Е34 М50В20 с ВАНОС не пали (и не приема диагностика)

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: с колкото пари изкара
Мечтае да кара: BMW S1000RR
Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)

Е34 М50В20 с ВАНОС не пали (и не приема диагностика)

Мнение от T0nk00 » 28 Юли 2009, 16:44

Корабът не иска да пали :help:

Имахме съмнения за проблем с имобилайзера, но не е от него.
Съмнението сега е за споминал се компютър, но когато я пускаме на диагностика не иска да засече колата и дава грешка. Съответно няма как да видим дали не е и някой датчик.

Помпата работи, искра има. Най-странното е, че точно когато се гаси колата тогава идва бензин в инжекцията. Явно нещо управлението не е наред.

Ако някой се е сблъсквал с проблема, моля да каже.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: София

Мнение от sod518i » 29 Юли 2009, 18:02

Здрасти колега,правилно си се насочил към компа.Обаче има един момент,че може в компа да няма захранване и диагностиката да не го вижда а компа да си е здрав.Това е по добрия вариант.Другия е да си е заминал.

Поздрави

Мариян

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 29 Юли 2009, 19:37

Хващаш един колега със същата кола и за 10 минутки разбираш дали е той.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от Scooby Doo » 30 Юли 2009, 15:29

Може да е датчик за положението на коляновия вал. Но би трябвало да излезе на диагностика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 30 Юли 2009, 17:16

първо преди да вземеш да сменяш части свали ЕКУто ,отвори го и виж вътре да няма жаби и гущери!
Че преди време имах подобен случай,колата както си работеше угасна и до там ,ток да те утепа, бензин да те удави и не и не!На края се оказа че беше зеленясало ЕКУто и след почистване запали на четвърт оборот с умрял акомулатор!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: с колкото пари изкара
Мечтае да кара: BMW S1000RR
Детайли за колата: корава 316-ка (M40B20)

Мнение от T0nk00 » 01 Авг 2009, 18:28

Щетите станаха ясни:

Компютър, и два датчика. Следващата седмица е готова срещу има няма 500 лв.

Благодаря на отзовалите се (помогнахте)

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 25.03.2008
Местоположение: СОФИЯ

ECU

Мнение от kluchar » 07 Авг 2009, 22:56

а със старото какво стана запази ли го
КЛЮЧАР

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook