Малко по шумен мотор
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- tihomir_valkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ E36,E39,E46,E91,E53
Малко по шумен мотор
Здравейте колеги пиша тук понеже имам наблюдение че тук в е34 има колеги който доста разбират така че карам 318 тдс правех ремонт на мотора,смених веригите ,смених и електрония блок на ГНП то и то в Супер Дизел на околовръсно шосе(Столицата)но преди да смена ел.блока ремонта ми го прави един майстор които не разполага с комп за диагностика и след като смени и веригите ми мръдна ГНП то на макс към калника но ми се струва че мотора работи доста твърдо.И се чудя дали може да е от центровката на гнп,имам чувството,че на по голяма предавка с ниска скорост когато подам така сериозно гас че колата да ускори се чува шум като аванса на бензинов мотор .Ако някой може да дадя някаква идея от какво може да е така моля да сподели.Поздрави на всички
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Малко по шумен мотор
Иди да ти центроват ГНП, но не в Супер Дизел. Там са кожодери и правят измислени ремонти само и само да ти вземат парите.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- tihomir_valkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ E36,E39,E46,E91,E53
Re: Малко по шумен мотор
Да колега и аз така мисля но си викам пък тия в Супер Дизел нали разбират защо не са направили всичко точно.А ако е така моля да ми кажете къде да отида за да ми направят найстина качествен реглаж на ГНП то .А и съм от Ямболския регион
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Малко по шумен мотор
И аз имам същия проблем след ремонт на едно Турбо Дизел 1,9 Пасат-ско ДВГ, много твърдо работи ДВГ-то, ама не съм го пипнал с пръст, само акъл съм давал, но не ме слушат и това е резултата. Помогнете малко колегите с дизелите, моля



Re: Малко по шумен мотор
Твърда работа:
-неправилна центровка- много предварение;
-шлайфана глава с неподходяща гарнитура т.е. увеличена степен на сгъстяване;
-неработещ соленодоид на авансатора на гнп;
Не точно твърда,по-скоро ''остра-шумна-метална'' работа:
-малко масло в картера;
-неподходящо масло за мотора;
-старо масло в мотора;
-хидравлични повдигачи;
-неправилно работеща дюза;
-износен демферен маховик;
-износен елемент в гнп-почти невъзможно за гнп-тата монтирани в тдс;
-изновени гарнитури на изпусквателния колектор-много лъжат;
-лек допир на бутало с клапан;
-избягал зъб-и на веригите;
-демферна шайба;
-изнаосен маслен съединител-това за тдс с аск;
Това ми идва на ум за сега ,сигурно има и да се добави.
Колега щом помпата ти е към калника(горната и част) и ти работи твърдо 90% зацепването на веригите е объркано
-неправилна центровка- много предварение;
-шлайфана глава с неподходяща гарнитура т.е. увеличена степен на сгъстяване;
-неработещ соленодоид на авансатора на гнп;
Не точно твърда,по-скоро ''остра-шумна-метална'' работа:
-малко масло в картера;
-неподходящо масло за мотора;
-старо масло в мотора;
-хидравлични повдигачи;
-неправилно работеща дюза;
-износен демферен маховик;
-износен елемент в гнп-почти невъзможно за гнп-тата монтирани в тдс;
-изновени гарнитури на изпусквателния колектор-много лъжат;
-лек допир на бутало с клапан;
-избягал зъб-и на веригите;
-демферна шайба;
-изнаосен маслен съединител-това за тдс с аск;
Това ми идва на ум за сега ,сигурно има и да се добави.
Колега щом помпата ти е към калника(горната и част) и ти работи твърдо 90% зацепването на веригите е объркано


by ''kompleksa''
- tihomir_valkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ E36,E39,E46,E91,E53
Re: Малко по шумен мотор
ок колега според теб ако проблема е неправилно зацепена верига или неработеща добре дюза може ли да се установи това при диагностика? Или по конкретно как се установява такъв проблем, че аман от майстори.....вече веднъж се упарих от неправилно зацепване.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Малко по шумен мотор
"Ъгъла" на помпата може да се "хване" на диагностика.... другите неща няма как... Дюзите не се "отчитат" никъде пред колата (напълно механични са) и ако има проблем се хващат "на ухо" (всеки кадърен дизелджия майстор ще ги познае). Незацепена правилно верига.... там "ефектите" са в много голям диапазон - от едва-едва чуващо се "щракане" до удари като от наковалня и то при 1 зъб избягал. А сетих се и друго.... виждал съм подобен "ефект" при счупен маслен обтегач... беше паднал долу при коляновия вал и тракаше силно.... Същия ефект го има при неправилно "зацепване" на разпределителния вал... там няма "кама" и "канал" на вала а зъбчатката стои на един много мъничък конус и зацепването става със специален инструмент при 90 градуса на разпределителния вал спрямо главата при ГМТ на 1-ви цилиндър. Това от мен...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Re: Малко по шумен мотор
tihomir_valkov написа:ок колега според теб ако проблема е неправилно зацепена верига или неработеща добре дюза може ли да се установи това при диагностика? Или по конкретно как се установява такъв проблем, че аман от майстори.....вече веднъж се упарих от неправилно зацепване.
Единствената информация за ъгъла на впръскаване,която взима диагностиката е от датчика в умната дуза.Там е една бубуина,която,чрез магнитно поле,хваща положението на иглата или началния момент на впръскване.При диагностика за този проблем-уната дуза трябва да работи.
Помпата към калника и работи твърдо -невежда ме на мисълта
за избягал зъб на веригите,понеже ако са зацепени правилно веригите,най-малко ще имаш проблем с топлия старт.
Какъв е цвета на пушека

шумно-как го чуваш като твърдо или глуха работа на мотора


by ''kompleksa''
- tihomir_valkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ E36,E39,E46,E91,E53
Re: Малко по шумен мотор
Колега колата няма проблем нито със студен нито с топлия старт за това не мога да се оплача,а за дима от зад е нормален дори и почти не се забелязва просто изпушва леко черно и после изчиства не дими постоянно,обаче онзи ден един приятел гледал отзад когато паля и ми каза че след черния дим леко е изпушела бяло или сиво.Само да вметна че мотора не чука много силно просто като че ли на момент от работата си издава един леко като метален просто леко почукване,Просто според мен не работи така плътно, А за това което писах по горе за белия дим който излиза при палене искам да кажа че съм сменил преди 2 месеца свещите (beru) .Много ви благодаря на всички за мненията който давате наистина сте компетентни по дизелчетата
Re: Малко по шумен мотор
Тове друго-щом е само на момент и не е постоянно-НЕ пипай центровкатаtihomir_valkov написа:Колега колата няма проблем нито със студен нито с топлия старт за това не мога да се оплача,а за дима от зад е нормален дори и почти не се забелязва просто изпушва леко черно и после изчиства не дими постоянно,обаче онзи ден един приятел гледал отзад когато паля и ми каза че след черния дим леко е изпушела бяло или сиво.Само да вметна че мотора не чука много силно просто като че ли на момент от работата си издава един леко като метален просто леко почукване,Просто според мен не работи така плътно, А за това което писах по горе за белия дим който излиза при палене искам да кажа че съм сменил преди 2 месеца свещите (beru) .Много ви благодаря на всички за мненията който давате наистина сте компетентни по дизелчетата

Някоа дуза може да не работи и да причуква от време на време


by ''kompleksa''
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Малко по шумен мотор
ivan. написа:Тове друго-щом е само на момент и не е постоянно-НЕ пипай центровкатаtihomir_valkov написа:Колега колата няма проблем нито със студен нито с топлия старт за това не мога да се оплача,а за дима от зад е нормален дори и почти не се забелязва просто изпушва леко черно и после изчиства не дими постоянно,обаче онзи ден един приятел гледал отзад когато паля и ми каза че след черния дим леко е изпушела бяло или сиво.Само да вметна че мотора не чука много силно просто като че ли на момент от работата си издава един леко като метален просто леко почукване,Просто според мен не работи така плътно, А за това което писах по горе за белия дим който излиза при палене искам да кажа че съм сменил преди 2 месеца свещите (beru) .Много ви благодаря на всички за мненията който давате наистина сте компетентни по дизелчетатаСлед тоя ти пост тя отпада ама на 100%.
Някоа дуза може да не работи и да причуква от време на време
Само дето аз не мога да разбера как причуква дюза че да разбера имам ли грижи...

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани