Няколко Въпросчета!!! (съединител, скоростна кутия, виско)
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Няколко Въпросчета!!! (съединител, скоростна кутия, виско)
Здравйте извинявам се за темата .. ама просто ме заболяха очите и главата от прелистване на страници.
1-во мисля че съединителя ми е за смяна как да го тествам дали да го сменям.
2- от къде и как да сменя течноста на съединителя.Щтото ако е от казанчето за спирачките начи само сбозил течноста,че тя беше една аз сложих друга и така.
3- имам някакъв лъфт на скоростите точкно кадето се захващта кардана .. върти се доста наляво и надясно като е загасена и на скорост колата. как да го оправя ?
4- виското ми е за смяна, ама искам да попитам на колко градоса да се фклучва ? 92, 93, 94, ? сегашното е на 88С и си е постоянно зацепено.
благодаря ви предварително. и отново се извинявам за темата.
1-во мисля че съединителя ми е за смяна как да го тествам дали да го сменям.
2- от къде и как да сменя течноста на съединителя.Щтото ако е от казанчето за спирачките начи само сбозил течноста,че тя беше една аз сложих друга и така.
3- имам някакъв лъфт на скоростите точкно кадето се захващта кардана .. върти се доста наляво и надясно като е загасена и на скорост колата. как да го оправя ?
4- виското ми е за смяна, ама искам да попитам на колко градоса да се фклучва ? 92, 93, 94, ? сегашното е на 88С и си е постоянно зацепено.
благодаря ви предварително. и отново се извинявам за темата.
Който не харесва моята мелодия бързо да поема свойта лична траектория!
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
1 - имаше някаде из форума писано. По спомени беше :
опираш предните колела в бордюр, 1ва, и отпускаш леко и по малко. ако накрая колата ти не изгасне значи си за смяна.
по другите 2 не мога да ти помогна щото нямам съеденител
4 виското не се ли управлява от биметалната пластина?
пс: някои знае ли за какво е копчето MEMO на малкия борд?
опираш предните колела в бордюр, 1ва, и отпускаш леко и по малко. ако накрая колата ти не изгасне значи си за смяна.
по другите 2 не мога да ти помогна щото нямам съеденител

4 виското не се ли управлява от биметалната пластина?
пс: някои знае ли за какво е копчето MEMO на малкия борд?
- ecko_becko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 15.12.2006
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
- Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)
По въпроса със съеденителя, до колкото знам се проверява като подпреш предните колела в бордюр, палиш колата включваш на 5-предавка и плавно отпускаш до край педала на съеденителя подържайки 1000 оборота, ако не загасне когато пуснеш педала значи е заминал.
Ако греша нека знаещите да ме поправят
, по другите въпроси не мога да помогна.
Ако греша нека знаещите да ме поправят

- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
При е36 ... спираш на бойдюр или опъваш ръчната ако държи включваш на 3-та и отпускаш бавно и през това време, подържаш оборотите.Ако в напълно отпуснато положение на съединителя, колата не е загаснала значи отиваш да сменяш съединител.Ако угасне значи не се тревожи за сега.Каде отделя долу по средата горе ?
За виското.След като е загряла до нормална работна температура/стрелката е стигнала точно на 12ч/ и си покарал така известно време спираш гасиш колата.И завърташ перката.Ако се върти свободно и направи доста обороти, значи е за смяна.Ако направи един оборот максимум 2 може да изтика.Иначе не е хубаво да е постоянно зацепено виското.Чупят се витла после и по големи бели могат да станат
Иначе купуваш такова каквото излиза по каталог, защото примерно има разлика между такива за Германския пазар и Италиянския /поне така съм чел из темите по спомен/
За течноста.Сменяй я тя сигурно не е сменяна отдавна.Май повечето ползваме дот3 сменя се на цялата спирачна система и на съединителя.После обезвъздушаване и готово.
За виското.След като е загряла до нормална работна температура/стрелката е стигнала точно на 12ч/ и си покарал така известно време спираш гасиш колата.И завърташ перката.Ако се върти свободно и направи доста обороти, значи е за смяна.Ако направи един оборот максимум 2 може да изтика.Иначе не е хубаво да е постоянно зацепено виското.Чупят се витла после и по големи бели могат да станат

За течноста.Сменяй я тя сигурно не е сменяна отдавна.Май повечето ползваме дот3 сменя се на цялата спирачна система и на съединителя.После обезвъздушаване и готово.

Аха мерси за отговорите щте тествам днес, А съединителя отделя горе ..
А относно виското .. италианското беше на 94F ама за тука в тия жеги ми се струва много .. а пак и аз слагах едно 94 пак да тесвам и флучва малко късничко, и стрелката седи на 12:01 а сас тва зацепеното седи на 12:00.
А за течноста от каде да я источа и как да обезвъздуша в последствие?
А относно виското .. италианското беше на 94F ама за тука в тия жеги ми се струва много .. а пак и аз слагах едно 94 пак да тесвам и флучва малко късничко, и стрелката седи на 12:01 а сас тва зацепеното седи на 12:00.
А за течноста от каде да я источа и как да обезвъздуша в последствие?
Който не харесва моята мелодия бързо да поема свойта лична траектория!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани