Проблем газ+бензин М50Б20
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем газ+бензин М50Б20
Здравейте колеги,
След безброй сменени консумативи, свещи, всичко.... Поредният проблем:
Паля колата на студено (бензин), чакам да загрее поне до 70' (извън синята скала) и включвам на газ. Карам и няма грешка, обаче до 10 минути колата започва да се дави и гасне. След това няма палене, нито на бензин, нито на газ... Свалям тръбата от въздушния колектор към баш колектора и след много мъки успява да запали. След цялата тази процедура колата върви перфектно и на газ, и на бензин.
Имам ламбда контрол Ловато, дебитомер-а е изключен защото е счупен. Всичко по газовата уредба е сменено и настроено. До преди да сменя свещите подобен проблем нямаше, освен гърмежите...
Някаква идея ?
След безброй сменени консумативи, свещи, всичко.... Поредният проблем:
Паля колата на студено (бензин), чакам да загрее поне до 70' (извън синята скала) и включвам на газ. Карам и няма грешка, обаче до 10 минути колата започва да се дави и гасне. След това няма палене, нито на бензин, нито на газ... Свалям тръбата от въздушния колектор към баш колектора и след много мъки успява да запали. След цялата тази процедура колата върви перфектно и на газ, и на бензин.
Имам ламбда контрол Ловато, дебитомер-а е изключен защото е счупен. Всичко по газовата уредба е сменено и настроено. До преди да сменя свещите подобен проблем нямаше, освен гърмежите...
Някаква идея ?
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Не може да от свещите... за да става така значи колата се "дави" ... или не е настроена правилно или имаш проблем в изпарителя. Пробвай да завиеш малко "тройника".
Хммм мисля че сте прави. Затворих малко крана на изпрарителя, последните два дни не ми е правила проблеми, но странното е че днес като идвах на работа спрях да погледна какво се случва вътре и останах доста изненадан. Изпарителя беше целият в скреж - студен, въпреки че колата беше на 90 градуса... След като изгасих двигателя от него се чуваха съвсем леки пукания... Дали съм за нов ? Този е на половин година, BRC, и е пазен - винаги в температура е вкарвана колата на газ, палена е на бензин....
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Не си за нов. Просто имаш малък дебит на вода... от къде ти е хваната водата? Свали маркучите и прегледай отворите. Не ти стига водата и за това замръзва... и на мен ми е замръзвал преди година и нещо... но при 160 на магистралата...след което всичко се поровери и вече е 6. Онзи ден като се връщах от Слънчев бряг карах доста километри със 180 и нямаше дертове 

dj_ennsy_1 написа:Не си за нов. Просто имаш малък дебит на вода... от къде ти е хваната водата? Свали маркучите и прегледай отворите. Не ти стига водата и за това замръзва... и на мен ми е замръзвал преди година и нещо... но при 160 на магистралата...след което всичко се поровери и вече е 6. Онзи ден като се връщах от Слънчев бряг карах доста километри със 180 и нямаше дертове
Водата идва чрез два дебели маркуча директно от радиатора, другото което ми прави впечатление е че горе на радиатора през Entlueftung (капачката за обезвъздушаване) цвисти леко и хвърля малко вода, дали това е свързано с проблема ?
Благодаря за инфото

- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Ами не би трябвало от никъде да хвърля вода затегни добре капачката.И направи една снимка да видим как точно ти е вързан изпарителя.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
penio написа:Изпарителя се връзва на малкия кръг, към маркучите за парното.
Точно така, след като прегледах кое къде отива, тамън до това заключение стигнах

@kirililiev - мисля че си напълно прав, какво е нужно за да се обезвъздуши охладителната система ? (опитах се да развъртя платмасовата капачка за целта, но без успех...)
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
развий едната снадка на маркуча който е изход от изпарителя,после духай през капачката на радиатора докато протече от там вода без въздух,предварително напълни радиатора догоре
после запали колата на отворена капачка и изчакал да отвори термостата,развий малката тапичка и намести нивото малко над средата,после затвори всички капачки,мини 5,6 километра.спри,вдигни оборотите до 4000 и развий леко малкото капаче на радиатора,изчакай докато почти спрът да излизат балончета,завий и карай.на другия ден при напълно изтинала кола долей течност в радиатора до кадето трябва.
операцията се прави на включено парно.

операцията се прави на включено парно.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани