Свързване на аларма

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 8.06.2009
Кара: e34 525 tds '94 Touring

Свързване на аларма

Мнение от renault » 23 Дек 2009, 14:23

Здравейте колеги!
Не съм много запознат с алармите ,та ако може да помагате ,защото сега слагам една ,ама ми се опира нещо :mhihi:

Алармата е GIORDON G686 Колата е: е34 525tds Touring '94
Ето снимки на упътването:
[img=http://img707.imageshack.us/img707/3841/pic1916.th.jpg]
[img=http://img696.imageshack.us/img696/5499/pic1915.th.jpg]
[img=http://img14.imageshack.us/img14/6871/pic1914.th.jpg]

Интересува ме
1 - как да свържа първите 6 кабела към централното на колата :dunno:
2 - може ли да не свързвам кабелите отиващи към стартера ,защото не ми трябва да блокирвам запалването и такива работи.Трябва ми просто да отключва и заключва централното и да свири когато я удари някой
3 - защо има кабел ,който се свързва към спирачките?
И всъщност коя схема (снима 2) трябва да използвам? :paranoid:

Колеги надявам се да помогнете и Благодаря предварително! :yes:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Свързване на аларма

Мнение от Lenco » 23 Дек 2009, 15:54

По схема 2, само "+" управлява централното.
Стартера е по желание.
Тва за спирачките не го знам.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Свързване на аларма

Мнение от NikiNikolov » 23 Дек 2009, 18:07

за спирачките: като запалиш и тръгнеш и нещо си някакво време има, като ги бацнеш вратите се заключват :mhihi: . Айде със здраве. :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 8.06.2009
Кара: e34 525 tds '94 Touring

Re: Свързване на аларма

Мнение от renault » 23 Дек 2009, 20:11

Lenco написа:По схема 2, само "+" управлява централното.
Стартера е по желание.
Тва за спирачките не го знам.


Добре стартера и спирачките няма да ги свързвам.
Но когато използвам схема 2 (управлението на централното е положително) и свързвам централното към шофьорската врата то само заключва и неиска да отключи (трябва да въртя с ключа отвън) - защо става така?
Кабелите ги връзвам към буксата на централното във вратата.
И да кажа ,че съм сложил 2 диода на кабелите за централното - и двата съм ги насочил от модула към централното :conf: ,поне така прочетох из едни форуми

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Свързване на аларма

Мнение от Lenco » 23 Дек 2009, 20:25

Няма смисъл от диоди, не помня кабелите на които като подадеш + заключва и на другия който отключва. Мерих с мултицет като пробивах кабелите и по този начин с помощта на ключа разбираш кои са двата, а по третия си има постоянно +.
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Свързване на аларма

Мнение от Lenco » 23 Дек 2009, 20:32

бял/зелен - заключва
бял/черен - отключва
Това според схемата, не помня, мерих, но може да се ориентираш.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Свързване на аларма

Мнение от NikiNikolov » 23 Дек 2009, 22:33

Сега ще видя схемите и ще те информирам утре на бистра глава. Няма се плашиш, ша те опрайме братле. :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 8.06.2009
Кара: e34 525 tds '94 Touring

Re: Свързване на аларма

Мнение от renault » 24 Дек 2009, 0:19

NikiNikolov написа:Сега ще видя схемите и ще те информирам утре на бистра глава. Няма се плашиш, ша те опрайме братле. :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug: :bchug:


Добре ,дано се оправим ,че другия вариянт е да ходя на майстор да ми разбута колата както той си знае :confused:
Благодаря на отзоваването ви колеги! :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: Свързване на аларма

Мнение от dokie » 24 Дек 2009, 2:34

Мисля, че от втората снимка на горния ред средната схема ще стане... пише управление по +, каквото е и на баварията...
Не си приписвам заслуги - следващото съм го копирал преди време от форума, но просто не помня от кого (а колегата по-горе е прав за централното)...
кабелите са следните:
+ червен
- кафяв
ACC(плюс при контакт)зелен,бензинова помпа зелен с лилаво
мигачи син с кафяво и син с зелено (+)
врати(-) кафяв с сиво с жълти пръстени (предна лява врата)кафяв с синьо с жълти пръстени (предна дясна) задни врати са кафяв с зелено другия ще си го видиш от бутона,бутон на задния капак е (червен с бяло) то e по плюс!.
централно бял с зелено и бял с черно по плюс.
врати ще ги намериш под задната седалка където е блока за управление.задължително се слагат диоди за да не се обединяват вратите
централно мигачи и fuel pomp предна лява колонка до говорителя


Ако реши да прекъсва стартера му трябва по-сериозен прекъсвач, който да издържа 30А. Начина - под пластмасите на кормилната конзола намира жълто/черен кабел със сечение 2.5 мм2 и го прекъсва през съоветния прекъсвач.
Ако реши да прекъсва бензиновата помпа - под сивата пластмаса в ляво от педалите (на която е говорителя) трябва да открие залено/виолетов кабел със сечение 1.5 мм2 и го прекъсва чрез прекъсвача.

От мен - успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 8.06.2009
Кара: e34 525 tds '94 Touring

Re: Свързване на аларма

Мнение от renault » 25 Дек 2009, 17:20

Ами колеги днес минах през един майстор по аларми и той ми каза ,че тази аларма въобще не става за БМВ! :dunno:
Цитирам :
"Ооо тая аларма не става ,т'ва да не ти е голф" :mhihi:
като разбира се ми предложи своя ,ако я монтира той и е с 1г. гаранция.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Свързване на аларма

Мнение от NikiNikolov » 25 Дек 2009, 18:14

Колега от къде си, обади се. Пък аз ще ти кажа, че тая аларма става за БМВ и кажи на майстора много поздрави от мен.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Свързване на аларма

Мнение от Lenco » 25 Дек 2009, 20:44

renault написа:Ами колеги днес минах през един майстор по аларми и той ми каза ,че тази аларма въобще не става за БМВ! :dunno:
Цитирам :
"Ооо тая аларма не става ,т'ва да не ти е голф" :mhihi:
като разбира се ми предложи своя ,ако я монтира той и е с 1г. гаранция.

Викаш ние тука сме се хабили напразно :shock: Ако ще я хвърляш, пиши да ти кажа къде да я пратиш :lol: И що питате като после ходите на "майстори".
Поздрави, и на майстора :kuku:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 8.06.2009
Кара: e34 525 tds '94 Touring

Re: Свързване на аларма

Мнение от renault » 26 Дек 2009, 1:03

NikiNikolov написа:Колега от къде си, обади се. Пък аз ще ти кажа, че тая аларма става за БМВ и кажи на майстора много поздрави от мен.


Ами и аз не виждам разлика от това на каква кола ще се сложи алармата,но като немога да си вържа централното :roll:
Сега колата съм я "разчастил" и съм плъзнал с кабели навсякъде - кофти е!
Lenco надявам се да не сте се хабили напразно :bchug: - просто го попитах за алармата какво ще каже. Най-добре ще е ако може някой да помогне със съвети и да си я сложа аз - затова питам , и отидох до майстора за ориентация в случай ,че не се справя аз! ;)
Поздрави към майстора, едва когато я монтирам работеща :yes:


Така - това,което съм направил досега:
Мигачите и сирената са вързани
оранж. и оранж/черно - не се връзват или са замасени (и 2-та варианта са пробвани)
жълто и жълто/черно - на + (плюс)
бяло и бяло/черно (сигналите за отключване и заключване) към централното на вратите (и на двете пробвах) със диоди по посока към централното и на двата кабела - реакцията е ,че колата заключва ,но не отключва :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: Свързване на аларма

Мнение от dokie » 26 Дек 2009, 2:51

вързал си белия кабел на алармата на бяло-зеления долу до колонката при краката на шофера... и бяло-черния на алармата за едноименния на централното... пак там ... и не става?... мисля, че диодите при централното са излишни... те се слагат при мигачите, за да не ги обединяват... и това, когато не са разделени от самата аларма... ако от нея са с един + тогава се слагат...
замери дали подава + на бяло-черния кабел на алармата когато подаваш сигнал за отключване

ПС: на 3-тата картинка от първия ред - нещо объркано ли е със схемата или просто няма сигнал за заключване :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Re: Свързване на аларма

Мнение от NikiNikolov » 26 Дек 2009, 3:03

Потрай малко, утре разкоствам за кабелите мойта кочина, че не ми свети от 1-та страна мигачите - от алармата е проблема. Ще имаш работеща аларма. Питай "Жиката" да ли му работи алармата, :mhihi: :mhihi: :bchug:

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook