Проблем с 325 тдс
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- venci_79
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.12.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тдс
Проблем с 325 тдс
здравеите колеги моита история е следната никога не сам карал дизел и ми е за първи път проблема е следния губи ужасно много вода,но за сметка на това няма никаде теч и като запали на студен двигател от ауспуха излиза вода но не огромни количества незнам какво може да е. Чух много мнения но знам че тука знаете повече
...колата е Бмв 325 тдс
благодаря предварително !!

благодаря предварително !!
- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Проблем с 325 тдс
Колега извади си щеката първо и виж на кво положение ти е маслото-с нормално ниво и цвят ли е?Ако е пресечено-цвят и консистенция на боза-воала ето къде ти е водата!Ако я губиш от някъде по съединения-има голям шанс да се изпарява и затова да не виждаш теч-но кат спреш на място би имало локвичка!Провери си и радиатора за парното-може от там да тече-сигурен знак е голямата влага и миризма на мухъл и антифриз в купето!И омазан преден прозорец!Това което ти излиза от ауспуха е конденз-надали е вода от охладителната система!Ако вкара толкова вода в цилиндъра надали ще свари да я изхвърли-което ще доведе автоматично до хидравличен удар и вместо вода от ауспуха ти щяха да хвърчат парченца от буталото и да си видиш биелката през блока отстрани!
За това се сещам в момента-ако греша за нещо нека клегите ме поправят!
За това се сещам в момента-ако греша за нещо нека клегите ме поправят!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Re: Проблем с 325 тдс
Работата не е на добре братче - сваляй главата. Щом губи толкова вода - като обърнеш главата с просто око ще видиш къде ти е проблема. Виж си маслото. Ако са ти твърди маркучите - работата хич, ама хич не е хубава 

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Проблем с 325 тдс
Другия признак за "горене" на вода е - димът е много и е много бял....
П.П. От каде си?
П.П. От каде си?
Последна промяна predel на 13 Окт 2009, 9:10, променена общо 1 път
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- plboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 23.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: m20b20 turbo, E38 725tds
Re: Проблем с 325 тдс
venci_79 написа:здравеите колеги моита история е следната никога не сам карал дизел и ми е за първи път проблема е следния губи ужасно много вода,но за сметка на това няма никаде теч и като запали на студен двигател от ауспуха излиза вода но не огромни количества незнам какво може да е. Чух много мнения но знам че тука знаете повече...колата е Бмв 325 тдс
благодаря предварително !!
Сваляй главата колега!
King Regards, 0888 750 222
- venci_79
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.12.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тдс
Re: Проблем с 325 тдс
от софия съм! маслото си е нормално не го е смесила с вода! да като паля излиза бял дим но за малко и после няма много
- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Проблем с 325 тдс
колегата Wenzy ти каза!Виж си маркучите-надува ли или не!После провери и варианта да я губиш вътре в купето-надигай си стелки мокети виж за следи от мухъл от влага!Провери отново много хубаво за външни течове-заеби не мисля че може толкова вода да изгори тая кола!Запали я на място и търси течове!И наистина виж се хвани и си свали главата-да ти е мирна твоята глава!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем с 325 тдс
На мен като ми течеше радиатора ми губеше над литър за 48 часа, а не личеше да тече. Накрая видях как направо си шурти между ламелите (пластмасата и метала) и го смених. Може това да е проблема. Самия пробив ако не е голям водата се изпарява и личи само от петната антифриз. (Едно бяло такова и леко синее като сол)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- venci_79
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.12.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тдс
Re: Проблем с 325 тдс
Маркучите са меки... но мисля само дано да се пооправи времето че нямам гараж да я по разтуря малко да видя тая глава....
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Проблем с 325 тдс
имам два въпроса 1 меша ли ти водата с маслото
2 двигателя как работи
това от аспуха може да е конденз а когато радиятора е спукан в горната част то се губи много вода но не прави локва щото водата се изпарява и така неможеш да намериш проблема та поогледай се като стигнеш работен режим на температурата отвори капака и разгледай радиятора да ли нее спукан играл съм тоя филм
2 двигателя как работи
това от аспуха може да е конденз а когато радиятора е спукан в горната част то се губи много вода но не прави локва щото водата се изпарява и така неможеш да намериш проблема та поогледай се като стигнеш работен режим на температурата отвори капака и разгледай радиятора да ли нее спукан играл съм тоя филм
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО
- venci_79
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.12.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тдс
Re: Проблем с 325 тдс
Не меша ни6то с ни6то
а за работата има едно леко чукане ама като е на обороти. добре 6те разгледам казанчето и ще видя просто ве4е идва зима и трябва да сипа антифриз а няма смисъл и ве4е по4вам да се притеснявам.. А скоро я взех и в началото не беще така ама....
мерси за всички мнения

а за работата има едно леко чукане ама като е на обороти. добре 6те разгледам казанчето и ще видя просто ве4е идва зима и трябва да сипа антифриз а няма смисъл и ве4е по4вам да се притеснявам.. А скоро я взех и в началото не беще така ама....
мерси за всички мнения
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Проблем с 325 тдс
разгледай самия радиятор ма много добре но трябва да е достигнала водата до работна температура тогава ще покаже
БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Re: Проблем с 325 тдс
Щом не е глава - погледни обстойно всички водни съединения, тънкия маркуч (за обезвъздушаване), тоя който идва от разширителния съд, ПРОБКАТА на радиатора ( от шофьорската страна е ).
Щом не надува или е теч или е шупла мякъде по метала.
Имай предвид, че тоя мотор просто няма чупене, само амортизация , но чупене няма!
Почвай винаги от най - простите неща, ама толкова прости, че чак да ти става смешно като ги правиш
Успех
Щом не надува или е теч или е шупла мякъде по метала.
Имай предвид, че тоя мотор просто няма чупене, само амортизация , но чупене няма!
Почвай винаги от най - простите неща, ама толкова прости, че чак да ти става смешно като ги правиш

Успех
- venci_79
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.12.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 325 тдс
Re: Проблем с 325 тдс
мисля 4е открих проблема много съм благодарен за вси4ки мнения на вси4ки ви
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани