Проблем с паленето на 525тдс
Модератор: Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Проблем с паленето на 525тдс
Здравейте колеги. Проблема е следния: обикновенно след кратък престой при топъл двигател колата пали адски трудно, понякога дори не успява да запали, акумулатора пада нацяло от въртене на стартер. След това при дърпане или бутане колата пали буквално на третия метър
Това не се случа винаги, но е в над 50% от случаите. Прави го без всякаква закономерност. Сутрин когато двигателя е студен обикновенно пали веднага.
Някой има ли някакви идеи?

Това не се случа винаги, но е в над 50% от случаите. Прави го без всякаква закономерност. Сутрин когато двигателя е студен обикновенно пали веднага.
Някой има ли някакви идеи?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с паленето на 525тдс
Виж търсачката. Има 1000 теми за ТДС и трудното палене. И спри да я буташ и дърпаш колата за да запали щото ще го ядеш ама не за 400лв ами за 1500лв.
Поздрави и рови.
Поздрави и рови.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Проблем с паленето на 525тдс
Чувал съм ги тия твърдения за паленето с бутане и дърпане че не било хубаво за дизела. Хубаво ще е някой да се обоснове защо. Понеже аз не виждам никаква разлика в това дали колелата ще завъртят коляновия вал, или стартера ще го направи.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем с паленето на 525тдс
Shishmanov написа:Чувал съм ги тия твърдения за паленето с бутане и дърпане че не било хубаво за дизела. Хубаво ще е някой да се обоснове защо. Понеже аз не виждам никаква разлика в това дали колелата ще завъртят коляновия вал, или стартера ще го направи.
Колега не само дизел,а всички автомобили не трябва дасе палят с дьрпане /бутане и прочие.И какво толкова има за обосновка че не е ясно ?Да джасаш колата чрез трансмисията,Че стартера вьрти кол.вал с 200 оборота а на скорост колко ще доидат.
До колегата с проблема,не я бутаи тая ТДС-ка че ще прескочи агренажа и ще стане мазало,ами вземи и смени вериги , колелета,и др.чарколяци по агренажа
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Re: Проблем с паленето на 525тдс
М м м даааа.И според мен си за смяна на верига и центровка на ГНП-то.
А за бутането ми то е ясно че е по-добре да не се прави паленето по този начин но това с прескачането
на ангренажа се случва предимно при автомобили с ремък не с верига!
Така че споко но го прави само като са на зор нещата;)
А за бутането ми то е ясно че е по-добре да не се прави паленето по този начин но това с прескачането
на ангренажа се случва предимно при автомобили с ремък не с верига!
Така че споко но го прави само като са на зор нещата;)
Re: Проблем с паленето на 525тдс
соростната кутия е конструиранада се предава усилието от двигател към деферинцеал,а не обратноShishmanov написа:Чувал съм ги тия твърдения за паленето с бутане и дърпане че не било хубаво за дизела. Хубаво ще е някой да се обоснове защо. Понеже аз не виждам никаква разлика в това дали колелата ще завъртят коляновия вал, или стартера ще го направи.


- hamann25
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330xd LCI
Re: Проблем с паленето на 525тдс
До колегата с проблема ако нямаш в момента мангизи за смяната на веригата виж си помпата дали е бутната кум мотора ако има още на къде да се бута можеби ще спасиш положението временно като е бутнеш
- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Проблем с паленето на 525тдс
Това с бутането/дърпането се прави наистина когато няма друг начин - акумулатора пада докрай от въртене а колата няма палене. Интересното е че с бутане пали от втория метър.
За центровката на помпата - ако се даде още предварение ще започне да работи много твърдо и вероятно ще се появят детонации в някои режими на работа.
Какви са симптомите на повредена подкачваща помпа в резервоара? Че относно нея имам съмнения.
А и днес май хванах някаква цака - при палене подавам газ до половината - при това положение пали веднага. Днес го изпробвах няколко пъти - засега работи
За центровката на помпата - ако се даде още предварение ще започне да работи много твърдо и вероятно ще се появят детонации в някои режими на работа.
Какви са симптомите на повредена подкачваща помпа в резервоара? Че относно нея имам съмнения.
А и днес май хванах някаква цака - при палене подавам газ до половината - при това положение пали веднага. Днес го изпробвах няколко пъти - засега работи

- dido_lom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
Re: Проблем с паленето на 525тдс
колега,при мен има6е са6тиа проблем,95% от работата бе6е в стартера а останалите 5%цетровка на помпата на предварение и ваздух по системата.Но-наи добре е IVAN. да се изкаже по вапроса.
неговите мнениа са 120% точни
.дано да сам ти помогнал





- Shishmanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
Re: Проблем с паленето на 525тдс
Стартера работи перфектно. Аз също имам известни подозрения към въздух в системата(незнам какво може да предизвика наличието му, както и как да установя дали е това), а също и в работата на подкачващата помпа в резервоара.
- №0123456789
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 15.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525tds
- Мечтае да кара: Винаги BMW
Re: Проблем с паленето на 525тдс
елноShishmanov написа:Здравейте колеги. Проблема е следния: обикновенно след кратък престой при топъл двигател колата пали адски трудно, понякога дори не успява да запали, акумулатора пада нацяло от въртене на стартер. След това при дърпане или бутане колата пали буквално на третия метър![]()
Това не се случа винаги, но е в над 50% от случаите. Прави го без всякаква закономерност. Сутрин когато двигателя е студен обикновенно пали веднага.
Някой има ли някакви идеи?
От скоро карам тдс , но относно твоя проблем идеята ми е следната..
- Също като при теб при студено палене колата ми е без проблем и пали от раз! Когато загрее и се наложи да я паля просто изчаквам точно докато загаснат всички лампи на таблото включително и резервата на горивото и тогава пали без пролем. Понякога и без да чакам да се чекне също нямам проблеми, но понякога въртя и по пет-шест пъти. Незнам... но си мисля, че ако си изчистиш евентуално натрупаните грешки в компа то може и да се оправи. На мен ми беше падал тотално акумулатора от каране с повреден алтернатор и после Кольо-майстора три ужасно много натрупани грешки и спомена, че е възможно това да дава отражение и на работата. Аз лично намирам логика защото когато бях с прецакани четки и бях закъсал с паднал акомулатор то Стоян като ми даде ток да запаля ми се наложи да повъртя поне осем-десет пъти, а после с якото грешки работеше като трактор.
Re: Проблем с паленето на 525тдс
№0123456789 написа:елноShishmanov написа:Здравейте колеги. Проблема е следния: обикновенно след кратък престой при топъл двигател колата пали адски трудно, понякога дори не успява да запали, акумулатора пада нацяло от въртене на стартер. След това при дърпане или бутане колата пали буквално на третия метър![]()
Това не се случа винаги, но е в над 50% от случаите. Прави го без всякаква закономерност. Сутрин когато двигателя е студен обикновенно пали веднага.
Някой има ли някакви идеи?
От скоро карам тдс , но относно твоя проблем идеята ми е следната..
- Също като при теб при студено палене колата ми е без проблем и пали от раз! Когато загрее и се наложи да я паля просто изчаквам точно докато загаснат всички лампи на таблото включително и резервата на горивото и тогава пали без пролем. Понякога и без да чакам да се чекне също нямам проблеми, но понякога въртя и по пет-шест пъти. Незнам... но си мисля, че ако си изчистиш евентуално натрупаните грешки в компа то може и да се оправи. На мен ми беше падал тотално акумулатора от каране с повреден алтернатор и после Кольо-майстора три ужасно много натрупани грешки и спомена, че е възможно това да дава отражение и на работата. Аз лично намирам логика защото когато бях с прецакани четки и бях закъсал с паднал акомулатор то Стоян като ми даде ток да запаля ми се наложи да повъртя поне осем-десет пъти, а после с якото грешки работеше като трактор.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с паленето на 525тдс
Гледай сега. За да не ти пали може да има 7631 причини. Почваш от разтегнати вериги, лоша центровка, гадна нафта, запушен горивен филтър, запушена цедка в резервоара, запушена цедка на нафтовата помпа, слаб акумолатор, скапан стартер, преебани разпръсквачи, преебан контактен ключ, проблеми с алармата, преебани маркучи за обратната нафта, НИСКА КОМПРЕСИЯ и още 100 неща.
Провери си всичките тези възли по-горе, които съм описал и хвани търсачката и чети по другите теми.
Хайде със здраве и не пали колата с дърпане да не рИвеш.
Провери си всичките тези възли по-горе, които съм описал и хвани търсачката и чети по другите теми.
Хайде със здраве и не пали колата с дърпане да не рИвеш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с паленето на 525тдс
Zubcho написа:Почваш от разтегнати вериги, лоша центровка, гадна нафта, запушен горивен филтър, запушена цедка в резервоара, запушена цедка на нафтовата помпа, слаб акумолатор, скапан стартер, преебани разпръсквачи, преебан контактен ключ, проблеми с алармата, преебани маркучи за обратната нафта, НИСКА КОМПРЕСИЯ и още 100 неща.
е за това не искам дизел, че не знаеш от къде може да излезе катеричка




32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]