Уплътнения на филтъра за маслото...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Уплътнения на филтъра за маслото...

Мнение от dokie » 30 Юни 2009, 16:26

Преди малко си смених (сам) маслото, но в кутията при филтъра намерих следните нещаИзображение
тези гумените са старите, но медните не намерих къде да ги сложа - шайба си има самия болт и не е медна, а направо е като заварена за главата му. Трябва ли сега да отварям нещо да им търся място... да не е единия за болта на филтъра, а другия за този на картера? (не се сетих да го пробвам)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 30 Юни 2009, 16:29

едното е дифтунгата за картера 100%
другото е шайбата за болта на филтъра според мен
а О=пръстена малкия е за началото на стеблото на филтъра.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 30.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E38 M62B44TU
Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
Детайли за колата: DF85926

Мнение от georgipass » 30 Юни 2009, 16:36

_65536_kb_sec_ написа:едното е дифтунгата за картера 100%
другото е шайбата за болта на филтъра според мен
а О=пръстена малкия е за началото на стеблото на филтъра.


Точно ;) и аз като сменях едната дифтунга сложил на болта за филтъра, а другата на пробката за маслото ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 30 Юни 2009, 17:16

Ako протече ще има задачи с повишена трудност за изпълнение при картера... другото е лесно при филтъра... Мерси за консултацията :) !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 30 Юни 2009, 17:28

нали знаеш разликата между теч, прокапване и омасляване... най-много до третото да стигнеш... развъртането следващия път е въпроса...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 30 Юни 2009, 17:37

непрепоръчителния вариант е да събереш в един лиген маслото и да смениш дифтунгата
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 30 Юни 2009, 22:00

Владо написа:нали знаеш разликата между теч, прокапване и омасляване... най-много до третото да стигнеш... развъртането следващия път е въпроса...

в смисъл?... тези дифтунги не са ли просто за по-добро уплътнение?
_65536_kb_sec_ написа:непрепоръчителния вариант е да събереш в един лиген маслото и да смениш дифтунгата

защо "непрепоръчителен"? - не е ли просто "омазване"... това да го разбирам като "не го пипай", нали...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 01 Юли 2009, 7:58

Стоян ти казва, че е вариант, но принципно не е желателно поради възможността от напрашаване и като цяло-зацапване на маслото. Вече ако действително имаш проблем с течове и прокапвания, по-добре я смени.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 02 Юли 2009, 13:44

е че дифтунгата на тапата на картера може да се смени без да се изтака маслото....с малко повече сръчност скорост и загуба на 5 грама масло ;)
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook