Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ше Е34

Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от VINCHUN » 07 Дек 2009, 23:28

Здравейте!Имам следния проблем.....когато колата е студена или по точно още не е достигнала работната температура на мотора,колата върви доста добре.Когато обаче колата загрее (стелката на температурата стигне средата) мощността пада ...... :dunno: .До колко е възможно това и какъв може да е проблема според вас. :roll:
Благодаря!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 707
Регистриран на: 22.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: carefully

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от White 1913 Power » 07 Дек 2009, 23:35

отколко време се случва това и забеляза ли осезаемо покачване на разхода?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ше Е34

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от VINCHUN » 07 Дек 2009, 23:41

Ами мисля,че от доста време е така,но си мислех,че си внушавам :D
Сега обаче не мисля така.......просто има нещо което......един път върви,друг не ще да откъсне.
Ами днес карах на дълго и засяках (горе-долу .....пикселите не работят),че доста гори.
Хем гори хем не върви.........БМВ :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от Ненко Вранков » 08 Дек 2009, 0:29

Провери ламбда сондата колега.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ше Е34

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от VINCHUN » 08 Дек 2009, 12:17

Oт това се опасявах и аз........ламбда сонда,само не знам с каква електроника съм-Бош или Сиеменс :dunno: .Доколкото разбрах от една тема тези с Бош електроника са с по евтини сонди......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от penio » 09 Дек 2009, 11:16

Откачи сондата от буксата направо, покарай малко и виж как е.
Иначе сименс са тея с ванусите.
Изображение

ПсихопатVANIO
ПсихопатVANIO
Аватар
Мнения: 1219
Регистриран на: 16.06.2002
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
Мечтае да кара: BMW E24

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от MadVanio » 09 Дек 2009, 12:13

може и зацапан или тръгнал датчик кол.вал да е :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от Breyton » 09 Дек 2009, 13:18

VINCHUN написа:Oт това се опасявах и аз........ламбда сонда,само не знам с каква електроника съм-Бош или Сиеменс :dunno: .Доколкото разбрах от една тема тези с Бош електроника са с по евтини сонди......


Отвори капака и виж. 4 болта са с кръстата отвертка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 21.10.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е60 530д
Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
Детайли за колата: ламя

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от FANATIK-s-BMW » 10 Дек 2009, 17:32

И моята прави същите номера,ако я оправиш твоята пиши ... :yes:
Атаката е най-добрата защита...!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Бургас

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от tisho_ » 10 Дек 2009, 21:00

Breyton написа:
Отвори капака и виж. 4 болта са с кръстата отвертка.

виж каква марка ти е дебитомера и ще разбереш каква е електрониката

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от rado_rf » 13 Дек 2009, 14:04

MadVanio написа:може и зацапан или тръгнал датчик кол.вал да е :roll:


Каква е връзката с достигане на работната температура?
Много вероятно е да се ебава и датчика за температурата на маторя.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от skylord » 13 Дек 2009, 14:25

или този за температурата на въздуха дето е отстрани на колектора - измери го с мултицет - трябва да е около 2200 ома на 20 градуса, при 50 е към 700 ома, а при по-студено логично е повече съпротивлението..
това е за бош електроника, ако си със сименс при 20 градуса е 4000 ома... при всички положения ако като го мериш на студено ти даде некви малки съпротивления е сдал багажа - при мене за 2 седмици 2 заминаха - докато не взех оригинален и заспа! И аз имах проблем със мощността при загрял мотор..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ше Е34

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от VINCHUN » 13 Дек 2009, 18:14

Благодаря колеги ще погледна и този датчик,но все пак мисля,че проблема идва от тази ламбда сонда.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от iliew » 13 Дек 2009, 20:26

Имах сьщия проблем сьс старата е34 м50б20,оказа се темп. датчик!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: софия 0888515697
Пол: Мъж
Кара: е 39 530д
Детайли за колата: Е 39 530д комби 2000г

Re: Въпрос за мощност на М50б20 (като загрее)

Мнение от rocki1 » 17 Дек 2009, 1:48

и аз съм със същия проблем...1 вите 20-тина км върви като луда и после става ужас....на е 36 къде се намира този темп.датчик?

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook