Няма такъв филм като моя :((

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Няма такъв филм като моя :((

Мнение от slavianko » 01 Авг 2009, 17:53

Колеги пиша тук защото просто вече съм в шах и мат. Предполагам някой от вас знаят че от доста време търся кутия из нета. Преди да купя колата е била автомат и са и сменяли кутията с ръчка и са сложили кутия от М50 В20 и от там се почва моят филм. Понеже кутията от 20-ката не пасва към кардана на 25-тица са го рязали и заваряли и така и не е направен като хората и аз решавам да сложо всичко както си му е реда. Купих кутия от Е34 М50 В25 кардан пак от Е34 М50 В25 сега обаче се оказва че задната част където е карето не пасва на дифа. Имам два дифа и двата са от Е34 М50 В25 и двата са еднакви и не пасват. Моля ви някой да ми каже колко различни дифа и кардани имат тези В25-тици Защо ет едно и също купе и мотор са различни. И кардана и дифа захващането им е с 6 болта но на кардана който имам аз те са 10мм-трови и малко по раздалечени а дифа също е за захващане с 6 болта но е за 8мм и за малко по малко каре на кардана. Явно има няколко модели кардани или няколко модела дифове ??? Просто вече не знам какво да търся и вече не издържам. Бях решил тайно да се появя днес и утре в Калояново но отново някакъв страшен филм и уви колата е отново в бокса и аз съм в шах и мат :confused: :( :(
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: Няма такъв филм като моя :((

Мнение от kirililiev » 01 Авг 2009, 19:16

slavianko написа:Колеги пиша тук защото просто вече съм в шах и мат. Предполагам някой от вас знаят че от доста време търся кутия из нета. Преди да купя колата е била автомат и са и сменяли кутията с ръчка и са сложили кутия от М50 В20 и от там се почва моят филм. Понеже кутията от 20-ката не пасва към кардана на 25-тица са го рязали и заваряли и така и не е направен като хората и аз решавам да сложо всичко както си му е реда. Купих кутия от Е34 М50 В25 кардан пак от Е34 М50 В25 сега обаче се оказва че задната част където е карето не пасва на дифа. Имам два дифа и двата са от Е34 М50 В25 и двата са еднакви и не пасват. Моля ви някой да ми каже колко различни дифа и кардани имат тези В25-тици Защо ет едно и също купе и мотор са различни. И кардана и дифа захващането им е с 6 болта но на кардана който имам аз те са 10мм-трови и малко по раздалечени а дифа също е за захващане с 6 болта но е за 8мм и за малко по малко каре на кардана. Явно има няколко модели кардани или няколко модела дифове ??? Просто вече не знам какво да търся и вече не издържам. Бях решил тайно да се появя днес и утре в Калояново но отново някакъв страшен филм и уви колата е отново в бокса и аз съм в шах и мат :confused: :( :(


за малкия мост има едно прасе-малкото
за големия мост има два вида,средно и голямо прасе.

в кутиите разликата е в опашката която се сменя за 2 минути.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Няма такъв филм като моя :((

Мнение от slavianko » 01 Авг 2009, 20:19

kirililiev написа:за малкия мост има едно прасе-малкото
за големия мост има два вида,средно и голямо прасе.

в кутиите разликата е в опашката която се сменя за 2 минути.
Принципно кутиите с малката опашка ги слагат само на 20-ките а на 25-ците всички кутии били само с по голямата опашка. Това при Е34. При Е36 слагали кутии и с малката и с голямата опашка в зависимост от годината. Първо взех само голямата опашка обаче изобщо не пасва. Шлица става но гайката не може да се завие изобщо защото самата опашка е с по дълбок шлиц и резбата остава навътре, отделно голямата опашка с голямото гумено каре опира горе в лоста на на скоростите. Та затова заебах направо 20-ковата кутия и си взех оригиналната от 2.5л заедно с кардана обаче отзад сега е филма щото тоя кардан е явно за още по голямо прасе. Има ли кардан който отпред към кутията да е за по голямата опашка а отзад да е за средното прасе което казваш ти ??? Защото не знам какво да мисля всичко ми е от Е34 М50 В25 а не пасва.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Мнение от Turbo_Ted » 01 Авг 2009, 21:21

батьо, пробвал ли си варианта да ползваш 25цово първо парче на кардана, а второто да си ти е автоматовото и към 20ковия диф да го сложиш, при което второто парче (откъм кардана) да го скъсиш и после да се балансира целия вал. един човек то бургас много добре се справя с тези задачки по рязане на кардани и баланс.
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 01 Авг 2009, 21:50

Turbo_Ted написа:батьо, пробвал ли си варианта да ползваш 25цово първо парче на кардана, а второто да си ти е автоматовото и към 20ковия диф да го сложиш, при което второто парче (откъм кардана) да го скъсиш и после да се балансира целия вал. един човек то бургас много добре се справя с тези задачки по рязане на кардани и баланс.
Баце то цялата галимация я правя точно защото не искам рязаници. Той до сега е бил така правен и затова искам да си ми е всичко както си трябва. Че ми писна на всеки 2-3к километра да сменям опори и карета. Иначе толкова различни са карданите че няма пасване един с друг без да се реже и заваря просто се хванах за главата.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: ре

Мнение от kirililiev » 01 Авг 2009, 21:53

slavianko написа:
Turbo_Ted написа:батьо, пробвал ли си варианта да ползваш 25цово първо парче на кардана, а второто да си ти е автоматовото и към 20ковия диф да го сложиш, при което второто парче (откъм кардана) да го скъсиш и после да се балансира целия вал. един човек то бургас много добре се справя с тези задачки по рязане на кардани и баланс.
Баце то цялата галимация я правя точно защото не искам рязаници. Той до сега е бил така правен и затова искам да си ми е всичко както си трябва. Че ми писна на всеки 2-3к километра да сменям опори и карета. Иначе толкова различни са карданите че няма пасване един с друг без да се реже и заваря просто се хванах за главата.


другия вариант е да смениш задния мост и да сложиш подходящия диф,но ще излезе доста скъпо май :|

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ре

Мнение от slavianko » 01 Авг 2009, 22:03

kirililiev написа:
slavianko написа:
Turbo_Ted написа:батьо, пробвал ли си варианта да ползваш 25цово първо парче на кардана, а второто да си ти е автоматовото и към 20ковия диф да го сложиш, при което второто парче (откъм кардана) да го скъсиш и после да се балансира целия вал. един човек то бургас много добре се справя с тези задачки по рязане на кардани и баланс.
Баце то цялата галимация я правя точно защото не искам рязаници. Той до сега е бил така правен и затова искам да си ми е всичко както си трябва. Че ми писна на всеки 2-3к километра да сменям опори и карета. Иначе толкова различни са карданите че няма пасване един с друг без да се реже и заваря просто се хванах за главата.


другия вариант е да смениш задния мост и да сложиш подходящия диф,но ще излезе доста скъпо май :|
Братле имам два дифа и сега ако купя тряти и направо мога да отворя морга и да правя конкуренция на Явор. Просто явно трябва да намеря точният кардан или и аз не знам какво :confused:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Мнение от Sasho.85 » 02 Авг 2009, 10:17

Предложението на Киро да смениш диференциала, ще се окаже най-удачно, ако не искаш да режиш кардана.
Прати едно ЛС на баварка. Той знае какво да сложиш.

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Мнение от ktv » 02 Авг 2009, 13:18

Sasho.85 написа:Предложението на Киро да смениш диференциала, ще се окаже най-удачно, ако не искаш да режиш кардана.
Прати едно ЛС на баварка. Той знае какво да сложиш.

Доколкото знам, Васко /баварка/ смени М20В20 с М20В25. Славяне, ако се свържеш с въпросния колега и той не може да ти помогне, нека ти даде телефона на майстора си за съвет.
Едно е да искаш, второ е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш!


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 02 Авг 2009, 13:23

По темата не ми е ясно нищо,единствено мога да ти помогна да ти подаря една опашка от автомата,ако по някакъв начин ти върши работа :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 02 Авг 2009, 21:33

ivan. написа:По темата не ми е ясно нищо,единствено мога да ти помогна да ти подаря една опашка от автомата,ако по някакъв начин ти върши работа :roll:
Ами благодаря колега но просто ще търся точният кардан. Оказва се че и при Е34 М50 В25 има няколко различни кардана и има точно такъв какъвто търся аз отпред с голямата кръсчатка а отзад карето пак с 6 болта но е малко по малко за средното прасе каквото е моето в случая :confused: :confused:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 02 Авг 2009, 21:52

русенските тунингисти да не открият разликата между 2.0 и 2.5 :confused: ...тц тц тц на къде отива тоя форум за Бога :confused:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 02 Авг 2009, 21:58

Явор написа:русенските тунингисти да не открият разликата между 2.0 и 2.5 :confused: ...тц тц тц на къде отива тоя форум за Бога :confused:
Никой не търси разликите между 2.0 и 2.5 те са ясни. Въпроса е че има разлика между 2.5 и 2.5
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 02 Авг 2009, 22:05

то само при теб има разлики :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 02 Авг 2009, 22:30

Явор написа:то само при теб има разлики :mhihi:
Как ще обясниш тогава. Кутия от 2.5 кардан от 2.5 и диф от 2.5 и кардана не пасва към дифа. ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook