губи мощност "Проблема решен"

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

губи мощност "Проблема решен"

Мнение от Ntalanov » 30 Юни 2009, 16:39

Колеги,кото карам на дълго растояние примерно 500км. до първите
200-250км. колата си върви перфектно,но след това започва да губи мощност в ниските обороти до 4000 на горе няма проблем, като измина цялото растояние на място колата леко мени оборотите.
На другия ден няма никакъв проблем.Колата е Е34 М50Б20 ванус,автоматик,комби. На какво може да се дължи това?
Последна промяна Ntalanov на 03 Авг 2009, 15:49, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 30 Юни 2009, 16:54

имал съм отдавна същия случай... оказаха се неподходящи за мотора свещи, макар че по каталог май ставаха... бяха четирипроводни, а в дару ги смениха с обикновени бош, и забравих за това ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 30 Юни 2009, 17:01

Владо написа:имал съм отдавна същия случай... оказаха се неподходящи за мотора свещи, макар че по каталог май ставаха... бяха четирипроводни, а в дару ги смениха с обикновени бош, и забравих за това ;)


В момента съм с NGK BKR 6 EK,закупени от Камор преди няма и 3000км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 30 Юни 2009, 17:11

e нелепо ще е в камор да ти сложат неподходящи свещи... макар че не си споделил от кога е проблема, преди или след смяната...
пак да отбележа, че получавах проблема след малко по-продължително монотонно каране по магистралата например... на смесени режими нямаше грижи...
най-вероятно нещо друго ще се окаже :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 30 Юни 2009, 17:27

Е то монотонното каране си е през целия път,но това че са купени от Камор не значи,че неможе да е от тях. Забравих да спомена,че на другия ден при първото запалване няколко секунди двигателя работи
все едно му липсват 1-2 цилиндъра и слет това всичко си е наред до следващото дълго пътуване.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 01 Юли 2009, 12:00

Днес си купих свещи NGK BKR6EQUP,ще ги сменя и ще видя при следващото пътуване дали проблема е от свещите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Мнение от Иван Стоянов » 01 Юли 2009, 19:50

Нещо не виждам каква е логиката да са свещи.Те или работят или не!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 01 Юли 2009, 20:33

Иван Стоянов написа:Нещо не виждам каква е логиката да са свещи.Те или работят или не!?


Има логика колега,защото свещите може и да не работят така както трябва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Мнение от santo_bansko » 01 Юли 2009, 21:17

Някоя лула?
Някоя бубина?
Може и да звучи смешно но на мене от пръскалките,за чистачките ми сълзеше вода над 1-цилиндар:)
И докато не разгобих да видя,за какво става на въпрос се чудех от къде ми е дошло:)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 01 Юли 2009, 21:29

Всички бубини и лули са нови оригинални,а до това за водата от пръскалките не съм забелязал да имам проблем и не мисля, че може да е от това, защото го прави когато не съм ги ползвал.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Мнение от santo_bansko » 01 Юли 2009, 21:50

Ntalanov написа:Всички бубини и лули са нови оригинални,а до това за водата от пръскалките не съм забелязал да имам проблем и не мисля, че може да е от това, защото го прави когато не съм ги ползвал.


Не е нужно да ги ползваш,има едни шибани малки тапички дето са от витрешна страна и като въли дижд и тапичките неволно изчезнат,почва да пилни цилиндира,тоест свеща се мокри и се сещаи кво става:)
До всички дето,ще кажат:ама нали е за това тази кора?
Кората не винаги пази ;)
Сигорен съм,че нее такъв проблема,ама даи боже да е такъв та да се разминеш без пари:)

Успех!

Поздрави!:)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 01 Юли 2009, 21:57

Колега,не мога да включа за коя тапичка става на въпрос,ако можеш поясни

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Банско!
Пол: Мъж
Кара: Само компоти:)

Мнение от santo_bansko » 01 Юли 2009, 22:06

Ntalanov написа:Колега,не мога да включа за коя тапичка става на въпрос,ако можеш поясни


Абе отвърташ бубините и,ако няма вода в някои от цилиндрите,ще търсиш проблема другаде:)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: София

Мнение от Ntalanov » 01 Авг 2009, 9:36

Оказаха се свещите. След пробег от над 1000 км проблемът не се появи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 01 Авг 2009, 19:38

Браво напиши в първият си коментар с какви свещи си бил и какви точно си купил. В заглавието напиши след губи мощност "Проблема решен" :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook