проблем със загряването

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 8.06.2009
Местоположение: с.Рибарица
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: BMW 520i M50B20 94g.

проблем със загряването

Мнение от GHOST_RIDER » 27 Яну 2010, 20:39

Здравеите колеги имам един проблем надявам се де ми помогнете,имам БМВ 5 серия Е34 и неиска да загрее, минавам поне десетина колометра и тогава е загряла ако знаете несшто пишете :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: проблем с загряването

Мнение от tsb_bg » 27 Яну 2010, 22:39

На първо място провери термостата ...
Вероятно е заседнал отворен

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: проблем с загряването

Мнение от dokie » 27 Яну 2010, 22:54

Гледам от София си, но все пак ако я караш на някъде само на 5-та под 2000 оборота се убедих, че парното може да й смъква температурата/да не й позволява да загрее бързо в тоя студ... днес сутринта го спрях и тръгна към средата... пуснах го на мах на топло и пак взе да се връща назад... при леко каране и на мен толкова ми трябва за изправяне на стрелката, ако й дам зор... 4-5 километра... ... и все пак не съм 100% сигурен в термостата си...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Re: проблем с загряването

Мнение от skylord » 28 Яну 2010, 0:02

dokie написа:Гледам от София си, но все пак ако я караш на някъде само на 5-та под 2000 оборота се убедих, че парното може да й смъква температурата/да не й позволява да загрее бързо в тоя студ... днес сутринта го спрях и тръгна към средата... пуснах го на мах на топло и пак взе да се връща назад... при леко каране и на мен толкова ми трябва за изправяне на стрелката, ако й дам зор... 4-5 километра... ... и все пак не съм 100% сигурен в термостата си...


Здравейте колеги и аз така имах проблем със загряването, бавно ми загряваше или стигаше до стрелката преди средата, мислех че е от температурите, докато днес се реших и смених термостата с нов WAHLER на 88 градуса.. Ефекта от цялата работа е, че от Младост до летището днес - има няма 2-3 км колата е по средата загряла - няма значение парно марно и форсаж - не изтива, а температурата по борд-а беше -3. Проверете си термостатите колеги! Просто за информация - нов ми е радиатора и водната помпа, така че коментарите за задръстен радиатор и скапана помпа отпадат ;)
Успех на всички! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: проблем с загряването

Мнение от sniper74 » 28 Яну 2010, 1:49

бе не казваш и колко е било студено а и 10 километра наса нищо та според мен немисля че е проблем
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Re: проблем с загряването

Мнение от IAV » 28 Яну 2010, 13:09

GHOST_RIDER написа:Здравеите колеги имам един проблем надявам се де ми помогнете,имам БМВ 5 серия Е34 и неиска да загрее, минавам поне десетина колометра и тогава е загряла ако знаете несшто пишете :help:

99% термостат!
и при -10 за 3-4 километра макс съм излизал от синьото с всяка една от колите ми!
BMW Service Team

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: проблем с загряването

Мнение от sniper74 » 29 Яну 2010, 23:42

от синьото да ама работна температура е трудно по това време на годината
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: проблем с загряването

Мнение от Митко Стоянов » 29 Яну 2010, 23:54

sniper74 написа:от синьото да ама работна температура е трудно по това време на годината
Със качествено обслужена охладителна система (читава водна помпа, истински термостат и качествен антифриз) излиза от синия сектор за не повече от 3-4 минути, а за още километър-два изправя стрелката. Това са наблюденията ми над моя мотор (М30), но предполагам и по-модерните мотори са така. Дори при -15 градуса и парно на макс не спира да загрява, докато не стигне заветните 12 часа.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Re: проблем с загряването

Мнение от ///MILEN » 30 Яну 2010, 1:21

mitko_n1 написа:
sniper74 написа:от синьото да ама работна температура е трудно по това време на годината
Със качествено обслужена охладителна система (читава водна помпа, истински термостат и качествен антифриз) излиза от синия сектор за не повече от 3-4 минути, а за още километър-два изправя стрелката. Това са наблюденията ми над моя мотор (М30), но предполагам и по-модерните мотори са така. Дори при -15 градуса и парно на макс не спира да загрява, докато не стигне заветните 12 часа.

:yes: :yes: :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Re: проблем с загряването

Мнение от georgipass » 30 Яну 2010, 1:41

///MILEN написа:
mitko_n1 написа:
sniper74 написа:от синьото да ама работна температура е трудно по това време на годината
Със качествено обслужена охладителна система (читава водна помпа, истински термостат и качествен антифриз) излиза от синия сектор за не повече от 3-4 минути, а за още километър-два изправя стрелката. Това са наблюденията ми над моя мотор (М30), но предполагам и по-модерните мотори са така. Дори при -15 градуса и парно на макс не спира да загрява, докато не стигне заветните 12 часа.

:yes: :yes: :yes:


И при мен е така :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Re: проблем с загряването

Мнение от IAV » 30 Яну 2010, 9:32

sniper74 написа:от синьото да ама работна температура е трудно по това време на годината

миналата година когато беше - 24 от Младост до летището на естакадата над дружба(бул. Брюксел) вече бях на работна температура колата беше 520 ръчка!а до летището са точно 6километра!
BMW Service Team

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 3.12.2004
Местоположение: bourgas/varna
Пол: Мъж
Кара: e39 540ia

Re: проблем с загряването

Мнение от Jikata » 30 Яну 2010, 21:49

при -13 градуса в бургас ,след като не сам я карал пове4е от 12 4аса (тотално изтинала),1 мин. на място + от 3 до 5 мин в движение до 1800-2000 оборота на пуснато парно и стрелката е в средата(колата е е34 535и)и от там няма никакво зна4ение дали пускаш парно или не и на колко градуса е ванка ,не трябва да марда от средата,
Но башта ми има е39 3.0д 2002год. сас сменени водна помпа и термостат(около 400лв.)и като се движим при минусови градуси ,се слу4ва да бяга от средата и то доста (особено при далгите надолнища),и освен това и трябжа зна4ително пове4е време да загрее за разлика от моита

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: проблем с загряването

Мнение от kirililiev » 30 Яну 2010, 22:17

всеки мотор е различен,м20 загрява най бързо ако става въпрос,530д загрява два пъти по бавно от 2,5 тдс ако сава въпрос,ама при - 15 няма как парното да не окаже влияние на скороста на загряването,просто е логично,отнема температура от охладителната течност и това е неуспорим факт,особенно при е34,има огромен радиатор на парното и допълнителна помпа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 154
Регистриран на: 3.12.2004
Местоположение: bourgas/varna
Пол: Мъж
Кара: e39 540ia

Re: проблем със загряването

Мнение от Jikata » 31 Яну 2010, 2:09

да бе Кире,но при мене ,понеже последната седмица минах,около 1000-1500км,а темературите бяха дале4е под 0-лата,и при моито м30, изобщо не му се оказа някакво влияние

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: проблем със загряването

Мнение от Penchev » 01 Фев 2010, 18:26

При най-ниските температури на въздуха през миналата седмица за около 15 минути в купето ставаше около 22-24 градуса по мое усещане ,което може и да ме лъже ,но ми правеше впечатление ,че не искаше да загрява повече или по-точно до степен както загрява парното при температури около нулата и да духа горещо от дюзите на таблото.Всичко това говоря в града при някакво нормално каране без ръчки.Е30-ската в ова отношение е абсолютен шампион с късия път на водата от цилиндровата глава до огромния радиатор по големите маркучи :clap: Брат ми в момента както кара М43В18 с термостат на 95 градуса (заводски) и това в съвкупност с останалата част Е30 техника караше пръстите ми да изтръпват от жега при 6 секунди държане на сантиметри пред дюзите на таблото ... При нас е доста дълъг пътя , водните съединения са по-малки в диаметър , клапанния блок е още една слаба точка която освен всичко и топлоотдава.Мисля си , че нещо като баня вътре може да стане ако при под -15 градуса се кара дълго с поне 4000 мин-1 :roll: или ако се ходи да се дава газ по планината за дрифт и оборотомера постоянно подскача а насрещната струя липсва отчасти


Георги Пенчев
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook