Проблем с паленето на 525тдс

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от Shishmanov » 20 Дек 2009, 14:41

Здравейте колеги. Проблема е следния: обикновенно след кратък престой при топъл двигател колата пали адски трудно, понякога дори не успява да запали, акумулатора пада нацяло от въртене на стартер. След това при дърпане или бутане колата пали буквално на третия метър :dunno:
Това не се случа винаги, но е в над 50% от случаите. Прави го без всякаква закономерност. Сутрин когато двигателя е студен обикновенно пали веднага.
Някой има ли някакви идеи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от Zubcho » 20 Дек 2009, 19:38

Виж търсачката. Има 1000 теми за ТДС и трудното палене. И спри да я буташ и дърпаш колата за да запали щото ще го ядеш ама не за 400лв ами за 1500лв.

Поздрави и рови.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от Shishmanov » 20 Дек 2009, 20:03

Чувал съм ги тия твърдения за паленето с бутане и дърпане че не било хубаво за дизела. Хубаво ще е някой да се обоснове защо. Понеже аз не виждам никаква разлика в това дали колелата ще завъртят коляновия вал, или стартера ще го направи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от Пресиян Василев » 20 Дек 2009, 20:43

Shishmanov написа:Чувал съм ги тия твърдения за паленето с бутане и дърпане че не било хубаво за дизела. Хубаво ще е някой да се обоснове защо. Понеже аз не виждам никаква разлика в това дали колелата ще завъртят коляновия вал, или стартера ще го направи.

Колега не само дизел,а всички автомобили не трябва дасе палят с дьрпане /бутане и прочие.И какво толкова има за обосновка че не е ясно ?Да джасаш колата чрез трансмисията,Че стартера вьрти кол.вал с 200 оборота а на скорост колко ще доидат.
До колегата с проблема,не я бутаи тая ТДС-ка че ще прескочи агренажа и ще стане мазало,ами вземи и смени вериги , колелета,и др.чарколяци по агренажа
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Re: Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от Иван Стоянов » 20 Дек 2009, 21:01

М м м даааа.И според мен си за смяна на верига и центровка на ГНП-то.
А за бутането ми то е ясно че е по-добре да не се прави паленето по този начин но това с прескачането
на ангренажа се случва предимно при автомобили с ремък не с верига!
Така че споко но го прави само като са на зор нещата;)


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: bmw535

Re: Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от blackbery » 20 Дек 2009, 21:28

Shishmanov написа:Чувал съм ги тия твърдения за паленето с бутане и дърпане че не било хубаво за дизела. Хубаво ще е някой да се обоснове защо. Понеже аз не виждам никаква разлика в това дали колелата ще завъртят коляновия вал, или стартера ще го направи.
соростната кутия е конструиранада се предава усилието от двигател към деферинцеал,а не обратно :nono:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: E91 330xd LCI

Re: Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от hamann25 » 20 Дек 2009, 21:40

До колегата с проблема ако нямаш в момента мангизи за смяната на веригата виж си помпата дали е бутната кум мотора ако има още на къде да се бута можеби ще спасиш положението временно като е бутнеш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от Shishmanov » 21 Дек 2009, 1:17

Това с бутането/дърпането се прави наистина когато няма друг начин - акумулатора пада докрай от въртене а колата няма палене. Интересното е че с бутане пали от втория метър.
За центровката на помпата - ако се даде още предварение ще започне да работи много твърдо и вероятно ще се появят детонации в някои режими на работа.
Какви са симптомите на повредена подкачваща помпа в резервоара? Че относно нея имам съмнения.
А и днес май хванах някаква цака - при палене подавам газ до половината - при това положение пали веднага. Днес го изпробвах няколко пъти - засега работи :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Re: Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от dido_lom » 21 Дек 2009, 17:11

колега,при мен има6е са6тиа проблем,95% от работата бе6е в стартера а останалите 5%цетровка на помпата на предварение и ваздух по системата.Но-наи добре е IVAN. да се изкаже по вапроса. :bowdown: :bowdown: неговите мнениа са 120% точни :lol: :bowdown: :bowdown: .дано да сам ти помогнал
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: Stara Zagora
Пол: Мъж
Кара: E34 520i

Re: Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от Shishmanov » 21 Дек 2009, 18:54

Стартера работи перфектно. Аз също имам известни подозрения към въздух в системата(незнам какво може да предизвика наличието му, както и как да установя дали е това), а също и в работата на подкачващата помпа в резервоара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 15.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525tds
Мечтае да кара: Винаги BMW

Re: Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от №0123456789 » 22 Дек 2009, 1:11

Shishmanov написа:Здравейте колеги. Проблема е следния: обикновенно след кратък престой при топъл двигател колата пали адски трудно, понякога дори не успява да запали, акумулатора пада нацяло от въртене на стартер. След това при дърпане или бутане колата пали буквално на третия метър :dunno:
Това не се случа винаги, но е в над 50% от случаите. Прави го без всякаква закономерност. Сутрин когато двигателя е студен обикновенно пали веднага.
Някой има ли някакви идеи?
елно

От скоро карам тдс , но относно твоя проблем идеята ми е следната..
- Също като при теб при студено палене колата ми е без проблем и пали от раз! Когато загрее и се наложи да я паля просто изчаквам точно докато загаснат всички лампи на таблото включително и резервата на горивото и тогава пали без пролем. Понякога и без да чакам да се чекне също нямам проблеми, но понякога въртя и по пет-шест пъти. Незнам... но си мисля, че ако си изчистиш евентуално натрупаните грешки в компа то може и да се оправи. На мен ми беше падал тотално акумулатора от каране с повреден алтернатор и после Кольо-майстора три ужасно много натрупани грешки и спомена, че е възможно това да дава отражение и на работата. Аз лично намирам логика защото когато бях с прецакани четки и бях закъсал с паднал акомулатор то Стоян като ми даде ток да запаля ми се наложи да повъртя поне осем-десет пъти, а после с якото грешки работеше като трактор.
Изображение


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: bmw535

Re: Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от blackbery » 22 Дек 2009, 2:31

:wave:
Изображение


Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: bmw535

Re: Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от blackbery » 22 Дек 2009, 2:31

№0123456789 написа:
Shishmanov написа:Здравейте колеги. Проблема е следния: обикновенно след кратък престой при топъл двигател колата пали адски трудно, понякога дори не успява да запали, акумулатора пада нацяло от въртене на стартер. След това при дърпане или бутане колата пали буквално на третия метър :dunno:
Това не се случа винаги, но е в над 50% от случаите. Прави го без всякаква закономерност. Сутрин когато двигателя е студен обикновенно пали веднага.
Някой има ли някакви идеи?
елно

От скоро карам тдс , но относно твоя проблем идеята ми е следната..
- Също като при теб при студено палене колата ми е без проблем и пали от раз! Когато загрее и се наложи да я паля просто изчаквам точно докато загаснат всички лампи на таблото включително и резервата на горивото и тогава пали без пролем. Понякога и без да чакам да се чекне също нямам проблеми, но понякога въртя и по пет-шест пъти. Незнам... но си мисля, че ако си изчистиш евентуално натрупаните грешки в компа то може и да се оправи. На мен ми беше падал тотално акумулатора от каране с повреден алтернатор и после Кольо-майстора три ужасно много натрупани грешки и спомена, че е възможно това да дава отражение и на работата. Аз лично намирам логика защото когато бях с прецакани четки и бях закъсал с паднал акомулатор то Стоян като ми даде ток да запаля ми се наложи да повъртя поне осем-десет пъти, а после с якото грешки работеше като трактор.

:wave:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от Zubcho » 22 Дек 2009, 10:47

Гледай сега. За да не ти пали може да има 7631 причини. Почваш от разтегнати вериги, лоша центровка, гадна нафта, запушен горивен филтър, запушена цедка в резервоара, запушена цедка на нафтовата помпа, слаб акумолатор, скапан стартер, преебани разпръсквачи, преебан контактен ключ, проблеми с алармата, преебани маркучи за обратната нафта, НИСКА КОМПРЕСИЯ и още 100 неща.

Провери си всичките тези възли по-горе, които съм описал и хвани търсачката и чети по другите теми.

Хайде със здраве и не пали колата с дърпане да не рИвеш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с паленето на 525тдс

Мнение от cod-cdbp » 22 Дек 2009, 14:30

Zubcho написа:Почваш от разтегнати вериги, лоша центровка, гадна нафта, запушен горивен филтър, запушена цедка в резервоара, запушена цедка на нафтовата помпа, слаб акумолатор, скапан стартер, преебани разпръсквачи, преебан контактен ключ, проблеми с алармата, преебани маркучи за обратната нафта, НИСКА КОМПРЕСИЯ и още 100 неща.


е за това не искам дизел, че не знаеш от къде може да излезе катеричка :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook