моля помогнете Е34 БМВ 518 (хлабина кормилна кутия)
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
моля помогнете Е34 БМВ 518 (хлабина кормилна кутия)
искам съвет секторната ми кутия леко чука маистора кадето хода ме съветва да я карам така! и понеже проблема е финансов ,а сега са ми изпаднали няколко лева които мога да инвестирам в автомобилчето а имам и да ремонтирам ударена врата та мога да си позвола едно от двете да си ремонтирам ли вратата или да си направа секторната кутия и ако я карам така секторната кутия какви последствия мога да имам дали от нея може да ми се явът други повреди по колата ?
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Значи луфта почва от накрайници, втулки на хебелите , виж тези работи и тогава пипай кутията, а ако има само чукане има долу на кормилния прът една голяма гайка , която стяга шлиците 

колега за секторната кутия с рециклиране нестава или поне опитите показват,че не успяват да ги рециклират качествено и след време затяга, което със сигурност не искаш да ти се случи...
Вариантите са 2 оригинална рециклирана от официален дилър на бмв срещу 2500-3000 лева
Или втора употреба за 50-250 лв, без никакви гаранция,че е читава и,че няма след 6 месеца пак да станат сериозни луфтовете.
При мен случея както предполагам при много хора е следния, Заради фланци се появяват едни вибрации при 80км/ч/ и 140км/ч от тея вибрации се разбива кормилната щанга и някой "Майстор" се опитва да замаже работата с "регулиране" на секторната кутия проблема се замаскира но секторната кутия се износва прекомерно и луфтът се появява и увеличава.Та все още мисля се намират що годе читави секторни кутии така,че ти пожелавам да търсиш и по-възможност да тестваш както си е на кола дали волана се връща сам и така. Действай вратата и почвай да търсиш секторна кутия
Вариантите са 2 оригинална рециклирана от официален дилър на бмв срещу 2500-3000 лева



При мен случея както предполагам при много хора е следния, Заради фланци се появяват едни вибрации при 80км/ч/ и 140км/ч от тея вибрации се разбива кормилната щанга и някой "Майстор" се опитва да замаже работата с "регулиране" на секторната кутия проблема се замаскира но секторната кутия се износва прекомерно и луфтът се появява и увеличава.Та все още мисля се намират що годе читави секторни кутии така,че ти пожелавам да търсиш и по-възможност да тестваш както си е на кола дали волана се връща сам и така. Действай вратата и почвай да търсиш секторна кутия

- nikolayyyyyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е34
благодаря за съвета ще си направа вратата и след това ще мисла за секторната кутия , ако някои го интересъва да кажа какво знам в германия ги има тези секторни кутии за 290 евро оба4е ми трябваха 2 дена защото трябваше да я поръ4ам и след това да я докарат това е цена за НОВА!! а на ул. Симеон в софия има един арабин (много съм доволен от него копувал съм 4асти за други автомобили) тои ми я предлага за 100 лева втора употреба мисла от него да си я купа ако до тогава не ме се е явила работа в германия и да си я купа нова от там. Още веднъж благодаря за съветите!! Да ви питам когато гледам за втора употреба преди да монтирам секторната кутия на автомобила какво да гледам за да разбера дали е 4итава или не е ? или ще разбера когато я монтирам
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Колега AcOrP,
Може ли да споделиш повече информация за вибрациите при 80км/ч.
Аз го имам този проблем от 90км/ч до 95 км/ч. С по-ниска и по-висока скорост вибрации няма.
Имаше преди време една доста дълга тема по този въпрос, но за съжаление не стигнахме до никъде, а от нея тема разбрах, че доста колеги го имат този проблем.
Аз си карам така, защото незнам къде да търся проблема, но ми прави впечатление, че с времето силата на трептенията се увеличава, докато скорстния диапазон си остава същия.
Най-интересното е, че по едно време феномена изчезна за известен период (около 2000 км) и сега се върна с нова сила. В същия диапазон, но с по-силни вибрации.
Странна работа?
Поздрави,
Д
Може ли да споделиш повече информация за вибрациите при 80км/ч.
Аз го имам този проблем от 90км/ч до 95 км/ч. С по-ниска и по-висока скорост вибрации няма.
Имаше преди време една доста дълга тема по този въпрос, но за съжаление не стигнахме до никъде, а от нея тема разбрах, че доста колеги го имат този проблем.
Аз си карам така, защото незнам къде да търся проблема, но ми прави впечатление, че с времето силата на трептенията се увеличава, докато скорстния диапазон си остава същия.
Най-интересното е, че по едно време феномена изчезна за известен период (около 2000 км) и сега се върна с нова сила. В същия диапазон, но с по-силни вибрации.
Странна работа?
Поздрави,
Д

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Тези вибрации може да ги търсиш от криви джанти, гуми или не балансирани гуми. Няма къде другаде да ти дава вибрация. Има и още 1 варянт. Ако джантите са ти с втулки може самите втулки ако са пластмасови да са се поизяли да тресе от тях. Аз имах подобен проблем. Смених втулките и всичко заспа, а предните втулки бяха изтъняли и се бяха разкашкали
Най лесия начин да пробваш дали е от гумите е като вземеш от някой колега неговите 4 джанти и да ги смениш. Естествено колегата не трябва да има вибрации
Караш и ако пак има вибрации вече ще умуваме, но силно ме съмнява да има
Поздрави и успех.

Най лесия начин да пробваш дали е от гумите е като вземеш от някой колега неговите 4 джанти и да ги смениш. Естествено колегата не трябва да има вибрации


Поздрави и успех.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
тази секторна кутия може да искара много нее проблем и аз преди месец правих предница и при мен имаше луфт а в сервиза ми казаха че ще го натегнат и ще изкара още така че споко
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... FF&start=0
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 7%F3%EA%E0
и хиляди такива теми... днес затаковах работата и 4 часа съм чел
Обаче от четене файда йок... чувал пари и по сервизите...
Ама да не разводнявам темата на колегата...
Апропо, първият линк е точно по неговия въпрос.
Поздрави и успех,
Д
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 7%F3%EA%E0
и хиляди такива теми... днес затаковах работата и 4 часа съм чел


Обаче от четене файда йок... чувал пари и по сервизите...

Ама да не разводнявам темата на колегата...
Апропо, първият линк е точно по неговия въпрос.
Поздрави и успех,
Д

- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
много от колегите са прави! наистина проблема тръгва от други неща преди да достигне до секторната...но в случай че си проверил и/или сменил всичко по веригата и тропането и луфта остават, не е толкова невъзможна хипотеза, заяото на мен се случи през 2006. След ремонт на каквото изградена тази предница, като почнеш от шарнири разни и биалетки и стигнеш до средна щанга и носачи, представи си разочарованието когато след тогава към 800 лева нови части на първите трамвайни елси неяриятното клопане все още напомняше за себе си! Много от колегите са ти споменали зжа гайката, да натяга шлиците, има и едно особено каре на мястото където кормилната щанга достига секторната...но клопа и клопа! При опит за натягане стигнах дотам че натегнали такаче да не клопа чак толкова волана е абсурд да се изправи! Натягането е временно решение и то пти недотам сериозен проблем със секторната. изхода който предприех аз е да купя о монтирам втора ръка секторна кутия - направих това през есента на 2007 и досега няма проблем и то при интензивно каране ежедневно по не по-малко от 50 км. на ден! Бих те посъветвал да задържиш с врата и да си оправиш секторната - моята втора ръка струваше 150 лева с монтажа - ще ти кажа къде ако искаш - 0887 476 705 ми е номера. Ще караш с по голямо самочуствие здрава кола като возиш някой няма да се срамуваш как клопче и кълца, а врата здраве да е ще я оправиш преди зимата!Успех в решението.
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани