чистачки E34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 3.08.2007

чистачки E34

Мнение от ZoB » 12 Сеп 2009, 17:29

пичове кажете какво да направя за да си сложа тия новите чистачки изцяло дето са гумени като на новите коли при положение че на E34 едната е различна от другата. мерси
***ZoBi Se***

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 12 Сеп 2009, 17:48

ако пасват си слагай, аз имам познати които карат с такива чистачки и са доволни ( не карат бмв), аз лично миналата година си взех нови чистачки за е34 SWF изкараха 2 лета и 1 зима и до момента се държат перфектно.
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 3.08.2007

:)

Мнение от ZoB » 12 Сеп 2009, 18:13

еми това е че не пасват защото тия дето се продават не ми стават нали едната лявата маи е на обратно и няма как да сложа каквато и да е друга освен ако не отида и не си купя от магазина а те са маи 70лв а тия дето аз искам са 20лв и са целите гумени нямат метални неща по тях
***ZoBi Se***

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 12 Сеп 2009, 18:28

Ако са с еднакви размери, пробвай да смениш само перата. Сваляш ориг. чистачки, леко отваряш държачите им и там слагаш перата на новите. Свиваш обратно ламарините на оригиналните държачи, да не изпаднат новите пера и си готов.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Re: чистачки E34

Мнение от sniper74 » 12 Сеп 2009, 18:44

ZoB написа:пичове кажете какво да направя за да си сложа тия новите чистачки изцяло дето са гумени като на новите коли при положение че на E34 едната е различна от другата. мерси

аз също карам с такива взех ги от бриколаж ;) а и за сега съм доволен от тях ;) , ми дясната я сложих лесно а лявата малко по трудно но няма как да ти го опиша, опитвай сигорен съм че ще успееш сам ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 22.02.2008
Местоположение: София

Мнение от obsessed » 12 Сеп 2009, 18:54

На мойта бима съм с такива чистачки закупени от омв-то по 10лв всяка.
След дълго умуване и гледане е оказа че на единият модел пише че става за Е-34 за шоферското място.
След 10-минутна борба се оказа че чистачката наистина става,само като се дигне рамото леко хлопа но инак няма ядове като легне на стъклото и си приляга.
Но монтирането е много гадно помня че се завърташе на обратно и по-някакъв нечовешки ъгъл се завърта но става каквото и да си говорим.
Bratochka Racing Team!


Знам лайната са дълбоки,но ги обичай!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 3.08.2007

:)

Мнение от ZoB » 12 Сеп 2009, 19:05

ми ще напъвам нещо а колкото до новите пера все немога да ги наглася и вече яко са се изкривили тия държачите и седят накриво самите пера и все пак мерси за предложенията ще ги пробвам :)
***ZoBi Se***

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Re: :)

Мнение от BAI_DOBRI » 13 Сеп 2009, 9:08

ZoB написа:еми това е че не пасват защото тия дето се продават не ми стават нали едната лявата маи е на обратно и няма как да сложа каквато и да е друга освен ако не отида и не си купя от магазина а те са маи 70лв а тия дето аз искам са 20лв и са целите гумени нямат метални неща по тях

Ами верно че са малко скъпички (аз дадох 67лв за двете) обаче вече карат втора година и изобщо нямат промяна в начина им на работа, което много ме радва.Като си ги купих малко се замислих колко пари съм дал ама в последствие останах доволен от покупката, пък и не ги давам всеки ден тези пари. А за мен чистачките са нещо много важно.
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 13 Сеп 2009, 16:54

някой ми беше казал че за зимата били по добри че не замръзвали така както другите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 13 Сеп 2009, 17:10

sniper74 написа:някой ми беше казал че за зимата били по добри че не замръзвали така както другите

Кои не замръзват - нормалните или тези които се кривят?
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 13 Сеп 2009, 17:20

BAI_DOBRI написа:
sniper74 написа:някой ми беше казал че за зимата били по добри че не замръзвали така както другите

Кои не замръзват - нормалните или тези които се кривят?


еми аз си имам нагревател на джама така че нищо не ми мръзне
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: :)

Мнение от VesoPesa » 13 Сеп 2009, 17:23

ZoB написа:...а колкото до новите пера все немога да ги наглася и вече яко са се изкривили тия държачите и седят накриво самите пера...

НЕ КРИВЕТЕ държачите :idea:
Излизат си сравнително лесно и без да разпъвате държачите ;)
Както имаше една реклама "Не става само с ядене! Трябва и акъл!"
И тука така, аз като все не можех да си намеря чистачка която да пасне на рамото за отзад, накрая си взех за опел тигра предна бош от практикер за 5 лева, свалих й перото сложих го на тая която е на колата и работата заспа, а работата е за точно 5 минути ;)
Хващате перото на чистачката там където е пъпката за фиксиранеи избутвате навън с малко повече усилие, БЕЗ ДА РАЗТЯГАТЕ държача, и изтегляте гуменото перо със все металните пластини.
Същото упражнение правите и с новата чистачка като тук внимавате да не деформирате металните пластини и по обратен път слагате на вашето си рамокато накрая за да премине държача през пъпката за фиксиране дръпвате по-силно и ВОАЛА! ;)

Кофтито в случея е че в практикер няма толкова дълги чистачки чийто пера да прехвърлите на оригиналните си чистачки :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 13 Сеп 2009, 17:40

_65536_kb_sec_ написа:
BAI_DOBRI написа:
sniper74 написа:някой ми беше казал че за зимата били по добри че не замръзвали така както другите

Кои не замръзват - нормалните или тези които се кривят?


еми аз си имам нагревател на джама така че нищо не ми мръзне

Баровец.... :mhihi:
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 3.08.2007

:)

Мнение от ZoB » 13 Сеп 2009, 21:51

истински баровец :mhihi: :twisted:
***ZoBi Se***

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 13 Сеп 2009, 23:14

Аве колко ще я дъвчем тази тема с тези чистачки. Мани ги тея дето са само перо. Нищо не става от тях, само си даваш парите. Сега колегите ще скочат.

Веднага обосновавам мнението си. Въпросните пера са ниско качествени (без значение какво ни облъчват от опаковката). Най-добре да идеш и да вземеш оригинални БОШ. Вярно пари са (50-60лв.), но моите съм ги взел 2007г август и до сега нямам проблем с тях. Хайде сега си сметни 365*2= 60лв/630дни = 0.09лв на ден и всеки ден тези стотинки намаляват. А ако купиш чистачки за 14лв и те предадат в някой порой точно, когато не трябва и сгънеш колата на хармоника колко пари ще дадеш? Най-добре си вземи едни оригинални чистачки и не се занимавай с глупости. Не е нужно да си модерен :)

Ако искаш да си монтираш от онези чистачки (само пера) ще се наложи да счупиш на дясното рамо един държач и за лявото рамо да си намериш преходник, или да го магериш нещо за да стане стандартно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook