Е-34 Проблем с плафоните! Помагайте!!! Вече е Отсранен!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 10.07.2009
Местоположение: София

Е-34 Проблем с плафоните! Помагайте!!! Вече е Отсранен!!!

Мнение от Aleks1974 » 24 Юли 2009, 3:43

Здравейте колеги! Някой може ли да даде някакво логично и
адекватно обяснение защо когато си вдигна колата на подемника
за някакъв преглед отдолу, ми светват фсичките плафони в купето
и след това гаснат но като тръгна и карам по павета или по по-лош път примигват известно време и се опревят? Случвало ми се е да ми поднесе зимата и на един коловоз подпря на скоростите като в момента в който друсна всичко светна!!! Не съм на ти с токовете за това ако може някой да ми обясни нормално ли е че изопщо не съм на ясно с електрото!!!
Благодаря предварително на всички!!!
Последна промяна Aleks1974 на 24 Юли 2009, 11:50, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 24 Юли 2009, 5:06

Предполагам става въпрос за тези плафони, които светят при отворена врата... това, което ми ражда главата в този ранен час е, че вероятно някое от палчетата на вратите ти сработва все едно е отворена вратата без тя да е...
примерно на подемника ако се посуква леко каросерията... или пък по паважа от вибрации и т.н.
Ако светват при изключена позиция (средно положение) на копчето ... май нещо от кабели ще да е... а май спя вече... Изгаси ги от централния и би трябвало да изгаснат...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 24 Юли 2009, 5:40

КОлега, и аз съм на същото мнение .Някое от палчетата понеже са пластмасови и са се изтъркали и не дават хубав контакт при затворена врата и ти сигнализира,че е отворена. Аз имах същият проблем с копченцето на шофьорската врата преди две години предполагам и при теб ще е това- то се износва най-бързо защото тази врата се отваря най-много. При мен като кача колата странично на тротоара с десните гуми и след това не можеше да прилепне хубаво палчето на шофьорската врата и алармата се разсвирваше. Ще ти кажа как реших аз проблема . Взех един нагрят поялник и много внимателно започваш да наслояваш пластмаса върху копченцето .Първо оглеждаш къде прилепва точно копченцето -там ще видиш как самата пластмаса е 'гладна' и се е износила и започваш да наслояваш. Трябва да ти кажа,че трябва съвсем малко наслояване и си готов. Другият вариант е да смениш копченцето и да си купиш друго ама самото разглобяване и търсене на такова копченце ще ти отнеме много повече време отколкото тази манипулация с поялника. Успех с ремонта !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Мнение от golov_bg » 24 Юли 2009, 7:00

просто леснои удобно-колата се усуква и като са леко износени палците и светва аз като карам по неравности мии го прави този номер но съм му намерил цаката
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 10.07.2009
Местоположение: София

Мнение от Aleks1974 » 24 Юли 2009, 8:26

Благодаря ви колеги! Както каза колегата по горе в средно положение
не светят! Ако не съ били копчетата в средно положение като я вдигна светват и щом я сваля на земята гаснат и като тръгна започва да го прави за исвестно време след около 30-40 минути всичко си е нормално както си е било явно докато си дойде всичко на мястото кадето е лежало както казахте по-горе че се усуква купето при вдигането за което не ми беше минало през акъла а докато примигват и аз това правх, слагах ги в средно положение но се чудех дали не е нещо по сериозно! Значи проблема не е много голям!
Благодаря ви за бързият отговор на всички!
Успех и на вас и Най-вече Безаварийно!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 24 Юли 2009, 9:26

просто си лепни един слой изолирбанд върху копчето и толкова.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 10.07.2009
Местоположение: София

Мнение от Aleks1974 » 24 Юли 2009, 10:04

Точно това ми мина през главата да направя за проба, но току-що направих друго дано не е простотия ,че съм цар в това отношение и почти нямам равен но
както и да е, вече е направено и по късно до час накаде я качвам на подемника за проба и ще кажа какъв е
резултата!!!
Изрязах едно кръгче от капачката на една химикалка от страната където е като куршум и го лепнах с каноколит за бутона!
Пасна идеално дори е черно!
Остава да я кача за проба че ми е интересно и
ще ви пиша за резултата!!!
Благодаря за отзивите!
Успех!!!
Последна промяна Aleks1974 на 24 Юли 2009, 10:18, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 24 Юли 2009, 10:04


Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 10.07.2009
Местоположение: София

Мнение от Aleks1974 » 24 Юли 2009, 11:47

Колеги благодаря на всички! Вече всичко си е както трябва!!!
Беше точно бутона на шофьорската врата както по-горе спомена
колегата, че най-много се отваря тя и от там почнах и аз!!!
Благодаря за съвета още веднъж и успех на всички!!!

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook