проблем със студено палене на Е34 М20B20
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- shesticata
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 м20b20 живата легенда
- Мечтае да кара: Е34m20b20
проблем със студено палене на Е34 М20B20
колеги имам проблем със паленето на студено на моята е34-ка,М20B20 е мотора,когато е студена колата припалва за една секунда и угасва сякаш не и достига гориво,мерих датчика за температура на мотора този синия до датчика за стрелката на темп. на таблото,когато е студен мотора има 4,30 килоома съпротивление а когато е около 80 градуса 0,30 килоома но не съм наясно какви стойности трябва да показва и дали въобще проблема е в него ,а иначе след като запали на 3-4 завъртане после няма никакви проблеми с паленето,помагайте !!!
благодаря ви предварително
благодаря ви предварително
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
Стойностите са такива каквито си ги измерил, работи.
Има ли налягане на безина, на рейката за инжекторите докато не си запалил?
Има ли налягане на безина, на рейката за инжекторите докато не си запалил?
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
смени си свещите !И аз съм за свещи и като падне под -10 паля на няколко пъти!
BMW Service Team
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
пръф и основен закон на студено, преди да разглобиш колата... литър спирт за горене в резервоара 

- saimonville
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е34 525
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
аз имах съшщия проблем и си смених помпата за обратния бензин(регулатор на налягането маи му се вика)и сега нямам никакви ядове
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
Владо написа:пръф и основен закон на студено, преди да разглобиш колата... литър спирт за горене в резервоара
днес един луд люсна 1 шише (500мл) спирт за горене в резервоара на един голф3... ама не знаех че за това се сипва.... а как повлиява на вървежа / октановото число, този спирт ?
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
ами не съм се замислял, но най-вероятно ще го понижи леко, ако изобщо се усети, и ще подобри вървежа съответно...
но по-важното е друго, няма вода, ерго няма лед и запушвания... което е проблема в общия случай
но по-важното е друго, няма вода, ерго няма лед и запушвания... което е проблема в общия случай

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
аз съм доволен от спирт, в резервоара, наскоро го изгорих и съм доста доволен, подобри се работата, разхода падна надолу и тн.
Но според доверен източник боклуците от резервоара ги разтваря и от там отиват във бензиновия филтър.
Но според доверен източник боклуците от резервоара ги разтваря и от там отиват във бензиновия филтър.

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
чувствай се свободен да налееш пак, ако не ти се сменят една камара части без резултат ... но ако не искаш, си джуркай буклуците в резервоара, все пак си е твой...
ей сега початихме с източника ти... сподели че бензиновия филтър е консуматив, и е добре да се сменя от време на време
ей сега початихме с източника ти... сподели че бензиновия филтър е консуматив, и е добре да се сменя от време на време

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
Владо написа:ей сега початихме с източника ти... сподели че бензиновия филтър е консуматив, и е добре да се сменя от време на време
да знам много добре че е консуматив, но идеята ми беше че може да се задръсти от раз и човек да остане с обратното впечатление за спирта.

- shesticata
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 м20b20 живата легенда
- Мечтае да кара: Е34m20b20
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
благодаря колеги ще видя за този регулатор на налягането , а иначе свещите ги смених ,нови са но нямаше ефект
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
dj_ennsy_1 написа:Владо написа:пръф и основен закон на студено, преди да разглобиш колата... литър спирт за горене в резервоара
днес един луд люсна 1 шише (500мл) спирт за горене в резервоара на един голф3... ама не знаех че за това се сипва.... а как повлиява на вървежа / октановото число, този спирт ?
Спиртът за горене съдържа основно метанол, който е с много високо октаново число (едно от най-високите сред достъпните горива), би бил еквивалентен (според Wikipedia) на бензин АИ 133.
Употребата обаче идва не от октановото число, а от това, че е много силен разтворител за химикали, които не се разтварят в бензин, като например водата, като едновременно с това, метанолът се смесва (разтваря) в бензина в толков амалки количества. Т.е. играе роля на екстрактор на вода от резервоара.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
Доста интересно е това което казваш... след като е разтворител... би трябвало да окаже благоприятно влияние и върху бензиновите дюзи. Аз лично ще го пробвам! Притеснява ме само да не се окаже опасен за гумените съединения.
PS: Позачетох се относно тези спиртове и наистина има доста изписано по въпроса...
"...Метиловия (както и етиловия) спирт не могат да разтварят каучук: Подобни се разтварят в подобни. Спирта е полярно съединение, гумите - неполярно..."
PS: Позачетох се относно тези спиртове и наистина има доста изписано по въпроса...
"...Метиловия (както и етиловия) спирт не могат да разтварят каучук: Подобни се разтварят в подобни. Спирта е полярно съединение, гумите - неполярно..."
Последна промяна Ненко Вранков на 24 Яну 2010, 11:12, променена общо 3 пъти
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
За дюзите благодатно действа Дезолита ,без опасност за нищо друго
Георги Пенчев
Георги Пенчев
- shesticata
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 м20b20 живата легенда
- Мечтае да кара: Е34m20b20
Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20
някой може ли да ми каже ка да проверя налягането на рейката за инжекторите
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани