проблем със студено палене на Е34 М20B20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.12.2008
Пол: Мъж
Кара: Е34 м20b20 живата легенда
Мечтае да кара: Е34m20b20

проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от shesticata » 22 Яну 2010, 9:50

колеги имам проблем със паленето на студено на моята е34-ка,М20B20 е мотора,когато е студена колата припалва за една секунда и угасва сякаш не и достига гориво,мерих датчика за температура на мотора този синия до датчика за стрелката на темп. на таблото,когато е студен мотора има 4,30 килоома съпротивление а когато е около 80 градуса 0,30 килоома но не съм наясно какви стойности трябва да показва и дали въобще проблема е в него ,а иначе след като запали на 3-4 завъртане после няма никакви проблеми с паленето,помагайте !!!
благодаря ви предварително

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от Lenco » 22 Яну 2010, 11:13

Стойностите са такива каквито си ги измерил, работи.
Има ли налягане на безина, на рейката за инжекторите докато не си запалил?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от IAV » 22 Яну 2010, 13:07

смени си свещите !И аз съм за свещи и като падне под -10 паля на няколко пъти!
BMW Service Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от Владо » 22 Яну 2010, 22:35

пръф и основен закон на студено, преди да разглобиш колата... литър спирт за горене в резервоара :wave:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 28.06.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: е34 525

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от saimonville » 22 Яну 2010, 23:00

аз имах съшщия проблем и си смених помпата за обратния бензин(регулатор на налягането маи му се вика)и сега нямам никакви ядове

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от Ненко Вранков » 22 Яну 2010, 23:42

Владо написа:пръф и основен закон на студено, преди да разглобиш колата... литър спирт за горене в резервоара :wave:

днес един луд люсна 1 шише (500мл) спирт за горене в резервоара на един голф3... ама не знаех че за това се сипва.... а как повлиява на вървежа / октановото число, този спирт ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от Владо » 23 Яну 2010, 1:48

ами не съм се замислял, но най-вероятно ще го понижи леко, ако изобщо се усети, и ще подобри вървежа съответно...
но по-важното е друго, няма вода, ерго няма лед и запушвания... което е проблема в общия случай :smoke:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от cod-cdbp » 23 Яну 2010, 2:25

аз съм доволен от спирт, в резервоара, наскоро го изгорих и съм доста доволен, подобри се работата, разхода падна надолу и тн.
Но според доверен източник боклуците от резервоара ги разтваря и от там отиват във бензиновия филтър.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от Владо » 23 Яну 2010, 9:28

чувствай се свободен да налееш пак, ако не ти се сменят една камара части без резултат ... но ако не искаш, си джуркай буклуците в резервоара, все пак си е твой...

ей сега початихме с източника ти... сподели че бензиновия филтър е консуматив, и е добре да се сменя от време на време :wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от cod-cdbp » 23 Яну 2010, 13:18

Владо написа:ей сега початихме с източника ти... сподели че бензиновия филтър е консуматив, и е добре да се сменя от време на време :wave:


да знам много добре че е консуматив, но идеята ми беше че може да се задръсти от раз и човек да остане с обратното впечатление за спирта.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.12.2008
Пол: Мъж
Кара: Е34 м20b20 живата легенда
Мечтае да кара: Е34m20b20

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от shesticata » 23 Яну 2010, 18:11

благодаря колеги ще видя за този регулатор на налягането , а иначе свещите ги смених ,нови са но нямаше ефект

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от Postman » 24 Яну 2010, 10:16

dj_ennsy_1 написа:
Владо написа:пръф и основен закон на студено, преди да разглобиш колата... литър спирт за горене в резервоара :wave:

днес един луд люсна 1 шише (500мл) спирт за горене в резервоара на един голф3... ама не знаех че за това се сипва.... а как повлиява на вървежа / октановото число, този спирт ?

Спиртът за горене съдържа основно метанол, който е с много високо октаново число (едно от най-високите сред достъпните горива), би бил еквивалентен (според Wikipedia) на бензин АИ 133.
Употребата обаче идва не от октановото число, а от това, че е много силен разтворител за химикали, които не се разтварят в бензин, като например водата, като едновременно с това, метанолът се смесва (разтваря) в бензина в толков амалки количества. Т.е. играе роля на екстрактор на вода от резервоара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от Ненко Вранков » 24 Яну 2010, 10:42

Доста интересно е това което казваш... след като е разтворител... би трябвало да окаже благоприятно влияние и върху бензиновите дюзи. Аз лично ще го пробвам! Притеснява ме само да не се окаже опасен за гумените съединения.

PS: Позачетох се относно тези спиртове и наистина има доста изписано по въпроса...
"...Метиловия (както и етиловия) спирт не могат да разтварят каучук: Подобни се разтварят в подобни. Спирта е полярно съединение, гумите - неполярно..."
Последна промяна Ненко Вранков на 24 Яну 2010, 11:12, променена общо 3 пъти

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от Penchev » 24 Яну 2010, 10:58

За дюзите благодатно действа Дезолита ,без опасност за нищо друго


Георги Пенчев
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 13.12.2008
Пол: Мъж
Кара: Е34 м20b20 живата легенда
Мечтае да кара: Е34m20b20

Re: проблем със студено палене на Е34 М20B20

Мнение от shesticata » 24 Яну 2010, 12:02

някой може ли да ми каже ка да проверя налягането на рейката за инжекторите

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook