М40Б18 to М50Б20
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
М40Б18 to М50Б20
Здравейте, дойде времето на стария и поизносен, виещ като гладен вълк М40 да ходи да си почива. Идва М50Б20 със скорости-ръчка, кардан, инсталиция и т.н. Клима няма да има, не ми трябва. Поздрави.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: М40Б18 to М50Б20


Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: М40Б18 to М50Б20
Продадена, утре отивам на едно място, може да звънна на Дино за помощ ако трябва.
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: М40Б18 to М50Б20
не можа ли да намериш В25 изгодно- по добра инвестиция и концепция е!Или М30 някакъв!
BMW Service Team
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: М40Б18 to М50Б20
Ники честито, говорих сега с Митко и ми каза че утре ще ходите. Задължително вземи всичко по колата а клима може и след това. Колега за кво му е 2.5 или 3.00 л. Ники си ползва колата сериозно и навърта доста км. Един 3.00 л. гори мин. 16-20 л. имам пряко наблюдение а не е кой знае какво...
Ники успех
Ники успех
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: М40Б18 to М50Б20
Peter Angelov написа:Ники честито, говорих сега с Митко и ми каза че утре ще ходите. Задължително вземи всичко по колата а клима може и след това. Колега за кво му е 2.5 или 3.00 л. Ники си ползва колата сериозно и навърта доста км. Един 3.00 л. гори мин. 16-20 л. имам пряко наблюдение а не е кой знае какво...
Ники успех
най вече имам предвид 2,5 защото от собствен опит знам че разликата в разхода градско е никаква а вървенето е кооооооооренно различно!На 2,5цата включвах 5та на 180!
BMW Service Team
- samokoveca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
Re: М40Б18 to М50Б20
колега гледаи поне да е с ванус
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: М40Б18 to М50Б20
А не колега, много благодаря, но гледам да е предимно без Ванус система. Моля някой колега който знае предимствата и недостатъците на тази система изразена в $$$$ за ремонт, като се има в предвид не ясния километраж/моточасове на ДВГ-то и т.н. Иначе съм запознат с това технологично чудо и какво и как върши, но не съм състезател. Поздрави.
- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: М40Б18 to М50Б20
NikiNikolov написа:А не колега, много благодаря, но гледам да е предимно без Ванус система. Моля някой колега който знае предимствата и недостатъците на тази система изразена в $$$$ за ремонт, като се има в предвид не ясния километраж/моточасове на ДВГ-то и т.н. Иначе съм запознат с това технологично чудо и какво и как върши, но не съм състезател. Поздрави.
И аз бих взел без ванос- системата е бош, а за всеки клапан има 2 пружинки една в друга и се води по здрав
IAV написа:най вече имам предвид 2,5 защото от собствен опит знам че разликата в разхода градско е никаква а вървенето е кооооооооренно различно!На 2,5цата включвах 5та на 180!
А за извънградско Б25 e дори по-икономичен от Б20 с до 0.3л (справка- книжката на колата ми). Не е кой знае какво, но показва, че двигателя е по-подходящ за купето


- rahoGabroveca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА
- samokoveca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
Re: М40Б18 to М50Б20
нз защо сте толкова враждебно настроени към ванус ама аз съм си доволен харчи 1 литър по малко върви една кола повече 

Re: М40Б18 to М50Б20
Ники, защо ме изостави
сега като почнат пак да нападат 518 сам трябва да се браня.
ПП. Да се похвалиш с новата придобивка

ПП. Да се похвалиш с новата придобивка

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: М40Б18 to М50Б20
samokoveca написа:нз защо сте толкова враждебно настроени към ванус ама аз съм си доволен харчи 1 литър по малко върви една кола повече
Тва пък дето върви една кола повече не съм съгласен карал съм ги и двата мотора и смея да твърдя,че без ванус бяга малко повече.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: М40Б18 to М50Б20
LiTtLeRoCk написа:samokoveca написа:нз защо сте толкова враждебно настроени към ванус ама аз съм си доволен харчи 1 литър по малко върви една кола повече
Тва пък дето върви една кола повече не съм съгласен карал съм ги и двата мотора и смея да твърдя,че без ванус бяга малко повече.
се е тая,просто по скоро зависи колко е читава колата която караш,просто вануса е по еластичен от ниски до средни(пълният му въртящ момент идва с няколкостотин оборота по рано),от там идва и по малкия разход,ако 0,5/100 изобщо е от значение.с единични пружини е поради факта че клапаните му са по малки и съответно по леки,нямат чак такива инерционни сили и на оборотите за които е предвиден не са необходими(освен ако не смяташ да го въртиш от 7000 нагоре).по скоро основния му недостатък е електрониката сименс(не че е лоша,просто е по сложна за подръжка и не търпи компромиси)и това че вануса също се разваля и се нуждае от подръжка.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: М40Б18 to М50Б20
Не изиставам никой, камо ли от този раздел специално, каквото ти потрябва за моторедката ще ти го дам, с нови ролки е в момента, нямат и 100 км още, дебитомер - работещ, компютър, дросел, датчици. Главата и трябва може би само 1 вал и ще стане за неизвестно време.
Като се постопли почвам да свалям от донора и каквото не трябва, ще ходи за продажба.
Поздрави.
Като се постопли почвам да свалям от донора и каквото не трябва, ще ходи за продажба.
Поздрави.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани