М40Б18 to М50Б20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

М40Б18 to М50Б20

Мнение от NikiNikolov » 05 Фев 2010, 9:53

Здравейте, дойде времето на стария и поизносен, виещ като гладен вълк М40 да ходи да си почива. Идва М50Б20 със скорости-ръчка, кардан, инсталиция и т.н. Клима няма да има, не ми трябва. Поздрави.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: М40Б18 to М50Б20

Мнение от Zubcho » 05 Фев 2010, 9:57

:bowdown: Намери и една клима да не се потиш лятото :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: М40Б18 to М50Б20

Мнение от NikiNikolov » 05 Фев 2010, 10:02

Продадена, утре отивам на едно място, може да звънна на Дино за помощ ако трябва.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Re: М40Б18 to М50Б20

Мнение от IAV » 05 Фев 2010, 10:15

не можа ли да намериш В25 изгодно- по добра инвестиция и концепция е!Или М30 някакъв!
BMW Service Team

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: М40Б18 to М50Б20

Мнение от Peter Angelov » 05 Фев 2010, 10:31

Ники честито, говорих сега с Митко и ми каза че утре ще ходите. Задължително вземи всичко по колата а клима може и след това. Колега за кво му е 2.5 или 3.00 л. Ники си ползва колата сериозно и навърта доста км. Един 3.00 л. гори мин. 16-20 л. имам пряко наблюдение а не е кой знае какво...

Ники успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Re: М40Б18 to М50Б20

Мнение от IAV » 05 Фев 2010, 10:43

Peter Angelov написа:Ники честито, говорих сега с Митко и ми каза че утре ще ходите. Задължително вземи всичко по колата а клима може и след това. Колега за кво му е 2.5 или 3.00 л. Ники си ползва колата сериозно и навърта доста км. Един 3.00 л. гори мин. 16-20 л. имам пряко наблюдение а не е кой знае какво...

Ники успех

най вече имам предвид 2,5 защото от собствен опит знам че разликата в разхода градско е никаква а вървенето е кооооооооренно различно!На 2,5цата включвах 5та на 180!
BMW Service Team

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж

Re: М40Б18 to М50Б20

Мнение от samokoveca » 05 Фев 2010, 13:21

колега гледаи поне да е с ванус

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: М40Б18 to М50Б20

Мнение от NikiNikolov » 05 Фев 2010, 18:01

А не колега, много благодаря, но гледам да е предимно без Ванус система. Моля някой колега който знае предимствата и недостатъците на тази система изразена в $$$$ за ремонт, като се има в предвид не ясния километраж/моточасове на ДВГ-то и т.н. Иначе съм запознат с това технологично чудо и какво и как върши, но не съм състезател. Поздрави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: М40Б18 to М50Б20

Мнение от Djelebov » 05 Фев 2010, 19:23

NikiNikolov написа:А не колега, много благодаря, но гледам да е предимно без Ванус система. Моля някой колега който знае предимствата и недостатъците на тази система изразена в $$$$ за ремонт, като се има в предвид не ясния километраж/моточасове на ДВГ-то и т.н. Иначе съм запознат с това технологично чудо и какво и как върши, но не съм състезател. Поздрави.


И аз бих взел без ванос- системата е бош, а за всеки клапан има 2 пружинки една в друга и се води по здрав

IAV написа:най вече имам предвид 2,5 защото от собствен опит знам че разликата в разхода градско е никаква а вървенето е кооооооооренно различно!На 2,5цата включвах 5та на 180!

А за извънградско Б25 e дори по-икономичен от Б20 с до 0.3л (справка- книжката на колата ми). Не е кой знае какво, но показва, че двигателя е по-подходящ за купето ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 15.11.2008
Местоположение: Габрово
Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА

Re: М40Б18 to М50Б20

Мнение от rahoGabroveca » 05 Фев 2010, 23:26

samokoveca написа:колега гледаи поне да е с ванус

да не се чува..! :mhihi:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 12.01.2010
Пол: Мъж

Re: М40Б18 to М50Б20

Мнение от samokoveca » 06 Фев 2010, 1:25

нз защо сте толкова враждебно настроени към ванус ама аз съм си доволен харчи 1 литър по малко върви една кола повече :P

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: РВ

Re: М40Б18 to М50Б20

Мнение от Pei4 » 06 Фев 2010, 12:38

Ники, защо ме изостави :) сега като почнат пак да нападат 518 сам трябва да се браня.

ПП. Да се похвалиш с новата придобивка :)

СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
Аватар
Мнения: 5434
Регистриран на: 31.07.2007
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е38 740IL

Re: М40Б18 to М50Б20

Мнение от LiTtLeRoCk » 06 Фев 2010, 12:50

samokoveca написа:нз защо сте толкова враждебно настроени към ванус ама аз съм си доволен харчи 1 литър по малко върви една кола повече :P

Тва пък дето върви една кола повече не съм съгласен карал съм ги и двата мотора и смея да твърдя,че без ванус бяга малко повече.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: М40Б18 to М50Б20

Мнение от kirililiev » 06 Фев 2010, 21:10

LiTtLeRoCk написа:
samokoveca написа:нз защо сте толкова враждебно настроени към ванус ама аз съм си доволен харчи 1 литър по малко върви една кола повече :P

Тва пък дето върви една кола повече не съм съгласен карал съм ги и двата мотора и смея да твърдя,че без ванус бяга малко повече.

се е тая,просто по скоро зависи колко е читава колата която караш,просто вануса е по еластичен от ниски до средни(пълният му въртящ момент идва с няколкостотин оборота по рано),от там идва и по малкия разход,ако 0,5/100 изобщо е от значение.с единични пружини е поради факта че клапаните му са по малки и съответно по леки,нямат чак такива инерционни сили и на оборотите за които е предвиден не са необходими(освен ако не смяташ да го въртиш от 7000 нагоре).по скоро основния му недостатък е електрониката сименс(не че е лоша,просто е по сложна за подръжка и не търпи компромиси)и това че вануса също се разваля и се нуждае от подръжка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: М40Б18 to М50Б20

Мнение от NikiNikolov » 08 Фев 2010, 14:32

Не изиставам никой, камо ли от този раздел специално, каквото ти потрябва за моторедката ще ти го дам, с нови ролки е в момента, нямат и 100 км още, дебитомер - работещ, компютър, дросел, датчици. Главата и трябва може би само 1 вал и ще стане за неизвестно време.

Като се постопли почвам да свалям от донора и каквото не трябва, ще ходи за продажба.

Поздрави.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook