водна помпа
Модератор: Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
водна помпа
Здравейте колеги и за много години!Четох една стара тема на колегата Vlados и неговия проблем е бил същия който в момента мъчи мен!Става въпрос ,че перката на климатика също се включва като загрее колата.Смених виско ,термостат,датчика който е на 101С и помпа.Проблема си остава обаче,забелазах че като се включи и като подам повечко газ на оборот да завърти яко спира след 10-на секунди.Това ме клони на мисълта ,че като се завърти помпата в по-голям оборот качи дебита и смогва да охлади?!?Сарата ми помпа беше с пласмасовата турбинка и беше превъртяла та сложих нова която е с лята турбинка и прилича на тая която Vlados е показал ,че е читавата.viewtopic.php?t=140612Въпроса ми е дали може да има помпи които правят по-малък или по-голям дебит,примерно да са за 1.8 тдс и 2.5тдс и да съвпадат и за двата мотора ,а те дасамидали за 1.8 примерно.Мотора ми е 2.5тдс.
Re: водна помпа
kudo написа:... Става въпрос ,че перката на климатика също се включва като загрее колата.Смених виско ,термостат,датчика който е на 101С и помпа.Проблема си остава обаче,забелазах че като се включи и като подам повечко газ на оборот да завърти яко спира след 10-на секунди....
Колега
1. какво виско сложи (ново/втора употреба, марка)
2. какъв е този термостат на 101 DegC
3. провери какво е положението с радиаторите (воден и клима) - доста често ламелите се задръстват с боклуци и не допускат преминаването на достатъчно въздух през тях
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: водна помпа
Мисля ,че не е от виското защото горня мъркуч на радиятора е горещ а долния студен,тоест радиятора също е студен или леко затоплен,а виското се конролира точно от топлината на радиятора.След като температурата му е малка то не зацепва.Смених температурния датчик който контролира перката да се включи когато дв.прегрява той е до 101 градуса.Не е от него.Термостата го взех от дарукар оргинален,даже го пробвах във вода отваря си коректно. Клони към недостатачен дебит на циркулация на водата/защото като овелича оборотите на 3000 на място и перката спира/.Радиятора ако е позапушен или помпата нещо да не е истинска,затова и питах дали става от 1.8 на 2.5 мотор.Стрелката ми стои на 12.1-2 и заграва доста бързо до мах. мисля, че не е нормално за това време
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: водна помпа
Най -голям дебит има тази с пластмасова турбина.
ако си взел тази с металната отливка-няма да усетиш разлика.
Почваш нещата едно по едно-ако има въздух при термостата той няма да отвори.
ако си взел тази с металната отливка-няма да усетиш разлика.
Почваш нещата едно по едно-ако има въздух при термостата той няма да отвори.
Последна промяна ivan. на 10 Яну 2010, 16:21, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: водна помпа
Мойта е като долната Ванка ,не разпилана на първата снимка.Дали само може да има разлики в диаметъра или броя на лопатките незнам.Яд ме е ,че нея сравних със старата преди да я сложа 

- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: водна помпа
Направих го уж ,като си трябва пък и нали тя сама си се объзвъздушава.Stanchev написа:обезвъздушаване иска според мен
Re: водна помпа
Като тръгне да загрява -пипни долния маркуч на радиатора дали е топъл,ако не е:
-термостат;
-въздух при термостата;
-много запушен радиатор;
Парно имаш ли?
-термостат;
-въздух при термостата;
-много запушен радиатор;
Парно имаш ли?

by ''kompleksa''
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
Re: водна помпа
ivan. написа:Най -голям дебит има тази с пластмасова турбина.
ако си взел тази с металната отливка-няма да усетиш разлика.
Почваш нещата едно по едно-ако има въздух при термостата той няма да отвори.
На него нали и ма една съчма.Тя не е ли за обезвъздушаване,ако я махна и там остане дупчица дали няма да е по добре или има опасност да контрирам кръговете и да стане по лошо?
- kudo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 24.07.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3,0D
- Мечтае да кара: МНООООГО ЯКО BMW
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: водна помпа
kudo написа:Парно си има
Свали новия термостат и сложи стария но го изрежи да остане периферията за да затвориш.
Пробваи така и ще си покаже,щото нов от Дару,ама на Дару доставчика му е един господ знае кои.Така без него ще видиш радиатора стопляли се целия.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: водна помпа
ако термостата е развален как тогава ще се включва ел перката на 101 градуса при полужение че датчикат и е на самия радиатор?
ако радиатора е запушен как тогава като се включи ел перката смогва да охлади а виското не може?
ако радиатора е запушен как тогава като се включи ел перката смогва да охлади а виското не може?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: водна помпа
kirililiev написа:ако термостата е развален как тогава ще се включва ел перката на 101 градуса при полужение че датчикат и е на самия радиатор?
ако радиатора е запушен как тогава като се включи ел перката смогва да охлади а виското не може?
Разлики м/у ТДС и 520И...
1. Датчика за температурата е на главата (на радиатора няма)
2. Датчика за 101 градуса е пак там, но до сами купето - последния от датчиците на главата и е отделен от тоя за температурата на ЕКУ-то...
- И при Владос и при мен ефекта беше един и същ... стрелката не мърда, а когато колата се натовари - пуска на 2-ра степен перката на климатика....
- И двамата изпосменихме всичко и накрая радиатор.... на моя пропускаха 5 от всичките тръбички.... и въпреки това... СТРЕЛКАТА НЕ МЪРДА.... диапазона на "12 часа" от 63 градуса до 104 и после рязко "тръгва".....
Охлажда се не радиатора а главата и затова му спира перката... поне така смятам аз...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани