Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Модератор: Технически модератори
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Здравейте колеги
Първо искам да Ви поздравя с новата година и да Ви пожелая много здраве и късмет
Та да мина към основния въпрос.Решил съм да премина от 2.5 TDS към S 38 М5 - 315 кончета. Исками се да се включат всички сериозни колега в темата, Пенчев, Явор, Иван, Валери, Зъбчо, Митко, Стоян и др. да не обидя някой. Намерил съм за сега донор цяла кола, също и момчета които ще ми направят прехвърляне на всичико необходимо - мотор, скорости, кардан, мост, диф, табло, генерация и т.н. Притисняват ме няколко неща:
1. Дали е възможно нормално прехъврляне на тези неща при мен така че не искам по никаква причина да си личи че е правено подобно нещо.
2. Къде може нещата да се закучат принципно моята кола е 09.1995 г. и до сега няма нещо което да не е монтирано и да не тръгне от раз
но въпреки това ме притиснява да не се стигне до някъв етап и да стане така че хем да си разбутам колата хем да не се получи желания резултат да не говорим хич да не тръгнат новите неща
3. Какво мога да очаквам от новия мотор, плюсове, минуси и обслужване
4. Също така после искам да мина канала във КАТ да си имам документи и талон за мотора.Разбрах че няма нужда да минавам технотест защото в Е34 вкарват този мотор серийно и нямало да има проблеми при регистрацията.
Ще съм благодарен всички знаещи и с каквото могат да помогнат че ми се струва че дърпам кучето за опашката
Ще се радвам да се включат хора които са правели подобни неща независимо от подфорума в който участват..
Благодаря отново на всички Вас


1. Дали е възможно нормално прехъврляне на тези неща при мен така че не искам по никаква причина да си личи че е правено подобно нещо.
2. Къде може нещата да се закучат принципно моята кола е 09.1995 г. и до сега няма нещо което да не е монтирано и да не тръгне от раз



3. Какво мога да очаквам от новия мотор, плюсове, минуси и обслужване
4. Също така после искам да мина канала във КАТ да си имам документи и талон за мотора.Разбрах че няма нужда да минавам технотест защото в Е34 вкарват този мотор серийно и нямало да има проблеми при регистрацията.
Ще съм благодарен всички знаещи и с каквото могат да помогнат че ми се струва че дърпам кучето за опашката
Ще се радвам да се включат хора които са правели подобни неща независимо от подфорума в който участват..
Благодаря отново на всички Вас

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Ще стане, но ти трябва цяла кола от която да си взимаш нещата който няма да са предвидени
Ще трябва да смениш цялото окачване и цялата спирачна система
Резервоар, помпа, диф, полуоски, скорости, кардани, табло с уредите и разни други работи който не се сещам в момента също ще трябва да смениш
Честно казано мене ми се губи смисъла от подобна интервенция след като тегля чертата

Ще трябва да смениш цялото окачване и цялата спирачна система

Резервоар, помпа, диф, полуоски, скорости, кардани, табло с уредите и разни други работи който не се сещам в момента също ще трябва да смениш

Честно казано мене ми се губи смисъла от подобна интервенция след като тегля чертата

Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
С кола донор единственото важно нещо е добрия майстор(да го прави мераклийската) и добрия жичкаджия
Все пак е нужно и търпение,за да придобие оригинален вид ,освен купето ,почти всичко е различно.......но ти все пак имаш доста оригинални м-кови елементи по твоята кола-това ще улесни нещата до накаква степен.
Успех

Все пак е нужно и търпение,за да придобие оригинален вид ,освен купето ,почти всичко е различно.......но ти все пак имаш доста оригинални м-кови елементи по твоята кола-това ще улесни нещата до накаква степен.
Успех


by ''kompleksa''
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Дам аз имам спирачки М5, окачването ми е чисто ново, само ми остана да я забия в земята с едно KW окачване, штанги М5 също са налице, за визията и интериора съм напривил всичко. Остана сърцето да се прероди в едно направено и сглобено тяло което аз имам и да забие силно 
Притисняваме въпроса със жичките и паленето на мотора и еветуално къде ще адем дървото:confused:

Притисняваме въпроса със жичките и паленето на мотора и еветуално къде ще адем дървото:confused:
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Според мен няма нужда да сменя окачването веднага след като смени мотора. Все пак няма да ходи на писта или да се състезава. Мисля, че всичко ще си стане плъг енд плей без да се налага много жичкаджийство. Просто колата си има всички кабели прекарани и само ще трябва да се сложат или заменят модулите, като ЕКУ например. Също и таблото като се сложи ще трябва да се добавят датчиците за чек контрола, но не мисля, че ще е кой знае колко работа. 100% има още, но на място ще се разбере какво. 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Иво работа с кабели ще има и то достаZubcho написа:Според мен няма нужда да сменя окачването веднага след като смени мотора. Все пак няма да ходи на писта или да се състезава. Мисля, че всичко ще си стане плъг енд плей без да се налага много жичкаджийство. Просто колата си има всички кабели прекарани и само ще трябва да се сложат или заменят модулите, като ЕКУ например. Също и таблото като се сложи ще трябва да се добавят датчиците за чек контрола, но не мисля, че ще е кой знае колко работа. 100% има още, но на място ще се разбере какво.

За окачването -и аз съм за оригинал м-ково,все пак колата няма да е за състезания


by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Е какво толкова с тея кабели? Той няма да туря мотора в е30 примерно, ами само ще премести целия сноп и ще се навържат по буксите. Какво толкова сложно има в това? Все пак колите ще са една до друга като се прави тая интервенция.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Zubcho написа:Е какво толкова с тея кабели? Той няма да туря мотора в е30 примерно, ами само ще премести целия сноп и ще се навържат по буксите. Какво толкова сложно има в това? Все пак колите ще са една до друга като се прави тая интервенция.
Не казвам,че е проблем,но няма да е ''плуг енд плей''.
загадка-каква е разликата между управлението на помпата в резервоара за бензин спрямо тази за дизел?-веднага пиша отговора-нови кабели и нов модул

загадка2-каква е разликата между горивопроводите между м51д25 -м50б20(примерно)-с38?-отговор-всичко от донора

.................................
подкарвам приятелски спор

Днес ми е цял ден свободен и мога да изредя почти всички детайли,които ''възпрепятстват'' операцията-имам списък на папка,понеже едно време и аз му мислих такова нещо на дизела....отказах се....взех бензинова-пак неподходяща........накрая ще взема една цяла и до там

Поздрави на всички

by ''kompleksa''
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Тука е хубаво да се включи и Миклухо, защото има сериозен опит в тези манипулации 

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Ванка виждам че си доста скептично настроен към тази интервенция
Дам Валери добре ще бъде но той не влиза от доста време

Най малкото ако в крайна сметка не стават нещата поне да стане една хубава тема аз че ме бият лимките то е ясно
Така че Ванка давай смело в разговора и спора се ражда истината....

Дам Валери добре ще бъде но той не влиза от доста време


Най малкото ако в крайна сметка не стават нещата поне да стане една хубава тема аз че ме бият лимките то е ясно


Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Аз те съветвам да си купиш М5 и да не пипаш TDS-a. Моята аритметика показва, че за практически сходни похарчени суми е по-добре да имаш 2 напълно оригинални коли, отколкото една неоригинална плюс части за още една...
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Ванка виждам че си доста скептично настроен към тази интервенция
Веднага се обосновавам-НА една ,изобщо непланувана и много готина ,сбирка ,на която домакин бе Владос


От друга страна-преди сбирката ,ние с Владо се ровихме в неговото гнп

разбрах какво е удоволствието да пускаш гориво на здрав тдс със перфектно гнп-с разкачени турбо пътища ,колата се изфорсира, на 1/4 натиснат педал на газта,до ограничител за сТОТНИ ОТ СЕКУНДАТА.........веднага намалихме пропорцията

Сега в комбинация с моя ''проект'' ,който копирам от колеги в ук(идеята е крадена)-тдс е с коренно различно поведение

Все пак ,ако си решил да посегнеш на чЕРНАТА ПЕРЛА



by ''kompleksa''
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Postman написа:Аз те съветвам да си купиш М5 и да не пипаш TDS-a. Моята аритметика показва, че за практически сходни похарчени суми е по-добре да имаш 2 напълно оригинални коли, отколкото една неоригинална плюс части за още една...

такива тдс-и се броят на пръсти-аз не бих му посегнал


by ''kompleksa''
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
Postman написа:Аз те съветвам да си купиш М5 и да не пипаш TDS-a. Моята аритметика показва, че за практически сходни похарчени суми е по-добре да имаш 2 напълно оригинални коли, отколкото една неоригинална плюс части за още една...
Яворе прав си! И върху това доста мислих но ме спират няколко неща:
1. Цена на М5 Германия - мин. 12 000 лв., с транспорт и т.н. ще стане поне 15 000 лв. до тук добре но проблема е че вземам една пълна гробница която ще има нужда от А до Я всичко на ново да се прави по нея и работите заминават по скромно мнение на едни 25 000 лв. от там за 2 коли данък, ГО, автокаско и т.н. да не говорим че имам и още една кола на главата!
Защо се навивам за подобно нещо, причина е че по моята кола сичко е налице - спирачки, окачване, външен вид, гуми, джанти, интериор перфектен и т.н. до тук всеки може да си направи сметка какво ще се спести. Друго много важно е че ще се разводня коя по напред да гледам и от двете ще стане едно голямо нищо! Искам да се съсредоточя върху една кола! Стигнахме до оригинала, да прав си губи се това го знам но не ми се вярва да чакам едни поне 30 г. да съм станал на 65 г. и да почна да ходя по избожби и т.н. пък и точно от България



Иначе за всичко си прав!!
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Преминаване от 2.5 TDS към S38 3.6 M5
ivan. написа:Postman написа:Аз те съветвам да си купиш М5 и да не пипаш TDS-a. Моята аритметика показва, че за практически сходни похарчени суми е по-добре да имаш 2 напълно оригинални коли, отколкото една неоригинална плюс части за още една...![]()
такива тдс-и се броят на пръсти-аз не бих му посегнал
Ванка толкова ми е мъчно от факта че мисля само да го махна




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани