СКОРОСТНА КУТИЯ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

СКОРОСТНА КУТИЯ

Мнение от slavianko » 29 Юни 2009, 23:08

имам едно въпросче а не знам към когода се обърна и затова пускам и тук една тема та дано някой ми отговори
Предполагам повечето от вас знаят каква е кочината но все пак ще напиша пак Е34 М50 В25. Та значи преди да я купя е била автомат и са му сменили кутията от автоматична с ръчна. Взели са обаче кутия от М50 В20 която всъщност е същата, просто разликата е в опашката за захващането към кардана. Взели са и 20-ков кардан и за да го хванат към дифа щото на 2.5 е с 6 болта са го рязали и заваряли и така са го направили че на 1000км сменям тампони и опори. Та мисълта ми е може ли на тая моята 20кова кутия да и се смени само опашката с такава от 2.5 и да си взема един читав кардан от 2.5 и да си реша проблема или не може да се смени само тая опашка??? Което ще рече че трябва да се оръся и да купувам цяла кутия. Моята си е в префектно здраве и все се надявам да се получи тоя номер че в момента съм останал без лев покрай това турбиниране. Вече няколко колеги ми потхвърлиха че е възможно но искам и още компетентни мнения.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 26.07.2008
Пол: Мъж
Кара: bmw 520

Мнение от markanec » 29 Юни 2009, 23:20

ще стане колега както си написал,само опашката и кардана.Стига да намериш опашка от 2.5 скоросна кутия.Успех от мен :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 29 Юни 2009, 23:58

markanec написа:ще стане колега както си написал,само опашката и кардана.Стига да намериш опашка от 2.5 скоросна кутия.Успех от мен :yes:
То не че няма да е зор с намирането само на опашката но поне е някаква надежда. Евентуално от някоя строшена кутия :roll: :roll:
Все пак нека се изкажат и други колеги ако знаят нещо по въпроса. А събота и неделя така или иначе ще я смъкна от колата та да видим.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 795
Регистриран на: 15.11.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34/М50 и М60
Мечтае да кара: Е34 V12
Детайли за колата: Ооо много са...

Мнение от S_h_e_f_a » 30 Юни 2009, 0:09

И аз съм,че ще стане ;)
Но ми се струва че ще ти е по евтино да си вземеш цяла кутия отколкото само опашката (или поне при 30-ките седи така проблема) ако не се лъжа бях виждал в продава кутия за 150лв ;)
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 30 Юни 2009, 8:52

Ама незнам Диф-а ти от каква кола е ... Най-вероятно е от 2.5 щом казваш че е рязан 2.5цов кардан и напасван за захващане към 2.0...Затова само ти трябва една кутия от 2.5 и един кардан... Явно ти е дебалансиран кардана след това заваряване и затова ти къса тампона...



Извода е : Кутия от 2.5 и кардан от 2.5 и си готов...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 30 Юни 2009, 11:43

S_h_e_f_a написа:И аз съм,че ще стане ;)
Но ми се струва че ще ти е по евтино да си вземеш цяла кутия отколкото само опашката (или поне при 30-ките седи така проблема) ако не се лъжа бях виждал в продава кутия за 150лв ;)
Намирам кутии да и на добри пари. Въпроса е в това че все са на другият край на БГ и не мога да бъда сигурен дали ще ми дадат читава. Докато ако намеря само опашка поне знам че моята си е перфектна.
SaSo написа:Ама незнам Диф-а ти от каква кола е ... Най-вероятно е от 2.5 щом казваш че е рязан 2.5цов кардан и напасван за захващане към 2.0...Затова само ти трябва една кутия от 2.5 и един кардан... Явно ти е дебалансиран кардана след това заваряване и затова ти къса тампона...



Извода е : Кутия от 2.5 и кардан от 2.5 и си готов...
Дифа е голямото прасе да от 2.5.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook