м20б25 -> м50б25
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
м20б25 -> м50б25
Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.
Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?
Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: м20б25 -> м50б25
BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.
Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?
стават.
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: м20б25 -> м50б25
kirililiev написа:BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.
Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?
стават.
демек всичко си остава същото назад?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: м20б25 -> м50б25
BULL3T написа:kirililiev написа:BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.
Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?
стават.
демек всичко си остава същото назад?
вземи си направо мотор с кутия,назад няма кво да сменяш,слагаш и караш.
Re: м20б25 -> м50б25
т'ва колата, която не палеше ли е? бахти, не си играеш, направо сменяш.
Какво се оказа?
Какво се оказа?
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: м20б25 -> м50б25
Еми оказа се компресия 7,не става нищо от двгто,само основен ремонт ще го оправи.Работи сега само над 3000 оборота под тях е само на 4 цилидъра. двгто е за смяна или основен,още се чудя кое е по добре и дали няма да си пъхна таралеж в гащите с един нов двг който не е ясно какъв е.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: м20б25 -> м50б25
Ако е 7 на всички цилиндри пак трябва да работи равномерно. Ако само на един е 7 не е нужно да правиш целият мотор. С две думи, проверете още един път всичко.
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: м20б25 -> м50б25
BULL3T написа:Еми оказа се компресия 7,не става нищо от двгто,само основен ремонт ще го оправи.Работи сега само над 3000 оборота под тях е само на 4 цилидъра. двгто е за смяна или основен,още се чудя кое е по добре и дали няма да си пъхна таралеж в гащите с един нов двг който не е ясно какъв е.
и не е ясно след колко 40 000(примерно)ще почне и той да работи на 4 цилиндъра в ниските
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: м20б25 -> м50б25
White 1913 Power написа:BULL3T написа:Еми оказа се компресия 7,не става нищо от двгто,само основен ремонт ще го оправи.Работи сега само над 3000 оборота под тях е само на 4 цилидъра. двгто е за смяна или основен,още се чудя кое е по добре и дали няма да си пъхна таралеж в гащите с един нов двг който не е ясно какъв е.
и не е ясно след колко 40 000(примерно)ще почне и той да работи на 4 цилиндъра в ниските
Какво викаш, да му направя един основен а?

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: м20б25 -> м50б25
Какво да ти кажа,аз бих постъпил така,иначе прецени рискове,плюсове,минуси,поддръжка на мотор.Допитай се до повече хора-ако ще правиш основен,виж дали ще намериш изгодно чаркове и накрая решавай.
Re: м20б25 -> м50б25
kirililiev написа:BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.
Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?
стават.
Кире кутията не става м50 е с по голям страничен наклон от м20 ката,трябва да се прави фланец между двг-то и кутията оттам проблем с кардана.Това го каза Жоро от варна карс,аз бях в дилема какво да сложа затова си останах на м20 по ефтиния вариянт и по надеждния за мен.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: м20б25 -> м50б25
баварка написа:kirililiev написа:BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.
Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?
стават.
Кире кутията не става м50 е с по голям страничен наклон от м20 ката,трябва да се прави фланец между двг-то и кутията оттам проблем с кардана.Това го каза Жоро от варна карс,аз бях в дилема какво да сложа затова си останах на м20 по ефтиния вариянт и по надеждния за мен.
шарка е с кутия от м20,питай го ква е магията за слагането.за надежност,расход,и вървеж ако тръгнем да спорим ще осерем темата пак,а за вървеното ти сам знаеш разликата,все пак сме ги пробвали като бях още със стоковата кола


- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: м20б25 -> м50б25
kirililiev написа:баварка написа:kirililiev написа:BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.
Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?
стават.
Кире кутията не става м50 е с по голям страничен наклон от м20 ката,трябва да се прави фланец между двг-то и кутията оттам проблем с кардана.Това го каза Жоро от варна карс,аз бях в дилема какво да сложа затова си останах на м20 по ефтиния вариянт и по надеждния за мен.
шарка е с кутия от м20,питай го ква е магията за слагането.за надежност,расход,и вървеж ако тръгнем да спорим ще осерем темата пак,а за вървеното ти сам знаеш разликата,все пак сме ги пробвали като бях още със стоковата колам20 има едно предимство,може да му се набие турбина както е сток
Точно така Кире и аз мисля да нибия един охлюв,след едно сервизиране и да си я карам на 0.4

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- nabora
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 21.03.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 1987 e30
Re: м20б25 -> м50б25
BULL3T, на колко си години?
ей така просто информативно
ей така просто информативно
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: м20б25 -> м50б25
BULL3T написа:kirililiev написа:баварка написа:kirililiev написа:BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.
Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?
стават.
Кире кутията не става м50 е с по голям страничен наклон от м20 ката,трябва да се прави фланец между двг-то и кутията оттам проблем с кардана.Това го каза Жоро от варна карс,аз бях в дилема какво да сложа затова си останах на м20 по ефтиния вариянт и по надеждния за мен.
шарка е с кутия от м20,питай го ква е магията за слагането.за надежност,расход,и вървеж ако тръгнем да спорим ще осерем темата пак,а за вървеното ти сам знаеш разликата,все пак сме ги пробвали като бях още със стоковата колам20 има едно предимство,може да му се набие турбина както е сток
Точно така Кире и аз мисля да нибия един охлюв,след едно сервизиране и да си я карам на 0.4
лесно звучи,трябва ти само свестен майстор,5,6 хилки и повечко късмет,щот при турбото всяка грешка се наказва доста грубо и компромиси не се правят,като гледам предната тема с опитите за отстраняване на проблема по колата....(вие дори незнаете дали е б20 или б25),си мисля че това ще е голям залък за вашата уста,не искам да се убиждаш или да смяташ че те подценявам,но набиването на толкова леф без неясен резултат по скоро ще станеш монтьор отколкото шофьор.та мисълта ми е,да заложиш на проста,елементарна и здрава концепция за дрифт,и след време като ти станат ясни някой работи да я промениш,а не да скачаш направо на последното стапало,щото понякога много боли...и вместо да караш се ровиш в маслата

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани