БМВ 518i
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
БМВ 518i
Нека всеки да напише впечатления за 518i защото всеки разправя нещо за него,но никога нищо хубаво,а някои само пишат без дори да са се качвали на такова
Моите впечатления са комфортно возене(все пак е петица) въобще купето е като другите 5тици
Двигател:преобладава по бавно ускорение но не е незадоволително все пак е голям клас кола.200 си ги прави без проблем и не товари мотора.Проличава 4е е БМВ след 3500 оборота.Гори доста по малко от 520 и не е толкова скъпо за подръжка.
Обобщение перфектен семеен автомобил за хора не изискващи да летят.Перфектен за градско каране.Без проблем върви и на дълго с 5 човека.А и е БМВ
Не знам какво не ви харесва за това го напишете?
Моите впечатления са комфортно возене(все пак е петица) въобще купето е като другите 5тици
Двигател:преобладава по бавно ускорение но не е незадоволително все пак е голям клас кола.200 си ги прави без проблем и не товари мотора.Проличава 4е е БМВ след 3500 оборота.Гори доста по малко от 520 и не е толкова скъпо за подръжка.
Обобщение перфектен семеен автомобил за хора не изискващи да летят.Перфектен за градско каране.Без проблем върви и на дълго с 5 човека.А и е БМВ
Не знам какво не ви харесва за това го напишете?
ТДС - Турбо Див Селянин
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Само ще ти кажа, че е много по добре да си вземеш 524тд щом си спокоен шофер.. харчи по малко (при това дизел) и според мен е с по здрав мотор.
Всичко друго е както го каза ти.. возията си я има всяка петица. 


- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Има само две неща които не ми харесват, но това е моето лично мнение и те са по-бавното ускорение и това че е 4-цилидрово.
Не съм много съгласен че е по-скъпа подръжката от 520, купето е същото така че там разлика няма, двигатела ... 6-ака е известен със своята издръжливост не ми се вярва 4-цилиндровия му събрат да е по-издръжлив така че остава да по ходовата част... там нека кажат хората с опит аз не съм имал нЕудоволствието да пипам каквото и да е там
Не съм много съгласен че е по-скъпа подръжката от 520, купето е същото така че там разлика няма, двигатела ... 6-ака е известен със своята издръжливост не ми се вярва 4-цилиндровия му събрат да е по-издръжлив така че остава да по ходовата част... там нека кажат хората с опит аз не съм имал нЕудоволствието да пипам каквото и да е там

May the BMW force be with you!
- Venci_ii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 8.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325xi
Аз като човек които кара 518 ( макар и да е 16V ) мога да кажа че това е прекрасна комбинация, голямо и комфортно купе и бърз и икономичен мотор. Ускорява много добре маскималната скорост която съм вдигал е 225+, Извън градско хари между 7,2 и 7,8 литра на 100 километра като аз не карам бавно ( ма магистралата 160-180 а иначе където колкото може) в града харчи около 10, така че е много по икономична от 520, а колкото до дизела аз като търсих БМВ се бях спрял на 525тдс но 518-ката върви повече, по евтино е за подръжка и не е по скъпо за каране
..
Тука нещо Венци се обърка май 518 да върви повече от 525тдс не ми се верва то 520 24 клапана не може да бие тдс камоли пък 1.8..
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Кой те излъга толко жестоко че 520ко неможе да дръпне 525тдс
.Василене ти си
И човека кара ИС 



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
без да се обиждаш ли4но аз ще ти кажа какво не харесвам в 518 ,карам 520 м20 б20 мотор и трябва да ти кажа 4е е нещо средно между кола и бмв ,за ги произведат толко малко броики и да ги спрат бързо от производство ,зна4и самата компания е срещнала неодобрение от потребителите, марката бмв винаги се е славела с силните си и агресивни мотори ,в големите сери като 5,6,7,8 серия напрактика няма такъв малък мотор нещо невазможно за моделите ,мисалтамие 4е нее проблема в мотора а в изнасянето на купето ,то е доста тежко а мотора много малък нямам предвид да се застезаваш а за безпроблемно задминаване в по рискови ситуаци бързо задминаване и и лесно прибиране след това ,в платното ,тежка работа .За морално уравновесен 4овек като теб не ти прави впе4атление но за хора които са избрали марката имено заради онзи меден звук на мотора сие направо спънка с 1.8
постарах се да приведа моят мотор в састояние което по4ти ми позволява да върна километража на 00000000 за да може да раз4итам на него а не постояно да го ремонтирам като доиде време както се казваш палиш и тръгваш без да му мислис но уви пак е тежак за купето си а пак пуснеш ли и климатика в градци условиа е тогава идва големия тормоз
в този форум винаги ще срещнеш такова неодобрение на сатвентния модел тъи като хората които са тук 98% са хора с бензин в кръвта и рядко сменят скоростите под 6000 оборота при нормално каране ,кадето е и силата на тези коли
караи си я саз здраве и дано много да те радва щом си доволен щом сия харесваш това е наи важното ,оби4аи я и тя ще те оби4а и ще се радвате заедно на пътя ,вси4ко друго са празни приказки
другото което е сега колата ти работи на пълна компресия и вси4ко е ок но когато по4не да пад акомпресията сам ще видиш каде са мъките
постарах се да приведа моят мотор в састояние което по4ти ми позволява да върна километража на 00000000 за да може да раз4итам на него а не постояно да го ремонтирам като доиде време както се казваш палиш и тръгваш без да му мислис но уви пак е тежак за купето си а пак пуснеш ли и климатика в градци условиа е тогава идва големия тормоз
в този форум винаги ще срещнеш такова неодобрение на сатвентния модел тъи като хората които са тук 98% са хора с бензин в кръвта и рядко сменят скоростите под 6000 оборота при нормално каране ,кадето е и силата на тези коли
караи си я саз здраве и дано много да те радва щом си доволен щом сия харесваш това е наи важното ,оби4аи я и тя ще те оби4а и ще се радвате заедно на пътя ,вси4ко друго са празни приказки
другото което е сега колата ти работи на пълна компресия и вси4ко е ок но когато по4не да пад акомпресията сам ще видиш каде са мъките



- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Сега да сме наясно момчето питаше какво точно не ни харесва не си мерим п...те.
Хубаво е всички да прочетете темата по която работих доста време и е важна тема за се вижда от всички
Venci_ii максималната скорост на 518 е 192km/h за M40 мотор и 198km/h за M43 и това са фабричните данни, дай да не си говорим приказки от 1001 нощ че си вдигнал 225 че и отгоре
Колкото за ускорение можеш да забравиш да я мериш със 143-те коня на ТДС-а и 150-те коня на "двувалката"
Но ако си фен аз съм винаги насреща да тестваме и после да пием бира, но май е по добре да пробваш първо дизелбоя с М20 мотора.
Boce не съм срещал 525 ТДС който да ме дръпне ... може да е заради пърформанс чипа, но ми се струва че и Тне Бос ще е поне с една дължина отпред.
Сега ще продължим ли тази тема или ще правим стрийтрацер кампания
Хубаво е всички да прочетете темата по която работих доста време и е важна тема за се вижда от всички
Venci_ii максималната скорост на 518 е 192km/h за M40 мотор и 198km/h за M43 и това са фабричните данни, дай да не си говорим приказки от 1001 нощ че си вдигнал 225 че и отгоре

Колкото за ускорение можеш да забравиш да я мериш със 143-те коня на ТДС-а и 150-те коня на "двувалката"
Но ако си фен аз съм винаги насреща да тестваме и после да пием бира, но май е по добре да пробваш първо дизелбоя с М20 мотора.
Boce не съм срещал 525 ТДС който да ме дръпне ... може да е заради пърформанс чипа, но ми се струва че и Тне Бос ще е поне с една дължина отпред.
Сега ще продължим ли тази тема или ще правим стрийтрацер кампания

May the BMW force be with you!
- Venci_ii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 8.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325xi
Само за информация
V max до 6600
на 1 - 65
2 - 115
3 - 170
4 - 225
5 - 210
ще доида някой път да се пробваме кое как въври и да пием по бира
V max до 6600
на 1 - 65
2 - 115
3 - 170
4 - 225
5 - 210
ще доида някой път да се пробваме кое как въври и да пием по бира
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Един комшия с М43 е дигал МАХ 215 по аутобана в Германия а М40 210 ще направи трудно но ще ги направи.Но е по добре БМВ 518 отколкото Пасат 1.8 или 2.0 суответно 90 или 115 коня.Баща ми преди имаше Пасат 2.0ГТ и тои 115 коня И разликата с 5етарията е от замята до небето.Колата в момента е на 160+к км и нема никфа грешка гори и доста малко масло от това което казват всички че горяла.A пък сега дъртия се е навил за е39 да земе кум края на годината и е разочарован че няма 1.8 но каза че с 520 150 коня ще си припомни старата А4 2.6 150 кончета
ТДС - Турбо Див Селянин
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
krika написа:....И човека кара ИС
Според всички каталози и мои приятели немци Е34 518 със опознавателен знак iS не са произвеждани, както и че 518 е излизало само с двата М40 и М43 мотора от завода!
May the BMW force be with you!
- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Няма 518 is, тоя мотор е слаган после, но и 518 щом са го сложили си върви колицата пак, не е като шестака но върши работа, най е смешно като отвориш капака.... 

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ей как така Е39 с 1,8 литров двигател ? Това ще е несъмнено най-смешната кола в света
.... Нещо като MB W124 200D Autom. или Opel Ascona 1,6D Autom. или Fiat Uno 1,3D
Даже съм ги разграничил по класове
Общото при горе посочените кошници е ускорения 0-100км/ч над 21 сек
Георги Пенчев




Даже съм ги разграничил по класове

Общото при горе посочените кошници е ускорения 0-100км/ч над 21 сек

Георги Пенчев
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Vasilen написа:.........
Boce не съм срещал 525 ТДС който да ме дръпне ... може да е заради пърформанс чипа, но ми се струва че и Тне Бос ще е поне с една дължина отпред.
.......
Ко ма намесваш мене бре, тя мойта не върви, ама хич


Баварише, човеко, колата си е супер. Пълно е с кошници дето тежат по тон и 1/2 и са 90-115 к.с., а собственците си мислят, че карат болид от Ф1. Аз бих степенувал нещата така:
1. Комфорт.
2. Разход.
3. Мощност.
Като гледам и по 3те точки си на върха на класацията в своя клас. Изключвам БМВ с друг мотор, но и тука може да се спори. Защото аз примерно от 10-12 хиляди на година едва ли имам и 2 000 извън София. И 15 л/100 км разход ми идва множко. А ти за да дадеш този разход трябва да си постоянно в лютеницата.

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани