За газов инжекцион и температура.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

За газов инжекцион и температура.

Мнение от fox1981 » 18 Яну 2010, 22:01

Здравеите колеги имам следният проблем.Газовият инйекцион сам регулира смяната газ-бензин,обаче когато е студео при мен не преминава на газ докато не стигне работна температура.Има един термо-датчик които го местих каде ли не,сега е на изпарителя,но няма никъква разлика,преминава когато е загряла.В момента ми е доста не практична защтото платих 1400лв а карам на бензин.Даите съвет. Предварително благодаря.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: За газов инжекцион и температура.

Мнение от Stanchev » 18 Яну 2010, 22:17

иди там където ти я слагаха да си я настроят или на друг газаджия
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: За газов инжекцион и температура.

Мнение от fox1981 » 18 Яну 2010, 22:35

A също така има разлика дали колата работи на едно място или се движи,като се движи минава по късно на газ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: За газов инжекцион и температура.

Мнение от Stanchev » 18 Яну 2010, 22:54

смени си термостата
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Re: За газов инжекцион и температура.

Мнение от mikluho » 19 Яну 2010, 9:47

Мисля че както ти каза колегата Stanchev трябва където са ти я монтирали да я проверят на колко е нагласена да обръща . По принцип съвременните уредби имат опция и за обръщане след определено време /примерно моята на 10 минута обръща дори да има проблем с темперетурата/
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: За газов инжекцион и температура.

Мнение от dokie » 19 Яну 2010, 20:19

Температурата при мен е 40 градуса за преминаване на газ - датчика е на самия редуктор... а времето за принудително преминаване на газ е 300сек (5мин.), но обикновено не го дочаквам... може да се настрои да следи и параметъра обороти на двигателя за преминаването... реално загряла не преминава докато не вдигнеш необходимите (програмирани) обороти...
На мен на място загрява в пъти по-бавно, отколкото ускорявайки, редейки предавките дори и при -15 градуса...
На къси дистанции изобщо няма смисъл от газта зимно време... при ГИ, нали ;)... и по-добре недей я настройва да минава студена на газ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: За газов инжекцион и температура.

Мнение от NikiNikolov » 20 Яну 2010, 16:45

Здравейте. Доста масови марки са ми минали през ръцете и само БМВ прави голямо впечатление - докато не загрее на поне аха да излезе от синята зона или 40 градуса както пише колегата, няма опция газ. Доколкото при другите автомобили пали на бензин, превключва ако е ръчен ключа или едно форсиране до 2000 оборота или колкото е нагласен автоматичния ключ и перка на газ веднага, не е нужно никакво загряване-подгряване :evil: . Относно ГИ има температурен датчик /2 модела знам: 40 и ??? градуса, май 50, както и да е/ той не се регулира - така се произвежда на нужната температура да дава сигнал където трябва. Това с оборотите се явява 2-ра опция като защита, все пак трябва да дигнеш някакви стойности на оборот за да цъкне мозъка на ГИ. Имам приятели с ГИ и те така, ама не съм обръщал внимание на колко оборота превключва. Самото превключване е много плавно и не се усеща като наемаш колата на ръчка - редува цилиндрите някакси докато не премине изцяло на газ. Поздрави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: За газов инжекцион и температура.

Мнение от dokie » 21 Яну 2010, 0:41

Моят датчик за температура не е има/няма сигнал (или -), а явно е терморезистор - подава конкретните данни за температура (съпротивление ;) ) на газовия комп и според настройките той преценява кога да премине...
Днес я оставих да поработи на място и когато потеглих явно тъкмо е изминало времето от 5мин (за принудително преминаване на газ - замислям се дали термостата не е за смяна...) но колата не бе достигнала обичайната температура за преминаване на газ - резултата... придръпване и тресене на двигателя при определени обороти...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: За газов инжекцион и температура.

Мнение от dokie » 21 Яну 2010, 2:18

Не мога да редактирам предходното си съобщение поради факта, че още не ми е преброила системата мненията... (я сега да видим кой е от романистите и повествователите в "извън темата" :mhihi: ) - затова пускам линка към прозореца за настройки на ГИ-то ми с опции в ново такова:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: За газов инжекцион и температура.

Мнение от fox1981 » 21 Яну 2010, 7:38

E явно ще трябва да ходя при газ-майсторите,защото не е никое от изброените неща.Наи странното е че не е зависима от време нито от температура,просто преминава когато си иска.Примерно ако е лято ще запали на бензин и ще премине на газ веднага а сега я паля и ако тръгна,без да работи на едно място ще премине на газ когато изправи стрелката,тожа ще рече 80-90 градуса. :conf:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Re: За газов инжекцион и температура.

Мнение от vodach » 24 Яну 2010, 19:39

Аз се пекох на същия огън 3 месеца.

Газаджиите, чат-пат не правят добри настройки на ГИ-то. Това, което каза колегото по-горе, че ги правели без промяна на температурата е абсурдно. Първо ти никъде не си казал какво ГИ имаш, второ и по-евтините марки, като бардоли с което съм аз, има за регулация на темп. или времто за превключване.

Нормално е на 35 градуса (до 40 макс.), но зимата малко прави мизерия, ето защо аз съм я пуснал на тази температура, но след 2000 обор. По този начи всичко е плавно. Освен това да ги направят да превключват инжекторите амблок. Ако ги пуснеш по еденично, известно време ще ти придърпва, при превключване. Трето термодатчика, не е от значение, защото ГИ-то взима сигнал от темп. на ЕКУ-то, а не директно от него, той е за друго. Четвърто, да ти пуснат по-ниска компресия на газът, за да не вземе да ти превклюва на бензин, когато още имаш газ.

Последно, приеми, че си сгрешил, че не си направил забележка, при положение, че колата ти не върви добре.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook