масло в скорости 525 тдс автоматик
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
масло в скорости 525 тдс автоматик
Един приятел си купи BMW 525tds автоматик и при обслужването на колата ,като се стигна до смяната на маслото в скоростната кутия в сервиза източили точно 6 литра масло .Може ли да е проблем това че кара с повече масло,защото пак са му сипали 6 литра
,а по принцип знам че на автомата на 325тдс е 3 литра на петицата как е?Ако може да посъветвате кво да правим.



- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: масло в скорости 525 тдс автоматик
Да не става въпрос за двигател, пък приятеля ти да се е объркал? Двигателя побира м/у 6,3 и 6,7 литре.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: масло в скорости 525 тдс автоматик
За скоростите става въпрос,няма грешка.Колата е 92 година ако има значение и така си доиде от Германия с толкова масло. 

- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Re: масло в скорости 525 тдс автоматик
Кутията побира празна около 13 л. - 5НР18 и 30
Това, че изтичат свободно около 5-6, ние само си му викаме 'смяна на маслото', ама по-скоро е смесване с по-ново 50/50 горе долу.
Това, че изтичат свободно около 5-6, ние само си му викаме 'смяна на маслото', ама по-скоро е смесване с по-ново 50/50 горе долу.
'...engage your brain before difflocks...'
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: масло в скорости 525 тдс автоматик
13 литра е на 5hp22. Това е на 4.0 моторите и на 3.5 също. При ТДС (5hp18) маслото е 5л. като сменяш. Ако източиш всичкото ще е към 8.2л., но това се случва само ако свалиш цялата кутия долу.
Погледни за всеки случай в книжката също пише.
Погледни за всеки случай в книжката също пише.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- 6inline
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 28.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Disco 300Tdi
Re: масло в скорости 525 тдс автоматик
Имах и това животно няколко години 5HP18 и него сме сваляли за основен ремонт
около 12-13л отидоха, 5НР22 не съм чувал да има.
А ето и от ZF, ама това на теория:
Weight(approximate)~75 kg (165 lbs.)
Oil Capacity(approximate)~10.5 liter (11.1 quart)

около 12-13л отидоха, 5НР22 не съм чувал да има.
А ето и от ZF, ама това на теория:
Weight(approximate)~75 kg (165 lbs.)
Oil Capacity(approximate)~10.5 liter (11.1 quart)
'...engage your brain before difflocks...'
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: масло в скорости 525 тдс автоматик
значи 6 литра за смяна на маслото си е нормално
мерси за отговорите
мерси за отговорите

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: масло в скорости 525 тдс автоматик
petio_bmw 318is написа:значи 6 литра за смяна на маслото си е нормално
мерси за отговорите
Задължително Dextron II да си сложиш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: масло в скорости 525 тдс автоматик
Zubcho написа:petio_bmw 318is написа:значи 6 литра за смяна на маслото си е нормално
мерси за отговорите
Задължително Dextron II да си сложиш.
И моята кутия е за Dextron 2,но ми слагат винаги Dextron 3,има ли някъкъв проблем?
Re: масло в скорости 525 тдс автоматик
ZF 5HP 18
При напълно празни кутия ,мозък и балон 11,2 литра;
при смяна 7-8 литра(това в балона трудно се източва);
при освежаване на маслото -5 литра;
смяна на масло по каталог -3 литра
При напълно празни кутия ,мозък и балон 11,2 литра;
при смяна 7-8 литра(това в балона трудно се източва);
при освежаване на маслото -5 литра;
смяна на масло по каталог -3 литра


by ''kompleksa''
Re: масло в скорости 525 тдс автоматик
Zubcho написа:petio_bmw 318is написа:значи 6 литра за смяна на маслото си е нормално
мерси за отговорите
Задължително Dextron II да си сложиш.
в зависимост от охлаждането на маслото на автоматика се избира спецификацията му:
-при охлаждане интегрирано единствено във водния радиатор-Dextron II;
-когато маслото на автомата минава през водния и веднага след това минава през външен радиатор-Dextron IIД;
-когато охлаждане е с отделен маслен радиатор-задължително Dextron 3;
П.П. пробвал съм и трита вида охлаждане и с различните спецификаций на АТФ
П.П.2 За пример-с напълно отделен маслен кулер ,масло АТФ 3, 1500 КМ без да се гаси колата,от които 700км рядко падаше под 5000 оборота,автомата работеше напълно адекватно.Обаче при първите два вида охлаждане,които минават през водния радиатор-още при първите 300км (постоянна работа) се появяват аномалий в работата на кутията.

by ''kompleksa''
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: масло в скорости 525 тдс автоматик
ivan. написа:Zubcho написа:petio_bmw 318is написа:значи 6 литра за смяна на маслото си е нормално
мерси за отговорите
Задължително Dextron II да си сложиш.
в зависимост от охлаждането на маслото на автоматика се избира спецификацията му:
-при охлаждане интегрирано единствено във водния радиатор-Dextron II;
-когато маслото на автомата минава през водния и веднага след това минава през външен радиатор-Dextron IIД;
-когато охлаждане е с отделен маслен радиатор-задължително Dextron 3;
П.П. пробвал съм и трита вида охлаждане и с различните спецификаций на АТФ
П.П.2 За пример-с напълно отделен маслен кулер ,масло АТФ 3, 1500 КМ без да се гаси колата,от които 700км рядко падаше под 5000 оборота,автомата работеше напълно адекватно.Обаче при първите два вида охлаждане,които минават през водния радиатор-още при първите 300км (постоянна работа) се появяват аномалий в работата на кутията.
При мен е същата работа. След 300 км и почват глупостите. Бяха ми сложили декстрон 3 предния път. Явно ще трябва да я раглобим и източим цялата кутия да си й турим изцяло декстрон 2.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани