Въпрос относно компресията на М20В20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Въпрос относно компресията на М20В20

Мнение от Alexch » 06 Яну 2010, 20:44

Колеги имам Е34 с двигател М20В20, 129 коня на 280000 км. Днес в сервиза ми замериха компресията и се оказа 9,5. Проверих спецификацията на двигателя и разбрах, че нормата е между 10-11. Клапаните потракват и имат нужда от регулиране. Харчи ми около 1 литър масло на 10000 км. Въпросът ми е дали 9,5 е отчайващо ниско и двигателя е за основен ремонт или има още живот? Освен това ако регулирам луфта на клапаните дали компресията ще се повиши? Може ли това да е единствената причина или съм си за смяна на сегменти?
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: Въпрос относно компресията на М20В20

Мнение от Sasho.85 » 07 Яну 2010, 11:48

След първото замерване на компресията се сипва малко масло в цилиндъра, за да уплътни хлабините в буталната група и се прави повторно замерване. Ако тогава ти покаже същите стойностти или близки до тях-проблема е в газоразпределителния механизъм.
Има вероятност да ти се повиши компресията при регулиране на клапаните, но поради факта, че на всички цилиндри показва горе долу еднакви стойностти, проблема не е там.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Въпрос относно компресията на М20В20

Мнение от kirililiev » 07 Яну 2010, 16:56

неможе всички клапани да се скапят едновременно,ако дава почти равна компресия на всички цилиндри и е ниска,значи мотора е зле.дори и клапаните да не са регулирани няма да окаже влиание при мерене на компресията.ако случайно има издухан клапан компресията ще е 0 или 1,2,3 бара максимум.това че компресията ти е ниска не пречи да си караш колата,важното е да не се разминава драстично между отделните цилиндри.карал съм м20 със 8,5 компресия около 50 000км,после го продадох и новия собственик го кара няколко години след мен преди да я разглоби за части след като я удари.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Въпрос относно компресията на М20В20

Мнение от Alexch » 12 Яну 2010, 23:11

Благодаря на колегите Sasho.85 и kirililiev, бяхте доста изчерпателни. Надявах се повече хора да споделят личен опит, но явно няма интерес към темата.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook