Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mighty_hasu
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е34 М5
- Детайли за колата: Перфектна, но не точно.
Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
Здравейте. Имам аз един проблем неприятен с моят немец Е34 с М20Б20 двигател, нежелае да се развърти двигателя над 5000 оборота, все едно има ограничител, а НЯМА. Моля ви помогнете. Благодаря ви предварително.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
кабели, двещи, палец, капачка, запушени катализатори, недостатъчен дебит на гориво поради запушен филтър или кофти или неподходяща помпа...
Много варианти...
Много варианти...

- momo-1st
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: СССР,Москва,Лубянка 2
- Пол: Мъж
- Кара: Е30-М40В18;Е36-М44В19;E91-N43B20A
- Мечтае да кара: Е30 М3 Sport Evolution
Re: Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
+1 за недостиг на гориво!
bum_bum написа:Върти се, суче се и пак към соца се избива![]()
![]()
![]()
Забравете го вече тоя гнил строй.
Наслаждавайте се на придобивките на демокрацията- Е шейсе на 15 години, виски на промоция от Кауфланд, пура за 2,40 в панелката с ипотека до 2060-та.
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
+2 става за горивото
с уговорката, че си сменил въздушния филтър преди не повече от 6000 км и преди не повече от 6 месеца.
Съвет: смени горивния филтър (ако не си го сменял повече от 60 000 км) и ако проблема остава е на ред помпата в резервоара...
Уточнение: Със смяната на филтъра нищо не губиш защото той така или иначе трябва да се сменя, но за помпата не бързай... може и да грешим...
Поздрави и успех,
Д
с уговорката, че си сменил въздушния филтър преди не повече от 6000 км и преди не повече от 6 месеца.
Съвет: смени горивния филтър (ако не си го сменял повече от 60 000 км) и ако проблема остава е на ред помпата в резервоара...
Уточнение: Със смяната на филтъра нищо не губиш защото той така или иначе трябва да се сменя, но за помпата не бързай... може и да грешим...

Поздрави и успех,
Д

- methanol
- Бобо Дебелия
-
- Мнения: 509
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E30/E36/E34
Re: Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
А до въпросните 5000 форсира ли се нормално и при отнемане на газта нещо да пука, прекъсва, тряска? Колата има ли газ?
- mighty_hasu
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е34 М5
- Детайли за колата: Перфектна, но не точно.
Re: Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
Много се радвам че получих някакви отговори, за което Ви благодаря. А сега по темата :
филтрите (горивен и въздушен) са сменени преди по малко от половин година. Свещите работят добре имат хубав керемиден цвят, на 2 години са (мисля да ги сменям, но немога да си намеря същите, а искам защото съм доволен: BOSCH WR 8 LC). Кабели, капачка и палец незнам преди една година бяха добре. Колата има ГАЗ яд ме е, ама не много
. Газта е обикновена (плочка пред дебитомера и айде) не е гърмяла никога, харчи 16-17/100 в града, за мен е добре. Не гърми никъде нито отпред нито отзад, нито като давам газ нито като връщам газта. На бензин не ми харесва как работи доста мирише на суров бензин и неработи равномерно сутрин (студена). Доста често я карам и на бензин и не ми се вярва да са дюзи. Проблема с оборотите го прави и на бензин и на газ на едно и също място, 5000-5100 оборота, без значение дали колата е в движение ( на скорост 1,2,3,4... предполагам и на пета ще го направи
) или на място. А и катализатор нямам. На мен пък ми казаха че нещо не и е добър аванса,а пък той доколкото знам аз няма как аз да регулирам и едни други щуротии ми казаха ама няма да ги казвам че ме е страх
.Така че ПОМОЩ!!!
филтрите (горивен и въздушен) са сменени преди по малко от половин година. Свещите работят добре имат хубав керемиден цвят, на 2 години са (мисля да ги сменям, но немога да си намеря същите, а искам защото съм доволен: BOSCH WR 8 LC). Кабели, капачка и палец незнам преди една година бяха добре. Колата има ГАЗ яд ме е, ама не много



- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
ако си с железен резервоар може да имаш ядове от него причина-започнал е да се бели отвътре и от там се сещаш филтър помпа и така
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
Колега ,колата смуче вьздух,смени гарнитурките на смукателния колектор,и провери центровката.успех
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
presko79 написа:Колега ,колата смуче вьздух,смени гарнитурките на смукателния колектор,и провери центровката.успех
и това е доста вероятно, направо сменяй всичките гумени маркучи + вакууми и гарнитурки по всмукателите за да няма ядове.

- mighty_hasu
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е34 М5
- Детайли за колата: Перфектна, но не точно.
Re: Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
Гарнитурите на смукателният колектор са нови, първо това направих. Големият мъркуч от дебитомера към дросела също е нов (на 1 година) и е здрав.Ако има някакъв начин да проверя дали смуче въздух ще е добре, защото то други маркучи не останаха (останаха тези кум моторчето за празен ход и вакумите към спирачките, а спирачки имам, за отдушника на капака на клапаните предполагам, че вобще неможе да е от него). Друго ме притеснява мен. При кабелите за свещите има едно кабелче което е около кабела на една от свещите. То минава пред мотора и завършва с букса. По пътя си обаче минава покрай шайбата на водната помпа и малко го изпуснах да се протрие. Кабелчето е екранирано (предполагам заради смущения някакви, обикновено е за това екранировката) и екрана му се е прокъсал там. Другото което ме притеснява е дали не е презкочил ангренажният ремък зъб!!! Което е много неприятно. Относно центровката, може ли да се прави центровка на този мотор и от къде?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
mighty_hasu написа:Гарнитурите на смукателният колектор са нови, първо това направих. Големият мъркуч от дебитомера към дросела също е нов (на 1 година) и е здрав.Ако има някакъв начин да проверя дали смуче въздух ще е добре, защото то други маркучи не останаха (останаха тези кум моторчето за празен ход и вакумите към спирачките, а спирачки имам, за отдушника на капака на клапаните предполагам, че вобще неможе да е от него). Друго ме притеснява мен. При кабелите за свещите има едно кабелче което е около кабела на една от свещите. То минава пред мотора и завършва с букса. По пътя си обаче минава покрай шайбата на водната помпа и малко го изпуснах да се протрие. Кабелчето е екранирано (предполагам заради смущения някакви, обикновено е за това екранировката) и екрана му се е прокъсал там. Другото което ме притеснява е дали не е презкочил ангренажният ремък зъб!!! Което е много неприятно. Относно центровката, може ли да се прави центровка на този мотор и от къде?
Ами колега свали отпред едно друго и провери центровката поне на М20 е ужасно проста белезите перфектно се виждат,ако пали лесно колата ,не щеда е прескочил зьб ,пьк и то лесно нестава ,пьк и от де да имаш тоз кьсмет да прескочи само един, Кат взема да прескача,прескача барабар с поне 5-6 клапана,Виж може една диагностика да си направиш,почти всичко го чете тоя мотор.поздрави
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- mighty_hasu
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- Мечтае да кара: Е34 М5
- Детайли за колата: Перфектна, но не точно.
Re: Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
И аз към диагностика клоня, колата си пали от раз (топла, студена) няма ядове. Ама как да ида на диагностика като как ги мразя тия майстори, като видат газта и край, света свърши. Къде ще ме опътите поне да разбират. Ама не да ми кажат "ми имаше грешки изчистихме ги и сега е наред" да ми кажат какви са грешките искам. И все пак ако познавате някой съвестен чичка моля да ме опътите, от софия съм.
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
Колкото и да ти се струва невероятно, може и да нямаш никакви проблеми, а причината за невървенето да е плочката на газовото. Диаметъра на дифузора е около 30мм и ефекта е като мръсен въздушен филтър. Свали плочката и виж как се държи колата. Ако няма проблем я въщай на старото място и си карай спокойно.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
mighty_hasu написа:И аз към диагностика клоня, колата си пали от раз (топла, студена) няма ядове. Ама как да ида на диагностика като как ги мразя тия майстори, като видат газта и край, света свърши. Къде ще ме опътите поне да разбират. Ама не да ми кажат "ми имаше грешки изчистихме ги и сега е наред" да ми кажат какви са грешките искам. И все пак ако познавате някой съвестен чичка моля да ме опътите, от софия съм.
Щом пали от раз няма да е центровка,толкова ли не познаваш някои в по малко сервизче че да гледаш като закачат,пьк тя че има газ какво и на кого толкова пречи,нали дефекта го има и на бенз.Пьк и да ти кажа тоя момент с изтриване на грешки го няма и това са глупости.Има няколко вида кодове за неизправности(грешки) текущи,запаметени и тьи нататьк.Или има или няма,и до утре да трият все тая,запалиш ли ,не е ли отстаранен ел.проблема пак натрупва
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- White 1913 Power
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 22.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: carefully
Re: Е34 М20Б20 неможе да се изфорсира
Ходи при Ясен
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани