Проблем! (с аварийните светлини)
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- hemi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
Проблем! (с аварийните светлини)
Здравеите, понеже не зная как да формулирам заглавието, та днес си купих една 535иА , беше и паднал акомулатора и след като ми подадоха ток, запо4наха да мигат аварийните и не можах да ги изклю4а,та се наложи да извадя релето и карах без мига4и
, така я закарах до вкъщи, по късно пробвах с работещо реле от друга 535ца и пак мигаха авариините през цялото време, незная къде е при4ината, след като не е в релето, това което успях да открия е- колата е с дистанционо,предполагам и аларма(заводска) и понеже дълго време е била без акомулатор са я отклу4вали с клю4(шофъорска врата не се заклу4ва) другото е върху акумолатора има един пластмасов капак с едно цик-цак клю4е което е срязано и хварлено в багажника!!!!!! доколкото знам това клю4е е към алармата!!!! трябва ли да дам жиците на късо? и какво да направя да спрът да мигат авариините и да мога да си карам колата нормално?!






- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
с теб ли си говорихме по телефона?
иначе пробвай да ги цъкнеш аварииките един път и би трябвало да се изключат
иначе като дигнеш задната седалка има едно скрито бушонче на оригиналната аларма в жлеба където влиза закрепващия механизъм на седалката

иначе пробвай да ги цъкнеш аварииките един път и би трябвало да се изключат
иначе като дигнеш задната седалка има едно скрито бушонче на оригиналната аларма в жлеба където влиза закрепващия механизъм на седалката

- hemi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade




та клю4ето за авариините го натисках 100 пъти....никаква промяна


- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
hemi написа::mhihi:![]()
ами незнам...за тел.
![]()
та клю4ето за авариините го натисках 100 пъти....никаква промяна, освен 4е свети,самото коп4е когато е натиснато!!!което е нормално,а този бушон ще го потърся утре, забравих да спомена ,4е колата е с падащи седалки отзад,въпреки 4е е лимузина ...и още нещо допълнително е слаган тегли4...доколкото се рових из разни форуми, за тегли4а има допълнителен модул за мига4ите?!?!?!?!?!?! възможно ли е там да е проблема?! на парво време сам сложил да се зарежда акомулатора и след като го монтирам ще вържа на късо жиците на липсващото клу4е на оригиналната аларма(на капака върху акомулатора)
добра идея въпреки че при мене и с него и без него е все едно като пусна алармата
Като идея можеш да пробваш да deadlock-неш и да отключиш после колата. С две думи - въртиш ключа и заключва и после още малко в същата посока (трябва да щракне пак и да светне лампата на таблото ако си късметлия



иначе погледни също бутона на аварииките читав ли е, пробвай с друго реле за аварииките евентуално и тн подобни.

- hemi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
абе ти да не страдаш от безсъние
, ще се боря с клю4алката ,пък да видим, бущона е 4итав, пробвах и с релето на един френд(той има същата талига,но ръ4ка)
....сега ще лягам,4е досега поливахме колата
,а утре е ден за миене и 4истене







- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
hemi написа:абе ти да не страдаш от безсъние![]()
, ще се боря с клю4алката ,пък да видим, бущона е 4итав, пробвах и с релето на един френд(той има същата талига,но ръ4ка)
....сега ще лягам,4е досега поливахме колата
,а утре е ден за миене и 4истене
![]()
аз бодувам щот търся информация за това как да подкарам оригиналното дистанционно.





- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

E от къде ги намирате тези 535-ци? Колите, които в момента се продават във форума и в Мобиле.бг са такива тоалетни, че и на 100м не бих се приближил от тях. Колега надявам се да не си взел някоя от тези коли.
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Здравейте колеги,
Моята кола е със т.н. заводска аларма.
Като искарам акумулатора за зарядка и като го сложа пак се включват 4-те мигача. Тогава натискам копчето на дистанционното на алармата и мигачите спират. Това е цялата работа. Много пъти съм го правил. Но трябва да си поиграеш малко първия път докато му хванеш цаката... Аз първия път се луднах - в комбинация от брой натискане и продължителност на задържане стават чудеса, ама така и неможах да ги схвана...
Ако с копчето на дистанционното не се оправи, има голяма вероятност алармата да е сдала багажа. Тогава решението е нова аларма. Но ти трябва истински разбираш специалист, който да искара старата на 100% и да сложи нова и да я върже към комфорт модула за да ти се запазят шукарийките с копчето.
Повечето "аларма майстори" поставят паралелна аларма на старата и ти като не ползваш старата все е дно я нямаш. Но в твоя случай това няма да помогне.
Накартко: пробвай с копчето на дистанционното и ако не стане търси мноооогоооо добър алармаджия.
Относно ключето - да не те притеснява. Преди години в "бялата част" на Европа имаше закон забраняващ шумовете от аларма в населените места. Затова заводските аларми имат ключе с което се изключва само пищялката, но защитата срещу палене си остава. Като ти е изтръгнато ключето, просто няма да пищи при активиране, но мигаците ще си мигат и няма да пали... уж
за начинаещите крадци...
евентуално...
Поздрави,
Д
Моята кола е със т.н. заводска аларма.
Като искарам акумулатора за зарядка и като го сложа пак се включват 4-те мигача. Тогава натискам копчето на дистанционното на алармата и мигачите спират. Това е цялата работа. Много пъти съм го правил. Но трябва да си поиграеш малко първия път докато му хванеш цаката... Аз първия път се луднах - в комбинация от брой натискане и продължителност на задържане стават чудеса, ама така и неможах да ги схвана...

Ако с копчето на дистанционното не се оправи, има голяма вероятност алармата да е сдала багажа. Тогава решението е нова аларма. Но ти трябва истински разбираш специалист, който да искара старата на 100% и да сложи нова и да я върже към комфорт модула за да ти се запазят шукарийките с копчето.
Повечето "аларма майстори" поставят паралелна аларма на старата и ти като не ползваш старата все е дно я нямаш. Но в твоя случай това няма да помогне.
Накартко: пробвай с копчето на дистанционното и ако не стане търси мноооогоооо добър алармаджия.
Относно ключето - да не те притеснява. Преди години в "бялата част" на Европа имаше закон забраняващ шумовете от аларма в населените места. Затова заводските аларми имат ключе с което се изключва само пищялката, но защитата срещу палене си остава. Като ти е изтръгнато ключето, просто няма да пищи при активиране, но мигаците ще си мигат и няма да пали... уж



Поздрави,
Д

- hemi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade



Порових се из документите на колата и забелязах,4е тя по4ти не е карана от.....2003та, интересното е, 4е в свидетелствата за техни4ески преглед от 04 до сега фигурира винаги - аварийни неработят/дефект!!!!! другото което е странно първият път когато я запалих няма6е проблем, при вторият оглед първо хвърлих един поглед на кутията с бушоните и понаместих вси4ки релета, при което забелязах, 4е едно от тях,като4ели беше поизвадено и......хубави4ко го вкарах на мястото му, от този момент колата запо4на да мига постянно, съответно се оказа, 4е то4но това е релето на мига4ите и аварийките, колата си пали нормално и върви ,което ме довежда на мисълта, 4е не е алармата, просто с релето мигат аварийките,а без него нямам мига4и, пробвах с друго реле не се оправи, или някаде дава на късо или наистина проблема идва от тегли4а, понеже и неговите кабели са свързани с мига4ите, при заводския тегли4 отзад в ляво има о6те една кутия с релета за мига4ите!!!!...сега малко инфо за колицата- 89та ,Автомат, електри4ески спортни седалки, падащи задни 1/3 и 2/3, климатик-автоматик, щора, АСЦ, 4х Ел стъкла, АБС, Големия компютър, съраунд систем, миене на фаровете, халогени, централно с дистанционно и аларма, тегли4, ..състоянието е като нова отвън и от вътре, странното е , 4е и от долу е като нова вез никаква ръжда дори лайсните на вратите отдолу са като нови!!!!
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Е честито колега. Наистина не се загледах къде живееш. Изскуби го този теглич или шунтирай тоците там и мисля, че ще се оправи проблема.
Поздрави
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- hemi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 11.07.2004
- Местоположение: Stuttgart
- Кара: 535 iA . W124 260E , 929 Fireblade
хайдееее запо4на се
още не съм врътнал и 60км на нея и се запо4на с .... 4акащите донор
.... още не мога да разбера ще падат ли акцизите или не, да видя как вси4ки Е32 750( 740 се намира ве4е по рядко в добра кондиция) ще излетят кам БГ
, тук са по 1000 до 3000 евра зависи от километрите и състоянието....
днес пак се замотах...приготвил съм една щайга с препарати и 10тина 4етки за зъби.....каса бира ... изкарвам я от гаража ....и се захващам с основното по4истване....после ще има и снимки



още не съм врътнал и 60км на нея и се запо4на с .... 4акащите донор




днес пак се замотах...приготвил съм една щайга с препарати и 10тина 4етки за зъби.....каса бира ... изкарвам я от гаража ....и се захващам с основното по4истване....после ще има и снимки

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Седя в очакване на снимки. 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Колега hemi, аз съм имал подобен проблем с аварийните когато алармата ми остана включена след като дистанционното отказа да работи. На практика алармата беше тази, която ми пускаше аварийните и не можех да ги спра докато не извадих предпазителя на алармата (при мен под задната седалка, отговаря още и за радиото).
След повторна инициализация на дистанционното на алармата ми, което го "върна в играта", успешно изключих алармата и проблема с аварийните естествено изчезна.
Не ми се вярва и при теб да е така, но не пречи да го изключиш като вариант като махнеш предпазителя за проба.
П.П. Ще сменя заглавието на темата.
След повторна инициализация на дистанционното на алармата ми, което го "върна в играта", успешно изключих алармата и проблема с аварийните естествено изчезна.
Не ми се вярва и при теб да е така, но не пречи да го изключиш като вариант като махнеш предпазителя за проба.
П.П. Ще сменя заглавието на темата.
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани