E34 520I 24V HELP

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.01.2009
Местоположение: ВАРНА
Пол: Мъж
Кара: хората да гледат
Мечтае да кара: M-POWER

E34 520I 24V HELP

Мнение от FaCtoRy » 25 Юни 2009, 14:03

НАДУВА МИ МАРКУЧИТЕ НА ОХЛАЖДАНЕТО НЯМАМ ДИФУЗОР КОИ ЩЕ Е ПРОБЛЕМА НЕ ПРЕКЪСВА КОЛАТА НЕ ЗАБИВА,ВЪРВИ Е34 520 24V 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: E34 520I 24V HELP

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2009, 14:24

FaCtoRy написа:НАДУВА МИ МАРКУЧИТЕ НА ОХЛАЖДАНЕТО НЯМАМ ДИФУЗОР КОИ ЩЕ Е ПРОБЛЕМА НЕ ПРЕКЪСВА КОЛАТА НЕ ЗАБИВА,ВЪРВИ Е34 520 24V 8)


Да речем спукана глава или в по- добрият случай гарнитура.Губи ли антифриз,пуши ли бяло от ауспуха след като загрее.Може да премериш киселиност на антифриза за да си 100% сигурен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.01.2009
Местоположение: ВАРНА
Пол: Мъж
Кара: хората да гледат
Мечтае да кара: M-POWER

Мнение от FaCtoRy » 25 Юни 2009, 15:48

ЗНАЧИ ЕДИНИЯТ ОТ МАРКУ4ИТЕ (ГОРНИЯ) Е ЛЕКО ПУКНАТ В КРАЯ И ВЗЕ ДА СЪЛЗИ ПРИ ЗАГРЯВАНЕ НА КОЛАТА ЗАРАДИ НАЛЯГАНЕТО И ОТ КАПАЧКАТА ХВЪРЛЯШЕ , НЯКУДЕ МИ ЛИПСВА ОКОЛО 300 400 МЛ. ВОДА ОТ ПОСЛЕДНОТО НАЛИВАНЕ ДАЛИ Е ИЗЧЕЗНАЛА ЗАШТОТО Е ИЗТЕКЛА ОТ ТЕЗИ МЕСТА ИЛИ ИМА ГАРНИТУРА ЗА СМЯНА АПАК ОТНОСНО НАЛЯГАНЕТО МИ КАЗАХА 4Е МОЖЕ ДА Е ЗАРАДИ ДИФУЗОРА НА РАДИАТОРА ЗАШТОТО ВСЕ ЕДНО БЕЗ НЕГО РАБОТИЛ НА 50 % .......НО ДАЛИ,ДИФУЗОРА ГО НЯМАМ :mhihi: :mhihi: ТОЕСТ ПЕРКАТА ВЪРТИ НО СИ ДУХА НА НЯКЪДЕ ДАЛИ НЕ ЗАГРЯВА ПОВЕ4Е ОТ НОРМАЛНОТО И ДА СТААА ТАКОВА НАЛЯГАНЕ........УШ МИ ПОКАЗВА НОРМАЛНА ТЕМ. НО ДАЛИ ПОКАЗВА ВЯРНО ЩОТО КАТО ОТВОРЯ КАПАКА БАЯ СИ ГРЕИ......МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНО 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 25 Юни 2009, 15:58

Радиатора ти е отишал най-вероятно, както ти каза колегата провери за изгорели газове в системата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 25 Юни 2009, 15:58

А ако е глава, или чезне водата, и я изкарва през ауспуха, и двигателя почва да пали по трудно, или нивото на маслото се повишава и става на боза (тоест БЯЛО)

пп. Не оставяй капачката на радиатора хлабава
Последна промяна jullydjs на 25 Юни 2009, 16:07, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 25 Юни 2009, 16:00

за другите работи не съм сигурен и не пиша, но за дифузора съм виждал две е34-ки без него с този двигател и си бяха с нормална работна температура и маркучи...(може би не е толкова ефективно на място в задръстване при голяма жега, но ако работи виското и е чист радиатора не би трябвало да има сериозен проблем) а за топлото - ако имаш съмнение относно стрелката - премери температурата с уред, че то и мен ме горят маркучите като ги пипам... и то доста, ама още на 80 градуса вече се появява болката...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 25 Юни 2009, 16:05

dokie написа:за другите работи не съм сигурен и не пиша, но за дифузора съм виждал две е34-ки без него с този двигател и си бяха с нормална работна температура и маркучи...(може би не е толкова ефективно на място в задръстване при голяма жега, но ако работи виското и е чист радиатора не би трябвало да има сериозен проблем) а за топлото - ако имаш съмнение относно стрелката - премери температурата с уред, че то и мен ме горят маркучите като ги пипам... и то доста, ама още на 80 градуса вече се появява болката...


:yes: Карал съм една година без дифузьор и не съм имал грам ядове, той не е пречка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 25 Юни 2009, 16:05

dokie написа:за другите работи не съм сигурен и не пиша, но за дифузора съм виждал две е34-ки без него с този двигател и си бяха с нормална работна температура и маркучи...(може би не е толкова ефективно на място в задръстване при голяма жега, но ако работи виското и е чист радиатора не би трябвало да има сериозен проблем) а за топлото - ако имаш съмнение относно стрелката - премери температурата с уред, че то и мен ме горят маркучите като ги пипам... и то доста, ама още на 80 градуса вече се появява болката...


Така,дифузора не е чак от такова значение-и аз съм карал без него,без проблеми.Вече му казахме какво да прави-сега да гадаем дали е от спуканият маркуч или от главата.... ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 25 Юни 2009, 16:24

то спукания маркуч добре но защо го надува е по интересното...чак толкова да се задръсти радиатора та да не пропуска охладителната течност и от там да се появява налягане не ми се вярва а и това не би станало отведнъж...нека се смени маркуча и ако продължи да губи течност....главата долу....първо тая на мотора после тая на собственика :roll:
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.01.2009
Местоположение: ВАРНА
Пол: Мъж
Кара: хората да гледат
Мечтае да кара: M-POWER

Мнение от FaCtoRy » 25 Юни 2009, 17:58

ПРЕДИ ДА Е ЗЕМА КОЛАТА НЕ Е КАРАНА 6 МЕСЕЦА ДА СЕ Е ЗАПУШИЛ РАДИАТОРА....... ТРЯАА ДА Е ИЗЧАКАМ ДА ЗАГРЕЕ И ДА ОПИПАМ ЦЕЛИЯ РАДИАТОР ДА ЛИ Е ГОРЕШТ АКО ИМА ПРОПОСКИ ТРЯАА ДА Е ЗАПУШЕН ЗНА4И ТАКА МИСЛЯ ДА ПРОВЕРЯ...... 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: e34 M50B20 touring

Мнение от panchev88 » 25 Юни 2009, 19:06

Капачка на разширителното казанче също е вариант :roll: Най-добре я смени, то си е консуматив :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 26.05.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е70
Мечтае да кара: 25 годишна

Мнение от jullydjs » 25 Юни 2009, 19:47

panchev88 написа:Капачка на разширителното казанче също е вариант :roll: Най-добре я смени, то си е консуматив :winky:


:yes:

Аз все си мисля че ако радиатора е запушен колата не само ще надува ами и ще грее зверси, все пак на вън е над 20+++ градуса.
Старото ми е34 надуваше но не толкоз че да разцепи маркуч, но и го наблюдавах много, дори и покарах някой друг ден с разхлабена капачка та в резултат на това системата се нагълта яко с въздух

пп. Заложи първо на по евтините неща, смени маркуча и капачката на разширителното казанче, и да знаеш че е нормално маркучите да са ти леко твърди :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.01.2009
Местоположение: ВАРНА
Пол: Мъж
Кара: хората да гледат
Мечтае да кара: M-POWER

Мнение от FaCtoRy » 25 Юни 2009, 23:45

мерси за съветите 8) 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34
Мечтае да кара: E34

Мнение от sniper74 » 26 Юни 2009, 5:08

провери си глажата и се моли да е само гарнитура прожери и маслото ако о6те него е оме6ало не си закаснял но ре6и проблема жеднага да не стане по ло6о

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 3.01.2009
Местоположение: ВАРНА
Пол: Мъж
Кара: хората да гледат
Мечтае да кара: M-POWER

Мнение от FaCtoRy » 26 Юни 2009, 14:12

ЩЕ ПРОБВАМ ПЪРВО С КАПАЧКАТА ЧЕ НАИ ЛЕСНО МАРКУЧА ЩЕ ОПРАЯ...... 8)

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook