...
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Акумолатор за 90А генератор
По шаси не ти ли излиза точния акумолатор?
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Re: Акумолатор за 90А генератор
E34 M5 написа:Точно по шаси излизат трите генератора с трите акумолатора.
моята е с 90А алтернатор и е с 75АН акомулатор и е екстра пали и работи чудно!
А тоя 50 амперов акомулатор не си го представям в Е34 все пак е прекалено малък!
BMW Service Team
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
Re: Акумолатор за 90А генератор
На моята дваеска оригиналният акумулатор БМВ беше 65 АЧ, после го смених с 60 АЧ и нямаше никакви ядове. Сега съм с 70АЧ и разлика няма 

R6 - Was sonst?
- крив кюнец
-
Re: Акумолатор за 90А генератор
Аз сложих на моя ТДС 100 Ач . Всичко е наред вече близо година.
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Акумолатор за 90А генератор
Аз съм със 140 А алтернатор и акумулатор 74 Аh, спокойно мога да захраня още 1 

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Акумолатор за 90А генератор
Колега, той акумулатора е основно за да дава стартов ток - т.е. да запалиш двигателя (затова по-скоро гледай този показател на акумулатора) - и според обема на двигателя и вида гориво се подбира самия акумулатор, а не толкова според ампеража/силата на алтернатора...
За определени двигатели обикновено дават някакъв интервал от Ah като препоръка, пък иначе всеки сам си преценява - ако имаш много консуматори и ги пускаш на изгасен двигател може и да ти потрябва по-голям акумулатор, но иначе за едно В20 напълно си е достатъчен 62-63Ah акумулатор - колегите с дизелите нека кажат за тях. За да си по-спокоен и ако имаш пари вземи си и 75Ah, но имай предвид че когато е запален двигателя - не те бърка вече колко точно е акумулатора - а динамото (алтернатора) ще си го зарежда с 90А като нищо.
Пример:
Лично съм с 63Аh на Монбат (не са супер, ама става) и алтернатор 140А - имам усилвател 230Вата (ама реално черпи малко повече като консумация на ток) - да го сложим 30А да дърпа, ама няма... 35Вата ксенон, 110Вата халогени, 50Вата други крушки... ~50А и да добавим още 10-20 за парно, отопление стъкло, чистачки (при доста натоварване) - пак няма да го претовариш алтернатора.
На фиат-а ми алтернатора е 55А, акумулатора е същия, колата го зарежда много по-добре (но и не го разрежда толкова при палене - въпреки че е на 3год. може да върти ~2-3min, а на бмв-то е на година и няма и 30-40сек да изкара) а консуматорите фарове 110Вата, халогени 110Вата, парно, отопление и музика и други крушки - всичко заедно с озвучаването преди да го преместя в лимозината си идваше до капацитета на алтернатора и пак нямаше никакви ядове - дори съм пускал музиката да свири на мах по час и нещо и после пали без проблем - е на бмв-то сега не става чак толкоз...
Доста изписах - дано схванеш какво искам да кажа...
За определени двигатели обикновено дават някакъв интервал от Ah като препоръка, пък иначе всеки сам си преценява - ако имаш много консуматори и ги пускаш на изгасен двигател може и да ти потрябва по-голям акумулатор, но иначе за едно В20 напълно си е достатъчен 62-63Ah акумулатор - колегите с дизелите нека кажат за тях. За да си по-спокоен и ако имаш пари вземи си и 75Ah, но имай предвид че когато е запален двигателя - не те бърка вече колко точно е акумулатора - а динамото (алтернатора) ще си го зарежда с 90А като нищо.
Пример:
Лично съм с 63Аh на Монбат (не са супер, ама става) и алтернатор 140А - имам усилвател 230Вата (ама реално черпи малко повече като консумация на ток) - да го сложим 30А да дърпа, ама няма... 35Вата ксенон, 110Вата халогени, 50Вата други крушки... ~50А и да добавим още 10-20 за парно, отопление стъкло, чистачки (при доста натоварване) - пак няма да го претовариш алтернатора.
На фиат-а ми алтернатора е 55А, акумулатора е същия, колата го зарежда много по-добре (но и не го разрежда толкова при палене - въпреки че е на 3год. може да върти ~2-3min, а на бмв-то е на година и няма и 30-40сек да изкара) а консуматорите фарове 110Вата, халогени 110Вата, парно, отопление и музика и други крушки - всичко заедно с озвучаването преди да го преместя в лимозината си идваше до капацитета на алтернатора и пак нямаше никакви ядове - дори съм пускал музиката да свири на мах по час и нещо и после пали без проблем - е на бмв-то сега не става чак толкоз...
Доста изписах - дано схванеш какво искам да кажа...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Акумолатор за 90А генератор
аз понеже съм мегаломан си взех 100Ah, че да може да храни всичките шукариики.
Иначе алтернатора е 140А.
Иначе алтернатора е 140А.

Re: Акумолатор за 90А генератор
E34 M5 написа:Колеги,някои може ли да ми посочи сайт,където мога да проверя с точност какъв трябва да е ампеража на акумулатора ми.
Колега няма такъв сайт - ЕТК-ата сущо дава няколко варианта при зададен конкретен VIN. Дори при проверка на екстрите на колата по VIN (в сайта на производителя) пак не излиза алтернатора и акумулатора какви са.
Съветвам те да се обърнеш към оторизиран дилър (може и по телефона) ако могат те да те спасят
Лично мое мнение е, че 55 Ah за BMW е просто несериозно ...
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Акумолатор за 90А генератор
Kолега, ако искаш акумулатора да ти бъде такъв какъвто е бил от завода - вземи големия талон и отиди в Дару - там ще ти дадат какъвто ти трябва... но или не искаш или не можеш да разбереш, че акумулаторите се дават като интервал и то не според алтернатора, а според оборудването на колата и (донякъде и финансовите възможности на клиента) - няма кой да ти каже точно колко Ah трябва да е... виж съветите на колегите за минимален капацитет... пък ако можеш вземи по-голям и по-хубава марка... ако искаш да купуваш Искра (примерно) не мога да разбера защо изобщо ореш по въпроса, ако ли не - Дару и готово.
То реално с едно афтърмаркет касетофонче и вече завишаваш консумацията - трябва ли да сменяме акумулатора заради това...
Ето ти АутоДата какво казва, ама не разчитай:
Айде поздрави!
То реално с едно афтърмаркет касетофонче и вече завишаваш консумацията - трябва ли да сменяме акумулатора заради това...
Ето ти АутоДата какво казва, ама не разчитай:

Айде поздрави!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Акумолатор за 90А генератор
добре де, какво значение има колко точно. Просто сложи най-големия възможен който можеш да си позволиш и който може да влезе под седалката, и пей сърце.

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Акумолатор за 90А генератор
_65536_kb_sec_ написа:добре де, какво значение има колко точно. Просто сложи най-големия възможен който можеш да си позволиш и който може да влезе под седалката, и пей сърце.
А смисъла е?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Акумолатор за 90А генератор
Kakво Ви е толкова несериозно 55Аh... моята като я купих беше с 44 и момичето каза че така я е взела и я карала 2 години без да е имала никакви проблеми... след това при мен устиска едва 2 месеца, но аз имам сериозено стъпало в багажника... Аз си купих 65 и си е екстра вече 2 години... Алтернатора ми е 140А.
Взимай си 65Аh и ти и си готов. Не виждам какво толкова се плашиш.
Взимай си 65Аh и ти и си готов. Не виждам какво толкова се плашиш.
Re: Акумолатор за 90А генератор
dj_ennsy_1 написа:Kakво Ви е толкова несериозно 55Аh....
Несериозното в акумулатор 55Аh е не самата цифра, а това че е предназначен за бъканите с електроника коли, различните екстри които са си сериозни консуматори, съвременните условия на движение - висене по светофари и задръствания, при което колата работи на ниски обороти, кратки разстояния през които акумулатора не може да се възстанови след палене и много други.
А и не забравяйте, че акумулатора е важна част от ел. система на колата, която е непрекъснато включена, а не само уред за първоначално стартиране на двигателя, който замества манивелата.
Re: Акумолатор за 90А генератор
като толкова се чудиш,отиваш при акумулаторджията,чичкото има книжка,и като отвори,там пише точнокакъв акуму ти трябва 


14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани