М20Б20 - не работи никак добре!!! Какво може да е?
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
М20Б20 - не работи никак добре!!! Какво може да е?
Колата е Е34 88-а год. Двигател М20Б20 ! Та ситуацията е следната: когато карам на газ и когато намалям непосредствено преди да спра, колата почти угасва(за секунда пада на около 300-400оборота) и после си оправя оборотите ! На бензин работи много лошо(до около 2500оборота тресе като че ли губи цилиндри и бая понамирисва на бензинец) и като изключа от скорост веднага угасва
. Значи почистил съм стъпковото моторче, сменени са свещи, кабели, маркучите за бензина и въздушен филтър! Гледах капачката и палеца – за смяна са(иначе добре пали)! Може ли в тях да е проблема? Съмняват ме и други неща – запушена дюза(което пък няма нищо общо с работата на газ), мембрани на изпарителя(което пък няма нищо общо с работата на бензин), дебитомер, ламбда сонда, някой датчик, или да смуче въздух от някъде? Нека който се е сблъсквал с това да сподели от какво е било или компетентните по темата да изкажат мнение!
Поздрави


Последна промяна pantzer3 на 30 Авг 2009, 2:14, променена общо 1 път



- E34 - Fanatic
-
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 313tds
За работата на бензин, най-вероятно са се оплескали дюзите, и трябва да се почистят в ултразвукова вана.
Капачката я смени заедно с палеца, но ако те са дифектирали няма да работи както трябва нито на газ нито на бензин.
Успех!
Капачката я смени заедно с палеца, но ако те са дифектирали няма да работи както трябва нито на газ нито на бензин.
Успех!

- jogr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Значи за бензин колегата добре те е посъветвал. А за газта имах същия проблем (по-точно още го имам). Та значи при мен го прави така- като махна акомулатора и после го сложа, почва точно като при теб да му играят оборотите, обаче след една, две седмици каране и много нерви само си се оправя- незнам как. Ако пак махна клемите пак почва да се бъзика. Явно компа нещо се "разстройва" и почва да прави мизерии на газ.
М20Б20 - не работи никак добре!!! Какво може да е?
Ако след 2500 об.дърпа осезателно,провери дали ти се връща клапата на дебитомера в изходна позиция без никакви задръжки.
- №0123456789
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 15.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525tds
- Мечтае да кара: Винаги BMW
За проблема ти с бензина то 100% са дюзите! Ходи да ги прочистят с ултразвук и после карай поне 50-100км на бензин на всеки 1000км.газ. както и винаги пали на бензин докато малко позагрее. Така няма да ти се прецакват дюзите.
Доколкото за газтта... проблема е само в реглаж на газовата. Твоя проблем с газтта обикновенно се случва когато пуснеш преди светофар на нулева и оборотите заиграват ниско... даже гасне понякога. Това е защото горивната ти смес става много богата на въздух по някаква причина. Съвета ми е този проблем да си го види газаджия.
Доколкото за газтта... проблема е само в реглаж на газовата. Твоя проблем с газтта обикновенно се случва когато пуснеш преди светофар на нулева и оборотите заиграват ниско... даже гасне понякога. Това е защото горивната ти смес става много богата на въздух по някаква причина. Съвета ми е този проблем да си го види газаджия.
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
№0123456789 написа:За проблема ти с бензина то 100% са дюзите! Ходи да ги прочистят с ултразвук и после карай поне 50-100км на бензин на всеки 1000км.газ. както и винаги пали на бензин докато малко позагрее. Така няма да ти се прецакват дюзите.
Доколкото за газтта... проблема е само в реглаж на газовата. Твоя проблем с газтта обикновенно се случва когато пуснеш преди светофар на нулева и оборотите заиграват ниско... даже гасне понякога. Това е защото горивната ти смес става много богата на въздух по някаква причина. Съвета ми е този проблем да си го види газаджия.
Колега - има логика в това което казваш! Ще обърна внимание на това! Тези дюзи лесно ли се махат или трябва да ходя в сервиз да ги махнат?




- E34 - Fanatic
-
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 313tds
Това което казва колегата в по-горния пост, може и да е така и ако е така от газаджий знам, е се маха маркуа който вкарва въздух в кутията на въздушния филтър. Пробвай така. 

- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
E34 - Fanatic написа:Това което казва колегата в по-горния пост, може и да е така и ако е така от газаджий знам, е се маха маркуа който вкарва въздух в кутията на въздушния филтър. Пробвай така.
Ами колега - при мене няма такъв маркуч




- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- pantzer3
- ентусиаст
-
- Мнения: 879
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М57Д30
- Мечтае да кара: Е65
Незнам - при мене е една широка пластмасова тръба дълга около 10 - 15см. тя може да се прибира на вътре с цел при движение с по висока скорост да не влиза повече въздух! Поне така я взех колата - не ми изглежда да е маханат въпросния маркуч и да е слагана тръбата - изглежда че оригинално си е така, но не съм 100% сигурен, но така или иначе дори да я прибера на вътре - все същата работа!



М20Б20 - не работи никак добре!!! Какво може да е?
Колега,ако искаш влез в www.RealOEM.com-там аз минавам на руски,на този раздел--Подготовка и регулир. рабочей смеси--ще видиш картина на кутията с възд.филтър,и въпросния маркуч,за който питаш е 10ката,само че при мен е права пластмасова тръба с разширение накрая
М20Б20 - не работи никак добре!!! Какво може да е?
Въпросната тръба се дърпа назад ако имаш работа по фаровете,за да свалиш по лесно кората зад тях,после пак се издърпва максимално напред за да може в двигателя да влиза свеж-хладен въздух,а не да го дърпа от моторния отсек зад радиатора
- №0123456789
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 15.05.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525tds
- Мечтае да кара: Винаги BMW
Доколкото мога да видя от "личната ти галерия" ти си с обикновенна газова с плочка монтирана преди дебитомера. Пропан- бутана постъпва към двигателя между въздушния филтър и дебитомера. Там се образува горивната смес между него и постъпилия въздух след което тръгва навътре към двигателя. Ако въпросния въздухонаборник който е продължение на въздушния филтър го има то той спомага за нагнетяването на различно количество въздух към системата в зависимост от налягането породило се от промяната на скоростта на автомобила ти. Това е удобно за образуването на подходяща горивна смес с обикновенна газова , но в определен диапазон на работни обороти от-до и определена скорост. Под тях при ДВИЖЕЩ СЕ АВТОМОБИЛ съотношението в горивната смес се нарушава заради прекоменото постъпване на въздух несъответстващо на постъпилата газ. Например: ако се движиш с 20км/ч. и изключиш от скорост то въздухонаборника нагнетява повече въздух, обогатява сместа на въздух и я обеднява на пропан-бутан. Тогава до двигателя постъпва слабо количество гориво което да поддържа оборотите ти за празен ход и работата му драстично се нарушава или просто спира да работи. Неудовлетворителна е и ситуацията при висока скорост.. например: Започваш да достигаш предела на натискане на газта на пета предавка (подчертавам на пета) , колата ти наема до един момент и повече неще, а според теб трябва! Да, но клапата на дебитомера ти е отворена докрай и за двете съставки на горивната смес! Тук вече постъпването на пропан бутан ти е ограничено от кранчетата на маркучите, а на въздух не. На въздух не е, но той не постъпва повече защото няма нужния още пропан-бутан за да я дръпне напред. Просто газта е на макс.
Това е причината газ-сервизите да откачат въздухонаборниците зада може регулираните в покой на автомобила обороти почти да се запазят и при инерционно движение на нулева. Разбира се това при висока скорост няма да ти направи колата по бърза, но няма да стане и по-бавна.
От гореспоменатото трябва да се заключи още, че при монтажната технология на обикновенните газови( с каквато между врочем карам и аз) неминуемо се нарушава нормалното точно образуване на горивна смес на едно от двете горива: бензин или газ. Избора си остава на щофиора.
Затова когато някой каже, че истината при газовите уредби е само ако са с директо впръскване (инжекторни) то той е напълно прав. Там нещата са много по истински.
п.с. Ако ще махаш въздухонаборника ходи след това на реглаж и проверка за работата при газаджий. Само с махане не разчитай на чудо.
Поздрави!
Това е причината газ-сервизите да откачат въздухонаборниците зада може регулираните в покой на автомобила обороти почти да се запазят и при инерционно движение на нулева. Разбира се това при висока скорост няма да ти направи колата по бърза, но няма да стане и по-бавна.
От гореспоменатото трябва да се заключи още, че при монтажната технология на обикновенните газови( с каквато между врочем карам и аз) неминуемо се нарушава нормалното точно образуване на горивна смес на едно от двете горива: бензин или газ. Избора си остава на щофиора.
Затова когато някой каже, че истината при газовите уредби е само ако са с директо впръскване (инжекторни) то той е напълно прав. Там нещата са много по истински.
п.с. Ако ще махаш въздухонаборника ходи след това на реглаж и проверка за работата при газаджий. Само с махане не разчитай на чудо.
Поздрави!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: М20Б20 - не работи никак добре!!! Какво може да е?
Колега отностно гасненето на газ при мен имаше същия проблем и се оправи когато обарнах
кутията на въздушния филтър на обратно така че отвора откъдето смуче да е назад.Така правиш горивната смес по бедна на въздух и не гасне на газ.Също ми се бе6е пре*бал смукача и го изолирах и ся няма проблеми, но относно темата пробваи първо с кутията.
btw извинявам се за спама но ако може някой да ми каже откъде мога да си намеря плочка на газта обаче с отвор който да отговаря на този на дебитомера на м20б23.Че така като обърна на газ не и стига въздуха... и не може да се пържи както трябва.

кутията на въздушния филтър на обратно така че отвора откъдето смуче да е назад.Така правиш горивната смес по бедна на въздух и не гасне на газ.Също ми се бе6е пре*бал смукача и го изолирах и ся няма проблеми, но относно темата пробваи първо с кутията.
btw извинявам се за спама но ако може някой да ми каже откъде мога да си намеря плочка на газта обаче с отвор който да отговаря на този на дебитомера на м20б23.Че така като обърна на газ не и стига въздуха... и не може да се пържи както трябва.


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани