коя е по хубавата 325ТД или 325 ТДС
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- ibover
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 8.08.2009
- Местоположение: гр.Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525 TDS
- Детайли за колата: M-Power
коя е по хубавата 325ТД или 325 ТДС
можели някои да ми каже коя е по хубавата 325 ТД или 325 ТДС и коя от двете пука глава благодаря






- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Това е един и същи мотор. ТД няма интеркулер а ТДС има. И глава се пука като прегрее мотора в следствие на неизправна охладителна система.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Zubcho написа:Това е един и същи мотор. ТД няма интеркулер а ТДС има. И глава се пука като прегрее мотора в следствие на неизправна охладителна система.
пука се и от старост,от многото промени в температурата,например многократното загряване от миносови температури до нормална работна,тази рязка промяна се отразява на алуминия и се нарушава неговата структура,с течение на времето се получават пукнатини които вследствие на разширението и свиването се увеличават,особенно при 6 цилиндровите редоваци на които главите са доста дълги и линейните разширения ги натоварват повече

има и вариант да не се натоварват,оставяш я да работи пред блока



проблема при нас са кусите преходи и постоянното стопляне и изтиване на мотора,ако една глава в германия издържи 800 000 тук ще издаяни наполовина

- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
един приятел си беше направил прекьсвач за перката и като трьгваше на дьлго го включваше и няма проблеми 

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
sniper74 написа:един приятел си беше направил прекьсвач за перката и като трьгваше на дьлго го включваше и няма проблеми
нещо не стоплям


- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
kirililiev написа:sniper74 написа:един приятел си беше направил прекьсвач за перката и като трьгваше на дьлго го включваше и няма проблеми
нещо не стоплям![]()
,ама карай
какво по точно не стопляш колега

- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
sniper74 написа:kirililiev написа:sniper74 написа:един приятел си беше направил прекьсвач за перката и като трьгваше на дьлго го включваше и няма проблеми
нещо не стоплям![]()
,ама карай
какво по точно не стопляш колега
Не стопля, защо насилствено изкарва двигателя от температурен режим.... То си има датчици за перката, а иначе ако не ти е изправна охладителната система ша требува да слагаш радиатори по главата насекъде, като на боксер с въздушно охлаждане

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
sniper74 написа:kirililiev написа:sniper74 написа:един приятел си беше направил прекьсвач за перката и като трьгваше на дьлго го включваше и няма проблеми
нещо не стоплям![]()
,ама карай
какво по точно не стопляш колега
колега,след 60км в час перката става излишна поради причината че насрещния въздушен поток е доста по голям от този който е генериран от нея.бих разбрал ако принудително я пускаш в града,ама на дълго


- santo_bansko
- ентусиаст
-
- Мнения: 850
- Регистриран на: 18.05.2008
- Местоположение: Банско!
- Пол: Мъж
- Кара: Само компоти:)
kirililiev написа:Zubcho написа:Това е един и същи мотор. ТД няма интеркулер а ТДС има. И глава се пука като прегрее мотора в следствие на неизправна охладителна система.
пука се и от старост,от многото промени в температурата,например многократното загряване от миносови температури до нормална работна,тази рязка промяна се отразява на алуминия и се нарушава неговата структура,с течение на времето се получават пукнатини които вследствие на разширението и свиването се увеличават,особенно при 6 цилиндровите редоваци на които главите са доста дълги и линейните разширения ги натоварват повече![]()
има и вариант да не се натоварват,оставяш я да работи пред блока![]()
![]()
проблема при нас са кусите преходи и постоянното стопляне и изтиване на мотора,ако една глава в германия издържи 800 000 тук ще издаяни наполовинапросто там дизелите се използват за дълги преходи.
Пукане и т.н. то всичко се пука и се чупи,ако незнаеш как да караш и да подържаш колата


- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
santo_bansko написа:kirililiev написа:Zubcho написа:Това е един и същи мотор. ТД няма интеркулер а ТДС има. И глава се пука като прегрее мотора в следствие на неизправна охладителна система.
пука се и от старост,от многото промени в температурата,например многократното загряване от миносови температури до нормална работна,тази рязка промяна се отразява на алуминия и се нарушава неговата структура,с течение на времето се получават пукнатини които вследствие на разширението и свиването се увеличават,особенно при 6 цилиндровите редоваци на които главите са доста дълги и линейните разширения ги натоварват повече![]()
има и вариант да не се натоварват,оставяш я да работи пред блока![]()
![]()
проблема при нас са кусите преходи и постоянното стопляне и изтиване на мотора,ако една глава в германия издържи 800 000 тук ще издаяни наполовинапросто там дизелите се използват за дълги преходи.
Пукане и т.н. то всичко се пука и се чупи,ако незнаеш как да караш и да подържаш колата
всичко се чупи,но някой неща се чупят и пукат много повече от други


не искам да ти давам конкретни примери щото ще настанат безмислени спорове

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани