Смяна на масло

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i

Смяна на масло

Мнение от Diavollo » 04 Авг 2009, 10:13

Здравейте!

Наскоро смених маслото и филтъра, но електронния индикатор (редчето със зелени и червени лампички) не се напълни от само себе си. Казаха ми, че трябва да нулирам компютъра, но идея си нямам как става това. Моля, да кажете как се нулира този индикатор (идеята е да се напълни и да свети зелено), ако може да приложите и снимки, ще съм много благодарен :)
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 04 Авг 2009, 10:34

Отвиваш капачката на диагностичната букса, вземаш едно кабелче около 5 см., зачистваш му малко краищата и търсих пинове: № 7 и № 19, слагаш кабелчето на тях и даваш на контакт и чакаш три до пет дъха и си готов, лично ползвам пробна лампа, т.е. тоците или каквото е там да мине през товар - жичката на лампата. Успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i

Мнение от Diavollo » 04 Авг 2009, 11:31

NikiNikolov написа:Отвиваш капачката на диагностичната букса.


Може да не ви се вярва, ама и идея си нямам къде се намира тази букса. Може ли някой да сложи снимка :)
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 04 Авг 2009, 12:49

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 04 Авг 2009, 13:01

Дигаш капака и някъде до предния ляв амартисьор, т.е. да бомбето му, където се захваща имаш едни около 7 см. диаметър кръкла капачка, не може да я сбъркаш, просто седи като тапа, но на винт.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 04 Авг 2009, 13:15

Към кабела свържи резистор 10к да няма после не се нулира с уреда !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 04 Авг 2009, 15:30

Diavollo написа:
NikiNikolov написа:Отвиваш капачката на диагностичната букса.


Може да не ви се вярва, ама и идея си нямам къде се намира тази букса. Може ли някой да сложи снимка :)

От къде си? Ще дойда до вас да ти го направя ако си от Бс. Защото съм пич.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 11.02.2009

Мнение от peshko1 » 07 Авг 2009, 9:02

този индикатор на таблото за маслото може ли да му се има доверие ? смисал може ли да си сменям маслото когато изгаснат вси4ки зелени 4ерти4ки или да си заси4ам километража и да си го сменям на 10000 км ? слагам само бмв масло защото ми обясниха 4е при двигател 1,8 маслото е от изклю4ителна важност

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 07 Авг 2009, 10:06

Колега доста път те чака, ама нейде да видя път минавам през Бургас, свържи се с колегите от района. Иначе на индикатора за масло може да се вярва повече отколкото на гаджето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 07 Авг 2009, 10:12

Колега, мойта кошница е карам с ЛИКИ МОЛИ, не правя реклама, просто съм доволен от това масло от преди 10 години и си карам с него, но нещо зачезва от параза и ще минавам на гръцко от ЕКО бензиностанции, сестрата си кара Крайслера с такова и доста издевателства над него както и аз, при последната смяна беше леко замърсено.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 07 Авг 2009, 15:09

То трябва да е замърсено и не леко.... едно масло изкараш ли го бистро както си го сложил значи не става! Миещите му свойства са нулеви... недейте се подлъгвайте...четете повече книжки, вместо да слушате разни специалисти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1419
Регистриран на: 6.08.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E65

Мнение от ddddk » 07 Авг 2009, 16:02

:OT:
работата на маслото е да маже не да мие. Ако мие значи е вода не масло.

Ако маслото излиза черно, значи в двигателя има нагар. Нагарът може да е образуван по няколко причини. Ако маслото излиза чисто, то значи двигателят е чист. Това е.
Има специални добавки, които се поставят в старото масло преди да се източи. Работи 15 минути и след това се източва с маслото и двигателят е вече чист... почти ... на 2-3 смени се изчиства напълно и след това вече си точиш старото масло с цвят на 15 годишен бърбън 8)
Всичко това с уговорката, че имаш перфектни : FUEL PREPARATION SYSTEM и IGNITION SYSTEM

:OT:

Поздрави,
Д
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 07 Авг 2009, 16:21

dj_ennsy_1 написа:То трябва да е замърсено и не леко.... едно масло изкараш ли го бистро както си го сложил значи не става! Миещите му свойства са нулеви... недейте се подлъгвайте...четете повече книжки, вместо да слушате разни специалисти.

Бистро масло от дизел до сега не съм пускал, само на една Captiva на 6000км, беше си чисто както си беше сипано вътре. Нашите дърти дизели си го цапат маслото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 07 Авг 2009, 17:35

ddddk написа::OT:
работата на маслото е да маже не да мие. Ако мие значи е вода не масло.

Ако маслото излиза черно, значи в двигателя има нагар. Нагарът може да е образуван по няколко причини. Ако маслото излиза чисто, то значи двигателят е чист. Това е.
Има специални добавки, които се поставят в старото масло преди да се източи. Работи 15 минути и след това се източва с маслото и двигателят е вече чист... почти ... на 2-3 смени се изчиства напълно и след това вече си точиш старото масло с цвят на 15 годишен бърбън 8)
Всичко това с уговорката, че имаш перфектни : FUEL PREPARATION SYSTEM и IGNITION SYSTEM

:OT:

Поздрави,
Д


е що от моя мотор го вадя все черно на 5,6 хиляди.и аз ползвам добавки за почистване преди всяка смяна :D :D :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 07 Авг 2009, 18:54

ddddk написа::OT:
работата на маслото е да маже не да мие. Ако мие значи е вода не масло.


Koлега, по принцип от постовете ти тук, мнението ми за теб е добро, но това ти изказване е пълна глупост. Мисля, че не сме училище за да пиша какви свойства и качества трябва да притежава всяко моторно масло...

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook