проблем със загряването
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- GHOST_RIDER
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 8.06.2009
- Местоположение: с.Рибарица
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW 520i M50B20 94g.
проблем със загряването
Здравеите колеги имам един проблем надявам се де ми помогнете,имам БМВ 5 серия Е34 и неиска да загрее, минавам поне десетина колометра и тогава е загряла ако знаете несшто пишете 

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: проблем с загряването
Гледам от София си, но все пак ако я караш на някъде само на 5-та под 2000 оборота се убедих, че парното може да й смъква температурата/да не й позволява да загрее бързо в тоя студ... днес сутринта го спрях и тръгна към средата... пуснах го на мах на топло и пак взе да се връща назад... при леко каране и на мен толкова ми трябва за изправяне на стрелката, ако й дам зор... 4-5 километра... ... и все пак не съм 100% сигурен в термостата си...
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: проблем с загряването
dokie написа:Гледам от София си, но все пак ако я караш на някъде само на 5-та под 2000 оборота се убедих, че парното може да й смъква температурата/да не й позволява да загрее бързо в тоя студ... днес сутринта го спрях и тръгна към средата... пуснах го на мах на топло и пак взе да се връща назад... при леко каране и на мен толкова ми трябва за изправяне на стрелката, ако й дам зор... 4-5 километра... ... и все пак не съм 100% сигурен в термостата си...
Здравейте колеги и аз така имах проблем със загряването, бавно ми загряваше или стигаше до стрелката преди средата, мислех че е от температурите, докато днес се реших и смених термостата с нов WAHLER на 88 градуса.. Ефекта от цялата работа е, че от Младост до летището днес - има няма 2-3 км колата е по средата загряла - няма значение парно марно и форсаж - не изтива, а температурата по борд-а беше -3. Проверете си термостатите колеги! Просто за информация - нов ми е радиатора и водната помпа, така че коментарите за задръстен радиатор и скапана помпа отпадат

Успех на всички!

- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: проблем с загряването
бе не казваш и колко е било студено а и 10 километра наса нищо та според мен немисля че е проблем
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: проблем с загряването
GHOST_RIDER написа:Здравеите колеги имам един проблем надявам се де ми помогнете,имам БМВ 5 серия Е34 и неиска да загрее, минавам поне десетина колометра и тогава е загряла ако знаете несшто пишете
99% термостат!
и при -10 за 3-4 километра макс съм излизал от синьото с всяка една от колите ми!
BMW Service Team
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: проблем с загряването
от синьото да ама работна температура е трудно по това време на годината
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: проблем с загряването
Със качествено обслужена охладителна система (читава водна помпа, истински термостат и качествен антифриз) излиза от синия сектор за не повече от 3-4 минути, а за още километър-два изправя стрелката. Това са наблюденията ми над моя мотор (М30), но предполагам и по-модерните мотори са така. Дори при -15 градуса и парно на макс не спира да загрява, докато не стигне заветните 12 часа.sniper74 написа:от синьото да ама работна температура е трудно по това време на годината

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: проблем с загряването
mitko_n1 написа:Със качествено обслужена охладителна система (читава водна помпа, истински термостат и качествен антифриз) излиза от синия сектор за не повече от 3-4 минути, а за още километър-два изправя стрелката. Това са наблюденията ми над моя мотор (М30), но предполагам и по-модерните мотори са така. Дори при -15 градуса и парно на макс не спира да загрява, докато не стигне заветните 12 часа.sniper74 написа:от синьото да ама работна температура е трудно по това време на годината



- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: проблем с загряването
///MILEN написа:mitko_n1 написа:Със качествено обслужена охладителна система (читава водна помпа, истински термостат и качествен антифриз) излиза от синия сектор за не повече от 3-4 минути, а за още километър-два изправя стрелката. Това са наблюденията ми над моя мотор (М30), но предполагам и по-модерните мотори са така. Дори при -15 градуса и парно на макс не спира да загрява, докато не стигне заветните 12 часа.sniper74 написа:от синьото да ама работна температура е трудно по това време на годината
![]()
![]()
И при мен е така

- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: проблем с загряването
sniper74 написа:от синьото да ама работна температура е трудно по това време на годината
миналата година когато беше - 24 от Младост до летището на естакадата над дружба(бул. Брюксел) вече бях на работна температура колата беше 520 ръчка!а до летището са точно 6километра!
BMW Service Team
- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
Re: проблем с загряването
при -13 градуса в бургас ,след като не сам я карал пове4е от 12 4аса (тотално изтинала),1 мин. на място + от 3 до 5 мин в движение до 1800-2000 оборота на пуснато парно и стрелката е в средата(колата е е34 535и)и от там няма никакво зна4ение дали пускаш парно или не и на колко градуса е ванка ,не трябва да марда от средата,
Но башта ми има е39 3.0д 2002год. сас сменени водна помпа и термостат(около 400лв.)и като се движим при минусови градуси ,се слу4ва да бяга от средата и то доста (особено при далгите надолнища),и освен това и трябжа зна4ително пове4е време да загрее за разлика от моита
Но башта ми има е39 3.0д 2002год. сас сменени водна помпа и термостат(около 400лв.)и като се движим при минусови градуси ,се слу4ва да бяга от средата и то доста (особено при далгите надолнища),и освен това и трябжа зна4ително пове4е време да загрее за разлика от моита
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: проблем с загряването
всеки мотор е различен,м20 загрява най бързо ако става въпрос,530д загрява два пъти по бавно от 2,5 тдс ако сава въпрос,ама при - 15 няма как парното да не окаже влияние на скороста на загряването,просто е логично,отнема температура от охладителната течност и това е неуспорим факт,особенно при е34,има огромен радиатор на парното и допълнителна помпа.
- Jikata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: 3.12.2004
- Местоположение: bourgas/varna
- Пол: Мъж
- Кара: e39 540ia
Re: проблем със загряването
да бе Кире,но при мене ,понеже последната седмица минах,около 1000-1500км,а темературите бяха дале4е под 0-лата,и при моито м30, изобщо не му се оказа някакво влияние
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: проблем със загряването
При най-ниските температури на въздуха през миналата седмица за около 15 минути в купето ставаше около 22-24 градуса по мое усещане ,което може и да ме лъже ,но ми правеше впечатление ,че не искаше да загрява повече или по-точно до степен както загрява парното при температури около нулата и да духа горещо от дюзите на таблото.Всичко това говоря в града при някакво нормално каране без ръчки.Е30-ската в ова отношение е абсолютен шампион с късия път на водата от цилиндровата глава до огромния радиатор по големите маркучи
Брат ми в момента както кара М43В18 с термостат на 95 градуса (заводски) и това в съвкупност с останалата част Е30 техника караше пръстите ми да изтръпват от жега при 6 секунди държане на сантиметри пред дюзите на таблото ... При нас е доста дълъг пътя , водните съединения са по-малки в диаметър , клапанния блок е още една слаба точка която освен всичко и топлоотдава.Мисля си , че нещо като баня вътре може да стане ако при под -15 градуса се кара дълго с поне 4000 мин-1
или ако се ходи да се дава газ по планината за дрифт и оборотомера постоянно подскача а насрещната струя липсва отчасти
Георги Пенчев


Георги Пенчев
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани