-->от 525 към 535 или 540
Модератор: Технически модератори
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
-->от 525 към 535 или 540
Здравейте колеги,
след няколко месеца се надявам ,да се сдобия с едно такова зверче. Проблема му е двгто,2.5 мотра е бил на газ ,сега е на метан и състоянието му е повече от лошо. Били са ме астри Г 1.6 с 2 коли на 400 метра,за пример. И сега мисля като го взема ,дали да не сложа едно по-голямо двг ,например 3.0 или може би от 540 да намеря мотор.Сега ще кажете защо искам толкова голям мотор,защото колата мисля да я правя за за събота и неделя за кеф и отвреме на време на Калояново да си я карам!
Четете след четвърта страница,промени ми се концепцията за колата,вече не искам да я правя за дрифт.
Ето и малко снимки,колата е много запазена и прекрасна!

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29
след няколко месеца се надявам ,да се сдобия с едно такова зверче. Проблема му е двгто,2.5 мотра е бил на газ ,сега е на метан и състоянието му е повече от лошо. Били са ме астри Г 1.6 с 2 коли на 400 метра,за пример. И сега мисля като го взема ,дали да не сложа едно по-голямо двг ,например 3.0 или може би от 540 да намеря мотор.Сега ще кажете защо искам толкова голям мотор,защото колата мисля да я правя за за събота и неделя за кеф и отвреме на време на Калояново да си я карам!
Четете след четвърта страница,промени ми се концепцията за колата,вече не искам да я правя за дрифт.
Ето и малко снимки,колата е много запазена и прекрасна!

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29

By stefoto101, shot with Canon PowerShot A430 at 2009-07-29
Последна промяна BULL3T на 09 Яну 2010, 3:02, променена общо 3 пъти
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Бе тоя мотор лесно се прави, но не е ясно какво му е...
С какви пари разполагаш за горепосочените интервенции със смяна на маторя?
С какви пари разполагаш за горепосочените интервенции със смяна на маторя?
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Събирам в момента,предполагам че до нова година ще имам едно 2 3 хиляди лева.Но те са крайно недостатъчни за да се купи всичко и да се сложи един мотор.Знам че един такъв 2.5 мотор 170 коня е около 1000 и нещо лв.Всичко ще се прави лека полека.Надявам се че другата година по това време колата ще бъде направена.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Ако ще правиш такива неща , по добре си намери една готина кола със всичко вътре , че тая като гледам е гола пушка..земи една голям бъбрек и бухай вътре матор...тука само филм ще гледаш!

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Колега, мисля че най-удачният вариант за тебе ще е да направиш този мотор, като преди това изскубеш всички видове гас и я олекотиш.
В раздела се появиха доста теми напоследък за това, порови се малко и ще добиеш представа

В раздела се появиха доста теми напоследък за това, порови се малко и ще добиеш представа

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
JIKI_RACER написа:Ако ще правиш такива неща , по добре си намери една готина кола със всичко вътре , че тая като гледам е гола пушка..земи една голям бъбрек и бухай вътре матор...тука само филм ще гледаш!
сьгласен сьм с колегата поне повечко екстри да имаше

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Този мотор го водят перфектен за турбиниране, защото биелите му са ковани, както и коляновия вал. Но с турбиниране трябва смяна на съединител също. Препоръчват на Sachs бездемпферен за М5 haevy duty. За да си дрифтър трябва да подобриш и окачването и да олекотиш колата. Може и скоростната кутия да не издържи също, но това не е задължително. Специално тези коли са доста здрави. Чети повече и специално питай Slavianko какво и колко му е струвало да турбинира. Мисля едни 5000лв ще ти стигнат, но мотора трябва да ти е перфектен!!! Иначе ще го счупиш и файда от налятите пари никаква.
Поздрави и да знаеш, че парите дадени за една кола клонят към безкрайност
Всеки месец спокойно можеш да хвърляш и по 1000лв и пак да не стигат.
Поздрави и да знаеш, че парите дадени за една кола клонят към безкрайност

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
///vlado написа:Според мен ... тия пари дето ще ги вложиш в този мотор спокойно можеш да си купуш едно м50 и да не се занимаваш с глупости и излишни нерви.
да но точно този мотор в сток вариант става много коне с турбина

- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Да обаче тук проблема е че в двигателя сигурно е лютеница! Кириле, колко горедолу се постигат коне ,ако се турбинира и ти като дрифтър кажи кое ще да е по-добре ,едно по-голямо моторче или турбо на това?
На мен ми се върти идеята да сложа 3.0 защото съвпада със скорстната кутия и от там да мисля.
Колата въобще не е гола,има люк ел стъкла и огледала и двузонови духалки
също така суич за халогенки.
Аз говоря за тази кола защото ще я взема много изгодно!Не става и въпрос да се взима друга кола. И пак казвам купето е безупречно.
На мен ми се върти идеята да сложа 3.0 защото съвпада със скорстната кутия и от там да мисля.
Колата въобще не е гола,има люк ел стъкла и огледала и двузонови духалки



Аз говоря за тази кола защото ще я взема много изгодно!Не става и въпрос да се взима друга кола. И пак казвам купето е безупречно.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
BULL3T написа:Да обаче тук проблема е че в двигателя сигурно е лютеница! Кириле, колко горедолу се постигат коне ,ако се турбинира и ти като дрифтър кажи кое ще да е по-добре ,едно по-голямо моторче или турбо на това?
На мен ми се върти идеята да сложа 3.0 защото съвпада със скорстната кутия и от там да мисля.
Колата въобще не е гола,има люк ел стъкла и огледала и двузонови духалки![]()
![]()
също така суич за халогенки.
Аз говоря за тази кола защото ще я взема много изгодно!Не става и въпрос да се взима друга кола. И пак казвам купето е безупречно.
Може и 350 к.с. да изкараш

А това за двузоновите духалки всички е34 си го имат фабрично



Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
BULL3T написа:Да обаче тук проблема е че в двигателя сигурно е лютеница! Кириле, колко горедолу се постигат коне ,ако се турбинира и ти като дрифтър кажи кое ще да е по-добре ,едно по-голямо моторче или турбо на това?
На мен ми се върти идеята да сложа 3.0 защото съвпада със скорстната кутия и от там да мисля.
Колата въобще не е гола,има люк ел стъкла и огледала и двузонови духалки![]()
![]()
също така суич за халогенки.
Аз говоря за тази кола защото ще я взема много изгодно!Не става и въпрос да се взима друга кола. И пак казвам купето е безупречно.
ти решаваш,сложи ако искаш 4,4 все е тая ако можеш да си го позволиш,но най ефтиния вариант е турбо-стига да го сложи правилния човек щото иначе излиза много скъпо.ако смяташ да ползваш тази кола за някви спортни цели,първо трябва някакси да свалиш от нея 300 кила



- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Tи си прав,но една е30 ще ми струва повече от това което ви показвам,това е целия проблем! Ще го мисля как да стане,всичко е в процес на мислене,събиране на пари,разучаване и тн. Искам да разбера кое ще излезе най-евтино и най-удобно да се направи!Нито бързам нито нищо,така че имам достатъчно време да си мисля какво да правя! Но едно е сигурно,това ще е колата!
Дето се вика ще се опрая и пък ще си взема поука,а и каквато и кола да си взема все ще да е филм,и все ще ми е шантаво всичко ,докато не потръгнат нещата!
Дето се вика ще се опрая и пък ще си взема поука,а и каквато и кола да си взема все ще да е филм,и все ще ми е шантаво всичко ,докато не потръгнат нещата!

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Да знаеш, че едно 3.0 или 4.0 (М60) не е само да го сложиш. Трябва ти генерацията, скоростната кутия, диференциала и кардана. Трябва да се премести сервото, АБС-а и още куп неща. Не е толкова лесно и евтино да се сложи този мотор, и трябва майстора да го е правил, а не да се учи на твоята кола. Имай предвид, че се сваля и таблото за да се прекарат кабелите за новото табло и чек контрола. Абе общо взето трябва цялата кола да я разглобиш. Това естествено ако искаш колата ти да е както трябва.
Аз лично бих закарал тази кола на някой проверен майстор и ще му кажа да направи пълна ревизия на мотора. След това я карам да се турбинира и накрая събирам пари за едно хубаво окачване + спирачки от М5 (продават се предни апарати за 350лв. - за справка Ikonkata) и накрая финишираш с една яка бегачка, която ще ти излизне към 7-8000лв. Естествено тези пари са оптимистичния вариант. Могат да излязат още куп неща по тази кола и да ти стъпи на 20 000лв всичко. Нищо не се знае
За такива проекти трябва да имаш доход поне 5000 на месец и да отделяш едни 1000лв за колата.
А Мечо Пух е казал "Колкото повече - толкова повече"
Ти си прави сметка.
Поздрави


А Мечо Пух е казал "Колкото повече - толкова повече"

Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани