Колектори
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Колектори
Някои да има инфо или да е слагал алуминиеви или други колектори на М50 тоес да е заменял пласмасовите????
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Спортни фирмени почват от 1600лв нагоре(шрик) по-добре
дядо Турбалан баба Турбалан или леля Турбалан ....

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
То газ и с тия колектори става ама газовата излиза над 1000 лв, а с газ ... кофти ... разхода ще ти отиде в небето не знам дали ще си струва
May the BMW force be with you!
Vasilen написа:То газ и с тия колектори става ама газовата излиза над 1000 лв, а с газ ... кофти ... разхода ще ти отиде в небето не знам дали ще си струва
Имам приател които така си купи м50-та с правени колектори и е с газова наи обикновена испарител и плочка и расхода е около 16/17 а при настапване доста
та вапроса е дали някои е правил такова нещо или само от газария е слагал
А за спортни има повече ефект на изпоскателните от колкото на смукателите
При изпоскатела е важен и ъгала на трабата и далжината а при всмукатела не е баш така
А за газовите от кам цена има ги секви емулаторите са 180 кинта и изпаритела е 150 200 киловатов има две клапи за защита
Так кат се замисля маи доста под 1000 идва идва си кат на всяка кола
Благодаря все пак за отнето то ви време
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Бе не е точно така дето викаш за изп. кол. че са по от смук. кол. щото има едни лоши шрик, алфаН, и др. палавници смук. кол. дето си е яко файда ма са прекалено скъпи (не повече от изпускателите) и заради тва се губи файдата.Смук кол. е сташно важен за един двиг през него той диша за да може да тича. Не че няма да стане ма тряа да ги прави някой който знае за кво стаа въпрос и да не се учи на твойте колектори и така колко да паснат.Ма ти си знаеш.....
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
ще ми е интересно да видя какво се е получило после, ако е възможно.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Туй с леенето хубаво, ама защо си мисля, че после трябва да се полират отвътре. И ако съм прав те чака як к*р. 


TheBoss написа:Туй с леенето хубаво, ама защо си мисля, че после трябва да се полират отвътре. И ако съм прав те чака як к*р.
Има пясако струики за тази работа за 5 кинта ще е процедурата а и леарите това им е работата да ти дадат детаила такакв какавто трябва да е Кофтито е ,че матричарите нещо ме цакат с цената па ще видим
А к...ра за друк пат ще го оставим
Значи колекторите ще са от нераждавеика от кам главата 5мм шина се прават профилите на фреза и дупките на лазер..Трабите са профили елипса сас същият размер като орикиналните и се згъват до желания ъгал на машина ..Котията в която влизат е о 1.5мм дебелина
и се прави точно като оригинала.После цялото това нещо се сабира и се праска,печесе в камера високотемпературна след това монтираш и караш
Става на размер и обем като оригинала няма разлика и микрон..Никаква разлика не е допостима
Цена матерял 90лв.
Цена труд 140лв.
Праскане 30лв.
Краен продукт 260лв.
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ДЕТО ИЗКАЗАХТЕ МНЕНИЕ
СЕГА ГАС НА М50 ВЕЧЕ Е ВАЗМОЖНА БЕС ПРОБЛЕМИ И НА НОРМАЛНА ЦЕНА
и се прави точно като оригинала.После цялото това нещо се сабира и се праска,печесе в камера високотемпературна след това монтираш и караш
Става на размер и обем като оригинала няма разлика и микрон..Никаква разлика не е допостима
Цена матерял 90лв.
Цена труд 140лв.
Праскане 30лв.
Краен продукт 260лв.
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ДЕТО ИЗКАЗАХТЕ МНЕНИЕ
СЕГА ГАС НА М50 ВЕЧЕ Е ВАЗМОЖНА БЕС ПРОБЛЕМИ И НА НОРМАЛНА ЦЕНА

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
А кво стана с леенето



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани