Закупуване на E34?
Модератор: Технически модератори
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Закупуване на E34?
Здравейте на всички. Това ми е първа тема във форума. От известно време вече разглеждам постоянно темите тук.
Смятам да закупя Е34. Голям фен съм на марката и още повече хлътнах по Е34 модела.
Сигурно не е особенно уместна темата, но все пак да опитам.
Та както казах скоро искам да закупя такава, но да взема някоя наистина гледана като детенце.
Загледах се в mobile.de - германския вариянт и гледам уж много запазени за по 3-4 000 евро.
Готов съм да ги дам, но да ви питам първо вас.
1. Кой мотор е най подходящ за модела е34? Имам в предвид - като баланс килограми на колата (кораба е 2тона и нещо все пак
) и мощност? Знам че 1.8i и 2.0i са малко малки за тази кола като двигатели. От друга старна
се загледах в 525i и 530i (за по голям мотор не претендирам че на бензиностанцията сигруно душата ще ми яде, не че тези няма, но по-голeми мотори вече са извращения според мен
)
Та да си задам конкретно въпроса - кой от тези мотори е най-подходящ за колата и все пак да може да се поддържа. Искам найстина да взема нещо много надежно и да му обърна голямо внимание ( точно като при жените ), но не накрая да ми излезне едно E39 примерно 10 пъти по икономично, защото просто се губи смисъла на закупуването на E34 ( нищо, че много повече ме радва от E39 )
И другия въпрос - как седят нещата с внасянето на автомобила от Германия/Австрия. Смятам да си направя едно кратко пътешествие до там и да се върна директно с новия автомобил, тамън така ще се разбере що за кола е
Какви пари може да излезне всичко за внасянето му и регистрацията?
Мерси предварително !
Смятам да закупя Е34. Голям фен съм на марката и още повече хлътнах по Е34 модела.
Сигурно не е особенно уместна темата, но все пак да опитам.
Та както казах скоро искам да закупя такава, но да взема някоя наистина гледана като детенце.
Загледах се в mobile.de - германския вариянт и гледам уж много запазени за по 3-4 000 евро.
Готов съм да ги дам, но да ви питам първо вас.
1. Кой мотор е най подходящ за модела е34? Имам в предвид - като баланс килограми на колата (кораба е 2тона и нещо все пак

се загледах в 525i и 530i (за по голям мотор не претендирам че на бензиностанцията сигруно душата ще ми яде, не че тези няма, но по-голeми мотори вече са извращения според мен

Та да си задам конкретно въпроса - кой от тези мотори е най-подходящ за колата и все пак да може да се поддържа. Искам найстина да взема нещо много надежно и да му обърна голямо внимание ( точно като при жените ), но не накрая да ми излезне едно E39 примерно 10 пъти по икономично, защото просто се губи смисъла на закупуването на E34 ( нищо, че много повече ме радва от E39 )
И другия въпрос - как седят нещата с внасянето на автомобила от Германия/Австрия. Смятам да си направя едно кратко пътешествие до там и да се върна директно с новия автомобил, тамън така ще се разбере що за кола е

Какви пари може да излезне всичко за внасянето му и регистрацията?
Мерси предварително !

- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Закупуване на E34?
Здравей-сигурен съм че си умен човек щом си се спрял на е34 и ще се опитам да ти отговоря безпристрастно-безцеремонно ти казвам 525 е твоето бмв-има си достатъчно сила наистина харчи колкото 520 по малко от 530(върви повече от него) е39 е с алуминиево окачване и ти е бедна фантазията като се преебе нещо отдолу кви пари е
и кола от Австрия недей да взимаш ако искаш да е пазена като жена
и кола от Австрия недей да взимаш ако искаш да е пазена като жена
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Закупуване на E34?
Ако не държиш да е задно си вземи 525ix модела е прекрасен,с един кожен салон и малко екстри като един колега,ще си много доволен.За мен лично двгто трябва да е 535 демек м30б35,има много ама много nm и е прекрасен като мощност,но харчалъка е много голям.Кажи защо искаш е34 за събота неделя или за евридей?
п.п. гледай да е 525и м50б25 а не м20б25 като моя.
п.п. гледай да е 525и м50б25 а не м20б25 като моя.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Закупуване на E34?
за разход няма да си говорим този път защото винаги изпадаме в някакви безмислени спорове, но най вече ще споделя малко лично мнение, без да се обиждате.
518i - това нещо се движи, и то не лошо стига да не бързаш никога за никъде. приятно е все пак за каране, стига да не е на газ.
520i (М20) - те това ако в МНОГО в час мотора, ама и компресиика да му е 6, и клапанчетата регулирани, и дюзите чисти може да се каже че върви колкото цъкат клапаните.
525i (M20) - те това ако е в час вече си върви доста прилично, като се има в предвид и въртящия момент става за едни хубави изпълнения
520i (М50) - йеее, пуснаха мотор с хидравлични повдигачи, че да се чудим какви безконечни теми да пускаме във форума за дискутиране на маслата. в общи линии доста сполучлив, трудно се чупи, вече няма ангренажни ремъчета да се късат и да ни съсипват нервите, пък и е модерен и харчи по-малко от предишния такъв.
525i (М50) - същото като горното, само дето вече тук има и кефа от чек контрола комбиниран с вървеж и що годе нормални числа като се чукне бутона VERBR.
530/535 (M30) - яко, някой с ясното съзнание че си е купил бензинояд го е направил, наистина не трака като М20-ка или М50-ка с кофти масло, обслужва се за под 100 лева, работи с какъв да е бензин, каквото и да било масло, и като цяло не може да се счупи този мотор
След първата седмица е ясно че това в града харчи много АКО се виси по задръстванията, а и няма как сърце не дава да се седи на едно място и актовете просто набъбват постепенно. За капак знаем колко много Nm има този туч и никога гледаме да стоят неизползвани и се ходи често на полигончета.
530/540 (М60) - обикновенно идват с автоматик, и човек се пита, сега как се кара автоматик, и тоя автоматик аджеба не се ли чупи и не боли ли глава после.
Гадната истина е че се чупи автомата, ако не се поддържа, не му се сменя/долива масло и тн и тн. Като цяло личната ми препоръка за този автоматик е да се поинтересувате както има като информация в интернет, и кои са магазините в които ще намерите частите за него и да си извършите ремонта сами. Ходене в Джемини за ремонт - САМО АКО ИМАТЕ ПРЕКАЛЕНО МНОГО ИЗЛИШНИ ПАРИ.
Погледнато от друга страна все пак колата работи, и даже върви, има задоволително много коне, а екстрите тук не са никак малко. Като цяло екстрите винаги са зависели от мотора, съм забелязал - 520 с 90% от екстрите за модела не съм виждал за сега, докато 540-ки с такива екстри има и те даже повечето 40-ки са такива.
За капак на всичко и за да ги е яд всичките хора с БГ манталитет, че колкото по голям мотора толкова повече l/100km, вашето чудовище харчи някакви си 14-15л/100км в града и докато гледате това се питате защо трябваше изобщо на времето да си купувам 20-ка като сега само хубаво виждам от тази едролитражка.
и за край можете към всичките модели различни от 518/520 да добавите искренните ми щения към роднините на управляващите които ни натресоха всичките тези такси и акцизи на коли, горива и тн.

518i - това нещо се движи, и то не лошо стига да не бързаш никога за никъде. приятно е все пак за каране, стига да не е на газ.
520i (М20) - те това ако в МНОГО в час мотора, ама и компресиика да му е 6, и клапанчетата регулирани, и дюзите чисти може да се каже че върви колкото цъкат клапаните.
525i (M20) - те това ако е в час вече си върви доста прилично, като се има в предвид и въртящия момент става за едни хубави изпълнения

520i (М50) - йеее, пуснаха мотор с хидравлични повдигачи, че да се чудим какви безконечни теми да пускаме във форума за дискутиране на маслата. в общи линии доста сполучлив, трудно се чупи, вече няма ангренажни ремъчета да се късат и да ни съсипват нервите, пък и е модерен и харчи по-малко от предишния такъв.
525i (М50) - същото като горното, само дето вече тук има и кефа от чек контрола комбиниран с вървеж и що годе нормални числа като се чукне бутона VERBR.
530/535 (M30) - яко, някой с ясното съзнание че си е купил бензинояд го е направил, наистина не трака като М20-ка или М50-ка с кофти масло, обслужва се за под 100 лева, работи с какъв да е бензин, каквото и да било масло, и като цяло не може да се счупи този мотор




530/540 (М60) - обикновенно идват с автоматик, и човек се пита, сега как се кара автоматик, и тоя автоматик аджеба не се ли чупи и не боли ли глава после.
Гадната истина е че се чупи автомата, ако не се поддържа, не му се сменя/долива масло и тн и тн. Като цяло личната ми препоръка за този автоматик е да се поинтересувате както има като информация в интернет, и кои са магазините в които ще намерите частите за него и да си извършите ремонта сами. Ходене в Джемини за ремонт - САМО АКО ИМАТЕ ПРЕКАЛЕНО МНОГО ИЗЛИШНИ ПАРИ.
Погледнато от друга страна все пак колата работи, и даже върви, има задоволително много коне, а екстрите тук не са никак малко. Като цяло екстрите винаги са зависели от мотора, съм забелязал - 520 с 90% от екстрите за модела не съм виждал за сега, докато 540-ки с такива екстри има и те даже повечето 40-ки са такива.
За капак на всичко и за да ги е яд всичките хора с БГ манталитет, че колкото по голям мотора толкова повече l/100km, вашето чудовище харчи някакви си 14-15л/100км в града и докато гледате това се питате защо трябваше изобщо на времето да си купувам 20-ка като сега само хубаво виждам от тази едролитражка.
и за край можете към всичките модели различни от 518/520 да добавите искренните ми щения към роднините на управляващите които ни натресоха всичките тези такси и акцизи на коли, горива и тн.





- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Закупуване на E34?
Oще един глас за М50В25 ! Мотора доставя достатъчно добър вървеж на автомобила, а и с малко бонуси става още по-добър! Твърдо против за М30 в Е34... ако ще си го караш всеки божи ден. Мотора харчи много... много повече отколкото предлага като динамика. М30 е чуден за Е30 с турбина и до там. Виж ако ще я караш като някои други във форума-по 1 ден в седмицата.. ако ще и с 16 цилиндъра, най-стария мотор да е.. сигурно няма да те бърка много
Поздрави и умната!

Поздрави и умната!

- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Закупуване на E34?
М50В25 окей, ама колко такива има, особено читави? За вкарване не става и дума, защото акциза е към 5 хилки...
"след нова година ще падне акциза" ДА ама 100% ще ни сложат някаква таксичка - не вярвам да ни оставят да караме безнаказано 3-4 литрови мотори.
"след нова година ще падне акциза" ДА ама 100% ще ни сложат някаква таксичка - не вярвам да ни оставят да караме безнаказано 3-4 литрови мотори.
Re: Закупуване на E34?
Мерси пак за отговорите. Колата смятам да я използвам всеки ден, за работа, за free time и всичко свързано с ежедневието.
Наистина мойте заключения съвпадат с това, което казахте и съм се спрял на 525 с новия мотор.
Обаче дизел или бензин?
И още един въпрос 525, ако се кара нормално харчи 14-15-16. Ако се настъпва какви висоти достига?
И второ тези 530/535 колко харчат градско ако се карат..."нормално"
Досадни са малко въпросите, но съм решил, че като ще се взима този доказан ветеран Е34, поне да бъде с правилната екипировка - да става както и за прекрасно бавно и леко пътешествие, така и като го нащрапиш до дупка да те прави див и щастлив. За това ако разликата в подръжката и бензина е малка между 525 и 530/535 по-добре като ще е гарга да е рошава както се казва
директно едно 535 и близките няколко години сме само аз и колата, no family no nothing

Наистина мойте заключения съвпадат с това, което казахте и съм се спрял на 525 с новия мотор.
Обаче дизел или бензин?
И още един въпрос 525, ако се кара нормално харчи 14-15-16. Ако се настъпва какви висоти достига?

И второ тези 530/535 колко харчат градско ако се карат..."нормално"



Досадни са малко въпросите, но съм решил, че като ще се взима този доказан ветеран Е34, поне да бъде с правилната екипировка - да става както и за прекрасно бавно и леко пътешествие, така и като го нащрапиш до дупка да те прави див и щастлив. За това ако разликата в подръжката и бензина е малка между 525 и 530/535 по-добре като ще е гарга да е рошава както се казва




- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Закупуване на E34?
dj_ennsy_1 написа:Oще един глас за М50В25 ! Мотора доставя достатъчно добър вървеж на автомобила, а и с малко бонуси става още по-добър! Твърдо против за М30 в Е34... ако ще си го караш всеки божи ден. Мотора харчи много... много повече отколкото предлага като динамика. М30 е чуден за Е30 с турбина и до там. Виж ако ще я караш като някои други във форума-по 1 ден в седмицата.. ако ще и с 16 цилиндъра, най-стария мотор да е.. сигурно няма да те бърка много![]()
Поздрави и умната!
колега, карал ли си м30 в е34?
Re: Закупуване на E34?
Ако си намериш подържан тдс го взимай.
Добър баланс между динамика и разход на гориво.
Писал си само за бензиновите,от което си мисля,че дизел не ти влиза в сметките.
За бензиновите -лични впечатления имам само от м50б25,който за мен е златната среда в е34.Безшумен е,разхода е поносим ,разхода на масло е нулев.Динамиката е много добра,дори при постоянно задвижване и на двата моста в комбинация с автомат.Може да го намериш със завидно оборудване.
Не си мисли,че м50б20 е слаб за Е34(все пак каза ,че не търсиш извращения).
Той е по-икономичен от б25.Изпреварването не е проблем.Но според мен силата му в Е34 е по-скоро като........ цитат:''атлет на дълги разстояния''.
Б18 съм карал 20км с метанова уредба-да ти кажа и той става.
М60 б30 -пиши на колегата Тахсинов,ще ти даде обективен отговор.
Все пак добре дошъл в семейството на е34
Една кола не е само мотор и не се знае коя и с кой мотор ще ти грабне окото.
Е39 не ти трябва
Добър баланс между динамика и разход на гориво.
Писал си само за бензиновите,от което си мисля,че дизел не ти влиза в сметките.
За бензиновите -лични впечатления имам само от м50б25,който за мен е златната среда в е34.Безшумен е,разхода е поносим ,разхода на масло е нулев.Динамиката е много добра,дори при постоянно задвижване и на двата моста в комбинация с автомат.Може да го намериш със завидно оборудване.
Не си мисли,че м50б20 е слаб за Е34(все пак каза ,че не търсиш извращения).
Той е по-икономичен от б25.Изпреварването не е проблем.Но според мен силата му в Е34 е по-скоро като........ цитат:''атлет на дълги разстояния''.
Б18 съм карал 20км с метанова уредба-да ти кажа и той става.
М60 б30 -пиши на колегата Тахсинов,ще ти даде обективен отговор.
Все пак добре дошъл в семейството на е34

Една кола не е само мотор и не се знае коя и с кой мотор ще ти грабне окото.
Е39 не ти трябва
Последна промяна ivan. на 13 Дек 2009, 16:48, променена общо 2 пъти

by ''kompleksa''
- BoLiViV
- Red Fanatic
-
- Мнения: 1034
- Регистриран на: 11.04.2005
- Местоположение: Русе, София и Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 М50B20
- Мечтае да кара: Е34 M5, E30 M3
- Детайли за колата: 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
288 LT/ALY WHEELS
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
687 RADIO PREPARATION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
899 EXPORT-FAHRZEUG
Re: Закупуване на E34?
_65536_kb_sec_ написа:520 с 90% от екстрите за модела не съм виждал за сега, докато 540-ки с такива екстри има и те даже повечето 40-ки са такива.:
Не си много прав колега! Има и 20ки с екстри! Всичко зависи от колата която си намериш!

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Закупуване на E34?
според това, което си написал най-добре си купи 39-тка.
34-ка без да гори , да я вземеш на смешни пари с много екстри и да не се счупва - няма как да стане
34-ка без да гори , да я вземеш на смешни пари с много екстри и да не се счупва - няма как да стане


- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Закупуване на E34?
stambo_81dg написа:dj_ennsy_1 написа:Oще един глас за М50В25 ! Мотора доставя достатъчно добър вървеж на автомобила, а и с малко бонуси става още по-добър! Твърдо против за М30 в Е34... ако ще си го караш всеки божи ден. Мотора харчи много... много повече отколкото предлага като динамика. М30 е чуден за Е30 с турбина и до там. Виж ако ще я караш като някои други във форума-по 1 ден в седмицата.. ако ще и с 16 цилиндъра, най-стария мотор да е.. сигурно няма да те бърка много![]()
Поздрави и умната!
колега, карал ли си м30 в е34?
Карал съм веднъж колега и какво да ти кажа... върви, но горенето му е... лично аз винаги бих взел М50В25 пред М30.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Закупуване на E34?
dj_ennsy_1 написа:stambo_81dg написа:dj_ennsy_1 написа:Oще един глас за М50В25 ! Мотора доставя достатъчно добър вървеж на автомобила, а и с малко бонуси става още по-добър! Твърдо против за М30 в Е34... ако ще си го караш всеки божи ден. Мотора харчи много... много повече отколкото предлага като динамика. М30 е чуден за Е30 с турбина и до там. Виж ако ще я караш като някои други във форума-по 1 ден в седмицата.. ако ще и с 16 цилиндъра, най-стария мотор да е.. сигурно няма да те бърка много![]()
Поздрави и умната!
колега, карал ли си м30 в е34?
Карал съм веднъж колега и какво да ти кажа... върви, но горенето му е... лично аз винаги бих взел М50В25 пред М30.
горенето му е същото като на м50 б25
многократно съм засичал на дълги разтояния така и градско.
за вървенето даже повече ми харесва от м50 б25,защото тръгва от ниските а м50 е муден доста в тях.
аз съм супер доволен от моята 530-ка не съм се пробвал с 525и но предполагам ще върви повече или не по малко като е по приятна за каране е 530
говоря за коли които нямат АГУ
това си е лично мое мнение не ангажирам никои с него

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Закупуване на E34?
Не мисля че М50 В25-цата няма сила в ниските. Аз поне не съм забелязъл. Но пък във високите е смешно да се сравнява с М30. Все пак са си 24 клапана и мотора съвсем съвременен а не от на хитлер новобранската. А за гонки не говоря защото не за това е темата. Аз лично тия М30 ки освен турбинирани по друг начин не ги харесвам. Прекалено мудни са ми и това си е. Но това си е мое мнение и не ангажирам с него.stambo_81dg написа:dj_ennsy_1 написа:stambo_81dg написа:dj_ennsy_1 написа:Oще един глас за М50В25 ! Мотора доставя достатъчно добър вървеж на автомобила, а и с малко бонуси става още по-добър! Твърдо против за М30 в Е34... ако ще си го караш всеки божи ден. Мотора харчи много... много повече отколкото предлага като динамика. М30 е чуден за Е30 с турбина и до там. Виж ако ще я караш като някои други във форума-по 1 ден в седмицата.. ако ще и с 16 цилиндъра, най-стария мотор да е.. сигурно няма да те бърка много![]()
Поздрави и умната!
колега, карал ли си м30 в е34?
Карал съм веднъж колега и какво да ти кажа... върви, но горенето му е... лично аз винаги бих взел М50В25 пред М30.
горенето му е същото като на м50 б25
многократно съм засичал на дълги разтояния така и градско.
за вървенето даже повече ми харесва от м50 б25,защото тръгва от ниските а м50 е муден доста в тях.
аз съм супер доволен от моята 530-ка не съм се пробвал с 525и но предполагам ще върви повече или не по малко като е по приятна за каране е 530
говоря за коли които нямат АГУ
това си е лично мое мнение не ангажирам никои с него
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Закупуване на E34?
misho2423 написа:Мерси пак за отговорите. Колата смятам да я използвам всеки ден, за работа, за free time и всичко свързано с ежедневието.
Наистина мойте заключения съвпадат с това, което казахте и съм се спрял на 525 с новия мотор.
Обаче дизел или бензин?
И още един въпрос 525, ако се кара нормално харчи 14-15-16. Ако се настъпва какви висоти достига?![]()
И второ тези 530/535 колко харчат градско ако се карат..."нормално"![]()
![]()
![]()
Досадни са малко въпросите, но съм решил, че като ще се взима този доказан ветеран Е34, поне да бъде с правилната екипировка - да става както и за прекрасно бавно и леко пътешествие, така и като го нащрапиш до дупка да те прави див и щастлив. За това ако разликата в подръжката и бензина е малка между 525 и 530/535 по-добре като ще е гарга да е рошава както се казвадиректно едно 535 и близките няколко години сме само аз и колата, no family no nothing
![]()
![]()
Tука и за двете 2.5(автоматик са и двете) ти казвам моите впечатления(не те ангажирам с тях):
М51 д25 (тдс):
-разход -12 градско,6.5 извън при скорост 160км/ч и 2500 оборота в минута;
-динамика-изнася се доста добре от 2000 до 4000 оборота(преди и след това няма какво да се случи);
-за тдс ти препоръчвам в комбинация с автомат,защото винаги си изпозваш въртящия момент на 100% и не ти се налага да излизаш от тези обороти,освен при потегляне(въпреки загубите от аск ,удоволствието е по-голямо);
Подръжката е много спорна-блока няма чупене.Мотора не търпи отлагане на належащи ремонти.
М50б25 е мотора,който промени представите ми за бензиново БМВ
Тук се оточнявам,че става въпрос за IX с аск(има доста разлика с другите спрямо динамика и разход):
-разход 18 градско в бг и не повече от 14 в ук.
-разход 8.5 извънградско,стига и до 10/100 ама при средна скорост 195км/ч по борд;говорим за скорост,а не каране от типа :газ-спирачка.;
-динамика-след 5000 оборота на спортен режим,колата,просто не спира да те тегли и така до ограничител за оборотите или за скорост-235км/ч на равен път.създавала ми е илузия ,че не върви,ама дизела и то с доста жокери се предаде на високи обороти.
Подръжка-Незнам и не искам да вдигам капака.
За каране по твоето описания ,без съмнение,че тдс е твоята кола,ама няма здрави вече,а и никой не ги подържа правилно.И този ,който го прави -не си продава колатА

Последна промяна ivan. на 13 Дек 2009, 18:54, променена общо 1 път

by ''kompleksa''
43 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани