нормализира всичко и си тръгва нормално...
от какво може да е този шит?
3дни карах съответно нагоре с 100/130 и 170 и пак същото...и катоп загрее все едно спада с 100 коня и едвам едвам катери с 80...като я пусна по инерция за 10секунди се нормализира всичко и си тръгва нормално...
от какво може да е този шит?
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Много лошо когато едно БМВ неиска повече от 80км/ч!
Това в рамките на шегата, сега за възможните причини, които ми идват наум, толкова рано сутрин!
1 Перка-малко вероятно, трябва да загрява и в града!
2Запушени радиатори ! Правил ли си им профилактика(говоря за външно почистване-свалят се малко чаркалъци,радиатори и се отстраняват, насекоми,пепелл, кал от зимния сезон насабрана по питите на радиаторите(моята като я водя на баня, винаги ги карам да ми изпръскат масления радиатор)!
3Погледни маркучлето от дясно на капачката за охлаждаща течност, не това за преливника, а точно срещуположното! Сваляш капачката и палиш колата, трябва от там да тече лека струика, ако ли не,може да имаш боклуци в антифриза, някакво запушване или проблем с попата!
Дано да не е голяма бадата!
ПС Преди кафето това ми идва на ум!
Успех!

Това в рамките на шегата, сега за възможните причини, които ми идват наум, толкова рано сутрин!
1 Перка-малко вероятно, трябва да загрява и в града!
2Запушени радиатори ! Правил ли си им профилактика(говоря за външно почистване-свалят се малко чаркалъци,радиатори и се отстраняват, насекоми,пепелл, кал от зимния сезон насабрана по питите на радиаторите(моята като я водя на баня, винаги ги карам да ми изпръскат масления радиатор)!
3Погледни маркучлето от дясно на капачката за охлаждаща течност, не това за преливника, а точно срещуположното! Сваляш капачката и палиш колата, трябва от там да тече лека струика, ако ли не,може да имаш боклуци в антифриза, някакво запушване или проблем с попата!
Дано да не е голяма бадата!
ПС Преди кафето това ми идва на ум!
Успех!

оооохххх
и 3 дни поред нали...аз когато радиатора ми беше шит (веднъж карах с 2 литра вода
) от Пловдив до Стара Загора температурата стоеше до средата...спирах ли някъде качваше...значи единствено водна помпа термостат и т.н. дано не си му
още...една оригинална помпа е 212 лв главата е....
1500 лв струва за М50 за М51 няма ли да е 2000 ??? А ре Жоре какви глупости правиш бе човек води го на сервиз
и БМВ-то как го караш тъй?!? И не само това ама колата е чисто нова само на 140.000 км и нещо,първи собственик е баща ти какво я мъчиш



и 3 дни поред нали...аз когато радиатора ми беше шит (веднъж карах с 2 литра вода






- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
grnka предупреждавам те че думите които използваш не са подходящи за форума и нарушават правилата.
Сега ги цензурирам, но те моля за бъдеще да се въздържаш!
Сега ги цензурирам, но те моля за бъдеще да се въздържаш!
May the BMW force be with you!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
bawareca написа:Vasilen написа:grnka предупреждавам те че думите които използваш не са подходящи за форума и нарушават правилата.
Сега ги цензурирам, но те моля за бъдеще да се въздържаш!
Е , ако не друго тебе поне аватара ти налага стриктен викториански морал



Георги Пенчев
Значи проблемът възниква само при нанагорнище, т.е. когато двигателят е под по-голям товар и съответно отделената енергия във вид на топлина е повече. Тази топлина обаче не е евакуирана навреме и моторът прегрява. Ако допуснеме, че радиаторът е в ред, от останалите три основни елемента на охладителната система - вискосъединител, термостат и помпа, изключвам като възможна повреда да е помпата, защото иначе щеше да загрява и при други режими. Според мен и вискосъединителят не е причина, защото все пак ти караш с 170 км/ч и притокът на въздух към радиатора е значителен. Остава да се провери термостатът, може да не отваря достатъчно. Другото, което е важно е самата течност, ако не си знае годините, не е лошо да се смени. И поседното е вече повреда в самия мотор като спукване на глава или изпускаща гарнитура на главата, което се появява при този режим на работа и прегрява от това. А падането на мощността е нормално за прегрят двигател, особено дизел.
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Виж ми темата побурка се влезе два пути в червеното но се отурвах.
Оказа се виското кум 100 лв. е
Оказа се виското кум 100 лв. е
ТДС - Турбо Див Селянин
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Извинявайте че питам, но може ли да проверя сам дали виско съединителя ми е здрав защото не разбирам много много
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Палиш, чакаш стрелката да отиде на 12, вдигаш капака, хващаш перката с пръсти. Ако спре да се върти значи виското е заминало. Ако пръстите ти се търкалят по земята и из коша, поздравления - имаш перфектно работещо виско. Майтапа си е майтап, но това е основен способ за проверка. Просто пробвай да спреш перката с навит на роло вестник. Ако го направи на конфети значи всичко е ОК.

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани