технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
Модератор: Технически модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
мисля да си копужам такажа кола обаче нещо много ме разобеждават защото казват че цепели глави ако може да ми отговори някой който има такава защото едно е да си чул от някой друго е от личен опит
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
Колега Е34 е до 96г, за 98/99 вече е Е39 попитаи там 
Но като цяло това за главата зависи от подршката,а и частите са по скъпи

Но като цяло това за главата зависи от подршката,а и частите са по скъпи

- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
тъкмо това дискутираме с колегите и в моята тема!Това което мога да ти кажа колега-няма значение година и марка-дали ще цепи или не-зависи от това как се държиш с колат си икак я поддържаш!Но ако мислиш да издевателстваш над нея-дрифт и такива забавления-то ТДС-а не е твоят мотор!Иначе има ТДС-и милионници които са без ремонт и са си в перфектно състояние!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
запомни едно за дизеловите двигатели като цяло,никога,ама никога не си купувай бмв тдс и ауди 2,5тди веобразния мотор.това са едни от малкото дизели които като си сметнеш парите за части и консумативи излиза че да караш 4,0 бензинов осмак идва по ефтино.всеки иска хем луксозна кола,хем дизел да излиза тънкаж....теглиш ли чертата излиза съвсем друго.като мотори не са лоши,но стане ли нещо с тях много боли,и придобиваш тик за следене на температурата
загледай се във форума,всяка втора тема е за проблем с двигателя на тдс,тва ако не ти говори нищо незнам.гледам си чувал легендата че тдс цепели глави...
нещо стане ли легенда е много показателно,пък то само глави да бяха.... 





- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
kirililiev написа:запомни едно за дизеловите двигатели като цяло,никога,ама никога не си купувай бмв тдс и ауди 2,5тди веобразния мотор.това са едни от малкото дизели които като си сметнеш парите за части и консумативи излиза че да караш 4,0 бензинов осмак идва по ефтино.всеки иска хем луксозна кола,хем дизел да излиза тънкаж....теглиш ли чертата излиза съвсем друго.като мотори не са лоши,но стане ли нещо с тях много боли,и придобиваш тик за следене на температуратазагледай се във форума,всяка втора тема е за проблем с двигателя на тдс,тва ако не ти говори нищо незнам.гледам си чувал легендата че тдс цепели глави...
![]()
![]()
нещо стане ли легенда е много показателно,пък то само глави да бяха....
Карам дизел и не съжалявам... А за "легендите".... ми то много легенди.... ако всичките имат истина в себе си... То и да караш БМВ не е за всеки, аз например наскоро се чудих дали съм дорасъл за такава кола... но се надявам, че вече съм! И ако някой казва, че потдръжката на Е34 е по-скъпа от например на Нисан.... несъм съгласен. Просто БМВ-то неможе с лека ръка да го "хвърлиш" на вторични, но не е и да си дадеш последните парички за тази кола... ще ти трябват и за други неща (например редовна потдръжка... само масла и филтри излизат около 200 лв. най-малко), ако караш по много километри ще ти стъпи и доста скъпичко. А всеки автомобил си иска потдръжка.... 6 бубини по 130 лв = на 1 глава (чисто нова от Испания

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
predel написа:kirililiev написа:запомни едно за дизеловите двигатели като цяло,никога,ама никога не си купувай бмв тдс и ауди 2,5тди веобразния мотор.това са едни от малкото дизели които като си сметнеш парите за части и консумативи излиза че да караш 4,0 бензинов осмак идва по ефтино.всеки иска хем луксозна кола,хем дизел да излиза тънкаж....теглиш ли чертата излиза съвсем друго.като мотори не са лоши,но стане ли нещо с тях много боли,и придобиваш тик за следене на температуратазагледай се във форума,всяка втора тема е за проблем с двигателя на тдс,тва ако не ти говори нищо незнам.гледам си чувал легендата че тдс цепели глави...
![]()
![]()
нещо стане ли легенда е много показателно,пък то само глави да бяха....
Карам дизел и не съжалявам... А за "легендите".... ми то много легенди.... ако всичките имат истина в себе си... То и да караш БМВ не е за всеки, аз например наскоро се чудих дали съм дорасъл за такава кола... но се надявам, че вече съм! И ако някой казва, че потдръжката на Е34 е по-скъпа от например на Нисан.... несъм съгласен. Просто БМВ-то неможе с лека ръка да го "хвърлиш" на вторични, но не е и да си дадеш последните парички за тази кола... ще ти трябват и за други неща (например редовна потдръжка... само масла и филтри излизат около 200 лв. най-малко), ако караш по много километри ще ти стъпи и доста скъпичко. А всеки автомобил си иска потдръжка.... 6 бубини по 130 лв = на 1 глава (чисто нова от Испания) По-новите помпи не са така "скъпи" като по-старите и цялата "глава" на помпата е около 300 лв. (по цени на "БОШ"), а както виждам ти ще се "целиш" в Е39 - попрегледай темите и там, ако колата е 2,5 д.
и що реши че не е за всеки да кара бмв,просто има различни модели за различния джоб,повечето карат тдс за да им е ефтинко,други карат на гас което е в пъти по рентабилно и пак могат да си го позволят,казваш че нови бубини за м50 са скъпо нещо??някой да не би да купува нови глави,помпи,турбота за тдс??реално погледнато ако имаш кеш ще си позволиш голям бензинов мотор или съвременен дизел който наистина върви,ако нямаш кеш единственото ти решение е атмосверен мотор на гас.няма по лошо нещо от стар издухан дизел с много електроника,влизаш във филма и никога не излизаш,с една дума ако ти стиска пробвай,може и да си късметлия,все пак купуваш перфектна машина само на 15 години

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
kirililiev написа:predel написа:kirililiev написа:запомни едно за дизеловите двигатели като цяло,никога,ама никога не си купувай бмв тдс и ауди 2,5тди веобразния мотор.това са едни от малкото дизели които като си сметнеш парите за части и консумативи излиза че да караш 4,0 бензинов осмак идва по ефтино.всеки иска хем луксозна кола,хем дизел да излиза тънкаж....теглиш ли чертата излиза съвсем друго.като мотори не са лоши,но стане ли нещо с тях много боли,и придобиваш тик за следене на температуратазагледай се във форума,всяка втора тема е за проблем с двигателя на тдс,тва ако не ти говори нищо незнам.гледам си чувал легендата че тдс цепели глави...
![]()
![]()
нещо стане ли легенда е много показателно,пък то само глави да бяха....
Карам дизел и не съжалявам... А за "легендите".... ми то много легенди.... ако всичките имат истина в себе си... То и да караш БМВ не е за всеки, аз например наскоро се чудих дали съм дорасъл за такава кола... но се надявам, че вече съм! И ако някой казва, че потдръжката на Е34 е по-скъпа от например на Нисан.... несъм съгласен. Просто БМВ-то неможе с лека ръка да го "хвърлиш" на вторични, но не е и да си дадеш последните парички за тази кола... ще ти трябват и за други неща (например редовна потдръжка... само масла и филтри излизат около 200 лв. най-малко), ако караш по много километри ще ти стъпи и доста скъпичко. А всеки автомобил си иска потдръжка.... 6 бубини по 130 лв = на 1 глава (чисто нова от Испания) По-новите помпи не са така "скъпи" като по-старите и цялата "глава" на помпата е около 300 лв. (по цени на "БОШ"), а както виждам ти ще се "целиш" в Е39 - попрегледай темите и там, ако колата е 2,5 д.
и що реши че не е за всеки да кара бмв,просто има различни модели за различния джоб,повечето карат тдс за да им е ефтинко,други карат на гас което е в пъти по рентабилно и пак могат да си го позволят,казваш че нови бубини за м50 са скъпо нещо??някой да не би да купува нови глави,помпи,турбота за тдс??реално погледнато ако имаш кеш ще си позволиш голям бензинов мотор или съвременен дизел който наистина върви,ако нямаш кеш единственото ти решение е атмосверен мотор на гас.няма по лошо нещо от стар издухан дизел с много електроника,влизаш във филма и никога не излизаш,с една дума ако ти стиска пробвай,може и да си късметлия,все пак купуваш перфектна машина само на 15 години
А ти как разбра че е издухан дизела?


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
Абе ако сега имах възможност бих си взел 540i или 530д (може и 740i или 730д) Нищо друго не бих вземал. Даже обмислям да си купя 1 мотор 3.0d със скоростите и да го мушна в коша на е34-ката. Но наистина като цяло ТДС е хубав мотор. За жалост ръган до безобразие от предните собственици и като стигне в Булгаристан и се почва секса и наливането на кинти. Още ме е яд, че дадох 1700лв за ремонт на този мотор. Ако бях по-умен тогава щях да намеря 1 автомобил донор и да туря 4.0 мотор и да не се занимавам с ремонти по този дизел. 
Иначе моята печица си трака доволно и разхода е приемлив (сипвам нафта на 1.55лв. )

Иначе моята печица си трака доволно и разхода е приемлив (сипвам нафта на 1.55лв. )

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
За мен м51 си остава в пъти по-практичен,от което и да е м50.
Просто гледайте какво купувате и не вярвайте в чудеса от типа на 200 000 км
Просто гледайте какво купувате и не вярвайте в чудеса от типа на 200 000 км

by ''kompleksa''
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
Zubcho написа:Абе ако сега имах възможност бих си взел 540i или 530д (може и 740i или 730д) Нищо друго не бих вземал. Даже обмислям да си купя 1 мотор 3.0d със скоростите и да го мушна в коша на е34-ката. Но наистина като цяло ТДС е хубав мотор. За жалост ръган до безобразие от предните собственици и като стигне в Булгаристан и се почва секса и наливането на кинти. Още ме е яд, че дадох 1700лв за ремонт на този мотор. Ако бях по-умен тогава щях да намеря 1 автомобил донор и да туря 4.0 мотор и да не се занимавам с ремонти по този дизел.
Иначе моята печица си трака доволно и разхода е приемлив (сипвам нафта на 1.55лв. )


Като почнем да си сменяме консумативите навреме(вериги ,водни помпи,термостати и т.н.)тогава може да говорим за качеството на моторите.
Глави пукали.........е как на Владо неговия тдс работи близо 6 месеца на 100 и кусур градуса и като му сменяхме гумичките на гнп ,шпилките на смукателя бяха сини

как на 25 км изкачване с три литра вода в с-мата ,40 градуса външна температура и все във червеното и не пукна главата,и последно-който си мисли ,че тдс-а не държи на ръчка е в голяма грешка


by ''kompleksa''
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
Zubcho написа:Абе ако сега имах възможност бих си взел 540i или 530д (може и 740i или 730д) Нищо друго не бих вземал. Даже обмислям да си купя 1 мотор 3.0d със скоростите и да го мушна в коша на е34-ката. Но наистина като цяло ТДС е хубав мотор. За жалост ръган до безобразие от предните собственици и като стигне в Булгаристан и се почва секса и наливането на кинти. Още ме е яд, че дадох 1700лв за ремонт на този мотор. Ако бях по-умен тогава щях да намеря 1 автомобил донор и да туря 4.0 мотор и да не се занимавам с ремонти по този дизел.
Иначе моята печица си трака доволно и разхода е приемлив (сипвам нафта на 1.55лв. )
евала за поста,разбрал си ме напълно и си реалист въпреки че караш тдс,не си кривиш душата.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
ivan. написа:
Иво .........какво ли правим като на на комън рейл-а излезе непредвиден разход ,който не е по джоба ни-почваме да го плюем ли
Там тия 1700лв. ще са ти само за част от дюзите.Не разирам за какво те е яд,стегнал си си колата и си сигурен в нея.
скъпа е подръжката,обаче знаеш ли каква е тънката разлика?даваш пари за нещо което върви много,гори сръвнително малко и много по малко се чупи

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
Zubcho написа: Ако бях по-умен тогава щях да намеря 1 автомобил донор и да туря 4.0 мотор и да не се занимавам с ремонти по този дизел.
Иво, мислиш ли, че този мотор не се нуждае от обслужване? Мислиш ли, че не е каран яко и много? Мислиш ли, че не надува маркучи, не пука глави, че дори и за блока в средата има една легенда?
Нека напишем малко цифри за този мотор:
Свещи - 8 бр.
лули - 8 бр.
бубини - 8 бр.
вериги - 4 бр.
клапани - 32 бр.

повдигачи - 32 бр.
вложки - 32 бр.
разпределителни валове - 4 бр.
лагери - XXL бр.

гарнитура на капака - 2 бр.
гарнитура на глава - 2 бр.
комплект "горни уплътнения" - XXL лв

масло... ами не става с 10VV 40 ще трябва по скъпо и повече литри
антифриз...
маркучи - XXL лв

... и т.н.

Само за информация, аз миналата седмица дадох над 100 лв. за уплътнения и маркученца на смукателната система! И при това без гофрирания маркуч между дросела и дебитомера! Той беше в кондиция.
Разбира се всичко това с уговорката за каква цел я подготвяш тази кола:
Дали искаш да качиш семейството в събота и да отидеш в Балкана и да си сигурен, че круиза ти ще е без произшествия...
Или искаш да замъкнеш колата някакси до дрифт зоната на града и да скъсаш две гуми и да се прибереш някакси...
Само, че за втория случай не ти трябва чак V8.
Поздрави,
Д

Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
Тънката разлика е 8лв на всеки 100км и ако се влагат за навременна смяна на консумативи,форума би изглеждал по друг начинkirililiev написа:ivan. написа:
Иво .........какво ли правим като на на комън рейл-а излезе непредвиден разход ,който не е по джоба ни-почваме да го плюем ли
Там тия 1700лв. ще са ти само за част от дюзите.Не разирам за какво те е яд,стегнал си си колата и си сигурен в нея.
скъпа е подръжката,обаче знаеш ли каква е тънката разлика?даваш пари за нещо което върви много,гори сръвнително малко и много по малко се чупи.същата работа е и със м60,даваш кеш за гориво но има за какво!.като теглиш чертата разходите за трите мотора са ти еднакви(долу горе),ти кое би карал??

пред м50 и м51 бих карал дизела,за други мотори нямам наблюдения.

by ''kompleksa''
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: технически проблеми бмв 525 тдс 98/99 г
Очаквам още мнения от ТДС - " почитатели " .
Аз бензинова глава пукната не съм виждал . Те са вечни , те са извън времето и пространството .
Аз бензинова глава пукната не съм виждал . Те са вечни , те са извън времето и пространството .
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани