E34 520I 24V HELP
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- FaCtoRy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.01.2009
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: хората да гледат
- Мечтае да кара: M-POWER
E34 520I 24V HELP
НАДУВА МИ МАРКУЧИТЕ НА ОХЛАЖДАНЕТО НЯМАМ ДИФУЗОР КОИ ЩЕ Е ПРОБЛЕМА НЕ ПРЕКЪСВА КОЛАТА НЕ ЗАБИВА,ВЪРВИ Е34 520 24V 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E34 520I 24V HELP
FaCtoRy написа:НАДУВА МИ МАРКУЧИТЕ НА ОХЛАЖДАНЕТО НЯМАМ ДИФУЗОР КОИ ЩЕ Е ПРОБЛЕМА НЕ ПРЕКЪСВА КОЛАТА НЕ ЗАБИВА,ВЪРВИ Е34 520 24V
Да речем спукана глава или в по- добрият случай гарнитура.Губи ли антифриз,пуши ли бяло от ауспуха след като загрее.Може да премериш киселиност на антифриза за да си 100% сигурен.
- FaCtoRy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.01.2009
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: хората да гледат
- Мечтае да кара: M-POWER
ЗНАЧИ ЕДИНИЯТ ОТ МАРКУ4ИТЕ (ГОРНИЯ) Е ЛЕКО ПУКНАТ В КРАЯ И ВЗЕ ДА СЪЛЗИ ПРИ ЗАГРЯВАНЕ НА КОЛАТА ЗАРАДИ НАЛЯГАНЕТО И ОТ КАПАЧКАТА ХВЪРЛЯШЕ , НЯКУДЕ МИ ЛИПСВА ОКОЛО 300 400 МЛ. ВОДА ОТ ПОСЛЕДНОТО НАЛИВАНЕ ДАЛИ Е ИЗЧЕЗНАЛА ЗАШТОТО Е ИЗТЕКЛА ОТ ТЕЗИ МЕСТА ИЛИ ИМА ГАРНИТУРА ЗА СМЯНА АПАК ОТНОСНО НАЛЯГАНЕТО МИ КАЗАХА 4Е МОЖЕ ДА Е ЗАРАДИ ДИФУЗОРА НА РАДИАТОРА ЗАШТОТО ВСЕ ЕДНО БЕЗ НЕГО РАБОТИЛ НА 50 % .......НО ДАЛИ,ДИФУЗОРА ГО НЯМАМ
ТОЕСТ ПЕРКАТА ВЪРТИ НО СИ ДУХА НА НЯКЪДЕ ДАЛИ НЕ ЗАГРЯВА ПОВЕ4Е ОТ НОРМАЛНОТО И ДА СТААА ТАКОВА НАЛЯГАНЕ........УШ МИ ПОКАЗВА НОРМАЛНА ТЕМ. НО ДАЛИ ПОКАЗВА ВЯРНО ЩОТО КАТО ОТВОРЯ КАПАКА БАЯ СИ ГРЕИ......МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО 



- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
А ако е глава, или чезне водата, и я изкарва през ауспуха, и двигателя почва да пали по трудно, или нивото на маслото се повишава и става на боза (тоест БЯЛО)
пп. Не оставяй капачката на радиатора хлабава
пп. Не оставяй капачката на радиатора хлабава
Последна промяна jullydjs на 25 Юни 2009, 16:07, променена общо 2 пъти
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
за другите работи не съм сигурен и не пиша, но за дифузора съм виждал две е34-ки без него с този двигател и си бяха с нормална работна температура и маркучи...(може би не е толкова ефективно на място в задръстване при голяма жега, но ако работи виското и е чист радиатора не би трябвало да има сериозен проблем) а за топлото - ако имаш съмнение относно стрелката - премери температурата с уред, че то и мен ме горят маркучите като ги пипам... и то доста, ама още на 80 градуса вече се появява болката...
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
dokie написа:за другите работи не съм сигурен и не пиша, но за дифузора съм виждал две е34-ки без него с този двигател и си бяха с нормална работна температура и маркучи...(може би не е толкова ефективно на място в задръстване при голяма жега, но ако работи виското и е чист радиатора не би трябвало да има сериозен проблем) а за топлото - ако имаш съмнение относно стрелката - премери температурата с уред, че то и мен ме горят маркучите като ги пипам... и то доста, ама още на 80 градуса вече се появява болката...

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
dokie написа:за другите работи не съм сигурен и не пиша, но за дифузора съм виждал две е34-ки без него с този двигател и си бяха с нормална работна температура и маркучи...(може би не е толкова ефективно на място в задръстване при голяма жега, но ако работи виското и е чист радиатора не би трябвало да има сериозен проблем) а за топлото - ако имаш съмнение относно стрелката - премери температурата с уред, че то и мен ме горят маркучите като ги пипам... и то доста, ама още на 80 градуса вече се появява болката...
Така,дифузора не е чак от такова значение-и аз съм карал без него,без проблеми.Вече му казахме какво да прави-сега да гадаем дали е от спуканият маркуч или от главата....

- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
то спукания маркуч добре но защо го надува е по интересното...чак толкова да се задръсти радиатора та да не пропуска охладителната течност и от там да се появява налягане не ми се вярва а и това не би станало отведнъж...нека се смени маркуча и ако продължи да губи течност....главата долу....първо тая на мотора после тая на собственика 

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- FaCtoRy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.01.2009
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: хората да гледат
- Мечтае да кара: M-POWER
ПРЕДИ ДА Е ЗЕМА КОЛАТА НЕ Е КАРАНА 6 МЕСЕЦА ДА СЕ Е ЗАПУШИЛ РАДИАТОРА....... ТРЯАА ДА Е ИЗЧАКАМ ДА ЗАГРЕЕ И ДА ОПИПАМ ЦЕЛИЯ РАДИАТОР ДА ЛИ Е ГОРЕШТ АКО ИМА ПРОПОСКИ ТРЯАА ДА Е ЗАПУШЕН ЗНА4И ТАКА МИСЛЯ ДА ПРОВЕРЯ...... 

- panchev88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: e34 M50B20 touring
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
panchev88 написа:Капачка на разширителното казанче също е вариантНай-добре я смени, то си е консуматив

Аз все си мисля че ако радиатора е запушен колата не само ще надува ами и ще грее зверси, все пак на вън е над 20+++ градуса.
Старото ми е34 надуваше но не толкоз че да разцепи маркуч, но и го наблюдавах много, дори и покарах някой друг ден с разхлабена капачка та в резултат на това системата се нагълта яко с въздух
пп. Заложи първо на по евтините неща, смени маркуча и капачката на разширителното казанче, и да знаеш че е нормално маркучите да са ти леко твърди

- FaCtoRy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.01.2009
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: хората да гледат
- Мечтае да кара: M-POWER
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
провери си глажата и се моли да е само гарнитура прожери и маслото ако о6те него е оме6ало не си закаснял но ре6и проблема жеднага да не стане по ло6о
- FaCtoRy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 3.01.2009
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: хората да гледат
- Мечтае да кара: M-POWER
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани