е34 М50б20?
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ivo_889
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: e30is
- Мечтае да кара: M5 e39
е34 М50б20?
Колеги имам един въпрос. В кутията на въздупния филтър има един датчик ли каквото е там. Мисълта ми е като сложа спортен филтър какво да го правя него и за какво служи???
Re: е34 М50б20?????
ако има 2 маркуча значи е термостата за подгряване на дроселовата клапа.
фиксирай го някак зад фара.
фиксирай го някак зад фара.
- KON4ETO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 623
- Регистриран на: 4.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М5
- Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
- Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: е34 М50б20?????
KON4ETO написа:Колега ако слагаш спортен филтар гледай да е панелен и естествено КН
а ако е конус кн лошо ли е?
- KON4ETO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 623
- Регистриран на: 4.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М5
- Мечтае да кара: ВЕЧЕ МЕЧТАТА СИ Я КАРА
- Детайли за колата: БМВ М5 3.6 315 КОНЯ ЗЕЛЕН МЕТАЛИК
Re: е34 М50б20?????
Пак е хубаво ама много барзо ще ти се цапа и трябва често да го переш
И конуса и панелния варшат една и саща работа просто ще спестиш честите пранета на конуса това е и двата ги имам и конуса на 2000 километра като го свала е черен немога 30 минути да ги изпера

И конуса и панелния варшат една и саща работа просто ще спестиш честите пранета на конуса това е и двата ги имам и конуса на 2000 километра като го свала е черен немога 30 минути да ги изпера

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: е34 М50б20?????
KON4ETO написа:Пак е хубаво ама много барзо ще ти се цапа и трябва често да го переш![]()
И конуса и панелния варшат една и саща работа просто ще спестиш честите пранета на конуса това е и двата ги имам и конуса на 2000 километра като го свала е черен немога 30 минути да ги изпера
значи,първо,самата филтърна кутия си е рестриктор,аз също карах с панелен и ефекта беше нула,след поставането на конуса нещата си дойдоха на място,от една година съм с конус и досега съм го прал един път,въздуха който минава и през двата филтъра практически е почти едно и също количество,значи би трябвало да се цапат почти еднакво,освен ако филтъра не е поставен на такова място че върху него да пада някаква мраъсотия.има щитове за конусни филтри освен това.
- ivo_889
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: e30is
- Мечтае да кара: M5 e39
Re: е34 М50б20?????
Само един колега отговори на въпроса ми! Мерси за отговора.
- ivo_889
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: e30is
- Мечтае да кара: M5 e39
Re: е34 М50б20?????
penio написа:ако има 2 маркуча значи е термостата за подгряване на дроселовата клапа.
фиксирай го някак зад фара.
А иначе колега мога да го закъча до АБС-а или точно под матдатчика. Надявам се тва да не е проблем?
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: е34 М50б20?????
kirililiev написа:KON4ETO написа:Пак е хубаво ама много барзо ще ти се цапа и трябва често да го переш![]()
И конуса и панелния варшат една и саща работа просто ще спестиш честите пранета на конуса това е и двата ги имам и конуса на 2000 километра като го свала е черен немога 30 минути да ги изпера
значи,първо,самата филтърна кутия си е рестриктор,аз също карах с панелен и ефекта беше нула,след поставането на конуса нещата си дойдоха на място,от една година съм с конус и досега съм го прал един път,въздуха който минава и през двата филтъра практически е почти едно и също количество,значи би трябвало да се цапат почти еднакво,освен ако филтъра не е поставен на такова място че върху него да пада някаква мраъсотия.има щитове за конусни филтри освен това.
Конуса пуска по лесно въздух от панелния просто,защото не е в оригиналната кутия и се цапа повече именно поради същата причина.Искаш или не конуса се извежда на място,на което ще дърпа повече боклуци,щото,ако го забодеш на мястото на кутията правиш глупости.
Kiriliev- не вярвам да си минал повече от 8000км без да го изпереш.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: е34 М50б20?????
White 1913 Power написа:kirililiev написа:KON4ETO написа:Пак е хубаво ама много барзо ще ти се цапа и трябва често да го переш![]()
И конуса и панелния варшат една и саща работа просто ще спестиш честите пранета на конуса това е и двата ги имам и конуса на 2000 километра като го свала е черен немога 30 минути да ги изпера
значи,първо,самата филтърна кутия си е рестриктор,аз също карах с панелен и ефекта беше нула,след поставането на конуса нещата си дойдоха на място,от една година съм с конус и досега съм го прал един път,въздуха който минава и през двата филтъра практически е почти едно и също количество,значи би трябвало да се цапат почти еднакво,освен ако филтъра не е поставен на такова място че върху него да пада някаква мраъсотия.има щитове за конусни филтри освен това.
Конуса пуска по лесно въздух от панелния просто,защото не е в оригиналната кутия и се цапа повече именно поради същата причина.Искаш или не конуса се извежда на място,на което ще дърпа повече боклуци,щото,ако го забодеш на мястото на кутията правиш глупости.
Kiriliev- не вярвам да си минал повече от 8000км без да го изпереш.
незнам,по спецификации и за двата модела дават да се почистват на около http://www.impas56.com/index.php?m=855&lang=1
http://www.bgcarshop.com/ext/pdf/inst.pdf
Последна промяна kirililiev на 05 Фев 2010, 12:37, променена общо 1 път
- ivo_889
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: e30is
- Мечтае да кара: M5 e39
Re: е34 М50б20?????
тая тема стана малко като на битака! Ако може модератора да изчисти ненужните коментари
и все още си чакам отговор на последния въпрос.

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: е34 М50б20?
Здравей колега,
Сега обръщам внимание на темата... бутни малко това заглавие...
Значи, тази ... аз я наричам "хуйовина" върши много хубава работа!
Сега ще скочат 10-тина колеги и ще кажат: "Напротив! Файда няма! Махай я!" или поне като се счупи моята така ми казаха много хора...
Искам да кажа, че ако те убеди някой, че е излишна, то може да свържеш двете маркучета, които влизат в термостатчето с една тръбичка и две скоби. Ако решиш да правиш така ще те насоча и за тръбичката.
Какво прави това термостатче:
Отваря или затваря кръг от охладителната система към дроселната клапа с цел да стопли входящия въздух в смукателния колектор.
Тук важното е да е на потока точно на входящия въздух, а не някъде из коша на двигателя.
Защо?
Защото като караш в коша е малко или много по-топло от входящия в колектора въздух.
И именно тук грешат тези които съветват да се байпасира тази джаджа.
Когато запалиш мотора, антифриза е студен и на практика въздухът не се топли въпреки, че е отворен термостата.
Но, като караш и моторът ти е загрял, а вън е -18, то без отопление на дросела в мотора влиза доста неприятен въздух.
Значи, ако термостатчето е някъде в коша може да му стане топличко и да затвори потока към дросела, а това не е добре при минусови външни температури.
Лятото пък задължително трябва да се затваря потокът към дросела, защото ще му стане прекалено топло на мотора.
Значи, байпасът не е решение, защото така дроселът се топли постоянно.
В заключение:
Ако слагаш панелен филтър, то нямаш проблеми, защото той си влиза в старата кутия.
Ако слагаш конусен, то имаш два варианта:
1. Да направиш/монтираш някакво приспособление/отклонение от гофрирания маркуч, където да монтираш термостатчето. - много сложно ми изглежда и няма гаранция за ефективност.
2. Да направиш байпаса, но вместо тръбичка да сложиш кранче и зимата да е постоянно отворено, а лятото да е постоянно затворено. Тук трябва да уточним, че при евентиално обезвъздушаване на системата кранчето да не се забравя да се отвори.
За сега това от мен. Като си избереш вариант пиши да измислим детайлите.
Поздрави,
Д
Сега обръщам внимание на темата... бутни малко това заглавие...
Значи, тази ... аз я наричам "хуйовина" върши много хубава работа!
Сега ще скочат 10-тина колеги и ще кажат: "Напротив! Файда няма! Махай я!" или поне като се счупи моята така ми казаха много хора...
Искам да кажа, че ако те убеди някой, че е излишна, то може да свържеш двете маркучета, които влизат в термостатчето с една тръбичка и две скоби. Ако решиш да правиш така ще те насоча и за тръбичката.
Какво прави това термостатче:
Отваря или затваря кръг от охладителната система към дроселната клапа с цел да стопли входящия въздух в смукателния колектор.
Тук важното е да е на потока точно на входящия въздух, а не някъде из коша на двигателя.
Защо?
Защото като караш в коша е малко или много по-топло от входящия в колектора въздух.
И именно тук грешат тези които съветват да се байпасира тази джаджа.
Когато запалиш мотора, антифриза е студен и на практика въздухът не се топли въпреки, че е отворен термостата.
Но, като караш и моторът ти е загрял, а вън е -18, то без отопление на дросела в мотора влиза доста неприятен въздух.
Значи, ако термостатчето е някъде в коша може да му стане топличко и да затвори потока към дросела, а това не е добре при минусови външни температури.
Лятото пък задължително трябва да се затваря потокът към дросела, защото ще му стане прекалено топло на мотора.
Значи, байпасът не е решение, защото така дроселът се топли постоянно.
В заключение:
Ако слагаш панелен филтър, то нямаш проблеми, защото той си влиза в старата кутия.
Ако слагаш конусен, то имаш два варианта:
1. Да направиш/монтираш някакво приспособление/отклонение от гофрирания маркуч, където да монтираш термостатчето. - много сложно ми изглежда и няма гаранция за ефективност.
2. Да направиш байпаса, но вместо тръбичка да сложиш кранче и зимата да е постоянно отворено, а лятото да е постоянно затворено. Тук трябва да уточним, че при евентиално обезвъздушаване на системата кранчето да не се забравя да се отвори.
За сега това от мен. Като си избереш вариант пиши да измислим детайлите.
Поздрави,
Д

Re: е34 М50б20?
Колега ddddk, водата, циркулираща в този кръг преди всичко затопля дроселната клапа, за да не се натрупва скреж/лед по нея, когато въздухът е студен и с висока влажност... макар, че косвено това подгряване се поема от въздуха, то е минимално и не е насочено към него.
При движение с минимално отворена дроселна клапа скоростта на въздуха около ръбовете на клапата е доста висока, респективно статичното налягане доста ниско и в такива именно условия влагата лесно и бързо се превръща в лед. Ако се натрупа солидно парче лед по ръба на клапата тя не може да затвори напълно когато се отпусне педала за газ... с всички последствия от това.
При движение с минимално отворена дроселна клапа скоростта на въздуха около ръбовете на клапата е доста висока, респективно статичното налягане доста ниско и в такива именно условия влагата лесно и бързо се превръща в лед. Ако се натрупа солидно парче лед по ръба на клапата тя не може да затвори напълно когато се отпусне педала за газ... с всички последствия от това.
Re: е34 М50б20?
Postman написа:Колега ddddk, водата, циркулираща в този кръг преди всичко затопля дроселната клапа, за да не се натрупва скреж/лед по нея, когато въздухът е студен и с висока влажност... макар, че косвено това подгряване се поема от въздуха, то е минимално и не е насочено към него.
При движение с минимално отворена дроселна клапа скоростта на въздуха около ръбовете на клапата е доста висока, респективно статичното налягане доста ниско и в такива именно условия влагата лесно и бързо се превръща в лед. Ако се натрупа солидно парче лед по ръба на клапата тя не може да затвори напълно когато се отпусне педала за газ... с всички последствия от това.
някой ако иска на гледно да го види да надуе една гума на три четири атм. и да махне на винтила “игличката“ и ще види как за момент винтила побелява на върха !
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: е34 М50б20?
Е, добре де!
Не претендирам, че съм наясно на 100%... и благодаря за уточнението. Дето се вика човек винаги има какво да научи.
Моята идея беше, че или трябва осезатела да е на потока на входящия въздух или да го няма термостатчето и да има байпас с кранче.
Поздрави,
Д
П.П. 00Cool с въздух от гума не знам дали ще се види толкова ясно, но при газ от пропан-бутан бутилка и СО2 от бутилка за наливна бира е много нагледно
Не претендирам, че съм наясно на 100%... и благодаря за уточнението. Дето се вика човек винаги има какво да научи.
Моята идея беше, че или трябва осезатела да е на потока на входящия въздух или да го няма термостатчето и да има байпас с кранче.
Поздрави,
Д
П.П. 00Cool с въздух от гума не знам дали ще се види толкова ясно, но при газ от пропан-бутан бутилка и СО2 от бутилка за наливна бира е много нагледно


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани