Свързване на аларма
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Свързване на аларма
Здравейте колеги!
Не съм много запознат с алармите ,та ако може да помагате ,защото сега слагам една ,ама ми се опира нещо
Алармата е GIORDON G686 Колата е: е34 525tds Touring '94
Ето снимки на упътването:
[img=http://img707.imageshack.us/img707/3841/pic1916.th.jpg]
[img=http://img696.imageshack.us/img696/5499/pic1915.th.jpg]
[img=http://img14.imageshack.us/img14/6871/pic1914.th.jpg]
Интересува ме
1 - как да свържа първите 6 кабела към централното на колата
2 - може ли да не свързвам кабелите отиващи към стартера ,защото не ми трябва да блокирвам запалването и такива работи.Трябва ми просто да отключва и заключва централното и да свири когато я удари някой
3 - защо има кабел ,който се свързва към спирачките?
И всъщност коя схема (снима 2) трябва да използвам?
Колеги надявам се да помогнете и Благодаря предварително!
Не съм много запознат с алармите ,та ако може да помагате ,защото сега слагам една ,ама ми се опира нещо

Алармата е GIORDON G686 Колата е: е34 525tds Touring '94
Ето снимки на упътването:
[img=http://img707.imageshack.us/img707/3841/pic1916.th.jpg]
[img=http://img696.imageshack.us/img696/5499/pic1915.th.jpg]
[img=http://img14.imageshack.us/img14/6871/pic1914.th.jpg]
Интересува ме
1 - как да свържа първите 6 кабела към централното на колата

2 - може ли да не свързвам кабелите отиващи към стартера ,защото не ми трябва да блокирвам запалването и такива работи.Трябва ми просто да отключва и заключва централното и да свири когато я удари някой
3 - защо има кабел ,който се свързва към спирачките?
И всъщност коя схема (снима 2) трябва да използвам?

Колеги надявам се да помогнете и Благодаря предварително!

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Свързване на аларма
По схема 2, само "+" управлява централното.
Стартера е по желание.
Тва за спирачките не го знам.
Стартера е по желание.
Тва за спирачките не го знам.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Свързване на аларма
за спирачките: като запалиш и тръгнеш и нещо си някакво време има, като ги бацнеш вратите се заключват
. Айде със здраве.












Re: Свързване на аларма
Lenco написа:По схема 2, само "+" управлява централното.
Стартера е по желание.
Тва за спирачките не го знам.
Добре стартера и спирачките няма да ги свързвам.
Но когато използвам схема 2 (управлението на централното е положително) и свързвам централното към шофьорската врата то само заключва и неиска да отключи (трябва да въртя с ключа отвън) - защо става така?
Кабелите ги връзвам към буксата на централното във вратата.
И да кажа ,че съм сложил 2 диода на кабелите за централното - и двата съм ги насочил от модула към централното

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Свързване на аларма
Няма смисъл от диоди, не помня кабелите на които като подадеш + заключва и на другия който отключва. Мерих с мултицет като пробивах кабелите и по този начин с помощта на ключа разбираш кои са двата, а по третия си има постоянно +.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Свързване на аларма
бял/зелен - заключва
бял/черен - отключва
Това според схемата, не помня, мерих, но може да се ориентираш.
бял/черен - отключва
Това според схемата, не помня, мерих, но може да се ориентираш.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Свързване на аларма
Сега ще видя схемите и ще те информирам утре на бистра глава. Няма се плашиш, ша те опрайме братле.
















Re: Свързване на аларма
NikiNikolov написа:Сега ще видя схемите и ще те информирам утре на бистра глава. Няма се плашиш, ша те опрайме братле.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Добре ,дано се оправим ,че другия вариянт е да ходя на майстор да ми разбута колата както той си знае

Благодаря на отзоваването ви колеги!

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Свързване на аларма
Мисля, че от втората снимка на горния ред средната схема ще стане... пише управление по +, каквото е и на баварията...
Не си приписвам заслуги - следващото съм го копирал преди време от форума, но просто не помня от кого (а колегата по-горе е прав за централното)...
кабелите са следните:
+ червен
- кафяв
ACC(плюс при контакт)зелен,бензинова помпа зелен с лилаво
мигачи син с кафяво и син с зелено (+)
врати(-) кафяв с сиво с жълти пръстени (предна лява врата)кафяв с синьо с жълти пръстени (предна дясна) задни врати са кафяв с зелено другия ще си го видиш от бутона,бутон на задния капак е (червен с бяло) то e по плюс!.
централно бял с зелено и бял с черно по плюс.
врати ще ги намериш под задната седалка където е блока за управление.задължително се слагат диоди за да не се обединяват вратите
централно мигачи и fuel pomp предна лява колонка до говорителя
Ако реши да прекъсва стартера му трябва по-сериозен прекъсвач, който да издържа 30А. Начина - под пластмасите на кормилната конзола намира жълто/черен кабел със сечение 2.5 мм2 и го прекъсва през съоветния прекъсвач.
Ако реши да прекъсва бензиновата помпа - под сивата пластмаса в ляво от педалите (на която е говорителя) трябва да открие залено/виолетов кабел със сечение 1.5 мм2 и го прекъсва чрез прекъсвача.
От мен - успех!
Не си приписвам заслуги - следващото съм го копирал преди време от форума, но просто не помня от кого (а колегата по-горе е прав за централното)...
кабелите са следните:
+ червен
- кафяв
ACC(плюс при контакт)зелен,бензинова помпа зелен с лилаво
мигачи син с кафяво и син с зелено (+)
врати(-) кафяв с сиво с жълти пръстени (предна лява врата)кафяв с синьо с жълти пръстени (предна дясна) задни врати са кафяв с зелено другия ще си го видиш от бутона,бутон на задния капак е (червен с бяло) то e по плюс!.
централно бял с зелено и бял с черно по плюс.
врати ще ги намериш под задната седалка където е блока за управление.задължително се слагат диоди за да не се обединяват вратите
централно мигачи и fuel pomp предна лява колонка до говорителя
Ако реши да прекъсва стартера му трябва по-сериозен прекъсвач, който да издържа 30А. Начина - под пластмасите на кормилната конзола намира жълто/черен кабел със сечение 2.5 мм2 и го прекъсва през съоветния прекъсвач.
Ако реши да прекъсва бензиновата помпа - под сивата пластмаса в ляво от педалите (на която е говорителя) трябва да открие залено/виолетов кабел със сечение 1.5 мм2 и го прекъсва чрез прекъсвача.
От мен - успех!
Re: Свързване на аларма
Ами колеги днес минах през един майстор по аларми и той ми каза ,че тази аларма въобще не става за БМВ!
Цитирам :
"Ооо тая аларма не става ,т'ва да не ти е голф"
като разбира се ми предложи своя ,ако я монтира той и е с 1г. гаранция.

Цитирам :
"Ооо тая аларма не става ,т'ва да не ти е голф"

като разбира се ми предложи своя ,ако я монтира той и е с 1г. гаранция.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Свързване на аларма
Колега от къде си, обади се. Пък аз ще ти кажа, че тая аларма става за БМВ и кажи на майстора много поздрави от мен.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Свързване на аларма
renault написа:Ами колеги днес минах през един майстор по аларми и той ми каза ,че тази аларма въобще не става за БМВ!![]()
Цитирам :
"Ооо тая аларма не става ,т'ва да не ти е голф"![]()
като разбира се ми предложи своя ,ако я монтира той и е с 1г. гаранция.
Викаш ние тука сме се хабили напразно


Поздрави, и на майстора

Re: Свързване на аларма
NikiNikolov написа:Колега от къде си, обади се. Пък аз ще ти кажа, че тая аларма става за БМВ и кажи на майстора много поздрави от мен.
Ами и аз не виждам разлика от това на каква кола ще се сложи алармата,но като немога да си вържа централното

Сега колата съм я "разчастил" и съм плъзнал с кабели навсякъде - кофти е!
Lenco надявам се да не сте се хабили напразно


Поздрави към майстора, едва когато я монтирам работеща

Така - това,което съм направил досега:
Мигачите и сирената са вързани
оранж. и оранж/черно - не се връзват или са замасени (и 2-та варианта са пробвани)
жълто и жълто/черно - на + (плюс)
бяло и бяло/черно (сигналите за отключване и заключване) към централното на вратите (и на двете пробвах) със диоди по посока към централното и на двата кабела - реакцията е ,че колата заключва ,но не отключва

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Свързване на аларма
вързал си белия кабел на алармата на бяло-зеления долу до колонката при краката на шофера... и бяло-черния на алармата за едноименния на централното... пак там ... и не става?... мисля, че диодите при централното са излишни... те се слагат при мигачите, за да не ги обединяват... и това, когато не са разделени от самата аларма... ако от нея са с един + тогава се слагат...
замери дали подава + на бяло-черния кабел на алармата когато подаваш сигнал за отключване
ПС: на 3-тата картинка от първия ред - нещо объркано ли е със схемата или просто няма сигнал за заключване
замери дали подава + на бяло-черния кабел на алармата когато подаваш сигнал за отключване
ПС: на 3-тата картинка от първия ред - нещо объркано ли е със схемата или просто няма сигнал за заключване

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Свързване на аларма
Потрай малко, утре разкоствам за кабелите мойта кочина, че не ми свети от 1-та страна мигачите - от алармата е проблема. Ще имаш работеща аларма. Питай "Жиката" да ли му работи алармата,




15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани