525i проблем с главата

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 18.04.2004
Местоположение: с. Брестовица
Пол: Мъж
Кара: BMW M43B16 / M47B20 E91

525i проблем с главата

Мнение от Georgi_123 » 25 Апр 2005, 23:13

дали на някои му се е случвало да му се спука главата на този модел или какъв е проблема та да хвърля вода през аспуха.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 26 Апр 2005, 6:48

Само това ли е като проблем и колко вода хвърля. Защото е нормално при добра работа да се събира конденз и да излиза през аспуха. Виждал съм А6, което при тръгване лееше вода през аспуха все едно е с лейка. :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

конденз

Мнение от KPETEH » 26 Апр 2005, 14:10

Не мога да кажа нищо по основния вапрос :uups:
но малко извън темата!Аз лично също исках да питам за водата от ауспуха! В америка останах с впечатлението че тече заради климатика - дали е така?!
А от аудита се лее яко - дори и от 90 - 2.6

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 26 Апр 2005, 18:39

Охладителната течност как е?
Бързо ли намалява?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Re: конденз

Мнение от Tod » 26 Апр 2005, 21:08

KPETEH написа:Не мога да кажа нищо по основния вапрос :uups:
но малко извън темата!Аз лично също исках да питам за водата от ауспуха! В америка останах с впечатлението че тече заради климатика - дали е така?!
А от аудита се лее яко - дори и от 90 - 2.6

Приятелю, климатика няма нищо общо, с конденза в изспускателната система!
Там проблема ще да е друг!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 339
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
Мечтае да кара: м5

Мнение от popai » 26 Апр 2005, 23:48

Виж маслото ако не е пресечено, ако няма нужда от доливане на антифриз, и колата не загрява, си карай и да не ти дреме кво излиза от аспуха, за това са го сложили отзад :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 27 Апр 2005, 8:52

Ако ти е за смяна поне само гарнитурата на главата и пак меше вода с масло от зад ше пуше яко бяло ...
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 27 Апр 2005, 21:24

Когато се лее струийка вода от аспуха това е конденз и при колите на газ е много по често срещано.Предимно когото ауспуховата система е още студена.Но когато има пробита гарнитура и гори вода от аспуха пуши много бял пушек,което дефакто е пара.Дефекта трябва веднага да се отстрани защото има голяма вероятност да се получи воден чук в цилиндъра и да пробие буталото.Като се отвори главата лесно се познава в кой цилиндър е влизала вода защото буталото е добре измито. ;)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 27 Апр 2005, 21:37

ми аз квот и да напиша,модераторите на тоз форум ша ми изстрят мнението,щот ги знаят нещата ;) ама ще ми пръцнете,някъде,особенно на единия ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 27.04.2005
Местоположение: Plovdiv

Мнение от toyo_BMW » 28 Апр 2005, 23:14

То май проблема и при мен е същия,маи е само гарнитура на главата като изсипах някаква течност за запушване на пукнатини в блока спря да губи охладителна течност,не знам само колко време сте държи
АУДИ А6 '06, BMW 530i '90 M30 , SUPRA 3.0 turbo+

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 30 Апр 2005, 22:49

воден чук в цилиндъра и да пробие буталото
това също за първи път го 4увам :dunno: :winky:
Такааа...белият пушек е когато гори масло :!: А за гарнитурата :arrow: на маслото изведнъж се качва нивото,колата загрява (постъпват изгорели газове в охладителната система) и разни други неприятни нещица :(
One passion,one car,one life...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: Stz

Мнение от grunge_is_dead » 01 Май 2005, 20:41

като гори масло пуши син пушек, а за водния чук може да си го чувал като воден стълб , удар ... водата влиза в цилиндрите и поради невъзможността да се сгъсти от хода на буталото стават неприятни работи с бутала , биели от там лагери и общо взето един голем У*
Изображение
Is there another reason for your stain http://nirvana.bol.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 01 Май 2005, 21:13

grunge_is_dead написа:като гори масло пуши син пушек
ариии дее :winky: А когато двигателя е студен,тогава какъв е пушекът :?: :idea: А за другото съм чувал,но чак пък пробити бутала не съм виждал :dunno: ,така че и не споря ;)
One passion,one car,one life...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 01 Май 2005, 21:55

Малка поправка,аз за дизели си говоря :uups: Но пък за маслото си е все тая :mhihi:
One passion,one car,one life...

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 03 Май 2005, 10:34

Impasse написа:1)Ще цитирам който си искам и колкото си искам :!: Всеки тук има право на някакво мнение,било то хубаво или лошо!

Така е, но форума има правила спазвай ги!
Не изпадайте в излишни спорове, последно предупреждение за темата и по едно Impasse и Георги!
Изтривам ви излишните мнения.
May the BMW force be with you!

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook