ПРОБЛЕМ (TDS - двигателят работи неадекватно)
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ПРОБЛЕМ (TDS - двигателят работи неадекватно)
Колеги днеска ми се случи нещо странно. Както си карам и изведнъж угасна. После запалвам я и се форсира сигурно на 3-4 хиляди оборота и лампата за дюзите свети. Някакви идеи откакво може да е? Паля, угасям същата работа нещо от дюзите ли е? Също така оборотомера не работи нито за харченето стоят си на нула.
Става въпрос за 525TDS 91-ва
Става въпрос за 525TDS 91-ва
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
rado_1983 написа:А къде се намира тоя датчик на маховика? Някое друго обяснение да има според вас може ли да е дюзата щом свети постоянно.
Колега къде ли се намира датчика на маховика?
- Methodius
- Митоди яде мисо
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Kristiyan написа:Това е от датчика на маховика, преебал се е, трябва ти нов или от някоя морга, нов от магазина е 195 лева, аз наскоро сменях
А защо да не е от кабелите ..


Единственото нещо, от което се нуждае злото, за да триумфира, е добрите хора да не правят нищо ...
Methodius написа:Kristiyan написа:Това е от датчика на маховика, преебал се е, трябва ти нов или от някоя морга, нов от магазина е 195 лева, аз наскоро сменях
А защо да не е от кабелите ..Датчика се замерва и се разбира дали е от него .. не подлъгвай човека веднага да купува, преди да е сигурно, че е точно там проблема ..
Аз не го карам да купува, може само с почистване да стане, но проблема е от там!

Здравейте,
колега проблемите са няколко според мен.
По сериозния ти е ГНП или умна дюза(но щом вдига оборотите мисля че е ГНП). Имах подобен проблем но при мен беше външен чип "тунинг" свързан с ГНП'то, като го отсраних всичко се оправи(вдигаше оборотите сама, тоест подаваше газ и ако си на ниска скорост хукваше като полудяла, след това оборотите падат колата изгасва и светва лампичката за дюзата). Провери всички връзки на гнп и умната дюза преди да купуваш или да сменяш някои неща.
Проблема ти да не работят оборотомера и разходомера може да е от самото табло, погледни във важните теми там имаше хубаво описание как да го свалиш и да смениш някои друг кондензатор.
Поздрави и успех
колега проблемите са няколко според мен.
По сериозния ти е ГНП или умна дюза(но щом вдига оборотите мисля че е ГНП). Имах подобен проблем но при мен беше външен чип "тунинг" свързан с ГНП'то, като го отсраних всичко се оправи(вдигаше оборотите сама, тоест подаваше газ и ако си на ниска скорост хукваше като полудяла, след това оборотите падат колата изгасва и светва лампичката за дюзата). Провери всички връзки на гнп и умната дюза преди да купуваш или да сменяш някои неща.
Проблема ти да не работят оборотомера и разходомера може да е от самото табло, погледни във важните теми там имаше хубаво описание как да го свалиш и да смениш някои друг кондензатор.
Поздрави и успех
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Колега иди да ти погледнат умната дюза.Според мен проблема е от нея.Наскоро и аз имах подобна ситуация и се оказа тя.Успех.
Благодаря и аз си мисля че е дюзата защото като стане така и светва лампичката за дюзата на таблото. Таблото си е наред защото като се оправи за минута две и веднага си показва и оборотите и економизера. Предложете някой майстор от Добрич ако знаетет към когото да се обърна да погледне. Мерси предварително.
А има ли някой бушонче или реле за дюзата да не би да е задържало, че не ги разбирам тия неща много много.
А има ли някой бушонче или реле за дюзата да не би да е задържало, че не ги разбирам тия неща много много.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Колега ти от Добрич ли си? Драсни едно лично се разберем нещо за проблема ти 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
Колега със сигурност не е от умната дюзаrado_1983 написа:Благодаря и аз си мисля че е дюзата защото като стане така и светва лампичката за дюзата на таблото. Таблото си е наред защото като се оправи за минута две и веднага си показва и оборотите и економизера. Предложете някой майстор от Добрич ако знаетет към когото да се обърна да погледне. Мерси предварително.
А има ли някой бушонче или реле за дюзата да не би да е задържало, че не ги разбирам тия неща много много.

От нея колата няма да има мощност,ще свети лапмата на таблото и нищо друго.Някъде някой кабел дава на късо
П.П.Дори да сложиш обикновена дюза на нейното място,мотора пак ще си работи гладко,без аномалий-единствената,която ще е липсата на мощност.
- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Видях се с колегата, проблема му не е от умната дюза, колата работи перфе, има мощност, но държи високи обороти когато си поиска и разходомера и оборотомера не работят. Утре ще отиде на диагностика и да видим какво ще покаже 

ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК
[OO==[|][|]==OO] 
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070


Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани