коя е по хубавата 325ТД или 325 ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 8.08.2009
Местоположение: гр.Нова Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 TDS
Детайли за колата: M-Power

коя е по хубавата 325ТД или 325 ТДС

Мнение от ibover » 08 Авг 2009, 17:12

можели някои да ми каже коя е по хубавата 325 ТД или 325 ТДС и коя от двете пука глава благодаря :help: :help: :help: :help: :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 08 Авг 2009, 17:45

Това е един и същи мотор. ТД няма интеркулер а ТДС има. И глава се пука като прегрее мотора в следствие на неизправна охладителна система.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 08 Авг 2009, 17:55

Zubcho написа:Това е един и същи мотор. ТД няма интеркулер а ТДС има. И глава се пука като прегрее мотора в следствие на неизправна охладителна система.


пука се и от старост,от многото промени в температурата,например многократното загряване от миносови температури до нормална работна,тази рязка промяна се отразява на алуминия и се нарушава неговата структура,с течение на времето се получават пукнатини които вследствие на разширението и свиването се увеличават,особенно при 6 цилиндровите редоваци на които главите са доста дълги и линейните разширения ги натоварват повече ;)
има и вариант да не се натоварват,оставяш я да работи пред блока :D :D :D

проблема при нас са кусите преходи и постоянното стопляне и изтиване на мотора,ако една глава в германия издържи 800 000 тук ще издаяни наполовина :D просто там дизелите се използват за дълги преходи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 08 Авг 2009, 18:01

един приятел си беше направил прекьсвач за перката и като трьгваше на дьлго го включваше и няма проблеми ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 08 Авг 2009, 18:02

sniper74 написа:един приятел си беше направил прекьсвач за перката и като трьгваше на дьлго го включваше и няма проблеми ;)


нещо не стоплям :shock: :shock: ,ама карай

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 08 Авг 2009, 19:21

kirililiev написа:
sniper74 написа:един приятел си беше направил прекьсвач за перката и като трьгваше на дьлго го включваше и няма проблеми ;)


нещо не стоплям :shock: :shock: ,ама карай


какво по точно не стопляш колега :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 08 Авг 2009, 19:27

sniper74 написа:
kirililiev написа:
sniper74 написа:един приятел си беше направил прекьсвач за перката и като трьгваше на дьлго го включваше и няма проблеми ;)


нещо не стоплям :shock: :shock: ,ама карай


какво по точно не стопляш колега :mhihi:


Не стопля, защо насилствено изкарва двигателя от температурен режим.... То си има датчици за перката, а иначе ако не ти е изправна охладителната система ша требува да слагаш радиатори по главата насекъде, като на боксер с въздушно охлаждане ;) и никъкви ПерКуляци нема ти помогнат... па ако ще да въртят със свръхзвукова скорост...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 16.07.2009
Пол: Мъж

Мнение от driver69 » 08 Авг 2009, 19:54

Колегите ти го казаха, ТДС

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 08 Авг 2009, 19:56

sniper74 написа:
kirililiev написа:
sniper74 написа:един приятел си беше направил прекьсвач за перката и като трьгваше на дьлго го включваше и няма проблеми ;)


нещо не стоплям :shock: :shock: ,ама карай


какво по точно не стопляш колега :mhihi:


колега,след 60км в час перката става излишна поради причината че насрещния въздушен поток е доста по голям от този който е генериран от нея.бих разбрал ако принудително я пускаш в града,ама на дълго :shock: :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Мнение от santo_bansko » 08 Авг 2009, 20:51

kirililiev написа:
Zubcho написа:Това е един и същи мотор. ТД няма интеркулер а ТДС има. И глава се пука като прегрее мотора в следствие на неизправна охладителна система.


пука се и от старост,от многото промени в температурата,например многократното загряване от миносови температури до нормална работна,тази рязка промяна се отразява на алуминия и се нарушава неговата структура,с течение на времето се получават пукнатини които вследствие на разширението и свиването се увеличават,особенно при 6 цилиндровите редоваци на които главите са доста дълги и линейните разширения ги натоварват повече ;)
има и вариант да не се натоварват,оставяш я да работи пред блока :D :D :D

проблема при нас са кусите преходи и постоянното стопляне и изтиване на мотора,ако една глава в германия издържи 800 000 тук ще издаяни наполовина :D просто там дизелите се използват за дълги преходи.



Пукане и т.н. то всичко се пука и се чупи,ако незнаеш как да караш и да подържаш колата :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 08 Авг 2009, 21:26

santo_bansko написа:
kirililiev написа:
Zubcho написа:Това е един и същи мотор. ТД няма интеркулер а ТДС има. И глава се пука като прегрее мотора в следствие на неизправна охладителна система.


пука се и от старост,от многото промени в температурата,например многократното загряване от миносови температури до нормална работна,тази рязка промяна се отразява на алуминия и се нарушава неговата структура,с течение на времето се получават пукнатини които вследствие на разширението и свиването се увеличават,особенно при 6 цилиндровите редоваци на които главите са доста дълги и линейните разширения ги натоварват повече ;)
има и вариант да не се натоварват,оставяш я да работи пред блока :D :D :D

проблема при нас са кусите преходи и постоянното стопляне и изтиване на мотора,ако една глава в германия издържи 800 000 тук ще издаяни наполовина :D просто там дизелите се използват за дълги преходи.



Пукане и т.н. то всичко се пука и се чупи,ако незнаеш как да караш и да подържаш колата :mhihi:


всичко се чупи,но някой неща се чупят и пукат много повече от други ;) и важното е колко ще струва да се въстановят после ;)
не искам да ти давам конкретни примери щото ще настанат безмислени спорове ;)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook