Колектори

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Колектори

Мнение от Rado1 » 14 Апр 2005, 20:40

Някои да има инфо или да е слагал алуминиеви или други колектори на М50 тоес да е заменял пласмасовите????

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 14 Апр 2005, 20:52

Спортни фирмени почват от 1600лв нагоре(шрик) по-добре :arrow: дядо Турбалан баба Турбалан или леля Турбалан ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 14 Апр 2005, 20:56

krika написа:Спортни фирмени почват от 1600лв нагоре(шрик) по-добре :arrow: дядо Турбалан баба Турбалан или леля Турбалан ....


Питам та да се сложи гас а да не се ходи на скапи испалнения така став апо безобидно

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 14 Апр 2005, 21:06

То газ и с тия колектори става ама газовата излиза над 1000 лв, а с газ ... кофти ... разхода ще ти отиде в небето не знам дали ще си струва
May the BMW force be with you!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 14 Апр 2005, 21:23

Vasilen написа:То газ и с тия колектори става ама газовата излиза над 1000 лв, а с газ ... кофти ... разхода ще ти отиде в небето не знам дали ще си струва


Имам приател които така си купи м50-та с правени колектори и е с газова наи обикновена испарител и плочка и расхода е около 16/17 а при настапване доста
та вапроса е дали някои е правил такова нещо или само от газария е слагал
А за спортни има повече ефект на изпоскателните от колкото на смукателите
При изпоскатела е важен и ъгала на трабата и далжината а при всмукатела не е баш така
А за газовите от кам цена има ги секви емулаторите са 180 кинта и изпаритела е 150 200 киловатов има две клапи за защита
Так кат се замисля маи доста под 1000 идва идва си кат на всяка кола
Благодаря все пак за отнето то ви време

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 15 Апр 2005, 2:26

Бе не е точно така дето викаш за изп. кол. че са по от смук. кол. щото има едни лоши шрик, алфаН, и др. палавници смук. кол. дето си е яко файда ма са прекалено скъпи (не повече от изпускателите) и заради тва се губи файдата.Смук кол. е сташно важен за един двиг през него той диша за да може да тича. Не че няма да стане ма тряа да ги прави някой който знае за кво стаа въпрос и да не се учи на твойте колектори и така колко да паснат.Ма ти си знаеш.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 15 Апр 2005, 9:17

Ми ас днеска ги давам на един леяр да ги отлее маи така щте стане наи добре и наи безболезно
Благодаря ти КРИКА за инфото..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 15 Апр 2005, 12:32

ще ми е интересно да видя какво се е получило после, ако е възможно.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 15 Апр 2005, 16:38

[steeN] написа:ще ми е интересно да видя какво се е получило после, ако е възможно.


Нямаш проблеми ,когато стане ще ти кажа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Niky Georgiev » 15 Апр 2005, 17:14

На какви пари ти стъпва летия колектор?
Niky Georgiev

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 15 Апр 2005, 19:13

НА около 80/100 кинта
Миосля че всеки леяр може да ти свареши тази работа

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 16 Апр 2005, 10:45

Туй с леенето хубаво, ама защо си мисля, че после трябва да се полират отвътре. И ако съм прав те чака як к*р. :(
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 16 Апр 2005, 22:37

TheBoss написа:Туй с леенето хубаво, ама защо си мисля, че после трябва да се полират отвътре. И ако съм прав те чака як к*р. :(



Има пясако струики за тази работа за 5 кинта ще е процедурата а и леарите това им е работата да ти дадат детаила такакв какавто трябва да е Кофтито е ,че матричарите нещо ме цакат с цената па ще видим
А к...ра за друк пат ще го оставим

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: София

Мнение от Rado1 » 18 Апр 2005, 14:36

Значи колекторите ще са от нераждавеика от кам главата 5мм шина се прават профилите на фреза и дупките на лазер..Трабите са профили елипса сас същият размер като орикиналните и се згъват до желания ъгал на машина ..Котията в която влизат е о 1.5мм дебелина
и се прави точно като оригинала.После цялото това нещо се сабира и се праска,печесе в камера високотемпературна след това монтираш и караш
Става на размер и обем като оригинала няма разлика и микрон..Никаква разлика не е допостима

Цена матерял 90лв.
Цена труд 140лв.
Праскане 30лв.
Краен продукт 260лв.

БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ДЕТО ИЗКАЗАХТЕ МНЕНИЕ
СЕГА ГАС НА М50 ВЕЧЕ Е ВАЗМОЖНА БЕС ПРОБЛЕМИ И НА НОРМАЛНА ЦЕНА :have one:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 19 Апр 2005, 3:20

А кво стана с леенето :?: :!:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook