колеги моля за помощ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 1.05.2009

колеги моля за помощ

Мнение от джакомо » 04 Юли 2009, 14:03

колата е Е34 М50 от скоро сам с газова уредба но обикновенна колата варви прекрасно гори перфектно но и играят ниските обороти правих какво ли не и ни6то несе полу4ава ходих при доста газаджии и вси4ки вдигат раце колата не гасне просто оборотите и падат до 600 и се вдигат до 800 рядко ги задаржа на 1000 ако аз ги вдигна до 1000 след като я загася и запаля от ново пак се по4ва това колебание проверих еси4ки марку4и свалях и стапковото мотор4е 4естих го но пак ни6то аз си мисля ве4е да нее изпарителя вапреки 4е вси4ко е 4истоножо на един месец LOVATO минал сам около 1500км моля помогнете

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 04 Юли 2009, 14:20

ако от гарнитурите на колекторите смуче въздух се получава този ефект...патил съм...
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 04 Юли 2009, 14:40

Стария ми компакт имаше обикновена газова уредба и тоя проблем нямаше оправия. Пробвал съм какво ли не но без успех.

http://kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=1084


Ето тук съм пуснал тема, ако искаш разгледай съветите.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 04 Юли 2009, 15:21

не разбрах пробвал ли си колега да подемниш о-пръстените на колекторите....струват малко и решават този нерешим проблем ;)

пробата впрочем е лесна - бутилка с вода и веро и малка дупка на капачката от там нататък е пръскане и гледане ;)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 1.05.2009

Мнение от джакомо » 04 Юли 2009, 18:13

зна4и трябва да праскам с пяната на всеки целиндар там кадедто се захва6ата входя6тите колектори
и ако смукне от пяната сменям гарнитура

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 04 Юли 2009, 19:26

Няма нужда да пускаш втора тема за същия проблем с колата ти, просто пиши в първата.
Съветвам те също така и да прочетеш правилата на форума - особено внимание ти обръщам на точното формулиране на заглавията, имай го предвид занапред.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook