Странен проблем-m50b20
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Странен проблем-m50b20
От вчера нещо почна да ми прави номера красавицата
Като е студена няма проблеми докато загрее,мотора работи супер,върви перфектно и всичко е ток,но като я покарам половин-един час без да я спирам,като позагрее повечко започва да не върви,глъхне,тормози се нещо,интересно е,че го прави само като се покара повечко и позагрее повечко,като е студена е ток,имате ли идея от къде може да идва проблема и нещо ако може да ме посъветвате,че не ми се ходи по майстори да гадаят и да сменят едно след друго?

/// 6>4




- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Странен проблем-m50b20
Хвърлям боб и ми излиза датчик разпределителен вал или дебитомер.
Премери съпротивлението на датчика трябва да е между 800 и 2000 ома
Премери съпротивлението на датчика трябва да е между 800 и 2000 ома
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Странен проблем-m50b20
Здравей колега,
Че е някакъв вид сензор, датчик и тям подобни е ясно.
Тук е важното да се отбележи, че промяна в работата на мотора се получава при промяна на работната му температура.
Значи трябва да търсим тези датчици, които променят сигнала си при промяна на работната температура.
Сещам се за два такива:
- ламбда сонда;
- датчик на температурата в смукателния колектор.
И двата датчика се хващат на диагностика.
Всъщност всички датчици се хващат на диагностика, така че спокойно можеш да отидеш на диагностик и да видим какво ще изпише.
Поздрави,
Д
Че е някакъв вид сензор, датчик и тям подобни е ясно.
Тук е важното да се отбележи, че промяна в работата на мотора се получава при промяна на работната му температура.
Значи трябва да търсим тези датчици, които променят сигнала си при промяна на работната температура.
Сещам се за два такива:
- ламбда сонда;
- датчик на температурата в смукателния колектор.
И двата датчика се хващат на диагностика.
Всъщност всички датчици се хващат на диагностика, така че спокойно можеш да отидеш на диагностик и да видим какво ще изпише.
Поздрави,
Д

- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Странен проблем-m50b20
Мерси колеги и аз се съмнявам за температурен,интересно,че като я угася и веднага я припаля заработва пак нормално за можеби минута и пак се скапва,това говорим за топло състояние,ламбда сонда и дебиломер ги изключваме,защото колата е на газ,а на газ те не играят роля,а проблема е и на бензин и на газ 

/// 6>4




- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Странен проблем-m50b20
А как спираш дюзите? Да не я вкарваш в авариен режим?
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Странен проблем-m50b20
Не свети нищо нередно по таблото,дюзите не знам как са спряни,но са спряни и дюзите и помпата
Това го прави от 2 дни,преди работата и беше безупречна и на газ и на бензин 


/// 6>4




- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Странен проблем-m50b20
Направи една диагностика и да видим какво ще излезне. Дано да не е нещо сериозно.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Странен проблем-m50b20
И моята кола беше така всеки ми казва да сменям разни дачици дебитомери да я качвам на компютри и т.н. аз взех една бобина втора ръка намерих коя ми прави беля и върнах втората ръка и си купих нова и сега колата ми е като часовник. Може при теб да е нещо друго.
- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Странен проблем-m50b20
Да оказа се датчика на разпределителния вал,един съвет не взимайте евтините ментета,че си патих
Сложих на VDO за 150лв и колата заспа 


/// 6>4




- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
- power4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 528
- Мечтае да кара: 540
- Детайли за колата: черна перла,чип,генерация ремус,лети джанти 18''с перспектива за 19''
Re: Странен проблем-m50b20
а защо не втора употреба оригиналTheKiller написа:Да оказа се датчика на разпределителния вал,един съвет не взимайте евтините ментета,че си патихСложих на VDO за 150лв и колата заспа

0988853655
- KBuchvarov
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 18.10.2009
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
- Мечтае да кара: Е30 М3
- Детайли за колата: 730-ка от 1987г
Re: Странен проблем-m50b20
Защото може да вземеш в същото състояние като твоя 

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани