e34 525и ниска компресия
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
e34 525и ниска компресия
Скоро си взех колата и забелязах че има леки вибрации на празен ход. Отидох в сервиз и ми казаха че компресията на 6 цилиндър е 6 а на другите по 11! Иначе не забелязвам пушек пък и колата върви доста добре знам че и повече масло може да харчи и на компютъра ми пише че е ниско нивото от време на време но като го проверя е ок. Въпросът ми е дали може да карам така колата известно време и освен това на какво може да се дължи ниската компресия- интересува ме най-лош и най-добър вариант! И освен това ако може да ми препоръчате надежден сервиз в София.
Благодаря!
Благодаря!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: e34 525и ниска компресия
прегорял или пукнат клапан е най-честата причина, също може и износени сегменти и най-лошия вариант е надран цилиндър.

Re: e34 525и ниска компресия
_65536_kb_sec_ написа:прегорял или пукнат клапан е най-честата причина, също може и износени сегменти и най-лошия вариант е надран цилиндър.
Имаш ли представа колко пари струва ако е клапан защото мен ми цитират 500-1000 за ремонта преди да са открили причината и 150 за разглобяване за де се види какво му има!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: e34 525и ниска компресия
daletbet написа:_65536_kb_sec_ написа:прегорял или пукнат клапан е най-честата причина, също може и износени сегменти и най-лошия вариант е надран цилиндър.
Имаш ли представа колко пари струва ако е клапан защото мен ми цитират 500-1000 за ремонта преди да са открили причината и 150 за разглобяване за де се види какво му има!
имаше една тема на колегата Saso с конкретни цени, защото той имаше подобен проблем. Потърси с търсачката.

- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Re: e34 525и ниска компресия
Най-вероятно е клапан,можеш да го провериш като оставиш колата на работи на място. Отиваш с една салфетка при ауспуха и я задържаш при цевта,докато я духа ако за момент я засмуче на вътре значи е клапан
Но все пак щом проблема е само на 6-ти цилиндър си провери и охл.система да не надува

Но все пак щом проблема е само на 6-ти цилиндър си провери и охл.система да не надува

Re: e34 525и ниска компресия
S_h_e_f_a написа:Най-вероятно е клапан,можеш да го провериш като оставиш колата на работи на място. Отиваш с една салфетка при ауспуха и я задържаш при цевта,докато я духа ако за момент я засмуче на вътре значи е клапан![]()
Но все пак щом проблема е само на 6-ти цилиндър си провери и охл.система да не надува
А мерси, ей сега ще отида да проверя, а това за охл. системата не го разбах!
- S_h_e_f_a
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 795
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34/М50 и М60
- Мечтае да кара: Е34 V12
- Детайли за колата: Ооо много са...
Re: e34 525и ниска компресия
На загрял двигател,пипни маркучите дали са твърди.Ако са може и да е гарнитура!
Re: e34 525и ниска компресия
Дам с прискърбие установих че засмуква, но поне маркучите са меки! Следващата стъпка е да кажете читав сервиз в софия и колко пари да си приготвя...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: e34 525и ниска компресия
daletbet написа:Дам с прискърбие установих че засмуква, но поне маркучите са меки! Следващата стъпка е да кажете читав сервиз в софия и колко пари да си приготвя...
пратих ти ЛС

Re: e34 525и ниска компресия
отиди другаде да ти измерят налягането. няма начин при толкова голяма разлика да върви колата добре.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: e34 525и ниска компресия
@2bar написа:отиди другаде да ти измерят налягането. няма начин при толкова голяма разлика да върви колата добре.
що да не върви добре,тва че един цилиндър работи с 10% по малко на 200 коня трудно се разбира,а и трябва да си свикнал доста с машината като е била наред че да разбереш че има някаква разлика

Re: e34 525и ниска компресия
хем си прав, хем не си. при първият баир и веднага се усеща липсата на един цилиндър пък и при такава голяма разлика в наляганията, празният ход ще е ужасен. то и другото е верно, че трябва да имаш и усет за мотора, че да го хванеш.
но да отида при някой пишман майстор, който да започне веднага със сметките, кое колко струва и да не може да ми каже, какво точно му има на мотора....остави..
но да отида при някой пишман майстор, който да започне веднага със сметките, кое колко струва и да не може да ми каже, какво точно му има на мотора....остави..
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: e34 525и ниска компресия
И аз да ползвам темата на колегата за да попитам някои неща. При сваляне на главата, гарнитурата се сменя задължително, а главата задължително ли се шлайфа или не? Каква е цената на гарнитурата на М50В20. Болтовете задължително ли се сменят? Каква е и тяхната цена?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: e34 525и ниска компресия
dj_ennsy_1 написа:И аз да ползвам темата на колегата за да попитам някои неща. При сваляне на главата, гарнитурата се сменя задължително, а главата задължително ли се шлайфа или не? Каква е цената на гарнитурата на М50В20. Болтовете задължително ли се сменят? Каква е и тяхната цена?
Задължително се шлайфа, но е съвсем мъничко. Просто за да прилегне хубаво. За др. неща не знам.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: e34 525и ниска компресия
Болтовете е много хубаво да са нови, а леглата им почистени от масло, за да не се пускат теми като на mitko_n1 че се търси блок. Главата се шлайфа съвсем мъничко, колкото да е сигурно че е права на конец и се слага.

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани