М51 с пластмасов колектор?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

М51 с пластмасов колектор?

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2009, 19:43

Колеги ,става въпрос за 525tds 11.93.Смукателните колектори са пластмасови,както и кутията на масленият фиртър.Досега не бях виждал подобна модификация-направи ми впечатление ,че куплунга за взимане на + не се намира на стандартното място пред мотора за чистачките ,а беше доколкото си спомням между тръбите за 3 и 4 цилиндър и не беше в квадратна кутия ,а в елипсовидна.Някой може ли да даде повече информация-някаква модификация за Е34 ли е или пък съм чувал,но не съм виждал че при Е39 М51 е с пластмасови колектори и ако е така взаимно заменяеми ли са. :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 25 Юни 2009, 20:57

Ако е сменяна гавата може разликата е само във всмукателните отвори
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 25 Юни 2009, 21:31

двигателите М51 са 4 модела :), но никъде не ги описват подробно... - това дето си го видял е от последната генерация на М51 - вгражда се в последните Е39 с ТДС и са с дебитомер... преди тях пак са с пластмасови колектори, но са като нашите... преди тях са другите с алуминиеви и 6 мм стъбла на клапаните, а преди тях М51 с алуминиеви колектори и клапани с 8 мм стебла и двойна пружина :)
Това е в общия смисъл и накратко... ако има питания, по-знаещите ще се включат :)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2009, 21:34

///MILEN написа:Ако е сменяна гавата може разликата е само във всмукателните отвори


Искаш да кажеш ,че е сложена глава от Е39. :?: Но защо кутията на масленият филтър е пластмасова-при Е39 такава ли е ,да не е сменен целият двигател.Казаха ми ,че преди няколко месеца била сменена автоматичната скоростна кутия с реновирана срещу 2000лв. от предишният собственик-показаха ми и гаранция за 10К от сервиза ,който я е сменил.Иначе двигателя работи добре-меко,аванса може още да се пипа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 25 Юни 2009, 21:41

Може целия мотор да е от Е39
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 25 Юни 2009, 21:43

Моята е Е36 98-ма и също с пластмасови колектори и кутия на маслен филтър. Нищо чудно и да е сменян матора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2009, 21:49

predel написа:двигателите М51 са 4 модела :), но никъде не ги описват подробно... - това дето си го видял е от последната генерация на М51 - вгражда се в последните Е39 с ТДС и са с дебитомер... преди тях пак са с пластмасови колектори, но са като нашите... преди тях са другите с алуминиеви и 6 мм стъбла на клапаните, а преди тях М51 с алуминиеви колектори и клапани с 8 мм стебла и двойна пружина :)
Това е в общия смисъл и накратко... ако има питания, по-знаещите ще се включат :)


По спомен-мисля ,че двигателя беше с МАР сенсор,утре ще видя пак колата,че всичко беше омазано с масло и им казах да я измият и ще съм сигурен с какво е,значи може да е само глава. :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 25 Юни 2009, 21:52

Между възд филтър и турбото ако има дебитомер значи е от Е39 или
Е36
И те иман МАП
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Юни 2009, 22:09

zvetiko написа:
///MILEN написа:Ако е сменяна гавата може разликата е само във всмукателните отвори


Искаш да кажеш ,че е сложена глава от Е39. :?: Но защо кутията на масленият филтър е пластмасова-при Е39 такава ли е ,да не е сменен целият двигател.Казаха ми ,че преди няколко месеца била сменена автоматичната скоростна кутия с реновирана срещу 2000лв. от предишният собственик-показаха ми и гаранция за 10К от сервиза ,който я е сменил.Иначе двигателя работи добре-меко,аванса може още да се пипа.
Пепи главата може да е от Е36,Е38,Е39 ТДС-гледай да не попаднеш на някоя шлайфана -заварявана.Не съм сигурен ,ама ми е останало нещо,че се проверява външно дали е с ремонтна гарнитура :roll:
Погледни дали виси буксата за температурния датчик на смукателите-ако е там значи е сменяна само главата,а ако я няма и колата е с дебитмер значи е сменян целия мотор.
Друга разлика,за която се сещам е посоката на шпилките за колектора.
С пластмасовите тръби трябва да е по-добре,защото се нагрявам по-малко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2009, 22:44

ivan. написа:
zvetiko написа:
///MILEN написа:Ако е сменяна гавата може разликата е само във всмукателните отвори


Искаш да кажеш ,че е сложена глава от Е39. :?: Но защо кутията на масленият филтър е пластмасова-при Е39 такава ли е ,да не е сменен целият двигател.Казаха ми ,че преди няколко месеца била сменена автоматичната скоростна кутия с реновирана срещу 2000лв. от предишният собственик-показаха ми и гаранция за 10К от сервиза ,който я е сменил.Иначе двигателя работи добре-меко,аванса може още да се пипа.
Пепи главата може да е от Е36,Е38,Е39 ТДС-гледай да не попаднеш на някоя шлайфана -заварявана.Не съм сигурен ,ама ми е останало нещо,че се проверява външно дали е с ремонтна гарнитура :roll:
Погледни дали виси буксата за температурния датчик на смукателите-ако е там значи е сменяна само главата,а ако я няма и колата е с дебитмер значи е сменян целия мотор.
Друга разлика,за която се сещам е посоката на шпилките за колектора.
С пластмасовите тръби трябва да е по-добре,защото се нагрявам по-малко.


Благодаря колеги.Ванка мисля си ,че ако шлйфана и заварявана ще е със старите колектори,по-вероятно е да са сменили само главата или евентуално двигателя. :roll:Как да позная дали гарнитурата е ремонтна. :?:
@///MILEN не си спомням да съм видял дебитомер-тогава не трябва ли да е сменено и DDE.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Мнение от Peter Angelov » 25 Юни 2009, 23:08

zvetiko написа:
ivan. написа:
zvetiko написа:
///MILEN написа:Ако е сменяна гавата може разликата е само във всмукателните отвори


Искаш да кажеш ,че е сложена глава от Е39. :?: Но защо кутията на масленият филтър е пластмасова-при Е39 такава ли е ,да не е сменен целият двигател.Казаха ми ,че преди няколко месеца била сменена автоматичната скоростна кутия с реновирана срещу 2000лв. от предишният собственик-показаха ми и гаранция за 10К от сервиза ,който я е сменил.Иначе двигателя работи добре-меко,аванса може още да се пипа.
Пепи главата може да е от Е36,Е38,Е39 ТДС-гледай да не попаднеш на някоя шлайфана -заварявана.Не съм сигурен ,ама ми е останало нещо,че се проверява външно дали е с ремонтна гарнитура :roll:
Погледни дали виси буксата за температурния датчик на смукателите-ако е там значи е сменяна само главата,а ако я няма и колата е с дебитмер значи е сменян целия мотор.
Друга разлика,за която се сещам е посоката на шпилките за колектора.
С пластмасовите тръби трябва да е по-добре,защото се нагрявам по-малко.


Благодаря колеги.Ванка мисля си ,че ако шлйфана и заварявана ще е със старите колектори,по-вероятно е да са сменили само главата или евентуално двигателя. :roll:Как да позная дали гарнитурата е ремонтна. :?:
@///MILEN не си спомням да съм видял дебитомер-тогава не трябва ли да е сменено и DDE.


Хубаво де :D Не може ли просто така да си е от завода....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 25 Юни 2009, 23:12

Дебитомера не е сложен отгоре че да го видиш. Трябва да гледаш за него че да го видиш. Не съм сигурен, но мисля че мястото на щеката за маслото на е39 и е34 е на различно място. На е39 е по към стъклото изместена.

Между другото скоро видях е39 с алуминиев колектор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 25 Юни 2009, 23:16

Peter Angelov написа:Хубаво де :D Не може ли просто така да си е от завода....


Не, защото и моята щеше да е с пластмасов колектор.

Моята кола е от последните е34 (12.95г.) и Иван я видя и каза, че плочката ми не е с четци, а от новите с електромагнитни импулси.

Главата ми е сменяна (след аварията 2008г.) и вече съм с е39 глава с по-тънките клапани, но пак си имам МАП сензор и метални тръби.

Пепи правени са интервениции по този мотор. Пукана глава или нещо др., но щом мърка какво му мислиш?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Мнение от Пресиян Василев » 25 Юни 2009, 23:18

Между другото скоро видях е39 с алуминиев колектор.[/quote] щото му е друга кратуната.има доста е-34 с пластмасов филтьр,не е вьпроса толкова в годината на производство Омега Б 99год. е с металния филтьр и алу.колектор но е-39,е-38 са задьлжително с пластмасовите колектор и филтьр

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 26 Юни 2009, 14:39

Е аман от простотия. :evil: Като видяха ,че проявявам интерес към колата днес и вдигнали цената с 500лв.Тия хора имат ли представа колко трудно се продава кола на днешно време и ,че офертите висят с месеци.Особено когато двигателя е сбирщайн.Още веднъж ви благодаря колеги-да знаете ,че ако закъсам пак ще питам за следващата. ;)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook