Скъсах болта на амортесьорчето на ремъка на климата...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Скъсах болта на амортесьорчето на ремъка на климата...

Мнение от dokie » 11 Окт 2009, 21:53

След доста изчетени теми за това как се сваля ремъка реших да се пробвам... започнах (за късмет) с този на компресора на климата - тръгнах да затягам (както пише навсякъде) ама не видях да се прибира амортесьорчето. Охлабих за да се убедя, че все пак съм в правилната посока и започнах да затягам отново - затягах, затягах и без да спре и без да усилвам напрежението просто изплесна инструмента и подарък: скъсан болт в ръката. Така и не можах да разбера защо не се прибира това амортесьорче - не е сменяно с друго (по номер си отговаря) - ремъка бе свален с много усилия след това, но амортесьора пак се не прибираше достатъчно за го отпусне. Сега се усещам, че явно някой е слагал по-къс ремък от нормалния... вместо 906 е сложен 890 (е явно този 1.6см има голямо значение)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=50
болт номер 10
Нали този болт се завива в поставката за компресора (номер 15) и ако я сваля ще мога да разпробия, за да оправя проблема...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Скъсах болта на амортесьорчето на ремъка на климата...

Мнение от Postman » 11 Окт 2009, 22:33

За да завъртиш конзолата с ролката за да влезе ремъка, свивайки по този начин амортисьорчето, трябва да приложиш въртящия момент върху болт 6 от схемата, а не 10 - болт 10 е на оста, около която се върти конзолата с ролката. За целта ти трябва шестостен номер 8 ако не се лъжа - Г-образен или инбус в тресчотка... или щанга върху самата ролка разбира се.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Скъсах болта на амортесьорчето на ремъка на климата...

Мнение от Stanchev » 11 Окт 2009, 22:39

+ това от 906 до 890 разликата не се усеща почти в оптегача ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Re: Скъсах болта на амортесьорчето на ремъка на климата...

Мнение от dokie » 11 Окт 2009, 22:48

Stanchev написа:+ това от 906 до 890 разликата не се усеща почти в оптегача ;)

е защо тогава няма накъде да се прибере точи обтегач, а сега видях, че обтегача има още една част, която бе напълно скрита...
... иначе ремъка е напълно здрав, ама се замислям дали да не го сменя и него, че нямам идея как ще го поставям...
... и преди това: болт 10 се навива в поставката на компресора, а не в самия двигател, нали?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook