м20б25 -> м50б25

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

м20б25 -> м50б25

Мнение от BULL3T » 07 Фев 2010, 2:23

Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.

Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: м20б25 -> м50б25

Мнение от kirililiev » 07 Фев 2010, 2:25

BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.

Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?

стават.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: м20б25 -> м50б25

Мнение от BULL3T » 07 Фев 2010, 2:26

kirililiev написа:
BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.

Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?

стават.


демек всичко си остава същото назад?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: м20б25 -> м50б25

Мнение от kirililiev » 07 Фев 2010, 2:30

BULL3T написа:
kirililiev написа:
BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.

Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?

стават.


демек всичко си остава същото назад?


вземи си направо мотор с кутия,назад няма кво да сменяш,слагаш и караш.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: м20б25 -> м50б25

Мнение от @2bar » 07 Фев 2010, 2:37

т'ва колата, която не палеше ли е? бахти, не си играеш, направо сменяш.

Какво се оказа?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: м20б25 -> м50б25

Мнение от BULL3T » 07 Фев 2010, 2:53

Еми оказа се компресия 7,не става нищо от двгто,само основен ремонт ще го оправи.Работи сега само над 3000 оборота под тях е само на 4 цилидъра. двгто е за смяна или основен,още се чудя кое е по добре и дали няма да си пъхна таралеж в гащите с един нов двг който не е ясно какъв е.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: м20б25 -> м50б25

Мнение от @2bar » 07 Фев 2010, 3:01

Ако е 7 на всички цилиндри пак трябва да работи равномерно. Ако само на един е 7 не е нужно да правиш целият мотор. С две думи, проверете още един път всичко.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: м20б25 -> м50б25

Мнение от White 1913 Power » 07 Фев 2010, 3:03

BULL3T написа:Еми оказа се компресия 7,не става нищо от двгто,само основен ремонт ще го оправи.Работи сега само над 3000 оборота под тях е само на 4 цилидъра. двгто е за смяна или основен,още се чудя кое е по добре и дали няма да си пъхна таралеж в гащите с един нов двг който не е ясно какъв е.

и не е ясно след колко 40 000(примерно)ще почне и той да работи на 4 цилиндъра в ниските

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: м20б25 -> м50б25

Мнение от BULL3T » 07 Фев 2010, 3:11

White 1913 Power написа:
BULL3T написа:Еми оказа се компресия 7,не става нищо от двгто,само основен ремонт ще го оправи.Работи сега само над 3000 оборота под тях е само на 4 цилидъра. двгто е за смяна или основен,още се чудя кое е по добре и дали няма да си пъхна таралеж в гащите с един нов двг който не е ясно какъв е.

и не е ясно след колко 40 000(примерно)ще почне и той да работи на 4 цилиндъра в ниските


Какво викаш, да му направя един основен а?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: м20б25 -> м50б25

Мнение от White 1913 Power » 07 Фев 2010, 3:58

Какво да ти кажа,аз бих постъпил така,иначе прецени рискове,плюсове,минуси,поддръжка на мотор.Допитай се до повече хора-ако ще правиш основен,виж дали ще намериш изгодно чаркове и накрая решавай.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 11.04.2007
Местоположение: Варна

Re: м20б25 -> м50б25

Мнение от баварка » 07 Фев 2010, 9:52

kirililiev написа:
BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.

Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?

стават.


Кире кутията не става м50 е с по голям страничен наклон от м20 ката,трябва да се прави фланец между двг-то и кутията оттам проблем с кардана.Това го каза Жоро от варна карс,аз бях в дилема какво да сложа затова си останах на м20 по ефтиния вариянт и по надеждния за мен.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: м20б25 -> м50б25

Мнение от kirililiev » 07 Фев 2010, 12:02

баварка написа:
kirililiev написа:
BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.

Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?

стават.


Кире кутията не става м50 е с по голям страничен наклон от м20 ката,трябва да се прави фланец между двг-то и кутията оттам проблем с кардана.Това го каза Жоро от варна карс,аз бях в дилема какво да сложа затова си останах на м20 по ефтиния вариянт и по надеждния за мен.

шарка е с кутия от м20,питай го ква е магията за слагането.за надежност,расход,и вървеж ако тръгнем да спорим ще осерем темата пак,а за вървеното ти сам знаеш разликата,все пак сме ги пробвали като бях още със стоковата кола 8) м20 има едно предимство,може да му се набие турбина както е сток :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: м20б25 -> м50б25

Мнение от BULL3T » 07 Фев 2010, 12:36

kirililiev написа:
баварка написа:
kirililiev написа:
BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.

Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?

стават.


Кире кутията не става м50 е с по голям страничен наклон от м20 ката,трябва да се прави фланец между двг-то и кутията оттам проблем с кардана.Това го каза Жоро от варна карс,аз бях в дилема какво да сложа затова си останах на м20 по ефтиния вариянт и по надеждния за мен.

шарка е с кутия от м20,питай го ква е магията за слагането.за надежност,расход,и вървеж ако тръгнем да спорим ще осерем темата пак,а за вървеното ти сам знаеш разликата,все пак сме ги пробвали като бях още със стоковата кола 8) м20 има едно предимство,може да му се набие турбина както е сток :yes:


Точно така Кире и аз мисля да нибия един охлюв,след едно сервизиране и да си я карам на 0.4
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 21.03.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: 1987 e30

Re: м20б25 -> м50б25

Мнение от nabora » 07 Фев 2010, 12:43

BULL3T, на колко си години?
ей така просто информативно

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: м20б25 -> м50б25

Мнение от kirililiev » 07 Фев 2010, 13:20

BULL3T написа:
kirililiev написа:
баварка написа:
kirililiev написа:
BULL3T написа:Колеги или се слага м50 или се ремонтира основно м20ката,аз вече не знам какво да правя,щото всеки ми вика различно.

Имам само един въпрос относо трансплантацията,от м20 стават ли скорстите на м50 или трябва и те да се сменят?

стават.


Кире кутията не става м50 е с по голям страничен наклон от м20 ката,трябва да се прави фланец между двг-то и кутията оттам проблем с кардана.Това го каза Жоро от варна карс,аз бях в дилема какво да сложа затова си останах на м20 по ефтиния вариянт и по надеждния за мен.

шарка е с кутия от м20,питай го ква е магията за слагането.за надежност,расход,и вървеж ако тръгнем да спорим ще осерем темата пак,а за вървеното ти сам знаеш разликата,все пак сме ги пробвали като бях още със стоковата кола 8) м20 има едно предимство,може да му се набие турбина както е сток :yes:


Точно така Кире и аз мисля да нибия един охлюв,след едно сервизиране и да си я карам на 0.4

лесно звучи,трябва ти само свестен майстор,5,6 хилки и повечко късмет,щот при турбото всяка грешка се наказва доста грубо и компромиси не се правят,като гледам предната тема с опитите за отстраняване на проблема по колата....(вие дори незнаете дали е б20 или б25),си мисля че това ще е голям залък за вашата уста,не искам да се убиждаш или да смяташ че те подценявам,но набиването на толкова леф без неясен резултат по скоро ще станеш монтьор отколкото шофьор.та мисълта ми е,да заложиш на проста,елементарна и здрава концепция за дрифт,и след време като ти станат ясни някой работи да я промениш,а не да скачаш направо на последното стапало,щото понякога много боли...и вместо да караш се ровиш в маслата ;)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook