Задни носачи Е34 + нов проблем :(
Модератор: Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Задни носачи Е34 + нов проблем :(
Колеги, вече тотално полудявам и ви моля за малко помощ отново
Става въпрос за тия ****************** носачи и разликата между тези за комби и седан
Съмняваме да е останал човек който да не знае пуистия ми проблем с носача който сложих отляво
Та проблема е следния днес, както си спирам на билата на българия и се запътвам към магазина, какво се обърнах да си погледна колата и се загледах
Проблема е че видях как лявата страна леко е приклекнала спрямо дясната, тва за отзад само
Съответно като се прибрах прегледах казанчето за хидравликата/ с нивомат съм/ и масло си имаше, т.е. теч на масло няма от амортисьора, съответно остава преоблема да е в носача.
Най-малкото в тампоните, но ме съмнява да е само от тях.
Та да се върнем на въпроса, трябват ми схеми с точни размери и геометрия на двата носача от е34 520 седан и 520 комби.
Също така и до колегите с е34-ки комбита след 03.95-та година които разпродават на части, да ми пуснат оферти с снимки на лично, както за заден ляв носач с главина така и за полуоска от усилените.
И да вметна че ми трябват само читави части.
Помагайте колеги защото вече откачам
Също така ако кажете и от какво друго може задницата ми да е леко наклонена на дясно ще съм много благодарен, като изпуснал амортисьор го изключваме, какво друго може да е?

Става въпрос за тия ****************** носачи и разликата между тези за комби и седан

Съмняваме да е останал човек който да не знае пуистия ми проблем с носача който сложих отляво

Та проблема е следния днес, както си спирам на билата на българия и се запътвам към магазина, какво се обърнах да си погледна колата и се загледах

Проблема е че видях как лявата страна леко е приклекнала спрямо дясната, тва за отзад само

Съответно като се прибрах прегледах казанчето за хидравликата/ с нивомат съм/ и масло си имаше, т.е. теч на масло няма от амортисьора, съответно остава преоблема да е в носача.

Най-малкото в тампоните, но ме съмнява да е само от тях.
Та да се върнем на въпроса, трябват ми схеми с точни размери и геометрия на двата носача от е34 520 седан и 520 комби.
Също така и до колегите с е34-ки комбита след 03.95-та година които разпродават на части, да ми пуснат оферти с снимки на лично, както за заден ляв носач с главина така и за полуоска от усилените.

И да вметна че ми трябват само читави части.

Помагайте колеги защото вече откачам


Също така ако кажете и от какво друго може задницата ми да е леко наклонена на дясно ще съм много благодарен, като изпуснал амортисьор го изключваме, какво друго може да е?

Последна промяна VesoPesa на 08 Юли 2009, 20:05, променена общо 1 път
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Иди при Архитекта! Малко ти идва далече, но там ще разбереш 100% къде е проблема. Ако се наложи носач от е32 май ще стане, а там има 1 заден мост с читави носачи. Имаше 1 тема за майстори тук в е34/е32 подфорума и там съм оставил телефона му и адреса
Поздрави
Поздрави
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
събрахме се, снощи пак дойдоха 100 човека от форума, остава същото и тази вечер.
За събота неделя нещо се мисли за барбекю там
За събота неделя нещо се мисли за барбекю там


- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Задни носачи Е34
VesoPesa написа:Колеги, вече тотално полудявам и ви моля за малко помощ отново![]()
Става въпрос за тия ****************** носачи и разликата между тези за комби и седан![]()
Съмняваме да е останал човек който да не знае пуистия ми проблем с носача който сложих отляво![]()
Та проблема е следния днес, както си спирам на билата на българия и се запътвам към магазина, какво се обърнах да си погледна колата и се загледах![]()
Проблема е че видях как лявата страна леко е приклекнала спрямо дясната, тва за отзад само![]()
Съответно като се прибрах прегледах казанчето за хидравликата/ с нивомат съм/ и масло си имаше, т.е. теч на масло няма от амортисьора, съответно остава преоблема да е в носача.![]()
Най-малкото в тампоните, но ме съмнява да е само от тях.
Та да се върнем на въпроса, трябват ми схеми с точни размери и геометрия на двата носача от е34 520 седан и 520 комби.
Също така и до колегите с е34-ки комбита след 03.95-та година които разпродават на части, да ми пуснат оферти с снимки на лично, както за заден ляв носач с главина така и за полуоска от усилените.![]()
И да вметна че ми трябват само читави части.![]()
Помагайте колеги защото вече откачам![]()
![]()
Също така ако кажете и от какво друго може задницата ми да е леко наклонена на дясно ще съм много благодарен, като изпуснал амортисьор го изключваме, какво друго може да е?
А загледал ли си се гумата стои ли ти малко по-навътре в калника спрямо дясната?
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Дино , точно така му стои гумата
Весо ,чуй ме - прати л.с. на !Денис от Габрово ,като бяхме в петък следобяд при него в моргата видях Е34 ТДС-ката комби ,което беше пуснал във форума на части преди време
С него ще се разберете за цена и махай тоя сегашния от колата по-скоро
Георги Пенчев

Весо ,чуй ме - прати л.с. на !Денис от Габрово ,като бяхме в петък следобяд при него в моргата видях Е34 ТДС-ката комби ,което беше пуснал във форума на части преди време


Георги Пенчев
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Дино, точно така ми седи гумата
Какво имаш в предвид?
Жоре, мерси много и на тебе
Иво, ако архитекта е този за който си мисля, не ми е хич далече че в момента съм в палнината, та може и да мина покрай него, че има и други неща да правя по колата и още едно мнеие от къде да почна няма да е в повече


Жоре, мерси много и на тебе

Иво, ако архитекта е този за който си мисля, не ми е хич далече че в момента съм в палнината, та може и да мина покрай него, че има и други неща да правя по колата и още едно мнеие от къде да почна няма да е в повече

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- prestige6969
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 29.02.2008
- Местоположение: Sofia
Колега, имам чисто нови тампони за задните носачи - комплект, ако имаш интерес пиши ми на лично да се разберем, аз скоро правих тази смяна с десен заден!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Колеги слушал съм истории за капризи на коли и съм се смял с глас, но никога не съм мислил че има някаква свръхестествена причина за тея неща
Това до днес, когато преди 2 часа не си изкарах колата
Незнам за вас, ама аз почвам сериозно да си мисля че тая кола не е просто купчина ламарина
Вчера си я карам аз и всичко нормално, върви си перфектно, всичко точно.
Днеска я изкарвам, тръгвjavascript:emoticon(':!:')ам надолу по българия, вдигам 100 и нещо изодзадзе вие та се къса
Давам аз пак гас, няма помен от виене
стигам 120, пускам гаста, леко спирачка по нанадолнището и на 110 пак почва да вие до към 95 и после млъква
Давам пак гас, няма помен от виене
Хубаво слезнах си до нас и си тръгвам наобратно като преди това сипах 30 лева 95 на Лукойл-а до нас
ВОАЛА!!!
Коалта литна
Гас гас и тва си вие леко пак около 95-110
ОБАЧЕ в един момет престана
А ся кажете ми какво се случва
невървенето преси да сипя на безниностанцията беше съпътствано с кофти работа и на място и като цяло променливо поведение на двигателя и се бях наканил да почна от свещи, защото ме съмнява бай Жабар да ги е сменял някога от както я е купил/ справка: аз съм втори собственик на колата въобще, единствения италианец е 41-ви набор
/ обаче сега какво стана незнам все едно на друга кола се качих, няма и помен от проблем
Да е от бензина си го помислих, но зареждам само и единствено от тази бензиностанция и досега проблеми не съм имал
Колкото до виенето то си го имаше и преди, но беше само при спиране и идва от диференциала/трябва ми и шпер 3.64, ама ще е по-натам че пуста криза, раздавам листовки за изборите та да я стегна тая кола
/.
Та така незнам ама почвам да си мисля че тая кола ми върти номера с някакъв умисъл/май трябва на психиатър да ходя/

Това до днес, когато преди 2 часа не си изкарах колата

Незнам за вас, ама аз почвам сериозно да си мисля че тая кола не е просто купчина ламарина

Вчера си я карам аз и всичко нормално, върви си перфектно, всичко точно.

Днеска я изкарвам, тръгвjavascript:emoticon(':!:')ам надолу по българия, вдигам 100 и нещо изодзадзе вие та се къса




Давам аз пак гас, няма помен от виене

стигам 120, пускам гаста, леко спирачка по нанадолнището и на 110 пак почва да вие до към 95 и после млъква





Давам пак гас, няма помен от виене



Хубаво слезнах си до нас и си тръгвам наобратно като преди това сипах 30 лева 95 на Лукойл-а до нас

ВОАЛА!!!
Коалта литна


Гас гас и тва си вие леко пак около 95-110

ОБАЧЕ в един момет престана





А ся кажете ми какво се случва

невървенето преси да сипя на безниностанцията беше съпътствано с кофти работа и на място и като цяло променливо поведение на двигателя и се бях наканил да почна от свещи, защото ме съмнява бай Жабар да ги е сменял някога от както я е купил/ справка: аз съм втори собственик на колата въобще, единствения италианец е 41-ви набор


Да е от бензина си го помислих, но зареждам само и единствено от тази бензиностанция и досега проблеми не съм имал

Колкото до виенето то си го имаше и преди, но беше само при спиране и идва от диференциала/трябва ми и шпер 3.64, ама ще е по-натам че пуста криза, раздавам листовки за изборите та да я стегна тая кола

Та така незнам ама почвам да си мисля че тая кола ми върти номера с някакъв умисъл/май трябва на психиатър да ходя/

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
VesoPesa написа:Дино, точно така ми седи гуматаКакво имаш в предвид?
Жоре, мерси много и на тебе![]()
Иво, ако архитекта е този за който си мисля, не ми е хич далече че в момента съм в палнината, та може и да мина покрай него, че има и други неща да правя по колата и още едно мнеие от къде да почна няма да е в повече
Смени тампоните и на двата носача и си шести номер не ме питай от къде знам

- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
кой тампони и дали от тях няма да бъде разкра4ена задницата поне4же мойта е разкрачена от ляво и яде гумата от вътре????
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
я тя и мойта така седи от дясно малко по ниско...тампони викате...дмем
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Дино, ще ги сменя, барабар с на Кольо от люлин носача и се чудя дали да не ида и да му го ударя в главата, та друг път да знае като му повториш 1000 пъти че ти трабват части а не нерви да внимава какво говори
Колега, предполагам имаш нещо в предвид, сподели какво
Другия колега който питаше за кои тампони става дума защото му е разкрачена и на него колата, ние в момента говорим за тампоните на носачите, там къде се хващат за моста. При твоя проблем може да са само тампоните на самия мост, 2 на брой
Аз и тях ще сменям защото и при мен леко се забелязва разкрачване.
ДА не забравя да ви се похваля, вече официално съм тролей

kraininski написа:я тя и мойта така седи от дясно малко по ниско...тампони викате...дмем
Колега, предполагам имаш нещо в предвид, сподели какво

Другия колега който питаше за кои тампони става дума защото му е разкрачена и на него колата, ние в момента говорим за тампоните на носачите, там къде се хващат за моста. При твоя проблем може да са само тампоните на самия мост, 2 на брой

Аз и тях ще сменям защото и при мен леко се забелязва разкрачване.

ДА не забравя да ви се похваля, вече официално съм тролей

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Разкрачването на задницата над допустимото идва езинствено от тия тампони №2
за които говоря и аз да се сменят от тях зависи и гумата колко излиза или потъва навътре в калника
Колега VesoPesa за мен няма нужда да сменяш носача смени просто тампоните с нови и на двата и всичко ще си дойде на мястото.За томпоните на моста тия големите №2
ако са свършели се чува едно гадно лупкане по дупките отзад проверяват се на канал с щанга ако мърда моста прекалено много напред назад са за смяна.Просто от тия тампони няма как да се разкрачи колата освен ако самия заден мост не се изкриви.
Относно тампоните на първата схема тия на самия носач както казах освен че от тях зависи колко потъва гумата в калника също така зависи наклона на гумата и съосието на гумата ако така се казва или просто казано дали гумата е направо или криви навън или навътре спрямо линията на движение на колата.Затова и колегато който писа по-горе че му яде гумата отвътре просто проблема му е от тия тампони на носача

за които говоря и аз да се сменят от тях зависи и гумата колко излиза или потъва навътре в калника


ако са свършели се чува едно гадно лупкане по дупките отзад проверяват се на канал с щанга ако мърда моста прекалено много напред назад са за смяна.Просто от тия тампони няма как да се разкрачи колата освен ако самия заден мост не се изкриви.
Относно тампоните на първата схема тия на самия носач както казах освен че от тях зависи колко потъва гумата в калника също така зависи наклона на гумата и съосието на гумата ако така се казва или просто казано дали гумата е направо или криви навън или навътре спрямо линията на движение на колата.Затова и колегато който писа по-горе че му яде гумата отвътре просто проблема му е от тия тампони на носача

- Pesho_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 15.01.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
- Мечтае да кара: M5
Dinozab,благодарско ще ги сменя!А от двете страни ли да ги сменя или е допстатъчно само от тази страна от която яде гумата???
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани