Проблем с шибидах на БМВ 5-ца!
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с шибидах на БМВ 5-ца!
Здравейте, нов съм в този форум. Имам проблем с шибидаха на БМВ 518и комби, не иска да се затваря след като вече е отворен докрай. Какъв може да е проблема, дали моторчето на шибидаха?
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Проблем с шибидах на БМВ 5-ца!
след като се отваря няма логика да е моторчето
по-скоро бутона, или връзките от него до моторчето

по-скоро бутона, или връзките от него до моторчето

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с шибидах на БМВ 5-ца!
на старата ми кочина шибито беше точно така заради бутона, но с малко баене минах и без да купувам нищо.
ама как се ремонтира бутона или моторчето просто не ми стигат думи да ти опиша, трудно е...
ама как се ремонтира бутона или моторчето просто не ми стигат думи да ти опиша, трудно е...

Re: Проблем с шибидах на БМВ 5-ца!
Щом не ти стигат думи да го опишеш, по-добре направо да мине да му го оправиш
.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с шибидах на БМВ 5-ца!
ОК като идея да си погледне моторчето, като моторчето преди да го свали да затвори нормално шибидаха по някакъв начин, след което да го демонтира да види металната ос на синьото зъбно колелце дали е изкочила, ако е изкочила се демонтира, с чук леко и се деформират краищата и след намазване с лепило от типа поксипол или канаколит, набиваш остта обратно.
Понеже има една пружинираща шайба можеш да я поогънеш преди да сложиш и остта за да няма ядове.
Понеже има една пружинираща шайба можеш да я поогънеш преди да сложиш и остта за да няма ядове.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Проблем с шибидах на БМВ 5-ца!
като за начало рестартирай шибидаха.
става като задържиш копчето нагоре не помня колко секунди (дръж 30-40секунди за по-сигурно) и ключа в таблото и врътнат, така че да бачка.
става като задържиш копчето нагоре не помня колко секунди (дръж 30-40секунди за по-сигурно) и ключа в таблото и врътнат, така че да бачка.

Re: Проблем с шибидах на БМВ 5-ца!
Благодаря ви са всичко, признавам, че сте експерти в областа си, независимо каквато и да е тя. Имам още един въпрос относно шибидаха отново - Как се движи това нещо ръчно? Какви са възможностите за ръчно...?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Проблем с шибидах на БМВ 5-ца!
Stanchev написа:като за начало рестартирай шибидаха.
става като задържиш копчето нагоре не помня колко секунди (дръж 30-40секунди за по-сигурно) и ключа в таблото и врътнат, така че да бачка.
да не те подведа за посоката на натискане на копчето, но го задръж в положение за затваряне.

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с шибидах на БМВ 5-ца!
marcho7 написа:Благодаря ви са всичко, признавам, че сте експерти в областа си, независимо каквато и да е тя. Имам още един въпрос относно шибидаха отново - Как се движи това нещо ръчно? Какви са възможностите за ръчно...?
махаш капачето до плафона и с манивелката от инструментите въртиш




- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с шибидах на БМВ 5-ца!
Според мен проблема е в това, че греста която е във водачите, така се е спекла, че прави затварянето много трудно и на всеки 5 мм системата отчита, че е затворен шибедаха. Всъшност той е блокирал. Ако на моторчето му няма нищо направи следното.
Затваряш шибедаха. Махаш моторчето. Пръскаш с ВД40 там където влиза зъбното колело между водачите. Слагаш моторчето. Отваряш шибедаха 2 см. Пак махаш моторчето и пръскаш с ВД40. Правиш така още 100 пъти докато се отвори напълно шибедаха. След това оставаш да преседи 5 мин и затваряш. Ако проблема продължава значи имаш генерален проблем и няма да ти казвам как се разглобява цялата история щото ще се изприщиш целия.
Поздрави.
Моторче 2-ра ръка струва към 20-кинта най-много.
Въпрос: Отваря ли се задния люк на шибедаха или само предния?
Затваряш шибедаха. Махаш моторчето. Пръскаш с ВД40 там където влиза зъбното колело между водачите. Слагаш моторчето. Отваряш шибедаха 2 см. Пак махаш моторчето и пръскаш с ВД40. Правиш така още 100 пъти докато се отвори напълно шибедаха. След това оставаш да преседи 5 мин и затваряш. Ако проблема продължава значи имаш генерален проблем и няма да ти казвам как се разглобява цялата история щото ще се изприщиш целия.
Поздрави.
Моторче 2-ра ръка струва към 20-кинта най-много.
Въпрос: Отваря ли се задния люк на шибедаха или само предния?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с шибидах на БМВ 5-ца!
Зъбе, не си разбрал идеята на всичките зъбни колела в моторчето, а те са да има стопер за всяко едно положение, и комфорт модула точно за това следи.
Ако работеше чрез заклещване знаеш ли колко много повече проблеми щяхме да имаме...
Просто идеята ми е че когато пластмасовото зъбно колело което управлява стопера прескочи то не задейства стопера в правилния момент и съответно вие започвате да търсите манивелата в багажника

Ако работеше чрез заклещване знаеш ли колко много повече проблеми щяхме да имаме...
Просто идеята ми е че когато пластмасовото зъбно колело което управлява стопера прескочи то не задейства стопера в правилния момент и съответно вие започвате да търсите манивелата в багажника





11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани