масло в скорости 525 тдс автоматик

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

масло в скорости 525 тдс автоматик

Мнение от petio_bmw 318is » 11 Окт 2009, 20:31

Един приятел си купи BMW 525tds автоматик и при обслужването на колата ,като се стигна до смяната на маслото в скоростната кутия в сервиза източили точно 6 литра масло .Може ли да е проблем това че кара с повече масло,защото пак са му сипали 6 литра :mhihi: :mhihi: :mhihi: ,а по принцип знам че на автомата на 325тдс е 3 литра на петицата как е?Ако може да посъветвате кво да правим.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: масло в скорости 525 тдс автоматик

Мнение от predel » 11 Окт 2009, 20:43

Да не става въпрос за двигател, пък приятеля ти да се е объркал? Двигателя побира м/у 6,3 и 6,7 литре.
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: масло в скорости 525 тдс автоматик

Мнение от petio_bmw 318is » 11 Окт 2009, 21:43

За скоростите става въпрос,няма грешка.Колата е 92 година ако има значение и така си доиде от Германия с толкова масло. :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Disco 300Tdi

Re: масло в скорости 525 тдс автоматик

Мнение от 6inline » 12 Окт 2009, 10:11

Кутията побира празна около 13 л. - 5НР18 и 30
Това, че изтичат свободно около 5-6, ние само си му викаме 'смяна на маслото', ама по-скоро е смесване с по-ново 50/50 горе долу.
'...engage your brain before difflocks...'

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: масло в скорости 525 тдс автоматик

Мнение от Zubcho » 12 Окт 2009, 11:25

13 литра е на 5hp22. Това е на 4.0 моторите и на 3.5 също. При ТДС (5hp18) маслото е 5л. като сменяш. Ако източиш всичкото ще е към 8.2л., но това се случва само ако свалиш цялата кутия долу.

Погледни за всеки случай в книжката също пише.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Disco 300Tdi

Re: масло в скорости 525 тдс автоматик

Мнение от 6inline » 12 Окт 2009, 13:06

Имах и това животно няколко години 5HP18 и него сме сваляли за основен ремонт :mhihi:
около 12-13л отидоха, 5НР22 не съм чувал да има.

А ето и от ZF, ама това на теория:
Weight(approximate)~75 kg (165 lbs.)
Oil Capacity(approximate)~10.5 liter (11.1 quart)
'...engage your brain before difflocks...'

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Re: масло в скорости 525 тдс автоматик

Мнение от petio_bmw 318is » 12 Окт 2009, 20:45

значи 6 литра за смяна на маслото си е нормално
мерси за отговорите :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: масло в скорости 525 тдс автоматик

Мнение от Zubcho » 13 Окт 2009, 9:41

petio_bmw 318is написа:значи 6 литра за смяна на маслото си е нормално
мерси за отговорите :yes:


Задължително Dextron II да си сложиш.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Re: масло в скорости 525 тдс автоматик

Мнение от Ntalanov » 13 Окт 2009, 12:31

Zubcho написа:
petio_bmw 318is написа:значи 6 литра за смяна на маслото си е нормално
мерси за отговорите :yes:


Задължително Dextron II да си сложиш.


И моята кутия е за Dextron 2,но ми слагат винаги Dextron 3,има ли някъкъв проблем?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: масло в скорости 525 тдс автоматик

Мнение от ivan. » 14 Окт 2009, 17:54

ZF 5HP 18
При напълно празни кутия ,мозък и балон 11,2 литра;
при смяна 7-8 литра(това в балона трудно се източва);
при освежаване на маслото -5 литра;
смяна на масло по каталог -3 литра :shock:
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: масло в скорости 525 тдс автоматик

Мнение от ivan. » 14 Окт 2009, 18:18

Zubcho написа:
petio_bmw 318is написа:значи 6 литра за смяна на маслото си е нормално
мерси за отговорите :yes:


Задължително Dextron II да си сложиш.

в зависимост от охлаждането на маслото на автоматика се избира спецификацията му:
-при охлаждане интегрирано единствено във водния радиатор-Dextron II;
-когато маслото на автомата минава през водния и веднага след това минава през външен радиатор-Dextron IIД;
-когато охлаждане е с отделен маслен радиатор-задължително Dextron 3;
П.П. пробвал съм и трита вида охлаждане и с различните спецификаций на АТФ
П.П.2 За пример-с напълно отделен маслен кулер ,масло АТФ 3, 1500 КМ без да се гаси колата,от които 700км рядко падаше под 5000 оборота,автомата работеше напълно адекватно.Обаче при първите два вида охлаждане,които минават през водния радиатор-още при първите 300км (постоянна работа) се появяват аномалий в работата на кутията.
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: масло в скорости 525 тдс автоматик

Мнение от Zubcho » 15 Окт 2009, 10:01

ivan. написа:
Zubcho написа:
petio_bmw 318is написа:значи 6 литра за смяна на маслото си е нормално
мерси за отговорите :yes:


Задължително Dextron II да си сложиш.

в зависимост от охлаждането на маслото на автоматика се избира спецификацията му:
-при охлаждане интегрирано единствено във водния радиатор-Dextron II;
-когато маслото на автомата минава през водния и веднага след това минава през външен радиатор-Dextron IIД;
-когато охлаждане е с отделен маслен радиатор-задължително Dextron 3;
П.П. пробвал съм и трита вида охлаждане и с различните спецификаций на АТФ
П.П.2 За пример-с напълно отделен маслен кулер ,масло АТФ 3, 1500 КМ без да се гаси колата,от които 700км рядко падаше под 5000 оборота,автомата работеше напълно адекватно.Обаче при първите два вида охлаждане,които минават през водния радиатор-още при първите 300км (постоянна работа) се появяват аномалий в работата на кутията.



При мен е същата работа. След 300 км и почват глупостите. Бяха ми сложили декстрон 3 предния път. Явно ще трябва да я раглобим и източим цялата кутия да си й турим изцяло декстрон 2.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook